Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 172
візитів сьогодні: 5747
візитів всього: 744477
Прогноз погоди
Житомирський дошкільний навчальний заклад №46

 

Назва закладу

Житомирський дошкільний навчальний заклад №46

Юридична адреса 

провулок  Шкільний, 6

Номер телефону

33-19-12

Керівник

Іванова Тетяна Богданівна

Напрямки роботи

Головною метою ДНЗ є найбільш повне розкриття творчого потенціалу, природних здібностей вихованців

та вихователів у їх взаємозв'язку, створення доброзичливої, творчої атмосфери,

де враховувалися б інтереси та бажання дитини,

створювалися умови для прояву самостійності, ініціативи, творчості.  

Основними завданнями ДНЗ є:

  • охорона життя та зміцнення здоров'я дітей;  
  • забезпечення інтелектуального, особистісного та фізичного розвитку дитини;
  • здійснення необхідної корекції відхилень в розвитку дитини;
  • взаємодія з сім'єю у вихованні дітей для забезпечення повноцінного розвитку дитини;  
  • підвищення професійної майстерності вихователів на основі досягнень психолого-педагогічних наук,
  • передового досвіду ДНЗ міста, вихователів свого ДНЗ;
  • розвиток творчих та розумових здібностей дитини;
  • залучення дітей до загальнолюдських цінностей.

Реалізація виховного впливу відбувається на всіх етапах спільної діяльності, яка організується,

та основується на принципах діяльнісного підходу.

Завдяки психологічному комфорту та теплому мікроклімату, створеному працівниками ДНЗ,

вихованці виростають компетентними в усіх сферах життєдіяльності,

здоровими та бадьорими, готовими до подальшого життя.

 

Це садочок наш рідненький,

«Космонавт» – наш рідний дім.

Він затишний і гарненький

Ми щасливі жити в нім.

 

Тут танцюють і співають,

І бринить дитячий сміх.

Залюбки малюють, грають,

І люблять малюків усіх.

 

Космонавти ми маленькі

В космос ми не летимо

А в дитячому садочку

«Космонавт» ми живемо.

Завітайте

до нас –

Ми чекаємо Вас!

 

Головною метою педагогічного колективу Житомирського дошкільного навчального закладу № 46 є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття  дітьми дошкільної освіти у зручній для них формі, задоволенні потреб у вихованні дітей раннього та дошкільного віку, їх догляді, оздоровленні,  фізичному, розумовому і духовному  розвитку.

Вихователь-методист Житомирського дошкільного навчального закладу №46 Колодюк Тетяна Павлівна

освіта: повна вища педагогічна,

закінчила Ровенський педагогічний інститут імені     Д.Мануїльського у 1988 році

за спеціальністю: педагогіка та психологія (дошкільна), викладач дошкільної педагогіки та    психології,  методист по дошкільному вихованню.

Педагогічний стаж 32 роки.

Працює на посаді вихователя-методиста ЖДНЗ №46 з 2001 року.

Методична робота   з педагогами планується на основі щорічного анкетування педагогів, вивчення результатів навчально-виховного процесу, якісного та кількісного складу педпрацівників.

З педагогами проводяться різні форми методичної роботи:

* масові: семінари, семінари-практикуми, консультації, «круглі столи», навчальні тренінги, конкурси, вікторини, колективний перегляд, Тижні педагогічної майстерності;

* групові:  «Школа молодого педагога», консультації для вузьких спеціалістів;

* індивідуальні: анкетування, обговорення питання по самоосвіті, наставництво, курсова перепідготовка, атестація, індивідуальна консультативна допомога. Вдало поєднані ці форми роботи сприяють ефективному росту фахової майстерності

Організаційним центром методичної роботи з педагогічними працівниками дошкільного навчального закладу № 46 є методичний кабінет, програмно-методичне забезпечення якого відповідає сучасним  вимогам та нормам, потребам педагогічних працівників закладу. Оснащення методкабінету дозволяє на належному рівні удосконалювати професійну компетентність педагогів, підвищувати інтелектуальний і загальнокультурний рівень, покращувати педагогічну майстерність.

Усім педагогам завідувач та вихователь-методист надають консультативну допомогу згідно плану та за потребою.

Гетманська Мар’яна Олександрівна - Практичний психолог ЖДНЗ № 46

Забезпечення повноцінного здійснення навчально-виховного процесу зорієнтованого на особистість відбувається завдяки психологічному супроводу всіх його учасників. Вся робота психологічної служби направлена на покращення психологічного клімату в колективі, на підвищення психологічної культури та загальної обізнаності батьків про індивідуальні та вікові особливості дошкільників, на організацію взаємодії дорослих і дітей, на створення сприятливого емоційного оточення для кожної дитини з метою всебічного та ефективного розвитку особистості. Психологічна служба максимально сприяє створенню оптимальних умов навчально-виховного процесу закладу шляхом забезпечення психічного, особистісного та індивідуального розвитку дітей, що гарантувало їм на момент випуску з дошкільного закладу відповідну соціальну зрілість.

Психологічною службою закладу проводиться комплексне психологічне діагностування учасників навчально-виховного процесу, з метою виявлення проблем в розвитку дітей та подальшого їх розв’язання.

Велика увага приділяється роботі з дітьми з особливими потребами. Діагностування на ранніх етапах розвитку можливих труднощів, дозволяє підібрати оптимальні форми і методи для подальшої роботи по їх усуненню. Системна робота в даному напрямку спрямована на формування навичок взаємодії, умінь володіти своїми емоціями та поведінкою, вироблення доброзичливих стосунків, сприяє створенню почуття єдності у групі, позитивного емоційного фону, розвиває комунікативні уміння, сприяє формуванню позитивної самооцінки у дітей.

Про ефективність цієї роботи свідчать результати динаміки особистісного розвитку вихованців. Протягом декількох років спостерігається позитивна динаміка активності старших дошкільників у різних видах діяльності, зменшення проявів негативних емоцій, нервового напруження.

Підвищення психологічної культури і обізнаності педагогів, батьків щодо особливостей розвитку та індивідуальних особливостей дошкільнят здійснюється шляхом проведення консультаційної роботи, психологічної просвіти (у формі семінарів-практикумів, тренінгів, практичних занять, дискусій, диспутів, круглих столів, родинних свят). Всі напрямки психологічної служби направлені на розвиток всебічно розвинутої особистості.

 

Житомирський

дошкільний навчальний заклад №46

відкрито в 1971 році

В ньому діє 11 груп, з них:

- 2 групи раннього віку

- 6 груп дошкільного віку

- 2 санаторні ( тубінфіковані)

- 1 спецгрупа ( ЗПР з вадами мовлення)

Педагогічне забезпечення навчально-виховного процесу здійснюють педагогічні працівники: вихователі, музичні керівники, вчитель-дефектолог, інструктор з фізичного виховання, практичний психолог.

Всього 28 педагогів, із них:

- з вищою освітою-18

- середньою спеціальною – 13

- «спеціаліст вищої категорії» - 5

- «спеціаліст І категорії»- 3

- «спеціаліст ІІ категорії» - 9

- звання «вихователь-методист»- 5

Оновлюються напрями освітньої роботи дошкільного навчального закладу, актуалізується необхідність урахування вікових та індивідуальних особливостей особистості, зокрема:

Ø           стану здоров'я, фізичного розвитку;

Ø           системи цінностей, якими дитина керується в життєдіяльності;

Ø           особливостей її уявлень, ставлень до довкілля, культури, інших людей, себе самої;

Ø           пізнавальних інтересів, можливостей, схильностей та здібностей.

У навчально-виховному процесі ефективно використовуються основні форми організації дітей: ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін..), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, свята та розваги, гуртки тощо.

Одне з головних завдань дошкільного закладу – створення якнайсприятливіших умов для правильного фізичного розвитку дитячого організму. Успішному розв'язанню оздоровчих цілей сприяє комплексне використання традиційних та нетрадиційних форм роботи щодо фізичного виховання.

Вихованці закладу мають можливість відвідати кабінет реабілітації.

За призначенням лікаря-педіатра проходять:

- курс масажу

- приймають тубус-кварц

- п’ють відвари лікарських трав протягом року

Після денного сну на дітей чекає ,,доріжка  здоров’я”, виконують гігієнічну та корегуючу гімнастику. Як у заняттях з фізичної культури, так і впродовж всього дня (в ранкові та вечірні години, між заняттями, на прогулянках) проводяться з дітьми рухливі ігри та ігрові вправи; спортивні ігри та вправи ігрового характеру.

Цілеспрямована робота дошкільного закладу з фізичного виховання, система оздоровчих заходів забезпечують якісну базову підготовку дітей до шкільного життя.

Кожна родина, приводячи дитину до нашого закладу, насамперед хоче бачити її здоровою, фізично розвиненою, загартованою, захищеною від усяких негараздів. Це є пріоритетним завданням нашого колективу.

 

Секрет простий –  відсторонитись

від власних труднощів,

максимально наблизившись до дітей,

і займатись з ними з любовю і розумінням!

 Збудити в дитині свідоме бажання займатися, зуміти достукатися до душі малюка, навчити отримувати задоволення можливо через пісню,вважає

музичний керівник Юдінцева Н.В.,яка веде гурток вокального співу

«До-мі-соль-ка»

Керівник гуртка «Веселі музики» музичний керівник Коваль Н.В., навчаючи гри на дитячих музичних інструментах, надає можливість кожному вихованцю краще пізнати себе, зрозуміти, що навколишній світ наповнений  різноманітними цікавими речами.

Інструктор з фізичної культури Яценко Н.Г. використовує різноманітні методи фізкультурно-оздоровчої роботи, надаючи перевагу нетрадиційним формам роботи, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини.  Сприяє підвищенню інтересу та важливості фізичної Культури в родинах вихованців.

Керівник гуртка ритмічної гімнастики „Посмішка”. Сприяє розвитку у дітей відчуття ритму та пластики, розвиває рухові якості, формує поставу.

У нашому дошкільному закладі створені сприятливі умови для конфіденційного спілкування батьків з різними фахівцями закладу – завідувачем, вихователем–методистом, практичним психологом, медичним працівником, музичним керівником, інструктором з фізкультури, вчителем – дефектологом.

Педагогічний колектив сприяє підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо, розвитку виховання та навчання дошкільнят. Важливу роль у зближенні родин і працівників закладу відіграє підготовка та проведення святкових ранків, свят, розваг. Батьки допомагають вихователям у доборі матеріалів до сценарію, матеріальному забезпеченні свят, у виготовленні атрибутів та костюмів беруть участь і малята

Сьогодні наші батьки є справжніми учасниками  навчально–виховного процесу в дошкільному закладі, адже вони разом з дітьми навчаються, танцюють, співають, граються, виступають разом з дітьми на сцені, саджають квіти, допомагають створювати затишок у групових кімнатах. Незабутніми для наших батьків і дітей стали свята: «На гостини до красуні Осені», «День іменинника», «Диво дивне театр», «В нашому садочку сміх-це гуморина вітає всіх», «Тато, мама, я – спортивна  сім'я», «Ялинка-чарівниця у гості всіх кличе», «Зиму проводжаємо-весну зустрічаємо», «Про матусю пісню ми вам заспіваємо», "А вже недалечко червоне яєчко", « Ми садочок свій ніколи не збудемо у школі» адже в них приймали участь усі учасники  навчально – виховного процесу: діти, педагоги, батьки.

Для  того  щоб  батьки  побачили  і  зрозуміли  роботу дитячого  закладу  один  раз  в квартал  ми  проводимо  "Дні відкритих дверей".

Наш  дошкільний  навчальний заклад знаходиться  серед мальовничої  природи. В мікрорайоні „Польова”  є  багато  різноманітних  краєвидів, які  ми  використовуємо  в  роботі  з  дошкільниками як  елемент  розвивального  природного середовища. Тут є і  мурашники, і  суничні  галявини, і  дерева в дуплах  яких  містяться  прудконогі білочки, і  грибні галявини, малинники, і  багато ще  цікавих  несподіваних  місць.  В цих куточках  природи діти  доглядають, спостерігають  за  тваринами  і  птахами,  досліджують  і  експериментують з  рослинами. 

В закладі створене розвиваюче середовище, яке має естетичний вигляд, забезпечує комфортні умови дітям і спрямоване на те, щоб життя дітей у дошкільному закладі було насичене  позитивними емоціями і гармонійно поєднувались фізичні та психічні навантаження з відпочинком.

У кожній групі вихователі обладнали для малят ігрове середовище, яке забезпечене  атрибутами для розгортання сюжетно-рольових ігор, столиками та поличками з настільно-друкованими іграми, куточками ряження та для театралізованої діяльності, куточком на килимі для будівельно конструктивних ігор, шафами з сенсорними, музичними та дидактичними іграми.   

Ігрове середовище в групах відповідає віку дітей, воно зручно розташоване, має естетичний вигляд та забезпечує зручний доступ до ігор та іграшок. Оскільки основним видом діяльності є сюжетно-рольова гра, то педагоги в ході її розгортання збагачують враження дітей про природу, рукотворний світ, людей, що навколо, саму себе. 

Житомирський дошкільний навчальний заклад №46  користується попитом у батьків, має хороші здобутки у навчанні та вихованні дітей, а тому користується досить високим рейтингом у громадськості міста.

Із року в рік вихованці і педагоги досягають успіхів та здобувають перемоги у виставках та конкурсах по м. Житомиру.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare