1. Назва закладу
Житомирський навчально-виховний комплекс № 65 «Родина»
2. Юридична адреса
10031
м. Житомир
вул. Щорса, 129 а
25-79-37
3. телефон 25- 79-37
електронна адреса dfktynbyf_65@mail.ru
4. Прізвище, ім’я, по батькові керівника
Савчук Валентина Володимирівна
5. Напрямки роботи
Напрямок християнської етики.
Сприяє духовно-моральному розвитку дітей, любові до ближнього, до України через ознайомлення з національними культурними надбаннями, з християнськими моральними цінностями, людяністю, милосердям, пошаною до батьків і старших, працелюбством, доброчесністю, гостинністю, вдячністю, які водночас глибоко виявляються в українській культурі і за своєю суттю є загальнолюдськими.
Йде формування переконань щодо важливості обраної моделі поведінки, бажання і внутрішня потреба наслідування зразкам християнської моралі, втілення в життя отриманих знань.
Підтримка потреби дитини у самовдосконаленні через розвиток її естетичних і духовно-моральних цінностей. Заохочення дитини до роботи над собою (через ігрову діяльність та художню творчість). Реалізація завдань курсу Християнської етики здійснюється через такі форми роботи, як: гуртки, заняття, уроки, бесіди, конкурси.
Естетичний напрямок.
Естетичне виховання спрямоване на формування і виховання естетичних почуттів, смаків, поглядів, сприяє розвитку природних нахилів, творчих здібностей, обдарувань, творчої уяви, фантазії.
Реалізація завдань естетичного виховання відбувається на основі широкої інтеграції і пронизує весь педагогічний процес у комплексі.
Охоплені різні форми роботи з дошкільниками та молодшими школярами (заняття, уроки, самостійна художня діяльність, свята, розваги, гуртки, участь в конкурсах, творчих виставах). Ознайомлення з національним колоритом, засобами художньої виразності притаманними різним видам мистецтва (живопис, скульптура, музика, хореографія).
Громадянське виховання.
Формування гуманної та законослухняної особистості на основі знання нею своїх прав і свобод, поваги до прав і свобод інших людей, а також відповідального ставлення до виконання власних обов’язків.