Назва закладу |
Житомирський дошкільний навчальний заклад №49 «ДИВОСВІТ» |
Юридична адреса |
10014. Місто Житомир, вул. Львівська, 4 |
Номер телефону |
47-08-73 |
Керівник |
Юрченко Лариса Василівна |
Напрямки роботи |
Кожна зростаюча особистість «ДИВОСВІТУ» має змогу радісно, щасливо, повноцінно розвиватись, пізнавати досліджувати навколишнє: різноманіття предметів побуту, явища природи, морально-етичні норми співжиття, себе і свої можливості, світ мистецтва тощо. І тому, кожен день насичений цікавою, різноманітною діяльністю. А ще, є закон країни дитинства – день починати з посмішки, хорошого емоційного настрою, з пробудження почуття любові до всього оточуючого. Тому в гербі «ДИВОСВІТУ» так гарно усміхається сонечко, як символ тепла, світла, любові, поваги і виблискує усіма барвами Веселка позитивних емоцій. |
В 2011 році дошкільний навчальний заклад №49 очолила енергійна завідуюча Юрченко Лариса Василівна. Вона працює в дошкільній освіті з 1986 року. Закінчила Житомирський державний педагогічний університет ім.І.Франка, за спеціальністю “Початкове навчання. Музика”.
Юрченко Лариса Василівна зробила вагомий внесок в зміцнення матеріально-технічної бази, опікується здійсненням навчально-виховного процесу в закладі, завжди підтримує в колективі середовище, де комфортно та затишно всім, де зароджуються нові педагогічні ідеї, дитячі успіхи та досягнення. Якщо є цікаві ідеї – будуть і плоди. Вдалий старт – успішна кар’єра. Завдяки цьому дошкільний заклад розвивається, педагоги не зупиняються на досягнутому. Дитячий заклад відповідає сучасним вимогам суспільства.
В центрі міста Житомира, на вулиці Львівській, в оточенні струнких високих тополь, розташований наш дошкільний навчальний заклад №49. Вже 40 років він гостинно зустрічає малят. Кожен день сюди поспішають діти, лунає їх веселий сміх. Тож і недаремно ми називаємо наш дошкільний заклад країною дитинства – «Дивосвіт». Наш «Дивосвіт» - це світ, сповнений щастям і любов’ю, це світ – дитинства, з його вмінням дивуватись і радіти життю, бажанням пізнавати мудрість і красу природи і безмежно творити.
В дошкільному закладі функціонують:
- кабінет практичного психолога;
- медичний пункт;
- музичний зал;
- спортивний зал;
- гурток англійської мови;
- гурток зображувальної діяльності “Чарівний пензлик”;
- хореографічний гурток “Зіронька”;
В 11 групах закладу виховується 360 дітей:
2 групи – раннього віку “Капітошки” і “Грайлики”;
3 групи – молодшого дошкільного віку;
3 групи - середнього дошкільного віку;
3 групи – старшого дошкільного віку.
Із 29 педагогічних працівників:
із вищою педагогічною освітою – 20;
із званням “вихователь-методист” – 4;
спеціаліст вищої категорії – 5;
спеціаліст І категорії – 2;
спеціаліст ІІ категорії – 2.
Наші традиції:
Ми хочемо, щоб діти із задоволенням йшли в наш дитячий садок і вважали його своєю другою домівкою, тому поряд з повсякденною навчально-виховною роботою намагаємося наповнити дитяче життя яскравими подіями, які надовго залишаться в їх пам'яті, а цьому сприяє встановлення традицій :
v початок навчального року – святкування Дня знань (день зустрічей, літніх спогадів);
v дні відкритих дверей;
v дні здоров'я.
Проводимо свята:
v осені;
v свято Святого Миколая;
v новорічні свята;
v свято краси до дня Святого Валентина;
v свято до дня Захисників Вітчизни;
v свято 8 березня;
v свята, присвячені випуску дітей до школи;
v свято до дня Захисту дитини;
v святкування днів народження дитини в групі;
v інтелектуально-пізнавальні розваги та вікторини;
v спортивні свята;
v різноманітні конкурси;
v тематичні виставки.
Гурткова робота :
Гурток художньої праці фантазери (з використанням новітніх технік роботи: орігамі, квілінг, метод торцування, аплікація) – керівник гуртка Кравець Алла Миколаївна.
Театральна студія “Смайлик” (вдосконалення всебічного розвитку творчих здібностей дітей засобами театрального мистецтва) – керівник Мирончук Лариса Анатоліївна.
“Розвиток абстрактного мислення методами ейдетики” (надавати можливість дітям пізнавати нове через добре знайомі образи, не лише побачити, а й помацати, почути, скоштувати, понюхати) – керівник Пекарук Ольга Володимирівна.
“Розв'язання математичних завдань за допомогою смужок Д.Кюїзенера” (цікавість дітей до математичних категорій: кількість, форма, час, простір, які допомагають їм краще орієнтуватися в речах і ситуаціях) – керівник гуртка Катеринчук Катерина Петрівна
“Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою нетрадиційних технік зображувальної діяльності” (робота дітей над ігровими та казковими завданнями, які перетворюються на захоплюючу пошукову, аналітичну діяльність) – Гуменюк Тетяна Анатоліївна.
У наш час знання англійської мови – вже не примха чи хобі, а часто необхідність. І закладати підґрунтя майбутнього володіння мовою слід якомога раніше, використовуючи колосальну здібність дошкільнят до вивчення мов. Для цього в дошкільному закладі працює гурток англійської мови.
Виконуючи різноманітні завдання, граючи в сюжетно-рольові ігри, наші діти не тільки швидкими темпами поповнюють свій словниковий запас, а й навчаються сприймати англійську мову на слух і відтворювати її, виробляють правильну вимову. Діти вивчають іноземну мову, граючи: казки, пісні, ігри, театральні вистави.
Педагогічний колектив закладу тісно співпрацює з сім`єю. Батьки наших вихованців – активні учасники навчально-виховного процесу.
З метою забезпечення наступностості між нашим дошкільним закладом і ЗОШ №3 встановлено тісний двосторонній зв'язок, який здійснюється за трьома напрямами:
ü співпраця педагогічних колективів;
ü взаємодія дитячих колективів;
ü спільна робота дошкільного і загальноосвітнього навчальних закладів з батьками.
Співпраця педагогічних колективів здійснюється у різних формах роботи, зокрема - взаємовідвідування занять і уроків, проведення спільних засідань, педагогічних рад, консультацій, семінарів, семінарів-практикумів, конференцій тощо. Ці заходи дають змогу педагогам нашого центру і школи розв'язувати проблемні питання, виявляти недоліки, що заважають здійсненню наступності у роботі, визначати способи вдосконалення освітньої роботи. Педагоги під час таких заходів поглиблюють знання щодо програмних вимог, форм і методів роботи з дітьми дошкільного і шкільного віку.
Педагог, вихователь... Про вихователів дитячого садка хочеться вести окрему розмову, бо вони першими прокладають дитині шляхи до знань, добра, краси, віри, надії і любові.
Дитячий садок - це той світ, в якому дитина живе у найважливіший період для розвитку, і від того, як вона тут живе, залежить не тільки її майбутнє, але й майбутнє родини і всієї країни. Якщо дитина живе з похвалою, вона вчиться захоплюватись. Якщо живе з чесністю, вона вчиться справедливості. Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити. Якщо дитина живе дружбою, вона вчиться знаходити у світі любов. Створити такий світ для дітей можуть тільки справжні майстри.
Таким є колектив однодумців нашого дошкільного закладу. Усі педагоги володіють високою педагогічною майстерністю, творчі, ініціативні, здатні до нестандартних педагогічних дій, дійсно закохані в свою справу. Кожен із них має індивідуальний творчий потенціал, різноманітні нахили і здібності.
Педагоги понад усе прагнуть, щоб маленьким господарям жилося добре, аби кожен день повнився для них радістю спілкування з однолітками й дорослими. Кожна зустріч з дітьми починається з доброзичливих побажань один одному. А далі діти разом із вихователями подорожують у світ природи, світ граматики і математики, пізнають його, набувають свого першого життєвого досвіду, вчаться гратися спільними іграшками, радіти кожному дню, зустрічати один одного привітно, жити в дружбі та злагоді.
Нам є чим пишатися, бо до нас діти йдуть із радістю, а батьки - з вдячністю, саме це - найвища нагорода за працю.
Отак і живемо однією дружньою сім'єю!