Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 26
візитів сьогодні: 5727
візитів всього: 746824
Прогноз погоди
14.02.12 № 10 - Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році та забезпечення виконання у районній раді та її виконавчих органах вимог законодавства України щодо звернень громадян

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    14.02.12   № 10

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році

та забезпечення виконання у районній раді та її виконавчих

органах вимог законодавства України щодо звернень громадян

 

 

          Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році та забезпечення виконання у районній раді та її виконавчих органах вимог законодавства України щодо звернень громадян виконавчий комітет районної ради відмічає, що впродовж 2011 року районною радою та її виконавчими органами здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання в районі вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", актів Уряду щодо розгляду звернень громадян, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 "Про визначення обсягів меж і повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів" та власних рішень із зазначених питань.

Минулого року районною радою та її виконавчими органами отримано та розглянуто 2932 звернення громадян, в яких порушено 2988 питань, що в порівнянні з 2010 роком менше: звернень на 906, питань на 882. Зменшення звернень громадян пояснюється тим, що впродовж 2010 року відділом ведення Державного реєстру виборців районної ради продовжувалося проводитись первинне уточнення списків виборців і 1986 громадян в своїх зверненнях порушували питання забезпечення виборчих прав, тоді як в 2011 році таких звернень будо дише 9. Разом з тим слід відмітити збільшення надходжень звернень громадян на адресу районної ради та її виконавчого комітету (понад 60% ) і управління праці та соціального захисту населення районної ради (біля 60% ).

Найчастіше громадяни в своїх зверненнях порушували питання соціального захисту населення, праці і заробітної плати – 2996 (90,23 %), на другому місці питання комунального господарства – 156 (5,22 %), на третьому – охорони здоров’я – 26 (0,87 %).

З урахуванням 25 колективних звернень, протягом 2011 року до районної ради та її виконавчих органів звернулися 3081 громадянин.

Важливе значення надається особистому прийому громадян. За звітний період керівниками районної ради та виконкому, управління праці та соціального захисту населення, окремими спеціалістами райради прийнято 2170 громадян, організовано та проведено 44 виїзних прийомів за місцем трудової діяльності та проживання, 46 громадян отримали юридичні консультації у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті районної ради. В приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради з питань призначення всіх видів допомог прийнято 15862 заяви, видано 9971 довідку та надано 27181 консультацію мешканцям району.

Здійснюється контроль за станом роботи зі зверненнями громадян, організацією їх особистого прийому на підприємствах, установах та організаціях району різних форм власності.

Організація роботи зі зверненнями громадян та графіки особистого прийому керівництвом районної ради та її виконавчого комітету регулярно висвітлювались на офіційному веб-сайті Житомираської міської ради.

З метою подальшого вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх результативності та створення належних умов забезпечення конституційного права громадян на звернення, організації особистого прийому,

виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

          1. Інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році та забезпечення виконання у районній раді та її виконавчих органах вимог законодавства України щодо звернень громадян взяти до відома.

          2. Заступникам голови ради, керуючому справами виконкому, керівникам виконавчих органів ради та відділів апарату ради і виконкому:

          2.1. Вживати вичерпних заходів до виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указів Президента України, законодавчих актів Уряду та власних рішень із зазначених питань.

          2.2. Забезпечувати на усіх рівнях належний розгляд звернень громадян, підвищити персональну відповідальність працівників за забезпечення системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження до органів влади, недопущення фактів порушення термінів розгляду звернень громадян та встановити жорсткий контроль за поданням письмових відповідей авторам звернень у визначені законодавством терміни.

          2.3. Забезпечити дотримання в роботі із зверненнями громадян вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від  14.04.97 № 348.

          3. Затвердити графік особистого прийому громадян головою ради, її заступниками, керуючим справами виконкому, керівниками виконавчих органів ради, відділів апарату ради і виконкому та окремими спеціалістами районної ради на 2012 рік згідно з додатком 1.

          4. Затвердити графік проведення телефонного зв’язку населення з головою районної ради, заступниками голови та керуючим справами виконкому на 2012 рік згідно з додатком 2.

          5. Загальному відділу апарату ради та виконкому (Давиденко І.О.):

          5.1. Здійснювати дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.

          5.2. Проводити щомісячний моніторинг реагування на звернення громадян.

          5.3. Щоквартально здійснювати аналітичну роботу за зверненнями громадян та підводити її підсумки на розширених апаратних нарадах керівництва районної ради з керівниками та спеціалістами апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради. Домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані заяви та скарги.

