У К Р А Ї Н А
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
сесія шостого скликання
від_____________№_____
м. Житомир
Про внесення змін та доповнень до Програми
розвитку культури міста Житомира
«Наше місто – місто культури і традицій»
на 2012-2014 роки
З метою реалізації державної політики у галузі культури та на підставі статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення до Програми розвитку культури міста Житомира «Наше місто – місто культури і традицій» на 2012-2014 роки, затвердженої рішенням міської ради від 09.02.2012 року № 285 та викласти її в новій редакції, згідно з додатком.
2. Вважати таким, що втратило чинність, рішення міської ради від 09.02.2012 року № 285 «Про затвердження Програми розвитку культури міста Житомира «Наше місто – місто культури і традицій» на 2012-2014 роки».
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Леонченко Н.П. .
Міський голова В.М.Дебой
Додаток
до рішення міської ради
від________________ №_____
Програма розвитку культури міста Житомира «Наше місто – місто культури і традицій» на 2012–2014 роки
Загальна характеристика Програми розвитку культури міста Житомира « Наше місто – місто культури і традицій»
на 2012 – 2014 роки
Програма розвитку культури на період 2012-2014 років визначає перспективи галузі культури міста, направлена на збереження існуючої мережі закладів культури і мистецтва.
1 |
Ініціатор розроблення програми |
Управління культури Житомирської міської ради |
2 |
Дата, номер і назва розпорядчого документу про розроблення програми |
- |
3 |
Розробник програми |
Управління культури Житомирської міської ради |
4 |
Співрозробники програми |
- |
5 |
Відповідальний виконавець програми |
Управління культури Житомирської міської ради |
6 |
Учасники програми |
Управління культури міської ради, КПСМНЗ музичні школи №№ 1-5 та художня школа, КЗ «Централізована бібліотечна система», КЗ «Палац культури», КП «Парк культури та відпочинку ім.Ю.Гагаріна», КП «Об’єднана дирекція кінотеатрів міста», управління капітального будівництва |
7 |
Термін реалізації програми |
2012-2014 роки |
7.1 |
Етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
2012р., 2013р., 2014р. |
8 |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми |
Міський бюджет, власні надходження та інші джерела власних надходжень (благодійна допомога) |
9 |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього |
110341,54 тис. грн. |
|
у тому числі: |
|
9.1 |
коштів міського бюджету |
106241,54 тис.грн. |
9.2 |
коштів інших джерел (власні надходження та інші джерела власних надходжень, платні послуги) |
4100,00 тис.грн. |
2. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма:
Розробка програми зумовлена необхідністю удосконалення галузі культури міста, відродження культурних традицій міста, збереження історичних цінностей, забезпечення доступності закладів культури для всіх верств населення, створення максимально сприятливих умов для творчого росту особистості, розкриття її здібностей, задоволення духовних і естетичних потреб житомирян, відродження народної творчості та популяризації національних звичаїв та обрядів, організацію повноцінного, змістовного дозвілля, масового відпочинку і розваг, культурного обслуговування населення, сприяння доступу глядачів до перегляду національної кінематографічної спадщини.
Сьогодні вкрай необхідно знайти найефективнішої місце всіх закладів культури та мистецтв в культурному та духовному житті Житомира. Програма визначає основні напрямки подальшого вдосконалення форм і методів проведення заходів, присвячених державним та місцевим святам, також стратегію збереження та укріплення позицій Житомира, як культурного центра Поліського краю на Україні і перетворення його в справжній європейський культурний центр.
Програма має на меті реалізацію єдиної політики в сфері організації концертів, театралізованих свят, тематичних заходів, фестивалів, виявлення талановитої особистості, подальший розвиток української культури, традицій культур народів та національних меншин, що населяють м. Житомир, підтримку народної та високопрофесійної творчості, обдарованих дітей.
При створенні Програми був використаний досвід з цих питань провідних закладів культури та мистецтв Житомирщини, а також низки міст України.
Актуальність та необхідність створення такої Програми підкріплюється Конституцією України, Указами Президента України та Постановами Кабінету Міністрів України щодо святкування Дня Перемоги, Дня солідарності трудящих, Дня незалежності України і інших державних, професійних та місцевих свят. В основу Програми покладені державні стратегії та основні напрямки розвитку культури в ХХІ столітті, викладені в Основах законодавства України про культуру. Програма складається з проектів з визначенням шляхів їх реалізації. В ній максимально враховано суспільні потреби мешканців міста Житомира щодо рівня культури, сучасні світові тенденції глобалізації, розвиток науково-інформаційних технологій, досягнення в галузі культури новацій.
Культура Житомира – цілісна система відтворення творчого, інтелектуального, духовного потенціалу громадян міста. Розвиток культури міста спрямований на відродження і розвиток української національної культури, забезпечення свободи творчості, вільного розвитку культурно-мистецьких процесів, професійної та аматорської творчості, реалізацію прав громадян на доступ до культурних цінностей, створення матеріальних і фінансових умов розвитку культури.
На даний час в місті Житомирі функціонує 10 закладів культури, 8 бюджетних (5 музичних шкіл, 1 художня, комунальні заклади "Палац культури" з філією клубом "Соколова Гора" і "Централізована бібліотечна система" з 14 бібліотеками-філіями) та 2 госпрозрахункових (комунальні підприємства "Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна" і "Об’єднана дирекція кінотеатрів міста" до складу якої входить 3 кінотеатри.)
В галузі культури міста працюють 567 чоловік, з них 449 спеціалістів та 118 - адміністративно-технічний персонал.
Заклади культури міста повністю забезпечені кадрами, розстановка фахівців здійснюється відповідно до їх фахового профілю.
В комунальному закладі "Палац культури" працюють 33 клубні формування, з них 8 любительських об'єднань та 25 аматорських колективів, в них займається 530 чоловік, з них 181 дитина, 4 аматорські колективи мають звання "народний".
Найкращими є творчі колективи Палацу культури "Зоряниця", "Черемшина", "Сучасник", естрадно-духовий оркестр. Творчий процес комунального закладу “Палац культури” здійснюють 107 працівників.
Надання послуг населенню у сфері культури та мистецтва, в основному, здійснюється мережею комунальних закладів культури, що складалися у попередній період розвитку галузі. Тому на даному етапі матеріально- технічна база потребує оновлення, недостатньо класів, аудиторій для роботи і навчання на базі КЗ « Палац культури».
В 5 музичних та художній школах учбово-виховний процес здійснюють 244 викладачів, навчання ведеться на 22 музичних інструментах, контингент складає близько 2300 учнів.
Учні музичних і художньої шкіл беруть участь в обласних оглядах, конкурсах солістів-виконавців, ансамблевої гри та художніх виставках, де посідають призові місця.
Зразковий хор музичної школи № 1 ім. Б.М.Лятошинського виступав на Міжнародному дитячому хоровому конкурсі-фестивалі ім. Г.Струве "Артемівські зорі", Міжнародному хоровому фестивалі в м. Варна (Болгарія), Міжнародному поліфонічному конкурсі “Гвідо д’Ареццо” (Італія).
Для залучення більшої кількості дітей до навчання в школах естетичного виховання та зручності батьків створюються філії ДМШ та ДХШ в мікрорайонах міста, загальноосвітніх школах, інтернатах.
На разі залишається потреба забезпечення музичними інструментами, потребують поточного та капітальних ремонтів приміщень музичних та художньої шкіл.
У місті Житомирі з середини ХХ століття існує розвита мережа публічних бібліотек, які надають інформаційні послуги всім верстам населення міста. Централізована бібліотечна система міста є комунальним закладом, що об’єднує універсальні спеціалізовані бібліотеки-філії та задовольняють потреби міста в бібліотечному обслуговуванні населення. Надання вільного доступу громадян до інформації, знань, культури є основною задачею публічних бібліотек.
З метою удосконалення організації бібліотечного обслуговування користувачів бібліотек, ЦБС здійснює свою діяльність в координації з бібліотеками всіх систем і відомств міста.
Бібліотеки ЦБС міста – чи не єдині загальнодоступні центри проведення дозвілля та спілкування громадян. Для читачів працюють клуби за інтересами, літературно-музичні вітальні, дитячі гуртки, проводяться вечори для людей похилого віку, та багато інших заходів для всіх бажаючих. В обслуговуванні громадян бібліотеки використовують традиційні та новітні технології, фонди документів та сучасні носії інформації.
Працівниками бібліотек міста постійно проводиться обслуговування читачів за місцем проживання (інваліди, люди похилого віку, діти-інваліди).
Сьогодні, в контексті розвитку Житомира не тільки як міста з достатнім економічним потенціалом, а й осередку багатої духовної культури, виникає необхідність комплексної модернізації бібліотечної мережі. Проведенні змін зумовлено тим, що в умовах глобалізації ринкових відносин якість життя, задоволення соціально-культурних та духовних потреб населення повинні відповідати загальновизнаним світовим стандартам.
Державна політика в галузі “Культура” визначається на користь пріоритетів загальнолюдських духовних цінностей та входження до цивілізованого європейського простору на засадах самобутності та самоцінності української нації. Особливого значення надається установам, що діють у сфері дозвілля. Паркова мережа є провідною рекреаційно-педагогічною системою і посідає ключове місце у сфері культурного обслуговування населення.
Історичний екскурс у недалеке минуле свідчить, що парки з їх природною основою, стали першими з культурно-просвітницьких установ, які пропагували конкретні знання про природу, виховували дбайливе ставлення до неї. Комплексний характер парку визначає значний різновид форм та методів діяльності в цьому напрямку. Донедавна саме в парках функціонувала широка система народних університетів, лекторіїв, гуртків, клубів за інтересами, курсів, любительських об’єднань, які збирали людей, небайдужих до природи. Адже саме тут створені всі умови для проведення масових заходів, пов’язаних з вихованням населення різного віку.
Міський парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна разом з його філією гідропарком займають територію 91,1 га.
Матеріально-технічна база складається з 41 атракціонів, 24 ігрових автоматів і комп’ютерів, 40 плавзасобів, дитячих авто « Лідер» - 25, танцювального майданчика, приміщення літної естради, шаховий павільйон, більярдний павільйон, човнова станція, дитячий майданчик « Рошен», Центр розваг, дитячий майданчик « Відкриті серця» -1.
Культурно-масові та спортивно-оздоровчі заходи, що проводяться на території парку та гідропарку, користуються особливою популярністю серед населення міста. Найбільш масово проходять такі свята, як День Перемоги,
День молоді, День незалежності України, День міста, Івана Купала, “Проводи Зими та зустріч Весни” та інші.
Проведено обслуговування 22 атракціонів та згідно отриманих Дозволів територіального управління Держгірпромнагляду по житомирській області введено в експлуатацію з 15 квітня 2011 року.
Досвід розвинених країн свідчить, що гарантією збереження парку є виховання у населення дбайливого ставлення до історико-культурної, природної спадщини.
Отже, всебічний аналіз функціонування парку культури і відпочинку свідчить, що це культурно-природне середовище потребує багатьох перетворень. Його стан залежить і від екологічної ситуації всього міста, і від етики поведінки відвідувачів, і безпосередньо від діяльності колективу парку та оснащеності матеріально – технічної бази, яка сьогодні повинна задовольнити потреби житомирян.
З метою утвердження творами кінематографії ідеї гуманно людських, національних, культурних та духовних почуттів, сприяння розвитку національної свідомості, патріотичних почуттів, збереження національної та світової кінематографічної спадщини в місті існує комунальне підприємство «Об’єднана дирекція кінотеатрів міста».
До складу комунального підприємства "Об’єднана дирекція кінотеатрів міста" входить 3 кінотеатри, що працюють на умовах госпрозрахунку.
З метою покращення матеріальної бази та фінансового стану приміщення, що не використовуються кінотеатрами за основним напрямком їх діяльності, передаються в оренду.
Для сприяння доступу глядачів до перегляду творів національної кінематографічної спадщини в кінотеатрах міста постійно демонструються фільми вітчизняного виробництва.
Спеціалізований дитячий кінотеатр ім. І.Франка проводить значну організаційно-виховну робота з дітьми та підлітками. При кінотеатрі працюють кіноклуби та кінолекторії, які розраховані на різні вікові категорії і мають правову, екологічну, морально-етичну, патріотичну, краєзнавчу спрямованість.
Потребує реконструкції кінотеатр “Жовтень” під кіноконцертний комплекс.
У зв’язку з відсутністю в мікрорайоні Польова закладів освіти та культури, приміщення кінотеатру “Космос” буде використовуватись для показу кінофільмів згідно програми загальноосвітніх закладів міста в денний час та проведення комерційних фільмів в вечірній час. Для реалізації творчих потреб населення вільні приміщення будуть використовуватись під гурткову роботу художньої самодіяльності, вокальних, танцювальних, театральних студій, студій народної художньої творчості.
В даний період приміщення кінотеатру « Жовтень» та кінотеатру
« Космос» не використовуються для задоволення потреб громади міста, потребують реконструкції.
Сучасна туристична індустрія повинна в нашій державі стати однією із найбільш розвиненою і високоприбутковою галуззю економіки, як це є в усьому світі. За прогнозами Всесвітньої Туристичної Організації прибуток, який буде надходити від кожного туриста, зросте на 40%, а це означає, що кожні 16 туристів створюватимуть 1 робоче місце. В м. Житомирі на державному обліку перебувають пам’ятки археології, історії, монументального мистецтва, архітектури, працюють туристичні агенції. Проте кожна з агенцій не вважає пріоритетним для себе внутрішній і в’їздний туризм. Недостатня увага приділяється формуванню міського туристичного продукту, що могло б відкрити додаткові робочі місця, в першу чергу для молоді, а в перспективі сприяти поповненню міського бюджету.
В 2011 році проведена певна робота по вивченню туристичного потенціалу, а саме по об’єктам туристичної інфраструктури міста Житомира та Житомирської області.
Туристична інфраструктура була розбита на 6 основних об’єктів дослідження:
1. Об’єкти екскурсійного туризму:
Меморіальний будинок-музей С.П. Корольова;
Музей космонавтики ім. С.П. Корольова;
Музей природи та мінералогії;
Краєзнавчий музей та картинна галерея;
Меморіальний будинок-музей В.Г. Короленка;
Музей пожежної охорони.
2. Об’єкти екологічного туризму:
Ботанічний сад Агроекологічної академії;
Парк культури і відпочинку ім. Ю.Гагаріна.
3. Об’єкти лікувально-оздоровчого туризму:
Туристична база “Лісовий берег”;
Санаторій “Дениші”.
4. Об’єкти спортивного і пригодницького туризму:
Полювання і рибальства (приміські мисливські господарства, туристичні походи різної категорії, туристичні табори, пішохідні марафони, гірський туризм на скелях “Голова Чацького” та в Денишах).
5. Об’єкти літературного туризму:
Музей В.Г. Короленка;
Літературний музей.
6. Об’єкти паломницького туризму:
Преображенський кафедральний собор;
Михайлівська церква;
Кафедральний костел св. Софії;
Семінарійський костел;
Німецька кірха;
- Хрестовоздвиженська церква
Необхідно визначити основні напрями та форми діяльності органів місцевого самоврядування в місті для подальшого становлення й ефективного функціонування рекреаційно-туристичної галузі міста, правового, організаційно-управлінського, економічного та інформаційного середовища, розвитку ділового туризму.
Одним із основних напрямків роботи закладів культури міста є визначення шляхів збереження і розвитку культури, народних традицій та обрядів у 2012-2014 роках, як складової частини загальнонаціональної культури та культур національних меншин, що проживають на території міста Житомира. А це означає, що формування і розвиток сучасної інфраструктури галузі культура, мистецтва, збереження національної культурної спадщини, народних традицій і обрядів. розвиток народних промислів. Розвиток культур національних меншин та осередків традиційних народних промислів, організація змістовного дозвілля та відпочинку різних категорій населення, подальший розвиток аматорського мистецтва призведе до нового духовного та національного пробудження.
Головна увага повинна бути направлена на поліпшення культурно-мистецького обслуговування населення міста, створення умов для задоволення його зростаючих духовних потреб, розвитку та підтримки творчих колективів, талановитої молоді, широкого залучення дітей та підлітків до культурних надбань, підвищення рівня виконавської майстерності учасників самодіяльної художньої творчості, проведення культурно-мистецьких акцій в рамках відзначення загальнодержавних та професійних свят, Всеукраїнських конкурсів і фестивалів, участь у міжнародних культурницьких проектах.
Розв’язання проблеми можливе за рахунок здійснення заходів щодо збереження, відродження та розвитку народних художніх промислів, об’єднання зусиль держави та територіальної громади міста, державних та приватних інвестицій.
Тому діяльність управління культури міської ради та підпорядкованих йому закладів на найближчі три роки повинна бути спрямована на збереження цілісної мережі закладів, реалізацію комплексу освітніх, культурно-мистецьких програм і проектів для дітей і молоді, ефективне використання наявних культурних і творчих ресурсів, перетворення нашого міста на справжній європейський культурний центр.
3.Мета Програми:
Задоволення духовних та естетичних потреб житомирян через підтримку, розвиток, відродження найкращих культурних традицій з удосконаленням роботи шкіл естетичного виховання, створення максимально сприятливих умов для творчого розвитку особистості, розкриття їх здібностей, виховання у житомирян почуття патріотизму до рідної країни та міста, організація їх дозвілля, розважальних заходів у святкові та вихідні дні, забезпечення умов для суспільної і культурної самореалізації талановитої особистості через організацію, проведення культурних проектів, фестивалів і конкурсів, реалізацію комплексу освітніх, культурно-мистецьких програм для дітей і молоді, відродження, збереження і розвиток народних художніх промислів Полісся, розвиток народної творчості та популяризації національних звичаїв і обрядів, збереження та розвиток культурної інфраструктури міста, створення умов для розвитку туристичної сфери на території міста.
4. Завдання Програми:
комплексна модернізація та розширення мережі шкіл естетичного виховання, що в контексті розвитку Житомира, як осередку багатої духовної культури, відповідає потребам населення та загальновизнаним світовим стандартам;
розвиток індивідуальних здібностей і талантів дітей та молоді, забезпечення цілісної системи роботи шкіл естетичного виховання для створення умов всебічного розвитку особистості;
створення умов для якісної роботи закладів та установ культури, здобуття доступної та якісної естетичної освіти;
зміцнення та розвиток матеріально-технічної бази;
забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації працівників культури;
надання можливості житомирянам та гостям міста відзначати державні, професійні та міські свята;
проведення концертних програм, театралізований свят та фестивалів на високому професійно-художньому та організаційному рівнях;
збереження народних традицій, свят і обрядів;
створення умов для формування туристично-екскурсійних маршрутів по наданню послуг для різних категорій населення при проведенні спортивно-масових, культурних заходів, фестивалів, оглядів, демонстрацій науково-технічних досягнень;
детальне вивчення проблемних питань у галузі народних художніх промислів та визначення шляхів їх вирішення;
робота по збору даних для складання загального переліку об’єктів культурної спадщини, а також об’єктів, які потребують ремонту, благоустрою, відновленню у випадку пошкодження, руйнування тощо;
поліпшення кінообслуговування населення шляхом утвердження творами кінематографії ідеї гуманно-людських, національних, культурних та духовних цінностей, використання кращих творів кіномистецтва для виховання дітей та юнацтва;
забезпечення систематичного поповнення книжкових фондів, передплату періодичних видань для використання бібліотечними закладами міста;
створення більш сприятливих умов для роботи аматорських художній колективів, об’єднань, клубів за інтересами, забезпечення створення нових театральних, хореографічних студій, духових, народних, естрадних оркестрів, музичних ансамблів та інших художніх колективів для творчої самореалізації громадян та організації культурно-розважальних заходів для мешканців міста;
проведення офіційних прийомів представників установ, організацій, підприємств міста Житомира, інших міст України та закордонних держав;
збереження та подальший розвиток паркової зони та виховання у населення дбайливого ставлення до історико-культурної, природної спадщини.
5. Очікувані результати від реалізації Програми:
забезпечення на території міста реалізації державної політики у сфері культури, мистецтва, народних промислів, кінообслуговування та туризму;
створення максимально сприятливих умов для здобуття доступної і якісної позашкільної освіти, для розвитку професійного та аматорського мистецтва;
підвищення рівня художньо-естетичної і музичної освіти дітей та підлітків;
розвиток та популяризація національної культури, національних звичаїв та обрядів;
збільшення від загального контингенту учнів шкіл естетичного виховання відсотка учнів-переможців міських, обласних, всеукраїнських і міжнародних конкурсів;
формування у громадян почуття гордості за рідне місто, збагачення духовного життя мешканців та гостей міста шляхом проведення мистецьких заходів;
виховання високих естетичних смаків громадян та забезпечення їх активної участі у культурному житті міста;
створення здорових і безпечних умов праці та навчання;
збагачення клубної роботи більш прогресивними методиками;
реалізація нових підходів до формування середовища, що сприяє найбільш повному виявленню та розвитку здібностей і інтересів дітей;
вдосконалення рівня надання бібліотечних послуг населенню, підвищення ефективності використання бібліотечних фондів, зростання наукового, освітнього та інформаційного потенціалу бібліотек;
підвищення рівня масового відпочинку та культурно-просвітницької роботи на території парку;
приведення матеріально-технічної бази закладів культури у відповідність до норм та вимог чинного законодавства.
6. Правове обґрунтування Програми:
Заходи програми розроблені відповідно до законодавчих та нормативних актів, які визначають правові, організаційні та фінансові засади функціонування системи культури, регламентують суспільні відносини у галузі культури, сфері естетичного виховання підростаючого покоління, духовного розвитку особистості, порядок, форми надання платних послуг.
Конституція України.
Бюджетний кодекс України.
Закон України «Про культуру».
Закон України “Про туризм”.
Закон України “Про кінематографію”.
Закон України “Про охорону культурної спадщини”.
Закон України “Про освіту”.
Закон України “Про позашкільну освіту”.
Закон України “Про охорону дитинства”.
Закон України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”.
Закон України “Про охорону праці”.
Закон України “Про бібліотеки і бібліотечну справу”.
Постанова Верховної Ради України від 18.03.2005 № 2497 “Про Рекомендації парламентських слухань “Національна кінематографія: стан, проблеми та шляхи їх вирішення”.
Постанова Верховної Ради України від 17.06.2005 № 2680 “Про Рекомендації парламентських слухань “Культурна політика в Україні: пріоритети, принципи та шляхи реалізації”.
Постанова КМУ від 27.04.1999р. № 456 “Про заходи щодо розвитку духовності, захисту моралі та формування способу життя громадян”.
Постанова КМУ від 15.09.1999р. № 1697 “Про затвердження Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства”.
Постанова КМУ від 06.05.2001 № 443 “Про позашкільний навчальний заклад”.
Указ Президента України від 22.03.2000 “Про невідкладні заходи щодо розвитку бібліотек України”.
Указ Президента України від 21.03.2000 “Про державну підтримку клубних закладів”.
Указ Президента України від 06.06.2006 № 481 “Про заходи щодо відродження традиційного народного мистецтва та народних художніх промислів України”.
Указ Президента України від 24.11.2005 “Про першочергові заходи щодо збагачення та розвитку культури і духовності українського суспільства”.
Наказ Міністерства будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 № 105 “Затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України”.
Наказ Міністерства культури і туризму України від 10.04.2009 № 230/0/16-09 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо порядку проведення культурно-мистецьких заходів, творчих програм та проектів у сфері культури».
Закон України «Про охорону навколишнього середовища».
Закон України «Про природно-заповідний фонд України».
7.Фінансове забезпечення Програми:
Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах призначень, затверджених головному розпоряднику бюджетних коштів – Управлінню культури Житомирської міської ради у бюджеті м. Житомира на відповідний рік, а також із залученням інших коштів, не заборонених чинним законодавством.
Управління культури Житомирської міської ради щороку при підготовці бюджетного запиту передбачає видатки на виконання завдань і заходів, визначених Програмою.
Загальна сума коштів, передбачених на реалізацію Програми в 2012-2014 р. р. складає 111160,54 тис. грн. за рахунок яких передбачається здійснення заходів по наступних напрямках:
забезпечення виконання закладами культури основних функцій по наданню послуг населенню – 88729,3 тис. грн.
реалізація комплексу освітніх, культурно-мистецьких програм і проектів, забезпечення розвитку галузі – 22431,24 тис.грн.
8.Напрями діяльності та заходи Програми:
Розділ 1.
Заходи по забезпеченню виконання закладами культури основних функцій по наданню освітніх послуг
Обсяг коштів на заходи по забезпеченню виконання закладами культури основних функцій по наданню освітніх послуг включає мінімальну потребу в коштах на оплату праці працівників комунальних початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, комунальних закладів “Палац культури” та “Централізована бібліотечна система”, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, мінімально необхідні витрати на придбання матеріалів, предметів постачання та послуг.
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1 |
Проект «Розвиток початкової спеціалізованої мистецької освіти на 2012-2014роки» |
Управління культури, школи естетичного виховання |
Постійно |
міський бюджет, власні надходження |
65526,0 |
2 |
Проект «Забезпечення бібліотечно-інформаційними послугами населення»
|
Управління культури, КЗ “Централізована бібліотечна система” |
Постійно |
міський бюджет, власні надходження |
10848,0 |
3 |
Проект «Розвитку міського Палацу культури та народних колективів»
|
Управління культури, КЗ “Палац культури” |
Постійно |
міський бюджет, власні надходження |
8623,5 |
4 |
Проект «Адміністрування програм культурно-мистецького спрямування» |
Управління культури |
Постійно |
міський бюджет |
3731,8 |
|
Разом |
|
|
|
88729,3 |
1.1. Проект «Розвиток початкової спеціалізованої мистецької освіти на 2012-2014роки»
Мета проекту:
збереження та розвиток початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання), збільшення контингенту та розвиток індивідуальних здібностей і талантів дітей та молоді, забезпечення умов для творчого розвитку особистості, підвищення культурного рівня та естетичного виховання дітей, юнацтва міста та надання музичної освіти через доступність до надбань вітчизняної і світової культури, створення умов для індивідуальної і колективної художньої творчості.
Очікувані результати від впровадження проекту:
забезпечення доступності музичної освіти та естетичного виховання кожному громадянину;
забезпечення рівності умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обдарувань, різнобічного розвитку кожної дитини;
збільшення відсотку охоплення дітей естетичним вихованням, від контингенту учнів загальноосвітніх шкіл упродовж 2012-2014років;
збільшення відсотку учнів-переможців міських, обласних, всеукраїнських і міжнародних конкурсів від загального контингенту учнів шкіл естетичного виховання упродовж 2012-2014років;
Отримання плати за навчання дітей в школах естетичного виховання шляхом надання упродовж 2012-2014рр. послуг за навчання на відділеннях (музичних, художніх, хореографічних, театральних, хорових тощо) та відділах (фортепіанному, народних інструментів, струнно-смичкових інструментів, духових та ударних інструментів, образотворчого мистецтва тощо) в 2012 р. – 986,1 тис. грн., 2013 р. – 1047,2 тис. грн., 2014 – 1105,9 тис. грн.
Загальна сума витрат на проект: 65526,0 тис. грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1 |
Забезпечення оплати праці працівників в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (школах естетичного виховання) міста |
Управління культури міської ради, КПСМНЗ художня та музичні школи № 1-5 |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
17452,5 18534,6 19572,5 |
2 |
Забезпечення оплати комунальних послуг та енергоносіїв в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (школах естетичного виховання) міста |
Управління культури міської ради, КПСМНЗ художня та музичні школи № 1-5 |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження
|
804,8 995,4 1051,2 |
3 |
Забезпечення господарчого утримання в школах естетичного виховання міста
|
Управління культури міської ради, КПСМНЗ художня та музичні школи № 1-5 |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження
|
928,5 986,1 1041,3 |
4. |
Зміцнення матеріально-технічної бази в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (школах естетичного виховання) міста |
Управління культури міської ради, КПСМНЗ художня та музичні школи № 1-5 |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження
|
438,7 317,8 335,5 |
5. |
Капітальний ремонт цоколю, заміна «старих» віконних рам на «сучасні склопакети», заміна дверей на нові, встановлення металевих грат в КПСМНЗ музичної школи № 2 ім. Святослава Ріхтера |
КПСМНЗ музична школа № 2 ім. Святослава Ріхтера |
2012 2013 2014 |
міський бюджет |
130,2 - - |
6. |
Капітальний ремонт КПСМНЗ музичної школи № 3, заміна «старих» віконних рам на «сучасні склопакети» |
КПСМНЗ музична школа № 3 |
2012 2013 2014 |
міський бюджет |
9,0 - -
|
7. |
Капітальний ремонт приміщення КПСМНЗ музичної школи №4 за адресою: вул. Л. Українки,15 |
КПСМНЗ музична школа № 4 |
2012 2013 2014 |
міський бюджет |
170,0 - - |
8. |
Капітальний ремонт приміщення КПСМНЗ музичної школи № 5 |
КПСМНЗ музична школа № 5 |
2012 2013 2014 |
міський бюджет |
100,0 - - |
9. |
Виготовлення-проектно-кошторисної документації, капітальний ремонт шкільних приміщень під навчальні класи КПСМНЗ художньої школи |
КПСМНЗ художня школа |
2012 2013 2014 |
міський бюджет |
129,3
|
10. |
Будівництво блоку “Б” КПСМНЗ музичної школи № 1 ім. Б. Лятошинського по вул. Михайлівській, 5 м. Житомира |
УКБ, КПСМНЗ музична школа № 1
|
2012 |
міський бюджет |
1162,2 |
11. |
Реконструкція КПСМНЗ музична школа №2 імені Святослава Ріхтера |
УКБ, управління культури, КПСМНЗ музична школа № 2 |
2012 |
міський бюджет |
1366,4 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
22691,6 20833,9 22000,5 |
1.2. Проект «Забезпечення бібліотечно-інформаційними послугами населення»
Мета проекту:
збереження та розвиток централізованої бібліотечної системи м. Житомира, як культурно-освітнього та інформаційного закладу. Забезпечення прав громадян на бібліотечне обслуговування, загальної доступності до інформації та культурних цінностей, що збираються, зберігаються та надаються в тимчасове користування бібліотеками.
Очікувані результати від впровадження проекту:
вдосконалення рівня надання бібліотечних послуг населенню, підвищення ефективності використання бібліотечних фондів, зростання наукового, освітнього та інформаційного потенціалу бібліотек;
поповнення бібліотечних фондів книжковими та періодичними виданнями, задоволення читацького попиту на вітчизняну та зарубіжну друковану продукцію, періодичні видання, створення умов для активного постачання інформації для громадян з будь-яких питань;
збільшення відсотку нової літератури від загальної кількості наявного бібліотечного фонду щорічно;
збільшення відсотків нових періодичних видань від загальної кількості наявного бібліотечного фонду щорічно;
збільшення відсотку відвідувачів до попереднього періоду на відсотки щорічно;
збільшення відсотку книговидач до попереднього періоду на відсоток щорічно;
надання платних послуг населенню згідно основних функцій діяльності закладу в 2012 р. – 130,1 тис. грн., в 2013р. – 138,2 тис. грн., в 2014р. – 145,9 тис. грн.
Загальна сума витрат на проект: 10848,0 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1. |
Забезпечення оплати праці працівників Централізованої бібліотечної системи |
Управління культури міської ради, КЗ “ЦБС” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
2599,3 2760,5 2915,1 |
2. |
Забезпечення оплати комунальних послуг та енергоносіїв Централізованої бібліотечної системи |
Управління культури міської ради, КЗ “ЦБС” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
342,9 364,2 384,6 |
3. |
Забезпечення господарчого утримання Централізованої бібліотечної системи |
Управління культури міської ради, КЗ “ЦБС” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
192,2 210,5 220,0 |
4. |
Забезпечення передплати періодичних видань для використання бібліотечними закладами |
Управління культури міської ради, КЗ “ЦБС” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
35,0 38,0 45,0 |
5. |
Забезпечення систематичного поповнення, формування та збереження книжкових фондів бібліотеки |
Управління культури міської ради, КЗ “ЦБС” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
99,0 99,0 99,0 |
6. |
Розвиток матеріально-технічної бази Централізованої бібліотечної системи |
Управління культури міської ради, КЗ “ЦБС” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
48,7 45,0 50,0 |
7. |
Капітальний ремонт приміщень центральної міської бібліотеки ім..В.Земляка та бібліотек-філій |
Управління культури міської ради, КЗ “ЦБС” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
50,0 100,0 150,0
|
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
3367,1 3617,2 3863,7
|
1.3. Проект «Розвиток міського Палацу культури та народних колективів»
Мета проекту:
сприяння розвитку міського Палацу культури, росту активності громадян у підвищенні культурного іміджу міста, забезпечення проведення культурно-мистецьких заходів, розвиток музичного мистецтва у місті та роботу гуртків, секцій, аматорських колективів. Сприяння концертній діяльності духових оркестрів та хорових колективів.
Очікувані результати від впровадження проекту:
зміцнення матеріально-технічної бази палаців культури шляхом придбання сучасного звукового та світлового обладнання;
збагачення більш прогресивними методиками організації клубної роботи;
збільшення заходів на відсотки щорічно;
збільшення учасників клубних формувань на 3 відсотки щорічно;
надання платних послуг населенню шляхом проведення концертної діяльності в 2012р. – 171,7 тис. грн., в 2013р. – 182,3 тис. грн., в 2014р. – 192,6 тис. грн.
Загальна сума витрат на проект: 8623,5 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець
|
Термін виконання |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1. |
Забезпечення оплати праці працівників КЗ “Палац культури” |
Управління культури міської ради, КЗ “Палац культури” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
2068,3 2196,5 2320,0 |
2. |
Забезпечення оплати комунальних послуг та енергоносіїв в КЗ “Палац культури” |
Управління культури міської ради, КЗ “Палац культури” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
155,8 165,5 174,7 |
3. |
Забезпечення господарчого утримання КЗ “Палац культури” |
Управління культури міської ради, КЗ “Палац культури” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
215,4 230,0 245,0 |
4. |
Розвиток матеріально-технічної бази |
Управління культури міської ради, КЗ “Палац культури” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
189,5 201,3 215,5
|
5. |
Ремонт фасаду та облаштування пандусами комунального закладу «Палац культури»
|
Управління культури міської ради, КЗ “Палац культури” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
100,0 - -
|
6. |
Заміна «старих» віконних рам на «сучасні скло пакети» та дверних отворів в філії «Соколова Гора» комунального закладу «Палац культури» |
Управління культури міської ради, КЗ “Палац культури” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
66,0 - - |
7. |
Капітальний ремонт залу, фойє та службових приміщень в філії «Соколова Гора» комунального закладу «Палац культури» |
Управління культури міської ради, КЗ “Палац культури” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет, власні надходження |
80,0 - - |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
2875,0 2793,3 2955,2 |
1.4. Проект «Адміністрування програм культурно-мистецького спрямування»
Мета проекту:
здійснення планування, обліку та звітності, забезпечення контролю за ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів закладами культури, підпорядкованих управлінню культури міської ради. Виконання завдань проектів цієї програми.
Очікувані результати від впровадження проекту:
відсутність випадків нецільового використання бюджетних коштів;
ефективне за цільовим призначенням стовідсоткове використання виділених коштів;
дотримання фінансово-бюджетної дисципліни в галузі культури;
забезпечення збереження матеріальних цінностей у підвідомчих закладах культури;
ефективне використання об’єкту нерухомої культурної спадщини, пам’ятки архітектури 19 століття – «Будинку урочистих подій».
Загальна сума витрат на проект: 3731,8 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1. |
Забезпечення оплати праці працівникам централізованої бухгалтерії |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
331,2 351,8 371,5 |
2. |
Забезпечення оплати праці працівникам апарату управління культури міської ради |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
320,7 340,6 359,7 |
4. |
Зміцнення матеріально-технічної бази |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
40,0 42,5 45,0 |
5. |
Зміцнення матеріально-технічної бази апарату управління культури міської ради |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
35,2 37,4 39,5 |
6. |
Забезпечення господарчого утримання |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
62,3 66,2 69,9 |
7. |
Забезпечення господарчого утримання апарату управління культури міської ради |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
14,5 15,4 31,7 |
8. |
Забезпечення оплати комунальних послуг та енергоносіїв |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
51,4 54,6 57,6 |
9. |
Забезпечення оплати комунальних послуг та енергоносіїв апарату управління культури міської ради |
Управління культури |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
17,6 19,0 21,0 |
10. |
Виготовлення проектно-кошторисної документації та реставрація фасаду адмінбудівлі за адресою: вул.В.Бердичівська,61/18 |
Управління культури |
2012 |
міський бюджет
|
160,0
|
11. |
Капітальний ремонт благоустрою території будівлі, пам’ятки архітектури за адресою: вул..В.Бердичівська,61/18 |
Управління культури |
2012 |
міський бюджет
|
775,5 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
1808,4 927,5 995,9 |
Розділ 2.
Реалізація комплексу освітніх, культурно-мистецьких програм і проектів
Для досягнення цілей, визначених у відповідності із пріоритетними напрямками розвитку галузі на період 2012-2014рр. розроблено 6 проектів, що визначають основні тенденції формування і розвиток сучасної інфраструктури галузі культури, мистецтва, збереження національної культурної спадщини, народних традицій і обрядів, подальшого вдосконалення форм та методів проведення заходів, присвяченим державним, професійним та місцевим святам на 2012-2014рр., а саме:
державних та загальноміських свят, культурно-масових заходів;
проведення організаційно-масових заходів;
підтримки кінематографії;
збереження та використання об’єктів культурної спадщини;
розвиток парку культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна;
розвиток туристично-екскурсійного обслуговування;
відродження, збереження та розвиток народних художніх промислів;
Протягом 2012-2014рр. планується створення максимально сприятливих умов для творчого розвитку особистості, розкриття її здібностей, задоволення духовних і естетичних потреб громадян міста, збереження народної творчості та популяризації національних звичаїв та обрядів, створення умов для розбудови туристичної сфери та території міста.
2.1. Проект «Державних, загальноміських свят, культурно-освітніх та мистецьких заходів»
Мета проекту:
формування і розвиток сучасної інфраструктури галузі культури. мистецтва, збереження національної культурної спадщини, народних традицій і обрядів, збереження культур національних меншин, організація змістовного дозвілля та відпочинку різних категорій населення, подальший розвиток аматорського мистецтва;
реалізація єдиної політики в сфері організації масових заходів, концертів, конкурсів, фестивалів, виявлення талановитих особистостей, відзначення на високому професійному рівні професійних свят та ювілейних дат.
Очікувані результати від впровадження проекту:
поліпшення культурно-мистецького обслуговування населення міста;
розвиток та підтримка творчих колективів, талановитої молоді, широке залучення дітей та підлітків до культурних надбань;
підвищення рівня виконавської майстерності учасників аматорських колективів художньої творчості;
проведення на високому професійному рівні культурно-мистецьких акцій в рамках відзначення загальнодержавних та міських свят.
забезпечення якісного проведення тематичних концертів, театралізованих свят та народних гулянь у великих концертних залах, на майданах та вулицях міста, у парку культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна, гідропарку;
проведення оглядів самодіяльної народної творчості, виявлення високопрофесійних колективів та окремих виконавців;
проведення фестивалів різних жанрів під час відзначення Всеукраїнських та місцевих визначних дат;
проведення на відповідному рівні офіційних прийомів представників установ, організацій, підприємств міста Житомира, інших міст України та закордонних держав;
гідне представлення міської влади на урочистих подіях, ювілеях та інших заходах, що відбуваються в місті Житомирі, в містах України та за кордоном;
вручення подарунків, призів та сувенірів при проведенні загальноміських культурно-масових заходів, фестивалів. Конкурсів та оглядів.
Загальна сума витрат на проект: 2985,5тис. грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідальний виконавець |
Термін виконання (щорічно) |
Джерела фінансування |
Обсяг коштів, тис.грн. (по роках) |
1 |
Новорічні та різдвяні свята |
управління культури |
1-14 січня |
міський бюджет |
2012 – 50,0 2013 – 50,0 2014 – 50,0
|
2 |
Заходи до дня народження С.П. Корольова |
управління культури |
12 січня |
міський бюджет |
2012 – 3,0 2013 – 3,0 2014 – 3,0 |
3 |
Річниця визволення Житомирської області від фашистських загарбників |
управління культури |
14 січня |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
4 |
День Соборності України |
управління культури |
22 січня |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
5 |
Проведення звітних концертів шкіл естетичного виховання
|
управління культури |
лютий-квітень |
міський бюджет |
2012 – 15,0 2013 – 15,0 2014 – 15,0 |
6 |
День вшанування учасників бойових дій на території інших держав
|
управління культури |
15 лютого |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
7 |
День захисника Вітчизни |
управління культури |
23 лютого |
міський бюджет |
2012 – 8,0 2013 – 8,0 2014 – 8,0 |
8 |
Проводи Зими та зустріч Весни |
управління культури |
лютий-березень |
міський бюджет |
2012 – 10,0 2013 – 10,0 2014 – 10,0 |
9 |
Міжнародний фестиваль майстрів мистецтв та конкурс юних піаністів ім. Святослава Ріхтера |
управління культури |
березень |
міський бюджет |
2012 – 7,0 2013 – 7,0 2014 – 7,0 |
10 |
Міжнародний Жіночий день 8-го Березня |
управління культури |
8 березня |
міський бюджет |
2012 – 8,0 2013 – 8,0 2014 – 8,0 |
11 |
Шевченківські дні |
управління культури |
березень |
міський бюджет |
2012 – 1,5 2013 – 1,5 2014 – 1,5 |
12 |
Традиційні Всеукраїнські змагання зі спортивного та бального танцю ім. С.П. Корольова |
управління культури |
березень-червень |
міський бюджет |
2012 – 10,0 2013 – 10,0 2014 – 10,0 |
13 |
Міжнародний День визволення в’язнів фашистських концтаборів |
управління культури |
квітень |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
14 |
Міжнародний фестиваль «Житомирська музична весна»
|
управління культури |
квітень |
міський бюджет |
2012 – 10,0 2013 – 10,0 2014 – 10,0 |
15 |
День Чорнобильської трагедії |
управління культури |
квітень |
міський бюджет |
2012 – 10,0 2013 – 10,0 2014 – 10,0 |
16 |
Арт-фестиваль «Живі кольори «Гузундар» |
управління культури |
квітень |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
17 |
День Перемоги |
управління культури |
9 травня |
міський бюджет |
2012 – 26,7 2013 – 25,0 2014 – 25,0 |
18 |
День матері |
управління культури |
травень |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 6,0 2014 – 6,0 |
19 |
День пам’яті жертв політичних репресій |
управління культури |
18 травня |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
20 |
Відкритий фестиваль “Травневі вечори на Михайлівській” |
управління культури |
15-19 травня |
міський бюджет |
2012 – 10,0 2013 – 10,0 2014 – 10,0 |
21 |
Всеукраїнський день працівників культури та аматорів народного мистецтва |
управління культури |
23 березня |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
22 |
Бал-парад випускників |
управління культури |
травень-червень |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
23 |
День Скорботи |
управління культури |
22 червня |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
24 |
День Конституції України |
управління культури |
28 червня |
міський бюджет |
2012 – 10,0 2013 – 10,0 2014 – 10,0 |
25 |
Відкритий творчо-мистецький фестиваль «Молодь врятує світ»
|
управління культури |
28 червня |
міський бюджет |
2012 – 6,0 2013 – 6,0 2014 – 6,0 |
26 |
Свято Івана Купала |
управління культури |
6 липня |
міський бюджет |
2012 – 7,0 2013 – 7,0 2014 – 7,0 |
27 |
Річниця проголошення декларації про Державний суверенітет України |
управління культури |
16 липня |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
28 |
Рок-фестиваль патріотичної пісні «Слава» |
управління культури |
2 серпня |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
29 |
День Державного Прапора України |
управління культури |
23 серпня |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
30 |
День незалежності України |
управління культури |
24 серпня |
міський бюджет |
2012 – 20,0 2013 – 20,0 2014 – 20,0 |
31 |
Всеукраїнський парад вишиванок |
управління культури |
серпень |
міський бюджет |
2012 – 8,0 2013 – 8,0 2014 – 8,0 |
32 |
Відкритий регіональний фестиваль сучасної молодіжної творчості «Юна хвиля» |
управління культури |
24 серпня |
міський бюджет |
2012 – 6,0 2013 – 6,0 2014 – 6,0 |
33 |
Річниця початку та закінчення ІІ- ї Світової війни (1 вересня 1939 рік – 2 вересня 1945 рік)
|
управління культури |
1 вересня - 2 вересня |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
34 |
День міста Житомира |
управління культури |
вересень |
міський бюджет, інші надходження |
2012 –350,0 2013 –350,0 2014– 350,0 |
35 |
Відкрита молодіжна громадсько-мистецька акція «Молодь за процвітання Житомира» |
управління культури |
вересень |
міський бюджет |
2012 –6,0 2013 –6,0 2014 –6,0 |
36 |
Перший муніципальний міжрегіональний фестиваль гітари “Житомир – гітаріссімо – 2012” |
управління культури |
вересень |
міський бюджет |
2012 –12,0 2013 –12,0 2014 –12,0 |
37 |
Всеукраїнський фольклорний фестиваль «Поліське весілля» |
управління культури |
вересень |
міський бюджет |
2012 –10,0 2013 –10,0 2014 –10,0 |
38 |
День Миру |
управління культури |
19 вересня |
міський бюджет |
2012 –2,0 2013 –2,0 2014 –2,0 |
39 |
День партизанської слави |
управління культури |
22 вересня |
міський бюджет |
2012 – 2,5 2013 – 2,5 2014 – 2,5 |
40 |
Всеукраїнський фестиваль соціальної дії «Зніми свій фільм, про проблему, що тебе хвилює» |
управління культури |
жовтень |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
41 |
День Українського козацтва
|
управління культури |
жовтень |
міський бюджет |
2012 – 5,0 2013 – 5,0 2014 – 5,0 |
42 |
Річниця визволення України від фашистських загарбників |
управління культури |
28 жовтня |
міський бюджет |
2012 – 2,5 2013 – 2,5 2014 – 2,5 |
43 |
День пам’яті жертв голодомору |
управління культури |
24 листопада |
міський бюджет |
2012 – 2,5 2013 – 2,5 2014 – 2,5 |
44 |
Річниця визволення м. Житомира від фашистських загарбників |
управління культури |
грудень |
міський бюджет |
2012 – 2,0 2013 – 2,0 2014 – 2,0 |
45 |
День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС |
управління культури |
14 грудня |
міський бюджет |
2012 – 4,0 2013 – 4,0 2014 – 4,0 |
46 |
Новорічні та різдвяні свята |
управління культури |
19-31 грудня |
міський бюджет |
2012 – 77,8 2013 – 76,0 2014 – 76,0 |
47 |
Організація та проведення театрально-видовищних програм, концертів, фестивалів, конкурсів, оглядів, участь в них, інші культурно-освітні та мистецькі заходи |
управління культури |
2012-2014 |
міський бюджет |
2012 –163,5 2013– 125,0 2014– 135,0 |
48 |
Відзначення інших державних, професійних, театралізованих народних свят |
управління культури |
2012-2014 |
міський бюджет |
2012 – 53,5 2013 – 56,0 2014 – 56,0 |
49 |
Щорічний загальноміський конкурс «Моє квітуче місто» |
управління культури |
2012-2014 |
міський бюджет |
2012 – 42,0 2013 – 45,0 2014 – 45,0 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
1015,5 980,0 990,0 |
2.2. Проект «Проведення організаційно-масових заходів»
Мета проекту:
реалізація єдиної політики в сфері організації масових заходів, концертів, конкурсів, фестивалів, виявлення талановитих особистостей, відзначення на високому професійному рівні професійних свят та ювілейних дат.
Очікувані результати від впровадження проекту:
проведення на відповідному рівні офіційних прийомів представників установ, організацій, підприємств міста Житомира, інших міст України та закордонних держав;
гідне представлення міської влади на урочистих подіях, ювілеях та інших заходах, що відбуваються в місті Житомирі, в містах України та за кордоном;
вручення подарунків, призів та сувенірів громадянам під час проведення загальноміських культурно-масових заходів, фестивалів, конкурсів та оглядів.
Загальна сума витрат на проект: 600,0 тис. грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідальний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Забезпечення придбання державної символіки, почесних знаків, медалей, нагрудних значків, відзнак |
управління культури |
2012-2014 |
міський бюджет |
2012-25,0 2013-25,0 2014-25,0
|
2 |
Придбання сувенірної продукції. подарунків, запрошень, листівок, довідкових інформаційних видань тощо |
управління культури |
2012-2014 |
міський бюджет |
2012-80,0 2013-80,0 2014-80,0 |
3 |
Придбання квіткової продукції та продукції із штучних квітів |
управління культури |
2012-2014 |
міський бюджет |
2012-70,0 2013-70,0 2014-70,0 |
4 |
Придбання та виготовлення буклетів, рекламної продукції та друкованих видань, транспортні витрати |
управління культури |
2012-2014 |
міський бюджет |
2012-25,0 2013-25,0 2014-25,0 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
200,0 200,0 200,0 |
2.3. Проект «Підтримки кінематографії»
Мета проекту:
утвердження творами кінематографії ідей гуманізму, загальнолюдських, національно-культурних та духовних цінностей;
сприяння розвиткові національної свідомості, патріотичних почуттів, естетичного та екологічного виховання громадян міста.
Очікувані результати від впровадження проекту:
надання якісних кінопослуг населенню міста, враховуючи вікові категорії глядачів;
організація змістовного дозвілля громадян;
через посередництво кіно ствердження гуманізму та інших загальнолюдських цінностей;
забезпечення доступу глядачів до перегляду творів національної кінематографічної спадщини та кращих творів світового кіно в кінотеатрах міста;
гарантування свободи творчості, захисту інтелектуальної власності, авторських і суміжних прав, моральних інтересів суб’єктів кінематографії;
збереження національної та світової кінематографічної спадщини;
відновлення ролі і впливу національного кіномистецтва в соціальній і духовній сфері суспільства, у формуванні духовних та естетичних цінностей серед різних верств населення міста.
Загальна сума витрат на проект: 3489,7 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Для підвищення рівня естетичного виховання підростаючого покоління, залучення дітей до кращих зразків вітчизняного кінематографу надання трансфертів (фінансової підтримки) КП “Об’єднана дирекція кінотеатрів міста” |
Управління культури міської ради, КП “Об’єднана дирекція кінотеатрів міста” |
2012 2013 2014
|
міський бюджет
|
675,7 717,6 757,8
|
2. |
Капітальний ремонт рекламних конструкцій на фасаді структурного підрозділу «Спеціалізований дитячий кінотеатр ім. І.Франка» КП «Об’єднана дирекція кінотеатрів міста» |
КП “Об’єднана дирекція кінотеатрів міста” |
2012 2013 2014
|
міський бюджет
|
85,0 - - |
3. |
Поточний ремонт приміщень та туалету в структурного підрозділу «Спеціалізований дитячий кінотеатр ім. І.Франка» КП «Об’єднана дирекція кінотеатрів міста» |
КП “Об’єднана дирекція кінотеатрів міста” |
2012 2013 2014
|
міський бюджет
|
253,6 - - |
4. |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію кіноконцертного комплексу “Жовтень” Реконструкція кіноконцертного комплексу “Жовтень” |
Управління капітального будівництва, КП “Об’єднана дирекція кінотеатрів міста” |
2012 |
міський бюджет |
1000,0 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
2014,3 717,6 757,8 |
2.4. Проект «Збереження та використання об’єктів культурної спадщини»
Мета проекту:
створення більш сприятливих умов для розвитку сфери охорони культурної спадщини, забезпечення належного рівня збереження та використання об'єктів культурної спадщини в суспільному житті міста та проведення їх паспортизації.
Очікувані результати від впровадження проекту:
забезпечення державного обліку та контролю за збереженням і
використанням об'єктів культурної спадщини;
сприяння залученню інвестицій у діяльність щодо
збереження, реставрації, реабілітації і використання пам'яток;
створення розвинутої інфраструктури науково-дослідних, проектних, реставраційних, реабілітаційних та інших організацій у даній сфері;
удосконалення законодавчого забезпечення охорони та використання
об'єктів культурної спадщини;
забезпечення повноти та доступності інформації населенню міста про об’єкти культурної спадщини.
Загальна сума витрат на проект: 150,0 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідальний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансування |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1 |
Проведення інвентаризації об'єктів культурної спадщини |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
|
2 |
Придбання матеріалів про історичні місця Житомира, завершення паспортизації об’єктів культурної спадщини |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
50,0 |
3 |
Проведення заходів, конкурсів, фестивалів в місті та участь у загальнодержавних з метою виховання у населення дбайливого ставлення до своєї історії |
Управління культури міської ради |
2012- 2014
|
міський бюджет |
100,0
|
4 |
Здійснення заходів з популяризації та використання об'єктів культурної спадщини |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
|
5
|
Забезпечення повноти та доступності інформації про об’єкти культурної спадщини через засоби масової інформації |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
|
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
50,0 50,0 50,0 |
2.5. Проект «Створення сприятливих умов, забезпечення благоустрою та організації місць відпочинку в паркових зонах міста Житомира”
Мета проекту:
- збереження паркового середовища, створення сприятливих умов для масового відпочинку та оздоровлення в паркових зонах мешканців міста, їх змістовного повноцінного дозвілля та розваг;
- забезпечення належного рівня благоустрою, облаштування та приведення загального стану інфраструктури паркових територій у відповідність до існуючих та перспективних рекреаційних навантажень, створення умов для зниження техногенного впливу на навколишнє природне середовище.
Очікувані результати від впровадження проекту:
виховання у населення дбайливого ставлення до історико-культурної, природної спадщини, поєднання державних i громадських засад у забезпеченні розвитку творчих колективів, естетичного виховання дітей та юнацтва, доступу їх до культурних цінностей;
збереження природної різноманітності ландшафтів, генофонду рослинного світу і загального екологічного балансу паркових зон міста;
збереження, примноження надбання та охорона культурно- історичного середовища парку;
проведення на сучасному рівні культурно-масових та мистецьких заходів на території парку;
оновлення паркового середовища, усіх видів культурних послуг та фізкультурно-оздоровчої діяльності;
забезпечення умов для творчого розвитку особистості, підвищення культурного рівня та естетичного виховання громадян;
залучення громадських та інвестиційних проектів для розвитку парку культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна та гідропарку.
Міський парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна разом з його структурним підрозділом гідропарком займають територію 91,1 га.
Шляхи реалізації проекту:
забезпечення належного санітарного стану об’єктів благоустрою, міського парку культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна, гідропарку;
облаштування зелених зон парку, ремонт та стрижка газонів, викос трави на території парку та гідропарку, вилучення старих дерев та насаджень, насадження нових дерев, кущів та квіткових композицій;
проведення заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню та утриманню в належному санітарному стані парку – пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення;
проведення капітального ремонту альтанок в парку культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна;
проведення робіт по відновленню даху громадського санвузлу в парку культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна;
побудова приміщення туалету в гідропарку;
проведення ремонтних робіт, оновлення велосипедних та пішохідних доріжок на території гідропарку;
обладнання автоматичною пожежною сигналізацією приміщень столярної майстерні, гральних автоматів, автомобільних боксів, просочення дерев’яних конструкцій горищних приміщень вогнезахисним розчином;
проведення ремонтних робіт водопровідних та каналізаційних вузлів до громадських санвузлів, фонтанчиків з питною водою, декоративних фонтанів та інших об’єктів благоустрою;
виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення інженерно-технічних вишукувань, здійснення протизсувних заходів та подальшої реконструкції літньої естради «Ракушка» КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна”.
Загальна сума витрат на проект: 14666,04 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідальний виконавець |
Термін виконання |
Джерела фінансування |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1. |
Надання трансфертів (фінансової підтримки) комунальному підприємству “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна”, в т.ч. внески до статутного фонду підприємства (придбання атракціонної техніки) |
Управління культури, КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014
2012 |
міський бюджет
міський бюджет |
3597,3 634,3 669,8
3000,0 |
2. |
Реконструкція літнього театру “Ракушка” КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна”, УКБ |
2012 2013 2014 |
державнийміський бюджет
|
6000,0 |
3. |
Будівництво протиерозійних, протизсувних та протиобвальних споруд спрямованих на запобігання знищення та пошкодження об’єкта природозаповідного фонду-парку, пам’ятки садово-паркового мистецтва КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
Управління культури, КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
2483,44 - - |
4. |
Виготовлення та монтаж металевої огорожі довжиною 140м КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
224,4 - - |
5. |
Облаштування двох питних фонтанчиків та підключення двох душових кабінок до існуючих мереж водопостачання, гідропарк |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
29,2 - - |
6. |
Протипожежні заходи, а саме: вогнезахисне просочення дерев’яних конструкцій приміщення адмін.будівлі, монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення приміщень столярної майстерні, гаражу та адмін.будівлі КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
30,8 - - |
7. |
Послуги по знесенню сухостійних, аварійних дерев території гідропарку |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
42,1 - - |
8. |
Поточний ремонт водовідвідної мережі КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
15,4 - - |
9. |
Поточний ремонт адмінбудинку гідропарку КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
80,0 - - |
10. |
Поточний ремонт човнової станції КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
119,7 - -
|
11. |
Поточний ремонт туалету біля танцмайданчика КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
141,6 - - |
12. |
Поточний ремонт асфальтового покриття на території КП «Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна» |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
128,6 - - |
13. |
Складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі на території гідропарку та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території парку |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 2013 2014 |
міський бюджет
|
15,8 - -
|
14. |
Озеленення міста: Розроблення проекту створення бузкового гаю на території гідропарку КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна” |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна” |
2012 |
міський бюджет |
80,0 |
15. |
Проведення заходів спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню та утриманню в належному санітарному стані парку пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна” |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна |
2012 |
міський бюджет |
85,5 |
16. |
Розробка наукового обґрунтування на заповідання гідропарку КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна” та розробка його функціонального зонування |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна |
2012 |
міський бюджет |
60,0 |
17. |
Придбання та встановлення металевої огорожі на футбольному майданчику на території гідропарку КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна”
|
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна |
2012 |
міський бюджет |
43,0
|
18. |
Придбання 2 альтанок-брускових |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна |
2012 |
міський бюджет |
10,0
|
19. |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію літнього театру “Ракушка” КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна” |
КП “Парк культури та відпочинку ім. Ю.Гагаріна |
2012 |
міський бюджет |
175,1 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
13361,94 634,3 669,8
|
2.6. Проект «Розвиток туристично-екскурсійного обслуговування»
Мета проекту:
Формування й розвиток в місті високоефективного і конкурентноздатного екскурсійно-туристичного комплексу, що забезпечує широкі можливості для задоволення потреб вітчизняних і закордонних громадян у різноманітних туристичних послугах, розвиток економіки міста, в тому числі збільшення податкових надходжень до бюджетів всіх рівнів, збільшення кількості робочих місць, збереження і раціональне використання історико-культурної спадщини і природного потенціалу, а також формування іміджу Житомира, як привабливого туристичного міста.
Очікувані результати від впровадження проекту:
стимулювання ефективного використання наявних рекреаційних ресурсів міста, підвищення рівня міжгалузевого співробітництва, активізація підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в туристичній галузі;
становлення і ефективне функціонування мережі екскурсійно-туристичних маршрутів міста;
ефективне використання наявних рекреаційних туристичних ресурсів;
створення бази даних інвестиційно привабливих об’єктів для розвитку екскурсійно-туристичної сфери;
впровадження туристично-екскурсійних послуг для учасників конференцій, нарад, конгресів та інших ділових заходів;
створення умов для надання туристично-екскурсійних послуг при проведенні спортивно-масових, культурних заходів, фестивалів, оглядів науково-технічних досягнень.
Загальна сума витрат на проект: 300,0 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець |
Термін викона-ння |
Джерела фінансува-ння |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1 |
Розробка програм, паспортів туристичних об’єктів та проведення досліджень туристичної інфраструктури міста Житомира та Житомирської області |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
50,0 |
2 |
Рекламно-інформаційний супровід туристичного потенціалу міста шляхом видання інформаційно-рекламних матеріалів за видами та напрямками туризму, відзначення Дня туризму в Україні та проведення туристичних форумів |
Управління культури міської ради |
2012-2014
|
міський бюджет |
70,0 |
3 |
Створення інформаційного сайту та інформаційної бази сфери туристичних послуг, мережі інфраструктури для реалізації завдань інформаційного забезпечення туристичних можливостей Житомира, приєднання до єдиної туристично-інформаційної мережі України |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
30,0 |
4 |
Проведення круглих столів, туристичних прес – турів та участь у Всеукраїнських семінарах, конференціях, форумах, розширення міжнародних зв’язків у сфері туризму, реалізація заходів з містами-побратимами, країнами-сусідами шляхом проведення спільних культурно - мистецьких заходів |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
100,0 |
5 |
Розробка концепції та проведення конкурсу по створенню муніципального музею історії міста, розробка експозицій, підготовка матеріалів по історії міста Житомира |
Управління культури міської ради |
2012-2014 |
міський бюджет |
50,0 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
100,0 100,0 100,0 |
2.7. Проект «Відродження, збереження та розвиток народних художніх промислів»
Мета проекту:
- відродження, збереження та розвиток одного з важливих елементів
традиційної культури Українського народу – художніх промислів;
- створення необхідних умов для роботи майстрів народного мистецтва та
народних промислів;
залучення до цієї справи молоде покоління шляхом відновлення системи позашкільної освіти у галузі народних художніх промислів.
Очікувані результати від впровадження проекту:
створення правових, економічних та організаційних умов для збереження, відродження і розвиту художніх промислів міста;
відродження важливих для міста виробництв народних художніх виробів та сувенірної продукції;
вивчення, збереження і популяризація культурної спадщини громади міста;
відновлення традиційних ринків збуту виробів народних художників;
об’єднання зусиль органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських організацій та наукових установ у справі збереження, відродження і розвитку художніх промислів.
Загальна сума витрат на проект: 240,0 тис.грн.
Шляхи реалізації проекту:
№ з/п |
Заходи |
Відповідаль-ний виконавець
|
Термін виконання |
Джерела фінансування |
Обсяг коштів, тис.грн. |
1 |
Організація та проведення культурно-мистецьких акцій та участь в загальноукраїнських мистецьких акціях щодо обміну досвідом та культурно-мистецькими напрацюваннями |
Управління культури міської ради |
2012- 2014
|
міський бюджет |
100,0 |
2 |
Залучення інвестицій, спонсорських коштів та благодійних внесків для надання підтримки суб’єктам підприємницької діяльності у галузі народних промислів |
Управління культури міської ради |
2012- 2014
|
міський бюджет |
|
3 |
Сприяння збереженню заповідних територій народних промислів та їх осередків, а також сировинної бази |
Управління культури міської ради |
2012- 2014
|
міський бюджет |
|
4 |
Розробка експериментальної програми та запровадження в КПМНЗ художній школі факультативних занять з вивчення традиційних художніх промислів міста Житомира |
Управління культури міської ради |
2012- 2014
|
міський бюджет |
|
5 |
Організація свят, майстер-класів, проведення виставок, ярмарок майстрів народних художніх промислів до Дня міста Житомира, Дня Українського козацтва, Дня Перемоги, Дня незалежності України та інших свят |
Управління культури міської ради |
2012- 2014
|
міський бюджет
|
80,0 |
6 |
Виготовлення буклету та інформаційних листівок про народні художні промисли та народних майстрів і умільців міста Житомира |
Управління культури міської ради |
2012- 2014
|
міський бюджет |
60,0 |
|
Всього по роках: |
|
2012 2013 2014 |
|
80,0 80,0 80,0 |
9. Очікувані результати виконання Програми « Наше місто - місто культури і традицій» на 2012 – 2014 роки:
збільшення відсотку охоплення дітей естетичним вихованням шляхом надання впродовж 2012-2014рр. послуг з навчання в школах естетичного виховання на відділеннях (музичних, художніх, хореографічних, театральних, хорових тощо) на відділах (фортепіанному, народних інструментів, струнно-смичкових інструментах, духових та ударних, образотворчого мистецтва тощо);
подальше вдосконалення форм та методів проведення заходів, присвячених державним, професійним та місцевим святам;
реалізація державних, регіональних, міських програм у школах естетичного виховання міста;
вдосконалення єдиної політики у сфері організації концертів, театралізованих свят, тематичних заходів, фестивалів;
зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури міста;
дотримання вимог санітарного законодавства в частині організації учбового процесу, утримання будівель закладів культури;
вдосконалення рівня надання бібліотечних послуг населенню, підвищення ефективності використання бібліотечних фондів, зростання наукового, освітнього та інформаційного потенціалу бібліотек;
сприяння розвитку творчих здібностей населення, виявлення талановитої особистості, росту активності громадян у підвищенні культурного іміджу міста;
збереження національної та світової кінематографічної спадщини;
забезпечення системи нових підходів муніципального регулювання в туризмі, що відповідає соціально-економічним умовам, цілям, принципам і завданням здійснення туристичної діяльності;
здійснення заходів щодо збереження, відродження та розвитку народних художніх промислів;
створення сприятливих умов для діяльності паркового господарства, які відповідають сучасним міжнародним вимогам і нормам;
проведення заходів щодо збереження та реставрації, паспортизації об’єктів культурної спадщини;
забезпечення виконання заходів з питань охорони праці (протипожежні заходи, заходи по виконанню Правил технічної експлуатації електрообладнання) та впровадження в життя енергозберігаючих технологій.
Прикінцеві положення:
До програми можуть бути внесені зміни та доповнення з урахуванням прийняття нових нормативних актів.
Програма набуває чинності з моменту її затвердження Житомирською міською радою.
Секретар міської ради Н.П.Леонченко
Начальник управління культури Л.П.Харчук