Назва закладу |
Дошкільний навчальний заклад №32 |
Юридична адреса |
вул. Гетьмана Самойловича 16 |
Номер телефону
|
51-60-13, 55-46-32 |
Керівник |
Куниця Ірина Юріївна |
Напрямки роботи |
Робота колективу побудована на повсякденній турботі про здоров’я кожного вихованця: це і загартування організму природними факторами, забезпечення активної діяльності дітей, спільно з батьками створення оптимальних умов для забезпечення фізичного і психічного здоров’я дошкільнят. Одним із пріоритетних напрямків роботи установи є «Розвиток творчих здібностей дітей засобами театрально–ігрової діяльності». Займаючись з дітьми театром, педагоги роблять життя наших вихованців цікавим і змістовним, наповнюють його яскравими враженнями, цікавими справами, радістю творчості. Кінцевою метою своєї діяльності колектив закладу визначає гармонію фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку дитини. Для цього педагоги у постійному пошуку нових шляхів створення такого розвиваючого середовища, такої системи стосунків, які б не тільки збагачували світ дітей, а й стимулювали творчу діяльність кожного з них. |
В установі працює 30 педагогів. Всі мають відповідну фахову освіту:
Вищу - 16 педагогів, середню – 14 педагогів. Трьом педагогам закладу присвоєно звання « Вихователь - методист».
В дошкільному закладі працює 11 груп: 9 груп – садових та дві групи раннього віку. Всього в закладі виховується 340 дітей.
Основний напрям роботи закладу - екологічне виховання та оздоровчо – виховна робота .
Одним із завдань дошкільного закладу №32 є розвиток пізнавальної активності дошкільника шляхом формування еколого - естетичної культури. Адже саме з дошкільного віку необхідно вчити дітей помічати прекрасне в крапельці води, в подиху вітру, в шелесті листя. Також необхідно і турбуватись про навколишнє середовище, в якому ми всі перебуваємо, тому що природа все частіше потребує саме людської допомоги.
Наш дошкільний заклад №32 знаходиться серед мальовничої природи, в сосновому лісі, тому ліс, його неповторну красу ми використовуємо як природне розвивальне середовище для дітей. Діти мають можливість перебувати найближче до природи, перед ними відкривається чудовий світ в живих барвах, яскравих та трепетних звуках.
Під час туристичних походів в ліс діти вчаться відчувати і розуміти красу природи.
Туристичні походи сприяють фізичному розвитку дітей, прищепленню дітям правил особистої гігієни, закріпленню культурно - гігієнічних навичок, формуванню навичок самообслуговування, вихованню дбайливості, організованості.
Педагоги закладу турбуються про зміцнення та збереження фізичного і психічного здоров’я дітей. Наш заклад з назвою “Лісовичок” дарує дітям здоров’я, турботу, добро, любов, радість, сердечність та ласку. Пріоритетом у роботі колективу є здоров’я, атмосфера доброзичливості та гуманності.
Для оздоровчої роботи, забезпечення повноцінного, всебічного, фізичного та психічного розвитку, виховання та навчання малят, набуття ними життєвого досвіду добре облаштована спортивна зала. Шляхом використання різноманітних засобів фізичного виховання, фізкультурно-оздоровчої роботи закладаються основи для забезпечення фізичного і психічного здоров’я кожної дитини. Аромотерапія, кольоротерапія використання дихальних вправ допомагає досягти результативного оздоровчого ефекту. Використовують педагоги в свою роботу з дітьми методику М.Єфіменко, дихальну гімнастику Бутейко, елементи ритмічної та психогімнастики, релаксації.
Весь навчально - виховний процес зорієнтований на дитину, на формування її індивідуальності, творчих можливостей, здібностей.
Вихователі здійснюють особистісно – орієнтований підхід до організації освітньо-виховного процесу; диференційоване навчання і виховання; поєднання групових, колективних та індивідуальних форм навчання; технології співробітництва: дитина - педагог – батьки; інтегроваий підхід до різних видів діяльності дошкільників.
Важливим напрямком роботи установи також є розвиток творчих здібностей дітей засобами театрально – ігрової діяльності. Займаючись з дітьми театром, педагоги роблять життя наших вихованців цікавим і змістовним, наповнюють його яскравими враженнями, цікавими справами, радістю творчості.
В садочку діти знайомляться з жанрами мистецтва, вчаться різноманітним технікам малювання, ліплення, прилучаються до культури свого народу. Їх вчать бачити, відчувати, милуватися, захоплюватись чарівним світом народного мистецтва, розуміти та сприймати навколишній світ на заняттях з зображувальної діяльності
Життя в нашому дитячому садочку яскраве. Діти отримують багато вражень, особливо на святах. Свята, які проводяться в дитячому садку, дають малятам велику втіху і радість. Сценарії свят побудовані так, що кожна дитина є учасником свята і має свою роль..
Колектив дитячого садка впроваджує ідеї видатного українського педагога, практика і теоретика В.О.Сухомлинського..
В дошкільному навчальному закладі № 32 працюють гуртки, які мають художньо-естетичне спрямування , а саме:
«Теремок» (театральний) - керівник: Лебедєва О.О.;
«Веселі танцюристи» (хореографія) - керівник: Поляновська М.В.
« Малятко- здоров’ятко» (фізкультурний) – керівник : Боярова О.А..
Організація роботи гуртків естетичного сприяє розвитку естетичних почуттів, робить дітей добрішими, щасливішими, під час творчого процесу дитина відкриває свій світ, світ прекрасного.
Дошкільний заклад співпрацює з загальноосвітньою школою №26.
Вихователі разом з вчителями перших класів обговорюють проблему підготовки дітей до шкільного життя, відвідують уроки в першому класі, а вчителі - заняття в старших групах , проводимо спільні виставки, розваги.
Наші батьки є справжніми учасниками навчально – виховного процесу в дошкільному закладі, адже вони разом з дітьми навчаються, танцюють, співають, граються, виступають разом з дітьми на сцені, саджають квіти, допомагають створювати затишок у групових кімнатах. Незабутніми для наших батьків і дітей стали свята: «Осінній ярмарок», «Свято народної пісні», «Свято краси», «Тато, мама, я – спортивна сім’я», «Різдвяні вечори», «Коріння роду твого».
Кінцевою метою своєї діяльності колектив закладу визначає гармонію фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку дитини. Для цього педагоги у постійному пошуку нових шляхів створення такого розвиваючого середовища, такої системи стосунків, які б не тільки збагачували світ дітей, а й стимулювали творчу діяльність кожного з них.
У садочку немає часу для нудьги. Кожна група неповторна у своєму оформленні, має власну назву та напрямок роботи. Це – сенсорика, українознавство, інтелектуальні ігри, екологія, валеологія, художня праця.
Наш колектив створює найоптимальніші умови для повноцінного розвитку дівчаток і хлопчиків, робить все, щоб наповнити їх життя радістю, а серце – добротою.
Наш садок сучасний, тому що він:
· Багатий, має просторі та світлі приміщення, гарний інтер’єр, сучасне обладнання, зручні меблі, різноманітні іграшки та дидактичні матеріали;
· У ньому працюють порядні, чесні, справедливі , щирі люди;
· В ньому затишно, добре доглядають дітей, дбають про їхнє здоров'я;
· Працює стабільно, організовано, ритмічно;
· Дбає про підготовку до школи;
· Надійний, перевірений часом, якому можна довірити найдорожче – свою дитину;
· У ньому створено розвивальне середовище для формування у дітей життєвої компетентності.