          5.4. Щомісячно організовувати виїзні прийоми громадян керівництвом ради та виконкому за місцем їх трудової діяльності і проживання (за окремим графіком).

          5.5. Постійно здійснювати перевірки стану роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому на підприємствах і установах району різних форм власності, при необхідності вносити пропозиції керівникам цих установ щодо усунення виявлених недоліків та надавати організаційно-методичну допомогу (за окремим графіком).

          5.6. Систематично на офіційному веб-сайті міської ради висвітлювати роботу зі зверненнями громадян, графіки особистого прийому, прямого телефонного зв’язку, роботу телефонів "гарячої лінії" з актуальних питань діяльності районної ради і її виконавчого комітету (42-49-87) і з питань призначення всіх видів соціальних допомог (42-50-25).

          6. Періодично, не менше двох разів на рік, розглядати на засіданнях виконавчого комітету питання роботи зі зверненнями громадян у районній раді та її виконавчих органах.

          7. Рішення виконавчого комітету від 16.02.11 № 20 "Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у районній раді та її виконавчих органах у 2010 році" визнати таким, що втратило чинність.

          8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В.

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич


 

Додаток 1

до рішення виконавчого

                                                                                     комітету районної ради

                                                                                    від 14.02.12   № 10

 

 

ГРАФІК

прийому громадян головою ради, її заступниками, керуючим справами виконкому, керівництвом виконавчих органів ради та окремими спеціалістами районної ради на 2012 рік

 

Голова ради

 

І, ІІІ понеділок

ІІ, ІV понеділок

 

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

 

Заступник голови ради

І, ІІІ четвер

ІІ, ІV четвер

 

з 14.00 до 18.00

з 09.00 до 13.00

 

Заступник голови ради

з питань діяльності

виконавчого органу

 

І, ІІІ вівторок

ІІ, ІV вівторок

 

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

 

Керуючий справами

виконкому

 

І, ІІІ середа

ІІ, ІV середа

 

з 14.00 до 18.00

з 09.00 до 13.00

 

Завідувач організаційного відділу

 

середа

з 09.00 до 18.00

Завідувач загального відділу

 

понеділок

з 09.00 до 18.00

Начальник відділу з питань НС та ЦЗН

 

вівторок

четвер

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

Завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців

п’ятниця

з 09.00 до 18.00

Заступник завідувача відділу ведення Державного реєстру виборців

вівторок

з 09.00 до 18.00

Завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності

 

четвер

з 09.00 до 18.00

Головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому

 

понеділок

з 09.00 до 18.00

Головний спеціаліст з кадрової роботи

 

 

вівторок

з 09.00 до 18.00

Начальник фінансового відділу

 

понеділок

п’ятниця

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

Заступник начальника фінансового відділу

 

вівторок

четвер

з 14.00 до 18.00

з 09.00 до 13.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення

 

понеділок
п’ятниця

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

 

Заступник начальника управління праці та соціального захисту населення

 

вівторок
п’ятниця

з 14.00 до 18.00

з 09.00 до 13.00

 

 

Заступник начальника управління праці – начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці

 

вівторок

четвер

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

 

Заступник начальника управління праці – начальник відділу соціальних допомог

 

понеділок
середа

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

 

Начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг

 

четвер
п’ятниця

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

 

Начальник відділу з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

вівторок

четвер

з 09.00 до 13.00
з 14.00 до 18.00

 

Начальник відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

середа

з 09.00 до 13.00

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення

понеділок

з 09.00 до 13.00

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В. Согріна


 

Додаток 2

до рішення виконавчого

                                                                                     комітету районної ради

                                                                                     від 14.02.12   № 10

 

 

 

Г Р А Ф І К

проведення телефонного зв’язку населення з головою

районної ради, заступниками голови та керуючим

справами виконкому на 2012 рік

 

Голова ради

42-50-31

І понеділок

з 10.00 до 12.00

 

Заступник  голови ради

тел. 42-50-02

ІІ четвер

з 10.00 до 12.00

 

Заступник  голови ради з

питань діяльності виконавчого

органу

тел. 42-50-23

 

ІІІ вівторок

з 10.00 до 12.00

Керуючий справами  виконкому

тел. 42-49-93

ІV середа

з 10.00 до 12.00

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В. Согріна



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare