Назва закладу |
Житомирський дошкільний навчальний заклад №30 |
Юридична адреса |
вул. Пушкінська, 17 |
Номер телефону |
22-69-09 |
Керівник |
Рябова Валентина Михайлівна |
Напрямки роботи |
Педагогічний колектив дошкільного закладу спрямовує свою роботу на формування екологічної компетентності, художньо – естетичний розвиток дітей. У закладі створені сприятливі умови для особистісного буття дошкільнят, розвитку їх творчих здібностей та нахилів |
Режим роботи закладу:
7.30 – 18.00
Чергова група 07.00 –19.00
Приймаються діти з двох років.
В закладі функціонує 14 груп: 3 групи раннього віку, 3 молодшого дошкільного віку, 2 середнього дошкільного віку, 2 старшого дошкільного віку. Також працюють 2 логопедичні групи, 2 класи ліцею № 25. З них 11 груп з режимом перебування дітей – 10,5 годин та 3 групи з 12 –годинним режимом роботи.
Головною метою педагогічного колективу Житомирського дошкільного навчального закладу № 30 є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дітьми дошкільної освіти у зручній для них формі, задоволенні потреб у вихованні дітей раннього та дошкільного віку, їх догляді, оздоровленні, фізичному, розумовому і духовному розвитку.
Працюємо за Базовою програмою розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі», використовуємо театр фізичного виховання дошкільників М.Єфименка «Малятко – здоров’ятко», систему дидактичних ігор за Литвиновою В.В., елементи ТРВЗ, психолого-педагогічного проектування, методику Карла Орфа.
В закладі працюють вчителі-логопеди, практичний психолог, інструктори з фізкультури. Педагоги закладу ведуть гуртки «Паперова казка», «Школа веселого м’яча», «Фантазія», хореографічний, вокальний, в яких розвивають здібності малюків.
Багато уваги приділяємо створенню здоров’язбережувального середовища та формуванню валеологічного світогляду і мотивації до здорового способу життя, культури здоров’я особистості дошкільників.
Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника, виховують його почуття, волю, інтелект шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний та диференційований підхід до кожної дитини.