Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 26
візитів сьогодні: 5727
візитів всього: 746785
Прогноз погоди
15.05.12 № 55 - Про хід виконання рішення виконкому від 24.11.10 № 114 „Про роботу відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення щодо призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям району”

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

     Р І Ш Е Н Н Я

 

від  15.05.12         № 55

 

Про хід виконання рішення  виконкому

 від 24.11.10 № 114 „Про роботу відділу

соціальних  допомог  управління  праці

та    соціального     захисту    населення

щодо призначення  житлових  субсидій  

та державних      соціальних     допомог 

малозабезпеченим      сім’ям     району”

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника  управління-начальника відділу соціальних допомог управління праці та соціального  захисту населення районної ради Живанюк Н.С. про хід виконання рішення виконкому від 24.11.10 № 114 „Про роботу відділу соціальних допомог щодо призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям району”  виконавчий комітет районної ради відмічає, що роботу відділу соціальних допомог організовано на належному рівні.

Для реалізації економічного партнерства Світовим банком реконструкції та розвитку проекту „Удосконалення системи соціальної допомоги” в управлінні праці та соціального  захисту  населення районної ради впроваджено єдину технологію прийому громадян за однією заявою.

Приймальня громадян – це основна ланка в процесі оформлення  всіх видів соціальних допомог. Для своєчасного надання консультацій та роз’яснень громадянам району, особливо із числа осіб, які за станом здоров’я обмежені в пересуванні, в Приймальні громадян запроваджено та працює телефон  “гарячої лінії”. Впровадження нової технології прийому громадян дало змогу покращити поінформованість населення про всі види державних соціальних допомог. У зв’язку із введенням щоденного, зручного графіку прийому відвідувачів зменшились черги в Приймальню громадян. Продовжується практика прийому громадян за попереднім записом по телефону. Розмежування функцій прийому та обробки документів підвищило швидкість та якість роботи працівників.

Протягом 2011 року та I кварталу 2012 року  в Приймальні прийнято 62459 громадян, із них 18735 заяв на призначення всіх видів соціальних допомог, надано 31713 консультацій з різних питань та видано 12011 довідок і повідомлень.

Управління праці та соціального  захисту населення районної ради проводить призначення та виплату вісімнадцяти видів допомог відповідно до дванадцяти законодавчих актів України найменш захищеним громадянам, сім’ям з дітьми, інвалідам.

Однією з важливих форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення залишається програма житлових субсидій. Упродовж 2011 року та I кварталу 2012 року за призначенням житлових субсидій звернулось 8710 сімей району, із яких призначено субсидію на відшкодування витрат за спожиті житлово-комунальні послуги 8084 сім’ям на загальну суму 8,3 млн.грн., із них призначено субсидію, як виняток, за рішенням комісії виконкому по  призначенню  субсидій  та   державної   соціальної допомоги малозабезпеченим  сім'ям 1207 громадянам. Виплачено субсидію готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 15 сім’ям на загальну суму 11,8 тис.грн.

Відділом соціальних допомог забезпечено електронний обмін інформацією з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг, впроваджено електронний зв’язок з підприємствами в режимі запиту з подальшим підтвердженням на електронних носіях, чим забезпечено можливість збору інформації від підприємств по кожному заявнику без його особистої участі, що суттєво спростило і прискорило процесс оформлення субсидій.

Здійснюється належний контроль та проводиться вибіркове обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання коштів, зокрема допомоги при народженні дитини для забезпечення належних умов утримання та виховання дітей, у разі необхідності приймається відповідне рішення про припинення соціальних виплат. Спільно із службою у справах дітей міської ради вживаються заходи щодо виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах; під час засідань дорадчого органу міської ради розглядаються питання про необхідність соціального супроводу таких сімей.

На підставі вищезазначеного та з метою підвищення ефективності системи надання громадянам соціальної підтримки за принципом єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1.  Інформацію заступника начальника управління-начальника відділу соціальних допомог управління  праці та соціального захисту населення районної ради   Живанюк Н.С.  про хід виконання рішення виконкому від 24.11.10 № 114 „Про роботу відділу соціальних допомог щодо призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям району”  взяти до відома.

 

2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення Якиміву М.І., заступнику начальника управління - начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С.:

 

2.1             Продовжити  роботу   по   вдосконаленню  єдиної технології прийому

громадян в Приймальні управління та підвіщення ефективності системи надання громадянам соціальної підтримки за принципом „єдиного вікна”.

         

 

2.2 Надавати необхідну допомогу особам, які мають вади фізичного розвитку, або за станом здоров’я обмежені в пересуванні з метою оформлення документів для надання різних видів державних допомог.

                  

2.3. Посилити контроль за цільовим використанням бюджетних коштів спрямованих на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, державних соціальних допомог.

 

2.4. Продовжувати налагоджену співпрацю з підприємствами-надавачами комунальних послуг щодо електронного обміну інформацією.

 

          2.5. Посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації, шляхом розміщення інформації на веб-сторінках районної ради сайту міської ради, надання консультацій за телефоном “гарячої” лінії            (42-50-25), під час виїзних прийомів з громадянами за місцем їх постійного проживання.

 

3. Рішення виконавчого комітету від 24.11.10 № 114 „Про роботу відділу соціальних допомог щодо призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям району” зняти з контролю, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови   районної ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В.

 

 

Голова ради                                                                           Л.П.Янушевич



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare