Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 134
візитів сьогодні: 5537
візитів всього: 477148
Прогноз погоди
Житомирський дошкільний навчальний заклад №70

 

1. Житомирський дошкільний навчальний заклад №70

2. Юридична адреса -10002  м. Житомир, Корольовський р-н, вулиця  Мануїльського , будинок 1а

3. Телефон – 43-13-10.

4. Завідувач – Нікон Тетяна Євгенівна.

5. Напрямки роботи:

  - Художньо-естетичний напрямок. Мета : задовольняти потребу й цікавість дитини до певного виду діяльності, розвивати її природні задатки, загальні та спеціальні здібності, активізувати дитячу творчість, своєчасно виявляти обдарованість. Особливе місце в роботі з дітьми посідають рухливі та народні ігри за мотивами казок, спортивного характеру, рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням.  

 - Корекційно-відновлювальний напрямок. Мета: своєчасне виявлення та надання кваліфікованої допомоги дітям з порушенням у фізичному та розумовому розвитку; виправлення дефектів звуковимови, розвиток фонетико-фонематичного сприймання,  визначення позиції заданого звуку в словах, уміння робити звуковий  аналіз і синтез слів,  попередження дисграфії та дислексії під час навчання в школі.

Дошкільний заклад має свій власний досвід з впровадження  в практику роботи з дітьми ігор з піском. Адже,  перші контакти малюків один з одним відбуваються в пісочниці. Перші іграшки, які батьки купують своїй дитині, — це відерце, совочок та формочки. Діти дуже люблять ліпити «пасочки», «тістечка». Це традиційні ігри з піском. Малюків завжди приваблює можливість погратися в піску: пересипати його, копати, будувати з нього. Ігри з піском і водою підводять дитину до опредмечування думки, реалізації її в матеріалі. Це одна з перших шкіл діалектичного мислення. Ігрове середовище має бути динамічним і мобільним, щоб діти вчилися активно ним користуватися, а також щоб забезпечувати їм свободу дій. Саме тому у більшості груп вихователі обладнали для наших дітей центри ігор з піском, який одночасно слугує і дослідницькою лабораторією, і пісочною терапією, і центром розвитку у дітей творчої фантазії. Проаналізувавши багаторічний досвід роботи в цьому напрямку, ми прийшли до однієї думки, що дані ігри лише стимулюють активність дитини у всіх її сферах розвитку, наприклад:

Фізичний розвиток:

-   розвиток дрібної моторики при використанні піпеток під час проведення дослідницької роботи;

-   вдосконалення координації пальців і рук при пересипанні піску з однієї посудини в іншу;

-  розвиток координації очей і рук при створенні конструкцій, написанні букв, цифр або малюванні символічних картин на мокрому піску.

Логіко-математичний розвиток:

-   наповнення різних посудин однаковими кількостями піску або води;

-   порівняння ваги мокрого піску із сухим;

-    ліплення з мокрого піску кульок (ускладнення - 2 великі, З маленькі);

-   викладення з паличок певної множини, геометричних фігур, цифр;

-  рахування предметів, викладених в рядок, в хаотичному порядку та ін.

Пізнавальний розвиток

-    порівняння піску і глини;

-   дослід: що станеться з піском, коли влити в нього воду;

-  дослід: що відбувається з піском, коли на нього подмухати;

-   дослід: яка кулька потоне (дерев"на чи залізна)

Мовленнєвий розвиток.

-   описування дітьми сюжетів, створених на піску;

-   опис певних предметів, що "заховались" у піску;

-   самостійне створення картин, вміння пояснити їх зміст;

-  створення казок та ін.

Елементи грамоти

-   написання літер на вологому піску паличкою, пальчиком;

-   викладення літер з паличок (мушлів, жолудів, каштанів, іншого природного матеріалу)

  - вигрібання літер ;

-   написання слів та ін.

Соціально-моральний розвиток:

-  взаємодія в малих групах, планування спільних дій та спільних ігор;

-  спільне використання матеріалів, доданих до центру гри з піском та водою;

-  розігрування соціальних ролей;

- переговори і досягнення домовленості про те, хто користуватиметься певним предметом;

- конструювання того, що діти бачать навколо, або у книжках (мостів, тунелів, замків, доріг).

Емоційно-ціннісний  розвиток:

створення можливостей для досягнення дитиною успіху у виконанні будь-якої роботи, наприклад: заповнення всіх формочок для піску, викладення всіх геометричних фігур;

-  розв'язування проблем при знаходженні відповіді на свої запитання (наприклад, пісок сиплеться крізь пальці, глина - ні)

-  допомога сумній дитині відчути комфорт і підняти настрій.

Велику роль відіграє вихователь в діяльності дітей. Для підтримки дитячого інтересу до даного ігрового центру, вихова­тель змінює матеріали, спостерігає, які з них використовуються дітьми, і вилучає ті, які їм більше не цікаві. Вихователі вводять нові матеріали для доповнен­ня теми, яка розглядається у групі.

На сьогодні ми маємо серію дидактичних ігор, які можна використовувати на заняттях з різних ліній розвитку (з елементами ускладнення), конспекти занять з елементами ігор з піском.  Та найголовніше, ми маємо творчих, з багатою фантазією дітей, в яких сформована уява, допитливість. В дітей є бажання експериментувати, досліджувати, робити власні висновки. А це означає, що в них розвинута чутливість, ініціативність, творчість, інтелектуальні здібності, тобто здійснюється всебічний розвиток дитини. А саме це і є головною нашою метою.

Житомирський  дошкільний навчальний заклад № 70 -  це заклад, в якому створені належні умови, комфорт, затишок, необхідна навчально-матеріальна база та розвивальне середовище для становлення особистості кожної дитини. Він зорієнтований на запити сім’ї і її потреби по здійсненню якісного розвитку, виховання та навчання  дошкільнят. Для залучення дітей до світу театру,  до творчих проявів дошкільнят в імпровізованій театральній та літературній діяльності та для самовираження особи­стості дитини  в дошкільному закладі  створена Кімната казок. Також обладнана кімната художньо-естетичного розвитку, яка  призначе­на для збагачення життєвих та художньо-естетичних вражень дітей  і їх творчого самовираження в театралізованій діяльності. Тут зібрані твори декора­тивно-ужиткового мистецтва, репродукції картин відомих митців .

Враховуючи  індивідуальні здібності, інтереси дошкільнят та творчість і особисті нахили педагогів, організовано роботу гуртків. Гурткову роботу здійснюють і досягають високих результатів педагоги в робочий час:

п/п

Зміст роботи

Термін

Керівник гуртка

1.

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

7.

 

 

8.

 

«Веселі ідейки»

 

 

«Калиновий край»

(народознавство)

 

 

Фізкультурно-оздоровчий

 

 

 

«Чарівний пензлик»

 

 

 

«Вправні рученята»

 

 

 

«Веселі кружечки»

 

 

«Дрібушечки»

(пластилінографія)

 

«Пальчикові ігри та вправи»

1 раз на тиждень

 

1 раз на тиждень

 

 

2 рази на тиждень

 

 

 

1 раз на тиждень

 

 

1 раз на тиждень

 

 

1 раз на тиждень

 

1 раз на тиждень

 

1 раз на тиждень

 

 

Коваленко Л.С.,

Омельченко М.І.

Миропільська Н.М.,

Шовтюк В.М.

 

Невмержицька Н.В.,

Черваток Н.Р.

 

 

Курята Н.П.,

Вербовська М.В.

 

Кобилинська О.Н.,

Шевчук Т.А.

 

Кузьменко Н.В.,

Буката О.О.

 

Кулачок З.М., Сидорчук Т.В.

 

Гринасевич А.В.,

Козачук Р.В.

Завдяки участі дітей в різних гуртках у них розвиваються   творчі та інтелектуальні здібності: артистичність, імпровізація, здатність до перевтілення, збагатився та розширився їх кругозір, вдосконалюються координація рухів, міміка, пластика, жести. Мовлення стає чітким і виразним. Розвиваються здібності в зображувальній діяльності. У дітей з’являється стійкий інтерес до творчості і мистецтва.

Для дітей, що не охоплені дошкільною освітою,  завжди відкриті двері  закладу. Вони  разом з батьками запрошуються на  театралізовані дійства,  що організовуються в ДНЗ, дні відкритих дверей, екскурсії та інші розважальні заходи.

Стало доброю традицією в нашому дошкільному закладі проводити щорічно українські народні свята: Андрія, Масляна, Івана-Купала, Великдень, Різдво. Особливо цікаво проходить свято Андрія Первозванного з ритуальним кусанням «калети», з жартами, сміхом. На святі завжди задіяно багато дорослих з використанням національних костюмів, відповідного інтер`єру.

Незабутні  враження залишаються  у дітей від свята Масляної, яке відбувається в зимову пору з випіканням  млинців, проведенням різноманітних конкурсів, змагань, де діти проводжають зиму і зустрічають весну. До проведення свята залучаються всі працівники закладу: музичні керівники підбирають відповідний репертуар, інструктори з фізкультури проводять змагання, працівники харчоблоку випікають млинці, інші працівники перевтілюються в різних персонажів, які додають святу яскравості та неповторності. За традицією свято завершується  спалюванням опудала Зими та дитячих  малюнків, які готуються заздалегідь, із зображенням того, від чого діти хотіли б позбутися.

Відзначається оригінальністю і свято Івана Купала. Діти із захопленням співають купальських пісень, разом із дорослими прикрашають купальське деревце, перестрибують через імітоване вогнище та кропиву. Також отримують знання про цілющі властивості рослин, грають ігри з Лісовиком та лісовими Мавками.

Дошкільний заклад тісно співпрацює з сім’єю. Педагоги сприяють підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей дитини, питань навчання і виховання дошкільнят через проведення днів відчинених дверей, батьківських зборів, групових та індивідуальних консультацій, проводять різні форми роботи: щоденні бесіди з батьками з метою обміну інформацією щодо інтересів та потреб дитини, круглі столи, конференції.

Стало доброю традицією залучати батьків до активної участі в усіх заходах, які проводяться у дошкільному закладі. Така участь передбачає співробітництво, співтворчість вихователів, дітей, батьків. Батьки - активні учасники свят, розваг, ранків, днів відчинених дверей, беруть активну участь у житті закладу, допомагають у вирішенні багатьох проблем. Спільними зусиллями ДНЗ і сім’ї у всіх вікових групах створено предметно-ігрове середовище. Позитивним є участь батьків у виставках спільних з родиною робіт „Чарівний світ природи”, „Зимонька-зима”, „Осінній калейдоскоп”.

Педпрацівники дотримуються високої культури спілкування з батьками, забезпечують мотивацію взаємодії, актуальності та конкретність спільних завдань. 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare