Назва закладу |
Житомирський дошкільний навчальний заклад №29 |
Юридична адреса |
10003 м. Житомир, вул. Перемоги, 47 а. |
Номер телефону |
25-65-25 |
Керівник |
Проноза Галина Василівна |
Напрямки роботи |
Продовжувати впровадження державної Базової програми «Я у Світі» шляхом підвищення психолого-педагогічної компетентності педагогів та їх готовності до інноваційної діяльності. Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку у світлі Базової програми «Я у Світі». Використання творчих ігор для всебічного розвитку здібностей малюків. Зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом спеціально організованого освітньо-виховного процесу у комплексі із фізкультурно-оздоровчою роботою. |
Житомирський дошкільний навчальний заклад №29 це дошкільний заклад загального розвитку дітей раннього і дошкільного віку, що належить до комунальної власності Житомирської міської ради.
В приміщенні садочку функціонують 9 груп, які відвідують 280 дітей: 8 – дошкільних груп, 1 - група для дітей раннього віку.
Роботу колективу вміло очолює компетентний сучасний керівник Проноза Галина Василівна, яка виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи та творчості, забезпечує результативність роботи колективу.
Методичне керівництво освітнім процесом здійснює вихователь-методист Іщенко Ольга Андрівна.
Зміст освітньої роботи з дітьми і форми організації навчально-виховного процесу відповідають основним вимогам, концептуальним засадам Базового компонента дошкільної освіти України та реалізуються через Базову програму розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі", затверджену наказом МОН України №41 від 29.01.2009 року, Програму розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко".
З метою забезпечення подальшого розвитку ЖДНЗ №29 як повноцінного освітнього простору для навчання, виховання і розвитку дошкільнят відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; створення безпечних і комфортних умов для учасників навчально-виховного процесу дошкільного закладу, зміцнення матерільно-технічної бази закладу затверджена програма розвитку ЖДНЗ № 29 на 2012 - 2017 роки.
Відповідно плану роботи ЖДНЗ №29 на 2011 - 2012 навчальний рік пріоритетними завданнями є:
1. Пошук шляхів оптимізації освітнього процесу спрямованих на всебічний та гармонійний розвиток дитини дошкільного віку через мовленнєву компетентність.
2. Формування природничої компетентності дошкільника через використання усіх форм організації природничої діяльності.
3. Розвиток і зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, формування щоденної потреби у фізичних вправах, розвиток стійкого інтересу дітей до занять фізкультурою, формування здорового способу життя.
Пріоритетними були і залишаються здоров'язберігаючі аспекти.
Створена система оздоровчих та фізкультурних заходів в закладі першочерговим вважає завдання щодо формування у дітей мотивації здоров'я. Цьому сприяють обов'язкове дотримання режиму дня, діяльності та відпочинку дітей, раціональне харчування, якісне медичне обслуговування.
Атмосфера дитячого садка перейнята турботою про малечу, радістю та любов’ю, тут панують спокій та доброзичливість, увага та чуйність.
Педагоги закладу в постійному пошуку шляхів оновлення вдосконалення педагогічного процесу. Вихователі чутливі до продуктивних інновацій, творчо опрацьовують та адаптують до своєї групи позитивний педагогічний досвід.
А дороговказом навчально-виховної роботи спрямованої на формування творчої особистості дошкільника є організація гурткової роботи.
Гурток в дошкільному закладі є самостійною додатковою формою освітнього процесу , його мета - задовольнити потребу й цікавість дитини до певного виду діяльності , розвивати її природні здатності , загальні та спеціальні здібності , своєчасно виявити обдарованість дітей. Гурткова робота в нашому дошкільному закладі стала невід'ємною частиною освітнього процесу.
В дошкільному закладі функціонують гуртки художньо-естетичного, фізкультурного та екологічного профілю:
- «Цей дивовижний папір» (оригамі) – Пашківська О.М.
- «Здоров’я і грація» – Ткачук О.О.
- «Ми маленькі дослідники» – Ременчук С.П.
- «Веселі танцюристи» – Карпенко І.М.
- «Маленькі артисти» – Клинчук З.В.
Сім'я і дошкільний заклад - два важливі інститути соціалізації дитини. І хоча їх виховні функції є різними, для всебічного розвитку дитини необхідна їх взаємодія.
Педагогічний колектив сприяє гуманізації та оптимізації системи роботи з сім’єю застосовуючи сучасні форми організації співпраці з родинами вихованців.
В дошкільному закладі облаштовані виставки дитячих малюнків, спільних робіт батьків і дітей, дітей і вихователів, фотовиставки.