УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 81
Про внесення змін до рішення
районної ради від 19.11.10 №9
"Про утворення, чисельність та
персональний склад виконавчого
комітету Богунської районної ради
м. Житомира Житомирської області"
Відповідно до пункту 2 статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", пункту 6 статті 7 регламенту районної ради, а також у зв'язку із не можливістю виконання обов'язків члена виконавчого комітету районної ради Татаренком Олександром Павловичем, пов'язану із переводом по службі, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення районної ради від 19.11.10 № 9 "Про утворення, чисельність та персональний склад виконавчого комітету Богунської районної ради м.Житомира Житомирської області" та викласти пункт 2 рішення в новій редакції, а саме:
Янушевич Людмила Петрівна |
- голова районної ради
|
Слободянюк Олена Михайлівна |
- заступник голови районної ради
|
Бобилев Герман Іванович |
- голова ради ветеранів Богунського району
|
Гощицька Руслана Юріївна |
-заступник начальника управління Пенсійного фонду в м.Житомирі (за згодою)
|
Засік Григорій Борисович |
-завідуючий кафедрою фізичного виховання Житомирського державного технологічного університету, депутат обласної ради (за згодою) |
Карпінський Геннадій Іванович |
- директор ТОВ "Луч-К", депутат обласної ради (за згодою) |
Кравецький Роман Володимирович |
- заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу
|
Маліневський Віктор Вікторович
Марковський Олег Станіславович |
- директор ТОВ "Молочний дім" (за згодою)
- начальник Богунського РВ УМВС України в Житомирській області (за згодою) |
Сарно Андрій Васильович |
- депутат міської ради (за згодою)
|
Согріна Любов Василівна |
- керуючий справами виконкому
|
Шрамко Віктор Іванович |
- завідувач поліклінікою лікарів загальної практики ЦМЛ №2 (за згодою)
|
Якимів Михайло Іванович |
- начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради |
2. Вважати такими, що втратили чинність рішення районної ради від 30.12.10 № 28 "Про внесення змін до рішення районної ради від 19.11.10 № 9 "Про утворення, чисельність та персональний склад виконавчого комітету Богунської районної ради м.Житомира Житомирської області", від 27.04.11 № 45 "Про внесення змін до рішення районної ради від 19.11.10 № 9 "Про утворення, чисельність та персональний склад виконавчого комітету Богунської районної ради м.Житомира Житомирської області".
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 82
Про затвердження звіту про
виконання бюджету району
за І квартал 2012 року
Заслухавши інформацію начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. про виконання бюджету району за І квартал 2012 року, відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, пункту 2 статті 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити звіт про виконання бюджету району за І квартал 2012 року (додається) по доходах у сумі 40925714,69 грн., по видатках – 40318285,20 грн., у тому числі:
1.1. по загальному фонду бюджету по доходах у сумі 40925714,69 грн., по видатках – 40318285,20 грн.
Голова ради Л.П. Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 08.06.12 № 82
З В І Т
про виконання бюджету Богунського району за І квартал 2012 року
гривень
Код |
Назва
|
Сума |
|||
Загальний фонд |
Спец. фонд |
Разом |
|||
Д О Х О Д И |
|||||
|
Залишок коштів станом на 01.01.12 |
|
|
9 421,50
|
|
21081100 |
Адміністративні штрафи та інші санкції |
2 255,50
|
|
2 255,50
|
|
41030600 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям
|
25 722 364,53
|
|
25 722 364,53
|
|
41030800 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот
|
12 106 578,00
|
|
12 106 578,00
|
|
41030900 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) на компенсацію втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян
|
1 649 099,56
|
|
1 649 099,56
|
|
41031000 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу
|
565,70
|
|
565,70
|
|
Код |
Назва |
Загальний фонд |
Спец. фонд |
Разом |
|
41035000 |
Інші субвенції (з міського бюджету на виконання делегованих повноважень) |
1 049 118,10
|
|
1 049 118,10
|
|
41035800 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом "гроші ходять за дитиною" |
395 733,30
|
|
395 733,30
|
|
|
ВСЬОГО ДОХОДІВ |
40 925 714,69
|
|
40 925 714,69
|
|
В И Д А Т К И |
|||||
010116 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів |
871 907,90
|
|
871 907,90
|
|
070303 |
Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях |
395 733,30
|
|
395 733,30
|
|
090201 |
Надання пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, на житлово-комунальні послуги |
5 891 298,26
|
|
5 891 298,26
|
|
090202 |
Надання пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу |
212,70
|
|
212,70
|
|
Код |
Назва |
Загальний фонд |
Спец. фонд |
Разом |
|
090203 |
Надання інших пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами |
1 020,00
|
|
1 020,00
|
|
090204 |
Надання пільг ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів податкової міліції, ветеранів державної пожежної охорони, ветеранів Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранів служби цивільного захисту та ветеранів Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років військовослужбовцям Служби безпеки України, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, пенсіонерам з числа слідчих прокуратури, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв’язку з виконанням службових обов’язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні, звільненим з військової служби особам, які стали інвалідами під час проходження військової служби, батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби, батькам та членам сімей осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які загинули (померли), пропали безвісті або стали інвалідами при проходженні служби, на житлово-комунальні послуги
|
1 801 935,53
|
|
1 801 935,53
|
|
Код |
Назва |
Загальний фонд |
Спец. фонд |
Разом |
|
090205 |
Надання пільг ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів податкової міліції, ветеранів державної пожежної охорони, ветеранів Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранів служби цивільного захисту та ветеранів Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв’язку з виконанням службових обов’язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні на придбання твердого палива |
х |
|
х |
|
090207 |
Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово-комунальні послуги |
1 058 304,47
|
|
1 058 304,47
|
|
090208 |
Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива |
х |
|
х |
|
090209 |
Надання інших пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
29 060,56
|
|
29 060,56
|
|
090214 |
Надання пільг окремим категоріям громадян з послуг зв’язку |
1 619 019,00
|
|
1 619 019,00
|
|
090215 |
Надання пільг багатодітним сім’ям на житлово-комунальні послуги |
285 421,29
|
|
285 421,29
|
|
090216 |
Надання пільг багатодітним сім’ям на придбання твердого палива та скрапленого газу |
х |
|
х |
|
090302 |
Надання допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами |
208 161,91
|
|
208 161,91
|
|
090303 |
Надання допомоги на догляд за дитиною віком до трьох років |
5 412 263,15
|
|
5 412 263,15
|
|
Код |
Назва |
Загальний фонд |
Спец. фонд |
Разом |
|
090304 |
Надання допомоги при народженні дитини
|
11 518 370,60
|
|
11 518 370,60
|
|
090305 |
Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
824 830,63
|
|
824 830,63
|
|
090306 |
Надання допомоги на дітей одиноким матерям |
2 087 593,27
|
|
2 087 593,27
|
|
090307 |
Надання тимчасової державної допомоги дітям |
308 637,43
|
|
308 637,43
|
|
090308 |
Надання допомоги при усиновленні дитини |
30 664,64
|
|
30 664,64
|
|
090401 |
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
204 797,80
|
|
204 797,80
|
|
090405 |
Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг |
2 473 029,45
|
|
2 473 029,45
|
|
090406 |
Надання субсидій населенню для відшкодування витрат для придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу |
х |
|
х |
|
090412 |
Інші видатки на соціальний захист населення |
1 716,00
|
|
1 716,00
|
|
090414 |
Компенсація особам, які згідно із ст. 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення |
353,00
|
|
353,00
|
|
091205 |
Забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування, потребують сторонньої допомоги, фізичними особами |
98 625,59
|
|
98 625,59
|
|
091207 |
Надання пільг, що надаються населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу |
74 095,23
|
|
74 095,23
|
|
091209 |
Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів діяльність яких має соціальну спрямованість |
2 780,06
|
|
2 780,06
|
|
091300 |
Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
5 118 453,43
|
|
5 118 453,43
|
|
|
ВСЬОГО ВИДАТКІВ |
40 318 285,20
|
|
40 318 285,20
|
|
|
Залишок коштів станом на 01.04.12 |
|
|
616 850,99
|
|
Заступник голови ради О.М. Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 83
Про внесення змін до
бюджету району на 2012 рік
Заслухавши інформацію начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. про внесення змін до бюджету району на 2012 рік, затвердженого рішенням районної ради від 30.12.11 № 74 «Про бюджет району на 2012 рік», згідно із пунктом 17 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статей 14, 72, 78 Бюджетного кодексу України, рішення Житомирської міської ради від 30.05.12 № 373 «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.11 № 271 «Про міський бюджет на 2012 рік», листа управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради м. Житомира від 30.05.12 № 2291/03 та враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до бюджету району на 2012 рік, а саме:
1.1. Збільшити річний обсяг доходів на 510 286,00 грн. та встановити у сумі 139 523 056,27 грн. за рахунок:
1.1.1. Збільшення по коду 41030600 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям» на 468 730,00 грн. (річний обсяг – 100 806 730,00 грн.).
1.1.2. Збільшення по коду 41035800 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» на 41 556,00 грн. (річний обсяг – 1 631 756,00 грн.).
1.2. Збільшити річний обсяг видатків на 510 286,00 грн. та встановити у сумі 139 523 056,27 грн. за рахунок:
1.2.1. Збільшення видатків по коду 090401 «Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям» на 468 730,00 грн. (КЕКВ 1343), річний обсяг 1 107 930,00 грн.
1.2.2. Збільшення видатків по коду 070303 «Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях» на 41 556 грн. (КЕКВ 1343), річний обсяг – 1 631 756 грн.
1.3. Зменшити видатки загального фонду по КТКВК 090203 «Інші пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами» на 297 795,00 гривень, відповідно збільшивши їх по спеціальному фонду.
1.4. Установити профіцит загального фонду районного бюджету по коду класифікації фінансування бюджету за типом кредитора 208400 «Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)» та коду класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання 602400 «Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)» на суму 297 795,00 гривень.
1.5. Установити дефіцит спеціального фонду районного бюджету по коду зобов’язання 602400 «Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)» та коду класифікації фінансування бюджету за типом кредитора 208400 «Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)» на суму 297 795,00 гривень.
2. Додатки 1, 2, 3, 3.1, 5, 6 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М., начальника фінансового відділу Кравченко Н.В. та постійну комісію районної ради з питань бюджету і фінансів.
Голова ради Л.П. Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 84
Про затвердження рішення
виконавчого комітету районної ради
Заслухавши інформацію начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. про внесені у міжсесійний період виконавчим комітетом районної ради зміни до бюджету району на 2012 рік, районна рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити рішення виконавчого комітету районної ради від 17.04.12 № 47 “Про внесення змін до бюджету району на 2012 рік”.
Голова ради Л.П. Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 17.04.12 № 47
Про внесення змін до
бюджету району на 2012 рік
Заслухавши інформацію начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. про внесення змін до бюджету району на 2012 рік, затвердженого рішенням районної ради від 30.12.11 № 74 «Про бюджет району на 2012 рік» та враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до бюджету району на 2012 рік, а саме:
1.1. Здійснити перерозподіл видатків по виконавчому комітету районної ради (КВК 003) за рахунок зменшення річного обсягу видатків по КЕКВ 1172 на суму 3000,00 гривень та збільшення видатків на оплату водопостачання і водовідведення (КЕКВ 1162) на суму 3000,00 гривень (річний обсяг – 8468,00 гривень).
2. Внести дане рішення на затвердження чергової сесії районної ради.
3. Додатки 2, 3, 3.1 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М., начальника фінансового відділу Кравченко Н.В. та постійну комісію районної ради з питань бюджету і фінансів.
Голова ради Л.П. Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 85
Про затвердження заходів
щодо зміцнення фінансово-бюджетної
дисципліни районної ради
З метою забезпечення зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни Богунської районної ради та на виконання розпоряджень Кабінету Міністрів України від 19.01.11 № 148-р «Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни» і голови обласної державної адміністрації від 24.04.12 № 136 «Про стан фінансово-бюджетної дисципліни в області», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету і фінансів та інших комісій районної ради, районна рада:
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити заходи щодо зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни Богунської районної ради м. Житомира згідно з додатком.
2. Фінансовому відділу районної ради (начальник – Кравченко Н.В.), керівникам структурних підрозділів забезпечити виконання зазначених заходів.
3. Начальнику фінансового відділу – Кравченко Н.В. щоквартально на засіданнях сесії звітувати стосовно стану фінансово-бюджетної дисципліни районної ради. Про хід виконання затверджених заходів інформувати Державну фінансову інспекцію в Житомирській області до 10 серпня поточного року та за підсумками року до 15.01.13.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. та начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В.
Голова ради Л.П. Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 08.06.12 № 85
Заходи
щодо зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни Богунської районної ради
№ з/п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Забезпечувати безперешкодне надання органам Державної фінансової інспекції України документів, необхідних для проведення контрольних заходів |
Постійно |
Керівники виконавчих органів районної ради, відділ бухгалтерського обліку та звітності апарату ради та виконкому, відділ бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення, фінансовий відділ |
2 |
У разі звернення органу Державної фінансової інспекції України забезпечення участі посадових осіб такого органу в засіданнях комітетів з конкурсних торгів |
Постійно |
Розпорядники коштів районного бюджету: виконавчий комітет районної ради; фінансовий відділ; управління праці та соціального захисту населення |
3 |
Усунення за результатами контрольних заходів, проведених органами Державної фінансової інспекції України, виявлених порушень і вжиття заходів щодо притягнення винних осіб до відповідальності |
Постійно |
Керівники виконавчих органів районної ради |
4 |
Невідкладно розглядати відповідно до законодавства питання доцільності перебування на посаді керівників бюджетних установ та |
Постійно |
Керівники виконавчих органів районної ради |
Продовження таблиці
1 |
2 |
3 |
4 |
|
суб’єктів господарювання державного сектору економіки, які перешкоджають проведенню органами Державної фінансової інспекції України контрольних заходів або не виконують їх законні вимоги щодо усунення виявлених порушень |
|
|
5 |
Подавати Державній фінансовій інспекції в Житомирській області копії рішень сесійних засідань щодо виконання вимог органів Державної фінансової інспекції України за результатами контрольних заходів у п’ятиденний строк після засідання |
Упродовж п’яти днів після проведення сесійного засідання |
Фінансовий відділ Богунської районної ради |
6 |
Провести інвентаризацію регіональних програм, які фінансуються за рахунок бюджету району у 2012 році, з метою їх оптимізації, визначення мети, конкретних заходів та обсягів фінансування, а також узгодити їх з державними цільовими програмами в частині очікуваних результатів, фінансового забезпечення та строків дії |
До 01.08.12 |
Фінансовий відділ районної ради, відділ бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення |
Заступник голови ради О.М. Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 86
Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2012 року
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та розглянувши пропозиції постійних комісій районної ради щодо плану роботи районної ради на ІІ півріччя 2012 року, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити план роботи районної ради на ІІ півріччя 2012 року згідно з додатком.
2. Головам постійних комісій районної ради, заступникам голови ради, керуючому справами виконкому, керівникам відділів апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради забезпечити своєчасну підготовку та виконання запланованих заходів.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. та голів постійних комісій районної ради.
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 87
Про хід виконання рішення
районної ради від 04.03.2011 року
№38 «Про затвердження Стратегії
розвитку правової освіти населення
на 2011-2015 роки»
Заслухавши та обговоривши звіт заступника голови Слободянюк О.М. про хід виконання рішення районної ради від 04.03.2011 року №38 «Про затвердження Стратегії розвитку правової освіти населення на 2011-2015 роки», районна рада відмічає, що з метою підвищення рівня правової культури, правосвідомості населення, набуття громадянами необхідного рівня правових знань ведеться робота згідно вимог Указу Президента України від 18.01.01 № 922/2001 "Про національну програму правової освіти населення", розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 23.12.10 № 414/44 "Про затвердження Стратегії розвитку правової освіти населення Житомирської області на 2011-2015 роки та нового складу обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення" Богунською районною радою в межах повноважень, делегованих Житомирською міською радою, заходи по реалізації Стратегії розвитку правової освіти населення на 2011-2015 роки, виконуються такими структурами: постійною депутатською комісією з питань правової освіти населення, законності, правопорядку та прав людини, комісією по боротьбі з пияцтвом та наркоманією при виконавчому комітеті Богунської районної ради,
міжвідомчою координаційно-методичною радою з правової освіти населення при виконкомі Богунської районної ради (МКМР), адміністративною комісією при виконавчому комітеті Богунської районної ради, громадською приймальною з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті Богунської районної ради.
Протягом 2011 року заплановано і проведено ряд заходів в навчальних закладах, підприємствах та установах, які розташовані на території Богунського району.
Хід виконання рішення районної ради контролюється заступником голови районної ради Слободянюк О.М.
Враховуючи вищевикладене та рекомендації постійних комісій, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт заступника голови районної ради Слободянюк О.М. про хід виконання рішення районної ради від 04.03.2011 року №38 «Про затвердження Стратегії розвитку правової освіти населення на 2011-2015 роки» взяти до відома.
2. Рекомендувати продовжити роботу щодо реалізації Стратегії розвитку правової освіти населення на 2011-2015 роки.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. і постійну комісію районної ради з питань правової освіти населення, законності, правопорядку та прав людини.
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 88
Про звіт постійної комісії районної ради з питань сімейної та молодіжної політики
Заслухавши та обговоривши інформацію голови постійної комісії районної ради з питань сімейної та молодіжної політики Воротнікової С.Д., районна рада відмічає, що відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Регламенту Богунської районної в м. Житомирі ради шостого скликання, Положення про постійні комісії районної ради, комісія сприяє у вирішенні питань щодо здійснення заходів по реалізації права малозабезпечених сімей району на державну допомогу та соціальний захист, сприяє у проведенні заходів, спрямованих на задоволення інтересів сім'ї, жінок, молоді та дітей, вивчає умови проживання та стан виховання дітей-сиріт, дітей з багатодітних, неповних, малозабезпечених сімей, в межах повноважень сприяє розробці та контролює виконання районних програм, вносить відповідні рекомендації та пропозиції керівництву районної ради та посадовим особам місцевого самоврядування.
З початку скликання відбулося 9 засідань комісії, на яких розглянуто 17 питань, прийнято 7 рекомендацій. Рекомендації постійної комісії районної ради направлялися керівництву районної ради та посадовим особам місцевого самоврядування для відповідного реагування. Хід виконання рекомендацій контролюється головою та членами постійної комісії.
Разом з тим, членам комісії необхідно проявляти власну ініціативу, більше використовувати можливості для поглибленого вивчення, попереднього розгляду та підготовки питань, які належать до повноважень комісії.
Відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт постійної комісії районної ради з питань сімейної та молодіжної політики взяти до відома.
2. Рекомендувати членам постійної комісії районної ради з питань сімейної та молодіжної політики:
2.1. Продовжувати сприяти в детальному розгляді звернень сімей пільгових категорій, які потрапили в скрутне матеріальне становище з подальшим направленням клопотань у відповідні установи для вирішення проблем.
2.2. Продовжити практику розгляду звернень за місцем проживання громадян.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. та постійну комісію районної ради з питань сімейної та молодіжної політики (голова комісії Воротнікова С.Д.).
Голова ради Л.П.Янушевич
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 89
Про затвердження Положення
про фінансовий відділ Богунської
районної ради у м. Житомирі
Відповідно до статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», додатку 53 постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.06 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про фінансовий відділ Богунської районної ради у м. Житомирі згідно з додатком.
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення районної ради:
2.1. від 23.04.08 № 124 «Про затвердження Положення про фінансовий відділ районної ради у м. Житомирі».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову районної ради, начальника фінансового відділу районної ради.
Голова ради Л.П. Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 08.06.12 № 89
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансовий відділ
Богунської районної ради у м. Житомирі
І. Загальні засади
1. Фінансовий відділ Богунської районної ради у м. Житомирі (далі фінансовий відділ) є самостійним виконавчим органом Богунської районної ради; утримується за рахунок коштів бюджету району. Відділ підзвітний і підконтрольний раді, яка його утворила; підконтрольний її виконавчому комітету. Відділ є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області, установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, інші штампи.
2. Фінансовий відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Бюджетним кодексом України в межах повноважень, делегованих міською радою, забезпечує виконання постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства фінансів України та інших центральних органів державної виконавчої влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, міського голови, голови районної ради, рішень міської та районної рад, їх виконавчих комітетів, наказами Головного фінансового управління, департаменту бюджету і фінансів міської ради, а також цим Положенням.
ІІ. Функції відділу
1. Основними завданнями фінансового відділу є:
1.1. Забезпечення реалізації державної, фінансової, бюджетної та податкової політики на території району.
1.2. Складання бюджетних запитів з метою всебічного, якісного та змістовного викладення щодо обсягу бюджетних коштів на плановий рік по кодах тимчасової (програмної) класифікації видатків для оцінки ефективності використання цих коштів та доцільності включення до проекту бюджету району на плановий рік (визначення пріоритетності), а також здійснення прогнозу за відповідними кодами тимчасової (програмної) класифікації на наступні за плановим три роки.
1.3. Складання розрахунків до проекту бюджету району і подання на розгляд та затвердження районної ради.
1.4. Підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення державних гарантій по соціальному захисту населення, економічного розвитку на території району.
1.5. Розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат.
1.6. Здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами, організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів.
1.7. Здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету району, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
1.8. Координація роботи по забезпеченню дотримання вимог законодавства щодо закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти розпорядниками коштів бюджету району.
2. Фінансовий відділ відповідно до покладених на нього завдань:
2.1. Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.
2.2. Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.
2.3. Проводить на будь-якому етапі складання і розгляду бюджету району аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
2.4. Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту бюджету району перед поданням його на розгляд виконавчого комітету і постійних комісій районної ради.
2.5. Розробляє нормативно-правові акти та організовує роботу, пов’язану із складанням проекту бюджету району; за дорученням виконавчого комітету районної ради визначає порядок і терміни подання виконавчими органами районної ради матеріалів для підготовки проектів бюджету району, готує проект рішення про бюджет району та матеріали, що до нього додаються в обсягах, визначених статтею 76 Бюджетного кодексу України та подає їх на розгляд районної ради.
2.6. Складає розпис доходів і видатків бюджету району з помісячним розподілом в межах річних бюджетних призначень.
2.7. Забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису бюджету району встановленим призначенням.
2.8. Здійснює у процесі виконання бюджету контроль за доходами, їх прогнозування та проводить аналіз доходів бюджету району.
2.9. Організовує виконання бюджету району, а також разом з управлінням Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області, іншими виконавчими органами районної ради вживає заходів щодо ефективного витрачання бюджетних коштів.
2.10. Забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства.
2.11. Здійснює в установленому порядку організацію і управління виконанням бюджету району, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
2.12. Приймає рішення про пересування місячних призначень коштів у межах річних бюджетних асигнувань, проводить в установленому порядку взаємні розрахунки бюджету району з міським бюджетом, моніторинг змін, що вносяться до бюджету району.
2.13. Розглядає звіти про виконання кошторисів, подані головними розпорядниками коштів.
2.14. Інформує виконавчий комітет та районну раду про стан виконання бюджету району за кожний звітний період і подає їм квартальні та річний звіти про виконання бюджету району.
2.15. Розглядає звернення, готує пропозиції щодо підстав виділення додаткових коштів бюджету району.
2.16. Перевіряє правильність складання, затвердження кошторисів та планів асигнувань розпорядниками, які фінансуються з бюджету району.
2.17. Приймає участь у розробці пропозицій та підготовці нормативних та інших актів у формі рішень, розпоряджень щодо вдосконалення структури органів виконавчої влади району, визначення чисельності та видатків на їх утримання, здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства у витрачанні коштів на ці цілі. Готує розрахунки та проекти рішень виконавчого комітету та ради на встановлення чисельності органів управління та видатків на їх утримання. Бере участь у підготовці розпоряджень про встановлення посадових окладів, надбавок та доплат керівникам виконавчих органів ради, премій.
2.18. Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників відділу.
2.19. Готує та подає районній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету району для прийняття рішення про внесення змін до бюджету району.
2.20. Організує своєчасний і якісний розгляд та внесення пропозицій щодо заяв, скарг, які надійшли від громадян, підприємств, установ, організацій району, вживає заходів до усунення причин їх виникнення.
2.21. Здійснює інші функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.
ІІІ. Права відділу
Фінансовий відділ має право:
1. Одержувати в установленому порядку від інших виконавчих органів районної ради, управління Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області, Державної податкової служби, інших державних органів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складання проекту бюджету району, здійснення аналізу та контролю за його виконанням.
2. У встановленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення, передбачені статтею 118 Бюджетного кодексу України.
3. Залучати фахівців інших виконавчих органів районної ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належить до його компетенції.
4. Одержувати від установ банків відомості щодо стану поточних бюджетних рахунків установ, організацій, що фінансуються з бюджету району.
5. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
6. Проводити в межах своєї компетенції у виконавчих органах районної ради, на підприємствах, установах, організаціях, в установах банків та інших фінансово-кредитних установах незалежно від форм власності перевірки фінансово-бухгалтерських документів, звітів, кошторисів та інших документів, пов’язаних із нарахуванням, перерахуванням і використанням коштів бюджету району, а також правильності надання пільг згідно із чинним законодавством, призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій населенню району; отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості, що виникають в процесі перевірок.
ІV. Взаємодії відділу
Фінансовий відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими органами державної виконавчої влади, районною радою, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, а також органами Державної податкової служби, органами Державної фінансової інспекції та управлінням Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області.
V. Структура відділу
1. Фінансовий відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районної ради в установленому законом порядку.
2. Начальник має заступника, який за його поданням призначається на посаду і звільняється з посади головою районної ради в установленому законодавством порядку.
3. Фінансовий відділ має у своєму складі структурні підрозділи, положення про які затверджує начальник відділу. На посади спеціалістів відділу призначаються особи на основі конкурсного відбору або за іншою процедурою, передбаченою законодавством, які мають повну вищу освіту (економічну) та стаж роботи за фахом, як правило, не менше 3 років.
4. Права, посадові обов’язки, кваліфікаційні обов’язки та відповідальність працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджує начальник відділу згідно з розподілом обов’язків.
5. Загальну чисельність, витрати на утримання та оплату праці визначає районна рада, штатний розпис та кошторис витрат на утримання фінансового відділу районної ради затверджує голова районної ради.
6. Начальник фінансового відділу:
6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, визначає ступінь відповідальності заступника начальника відділу, керівників його структурних підрозділів.
6.2. Розробляє структуру і штатний розпис відділу в межах граничної чисельності, фонду оплату праці працівників відділу, встановлених радою, подає його на затвердження голові ради.
6.3. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання відділу.
6.4. Затверджує розпис доходів і видатків бюджету району на рік та з помісячним розподілом і тимчасовий розпис на відповідний період.
6.5. Забезпечує відповідність розпису бюджету району встановленим бюджетним призначенням.
6.6. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
6.7. Затверджує Положення про структурні підрозділи та функціональні обов’язки працівників відділу.
6.8. Розробляє та затверджує Положення про оплату праці працівників фінансового відділу Богунської районної ради у м. Житомирі.
6.9. Організовує роботу та безпосередньо приймає участь у складанні проекту бюджету району, районних програм.
6.10. Здійснює загальне методологічне керівництво, розробляє вказівки та форми з питань складання проекту бюджету району.
6.11. Консультує працівників фінансового відділу, фінансово-економічних служб розпорядників коштів бюджету району та підприємств–надавачів послуг з питань складання та виконання бюджету, надання пільг відповідно до чинного законодавства та призначення житлових субсидій громадянам району.
6.12. У відповідності до вимог Бюджетного кодексу України визначає порядок і терміни подання розпорядниками коштів бюджетних запитів, проводить їх експертизу, вносить відповідні зміни.
6.13. Організовує роботу та приймає участь у складанні бюджетних запитів, зведених аналітичних таблиць по району.
6.14. Розробляє пропозиції щодо доцільного та ефективного використання коштів бюджету району, внесення змін до нього відповідно до рішень міської ради, її виконавчого комітету та обґрунтованих розрахунків розпорядників коштів бюджету району.
6.15. Аналізує виконання бюджету району за рік та відповідні звітні періоди, складає пояснювальні записки до нього, організовує підготовку матеріалів виконавчому комітету та районній раді про хід виконання бюджету району.
6.16. Забезпечує своєчасний розгляд листів, заяв і скарг, що надходять, здійснює особистий прийом громадян району з усіх питань, що делеговані районній раді, а також згідно із чинним законодавством.
6.17. Приймає участь у роботі комісій виконавчого комітету районної ради.
6.18. Виконує іншу роботу за дорученнями голови районної ради, департаменту бюджету та фінансів міської ради.
Заступник голови ради О.М. Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 90
Про затвердження Положення про загальний відділ апарату ради та виконкому
Відповідно до статті 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про загальний відділ апарату ради та виконкому згідно з додатком.
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення районної ради від 21.12.07 № 99 „Про внесення змін до структури апарату районної ради і виконавчого комітету та виконавчих органів ради”.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В. та завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О.
Голова ради Л.П.Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 08.06.12 № 90
ПОЛОЖЕННЯ
про загальний відділ апарату Богунської
районної ради та виконкому
1. Загальний відділ апарату Богунської районної ради та виконкому (далі відділ) утворюється районною радою, є підзвітним і підконтрольним раді та підпорядкований її виконавчому комітету, голові районної ради.
Координує роботу відділу керуючий справами виконавчого комітету районної ради.
2. Основними завданнями відділу є забезпечення правильної організації діловодства та контролю, обліку і збереження закінчених діловодством справ та документів апарату ради та виконкому по підготовці і передачі їх в архів, прийому та розгляду звернень громадян у районній раді, за місцем трудової діяльності та проживання, доступу до публічної інформації, організація матеріально-господарського обслуговування районної ради та її виконавчих органів.
3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і дорученнями Кабінету Міністрів України, рішеннями та розпорядженнями органів влади вищого рівня та місцевого самоврядування, рішеннями районної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови ради, інструкцією з діловодства, цим Положенням.
З питань організації та методики ведення діловодства і архівної справи відділ керується відповідними нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування та виконавчої влади.
4. Діяльність відділу здійснюється на основі планів роботи районної ради, виконкому та квартальних планів роботи відділу, затверджених керуючим справами виконкому.
5. Відділ відповідно до своїх основних завдань:
5.1. Забезпечує ведення системи діловодства та методичне керівництво роботою з документами у апараті ради та виконкому, виконавчих органах ради.
5.2. Розробляє інструкції з діловодства та рекомендації щодо поліпшення організації цієї роботи у виконавчих органах районної ради.
5.3. Організовує і забезпечує технічні питання по підготовці та проведенню засідань виконавчого комітету, нарад та заходів, які проводяться керівництвом районної ради. Забезпечує озвучення ходу проведення сесій районної ради та технічний запис усіх виступів (запис зберігається до моменту здачі протоколу сесії до міського архіву).
5.4. Здійснює організацію та облік прийому громадян головою ради та його заступниками, керуючим справами виконкому, роботу щодо виконання Закону України “Про звернення громадян“, відповідних Указів Президента України. Здійснює контроль за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях району незалежно від форм власності, у виконавчих органах ради.
5.5. Приймає, реєструє, веде облік, забезпечує зберігання, оперативний пошук та доставку документів.
5.6. Організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, відповідає за реєстрацію, облік, систематизацію, контроль та надання підготовлених виконавцями відповідей на інформаційні запити, що надходять до районної ради та її виконавчих органів, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.
5.7. Здійснює контроль за виконанням рішень виконкому районної ради, розпоряджень голови районної ради, проходженням і вивченням службових документів, вживає заходів до скорочення термінів їх виконання, узагальнює та аналізує дані про хід і результати цієї роботи.
5.8.Аналізує та узагальнює стан роботи з документами в апараті ради та виконкому і виконавчих органах районної ради.
5.9. Організує комп’ютерний набір і виготовлення документів.
5.10.Тиражує, розсилає вхідну і вихідну кореспонденцію, інші документи виконавчого комітету.
5.11.Забезпечує додержання єдиного порядку відбору, схоронності, якості оброблення та використання документів, що видаються під час діяльності виконавчого комітету районної ради.
5.12.Удосконалює форми і методи роботи з документами з урахуванням використання техніки і персональних комп’ютерів.
5.13.Впроваджує державні стандарти, уніфіковані системи документації, інші нормативи у виконавчих органах районної ради
5.14.Складає номенклатуру справ, проводить попередню експертизу цінності документів, складає і подає їх описи та акти на розгляд експертної комісії, готує матеріали про визначення документів до знищення, які не мають наукової, історичної цінності і не передаються на державне зберігання.
5.15. Веде протоколи засідань виконавчого комітету райради, нарад при голові районної ради, забезпечує їх належне оформлення, організовує технічне опрацювання рішень, їх комплектування та розсилку, заведення контрольних папок.
5.16. Організаційно забезпечує проведення розширених апаратних нарад керівництва ради з керівниками та спеціалістами апарату ради, виконкому, виконавчих органів ради.
5.17. Завіряє печаткою документи у випадках, передбачених нормативно-правовими актами з діловодства.
5.18.Бере участь у розробці і виданні довідників та інших посібників, необхідних для роботи виконавчого комітету районної ради.
5.19. Веде звітність з питань, що належать до компетенції загального відділу.
5.20. Забезпечує утримання і належну експлуатацію приміщень та адмінбудинку виконавчого комітету районної ради, а також їх охорону і пожежну безпеку.
5.21. Подає пропозиції щодо проведення ремонту службових приміщень виконавчого комітету районної ради, придбання обладнання, канцелярського приладдя, госптоварів, автозапчастин та інших засобів.
5.22. Забезпечує правильне використання і збереження матеріальних цінностей у приміщеннях районної ради та виконкому.
5.23.Організовує і контролює роботу завідувача господарства виконавчого комітету районної ради, секретаря голови ради, секретаря-друкарки та технічного персоналу.
5.24. Забезпечує утримання в належному санітарному стані приміщень районної ради, гаражів, прилеглої території та подвір’я.
6. Відділ очолює завідувач, який є посадовою особою місцевого самоврядування, має повну вищу освіту, призначається на посаду (на підставі рекомендації конкурсної комісії чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України) та звільняється з посади головою районної ради.
Права, посадові обов’язки, кваліфікаційні вимоги та відповідальність працівників відділу визначаються посадовими інструкціями.
7. Відділ за характером діяльності взаємодіє:
7.1. З керівниками виконавчих органів районної ради – з питань роботи з документами, підготовки і подання необхідних керівництву документів, використання інформації в службових цілях.
7.2.З керівниками інших установ у межах своєї компетенції.
8. Завідувач відділу:
8.1. Здійснює безпосереднє керівництво роботою відділу відповідно до покладених на нього завдань, дає працівникам відділу, в межах своєї компетенції, обов’язкові для виконання доручення, в разі необхідності перерозподіляє обов’язки між працівниками відділу.
8.2.Забезпечує щоквартальне планування роботи відділу, контролює вчасне і якісне виконання передбачених планом роботи заходів.
8.3. Розробляє положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу.
8.4. Вносить на розгляд керуючого справами виконкому пропозиції з питань, що належать до компетенції відділу.
8.5. Постійно підвищує свій фаховий рівень та фахову підготовку працівників відділу.
9. Відділ має право:
9.1. Отримувати від управління та відділів районної ради, підприємств, установ і організацій району матеріали, що входять до компетенції відділу.
9.2.Вимагати від відділів апарату ради та виконкому, виконавчих органів ради відомості, необхідні для вдосконалення форм і методів роботи з документами.
9.3. Залучати спеціалістів апарату ради, виконкому та виконавчих органів ради до підготовки документів за дорученням керівництва.
9.4. Повертати виконавцям документи і вимагати їх доопрацювання у разі порушення встановлених вимог.
Зауваження та вказівки завідувача відділу щодо якісної підготовки документів, організації діловодства, архівної справи є обов’язковими для виконання всіма працівниками апарату ради, виконкому та виконавчих органів ради.
Заступник голови ради О.М.Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 91
Про фінансове забезпечення в 2012 році Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки |
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про фінансове забезпечення у 2012 році Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки та з метою реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, відповідно до статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення виконавчого комітету районної ради від 29.12.11 № 147, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м.Житомирі та їх виконавчих органів», враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про фінансове забезпечення у 2012 році Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки взяти до відома.
2. Затвердити у новій редакції розділ ІX. «Фінансове забезпечення на 2012 рік» Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки, затвердженої рішенням районної ради від 30.12.10 № 26 згідно з додатком.
3. Визнати таким, що втратив чинність, розділ ІX. «Фінансове забезпечення» додатку до рішення районної ради від 30.12.10 № 26 «Про Програму соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки».
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників голови районної ради, начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. та постійну комісію районної ради з питань праці та соціального захисту населення.
Голова ради Л.П. Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 08.06.12 № 91
Розділ ІX. Фінансове забезпечення на 2012 рік
1. Забезпечення малозабезпечених громадян та багатодітних сімей району безкоштовно паливними дровами (відходами деревообробного виробництва) - 7,5 тис. грн.
2. Відшкодування витрат на поховання - 10,0 тис. грн.
3. Відшкодування пільг інвалідам по зору - 329,0 тис. грн.
4. На підтримку Богунської районної організації ветеранів України - 15,0 тис. грн. та на Товариство інвалідів Богунського району - 8,4 тис. грн.
5. Виплата компенсації особам відповідно до статті 43 Гірничого Закону України на безоплатне отримання вугілля та побутові потреби - 1,3 тис. грн.
6. Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги - 319,6 тис. грн.
7. Виплата допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим та багатодітним сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам за рахунок субвенції з державного бюджету - 100806,7 тис. грн.
8. Надання житлових субсидій населенню на покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива, скрапленого газу за рахунок субвенції з державного бюджету - 6775,8 тис. грн., в т.ч. придбання твердого та рідкого пічного побутового палива, скрапленого газу - 12,5 тис. грн..
9. Пільги ветеранам війни та праці, реабілітованим громадянам, дітям війни на житлово-комунальні послуги, придбання твердого палива та скрапленого газу - 14675,3 тис.грн., в т.ч. придбання твердого палива та скрапленого газу - 14,8 тис. грн.
10. Відшкодування iнвалiдам Великої Вітчизняної війни та прирівняних до них осіб інших пільг за рахунок субвенції з державного бюджету - 398,1 тис. грн., із них на відшкодування вартості бензину - 5,8 тис.грн., проведення капітального ремонту житла інвалідів Великої Вітчизняної війни та прирівняних до них осіб - 297,8 тис. грн., придбання путівок - 94,5 тис. грн.
11. Пільги ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ на житлово-комунальні послуги, придбання твердого палива, скрапленого газу -4376,7 тис. грн., в т.ч. на придбання твердого палива та скрапленого газу - 0,4 тис. грн.
12. Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на житлово-комунальні послуги, на придбання твердого палива та скрапленого газу - 3034,6 тис. грн., ., в т.ч. на придбання твердого палива та скрапленого газу - 0,4 тис. грн.
13. Інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 82,0 тис. грн.
14. Пільги окремим категоріям громадян з послуг зв’язку - 2415,9 тис. грн.
15. Пільги багатодітним сім’ям на житлово-комунальні послуги та на придбання твердого палива та скрапленого газу - 1001,9 тис. грн., ., в т.ч. на придбання твердого палива та скрапленого газу - 1,9 тис. грн.
ВСЬОГО: 134257.8 тис. грн.
Заступник голови ради О.М. Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 92
Про фінансове забезпечення в 2012 році Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей району на 2011-2012 роки |
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про фінансове забезпечення у 2012 році Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2011-2012 роки, з метою реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, відповідно до статті 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рішення виконавчого комітету районної ради від 29.12.11 № 148, враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про фінансове забезпечення у 2012 році Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей району на 2011-2012 роки взяти до відома.
2. Затвердити у новій редакції розділ ІІІ. «Фінансове забезпечення на 2012 рік» Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2011-2012», затвердженої рішенням районної ради від 30.12.10 № 27 згідно з додатком.
3. Визнати таким, що втратив чинність, розділ ІІІ. «Фінансове забезпечення на 2011 рік» додатку до рішення районної ради від 30.12.10 № 27 «Про Програму підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2011-2012 роки».
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників голови районної ради, начальника фінансового відділу районної ради Кравченко Н.В. та постійну комісію районної ради з питань праці та соціального захисту населення.
Голова ради Л.П. Янушевич
Додаток
до рішення районної ради
від 08.06.12 № 92
Розділ ІІІ. Фінансове забезпечення на 2012 рік
1. Виплата грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім¢ях – 377,0 тис. грн.
2. Виплата соціальної допомоги на дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім¢ях – 1129,6тис. грн.
3. Перерахування на рахунки управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування батькам-вихователям та прийомним батькам дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей за надання соціальних послуг – 125,2 тис. грн.
ВСЬОГО: 1631,8 тис. грн.
Заступник голови ради О.М. Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 93
Про затвердження структури апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради |
Заслухавши та обговоривши інформацію голови ради Янушевич Л.П. про необхідність оптимізації організаційно-штатної структури та з метою упорядкування структури апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради, відповідно до пункту 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 7 статті 7 регламенту районної ради, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити структуру та чисельність апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради станом на 01.09.12 згідно з додатком.
2. Визнати такими, що втратили чинність, рішення районної ради від 30.12.10 № 29 «Про затвердження структури апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради», від 04.03.12 № 37 «Про внесення змін в додаток до рішення районної ради від 30.12.10 № 29 «Про затвердження структури апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради».
3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміву М.І. внести відповідні зміни до штатного розпису управління та подати на затвердження голові районної ради в установленому порядку.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову районної ради.
Голова ради Л.П. Янушевич
Заступник голови ради |
О.М. Слободянюк |
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
Р.В. Кравецький
|
Начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради |
М.І. Якимів
|
Начальник фінансового відділу районної ради
|
Н.В. Кравченко |
Завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому |
М.О.Цівончук |
Головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому |
Л.А. Зайцева |
Додаток
до рішення районної ради
від 08.06.12 № 93
Структура та чисельність апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради
1. |
Апарат районної ради та її виконавчого комітету, в тому числі: |
33 |
|
|
|
1.1. |
Голова ради |
1 |
|
|
|
1.2. |
Заступник голови ради |
1 |
|
|
|
1.3. |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
1 |
|
|
|
1.4. |
Керуючий справами виконкому |
1 |
|
|
|
1.5. |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності апарату ради та виконкому |
2 |
|
|
|
1.6. |
Спеціаліст |
2 |
|
|
|
1.7. |
Відділ ведення Державного реєстру виборців районної ради |
6 |
|
|
|
1.8. |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради |
2 |
|
|
|
1.9. |
Загальний відділ апарату ради та виконкому |
13 |
|
|
|
1.10. |
Організаційний відділ апарату ради та виконкому |
3 |
|
|
|
1.11. |
Водій |
1 |
|
|
|
2. |
Фінансовий відділ районної ради, в тому числі: |
6 |
|
|
|
2.1. |
Начальник відділу |
1 |
|
|
|
2.2. |
Сектор складання та виконання бюджету |
3 |
|
|
|
2.3. |
Сектор бухгалтерського обліку та звітності, контролю за використанням бюджетних коштів |
2 |
|
|
|
3. |
Управління праці та соціального захисту населення районної ради, в тому числі: |
62 |
|
|
|
3.1. |
Начальник управління |
1 |
|
|
|
3.2. |
Заступник начальника управління - начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці |
1 |
|
|
|
3.3. |
Заступник начальника управління-начальник відділу соціальних допомог |
1 |
|
|
|
3.4. |
Секретар керівника |
1 |
|
|
|
3.5. |
Головний спеціаліст-юрисконсульт |
1 |
|
|
|
3.6. |
Головний спеціаліст |
1 |
|
|
|
3.7. |
Головний спеціаліст з питань діловодства |
1 |
|
|
|
3.8. |
Головний спеціаліст по автоматизованій обробці інформації |
1 |
|
|
|
3.9. |
Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці |
5 |
|
|
|
3.10. |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
4 |
|
|
|
3.11. |
Відділ соціальних допомог, в тому числі: |
24 |
|
|
|
3.11.1. |
Заступник начальника відділу |
2 |
|
|
|
3.11.2. |
Сектор прийому громадян |
9 |
|
|
|
3.11.3. |
Сектор прийняття рішення щодо надання всіх видів соціальних допомог |
9 |
|
|
|
3.11.4. |
Сектор контролю за призначенням соціальних допомог |
4 |
|
|
|
3.12. |
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг |
6 |
|
|
|
3.13. |
Відділ з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи |
5 |
|
|
|
3.14. |
Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин |
3 |
|
|
|
3.15. |
Сектор по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області |
3 |
|
|
|
3.16. |
Сектор державних соціальних інспекторів |
3 |
|
|
|
3.17. |
Прибиральник службових приміщень |
1 |
Заступник голови ради О.М. Слободянюк
УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
одинадцята сесія шостого скликання
від 08.06.12 № 94
Про звернення депутатів Богунської
районної ради м.Житомира до
Верховної Ради України
Керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
ВИРІШИЛА:
Направити звернення депутатів Богунської районної ради м. Житомира до Верховної Ради України (додається).
Голова ради Л. П. Янушевич