Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 м. Житомира
Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу: 10029, м. Житомир, вул. Л.Українки,71
Контактний телефон, Е-mail:
0412-22-35-29
Прізвище, ім’я, по батькові директора: Білоконь Лариса Борисівна
Інформація про заклад:
Загальноосвітня школа №19 I-III ступенів м. Житомира заснована у 1977 році.
У школі навчаються 1038 учень у 38 класах. Працюють 80 учителів, серед яких 6 відмінників освіти України, 15 вчителів-методистів, 12 старших вчителів, 41 вчитель мають вищу кваліфікаційну категорію, 25 – першу, 6 – другу, 8 спеціалістів, 3 магістра. Створено 3 профільних класів (української філології, історичний, інформаційно-технологічний). В школі є хоровий гурток; хореографічний гурток; гурток декоративно-ужиткового мистецтва; військово-патріотичний гурток; гурток конструювання з паперу; гурток образотворчого мистецтва; наукове товариство учнів „Гнозіс”.
На базі школи організована постійна робота гуртків і секцій викладачами міського центру дитячої творчості; систематична робота з проблеми адаптації майбутніх школярів із працівниками дитячого садка № 69; тісний контакт з науковими працівниками Державного університету ім. І.Франка, Державного технологічного університету м. Житомира при підготовці та написанні науково-дослідницьких учнівських робіт; співпраця й обмін досвідом із проблеми викладання рідної мови з Житомирською обласною школою міліції. ЗОШ №19 – базова школа для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів з української мови і літератури, музики обласного інституту ППО.
Завдання школи:
1. Активізувати роботу колективу по психологізації навчально-виховного процесу як основи особистісно-зорієнтованої системи освіти під гаслом „Формування компетентностей учасників освітнього процесу як запорука сучасного навчання”.
2. Продовжувати розробляти систему взаємодії сім’ї та школи.
3. Удосконалення роботи методичних комісій (активні форми роботи з дітьми та педагогами, методика цінування та оцінювання якостей та досягнень дітей).
4. Активізувати роботу по формуванню психогігієни всіх учасників навчально-виховного процесу.
Проблемна тема навчального процесу школи:
„ Формування компетентностей учасників освітнього процесу як запорука сучасного навчання ”.
Проекти школи:
v «Перетворення ЗОШ №19 на навчальний заклад нового типу»;
v Міжнародний проект протидії торгівлі людьми «Рабству – Ні!»
v Екологічний проект «Від екології довкілля – до екології душі» (www.ecology19.org.ua)
v «Медіацентр – засіб запровадження в загальноосвітній та управлінський процес школи новітніх технологій і включення в світовий інформаційний простір» (www.zosh19.org.ua);
· Інформація про досягнення:
Учні школи постійно займають призові місця на міських, обласних олімпіадах та різноманітних конкурсах.
1. Робота учнівського наукового товариства «Гнозіс».
Це творче об’єднання учнів школи, яке забезпечує інтелектуальний і духовний розвиток; здійснює пропаганду наукових знань; сприяє розвитку творчих здібностей та самовизначенню в майбутній професії. У своїй роботі НТУ використовує систему рефератів, проводить кожного року загальношкільний конкурс-захист рефератів та наукових робіт.
2. Олімпіадний рух.
Ми всі вже звикли до щорічних олімпіад із базових дисциплін, що проводяться восени спочатку по школах, потім на рівні міста, області та всієї країни. В нашій школі є традиція переможців різних рівнів нагороджувати грамотами й заохочувальними призами. Результативність виступів за останні три роки відображені в таблиці.
Рік |
ІІ етап |
ІІІ етап |
ІV етап |
2009-2010 |
7 |
2 |
--- |
2010-2011 |
7 |
--- |
--- |
2011-2012 |
18 |
4 |
1 |
3. Мала академія наук учнівської молоді.
МАН є структурним підрозділом нашої школи в роботі з обдарованими дітьми. Працюють такі відділення :
- філологічне;
- фізико-математичне;
- історико-географічне;
- хіміко-біологічне;
- інформатики.
Основний вид роботи зі слухачами МАНу – проведення занять у секціях. Крім цього, учні готують на конкурс-захист свої науково-дослідницькі роботи.
Результативність виступів за останні три роки відображені в таблиці.
Рік |
І етап |
ІІ етап |
ІІІ етап |
2009-2010 |
-- |
-- |
-- |
2010-2011 |
2 |
учасник |
-- |
2011-2012 |
3 |
1 |
-- |
4. Інтелектуальні конкурси і турніри.
Вони є невід’ємною частиною роботи з обдарованими дітьми в школі. Результатом цієї роботи є залучення більше 100 учнів школи до участі в різноманітних інтелектуальних змаганнях , творчих конкурсах:
3 призових місця на міському конкурсі на кращого користувача ПК, 2 місця на конкурсі учнівської молоді з комп’ютерної графіки, 1- в конкурсі учнівської молоді з офіс-менеджменту; ІІІ місце в міському конкурсі «Єврофест», 5 призових місць в міському екологічному фестивалі «Голос Землі»; ІІІ місце агітбригади «Бережата» в конкурсі-огляді на кращий захід екологічного спрямування «Берегти природу – берегти життя»; ІІ місце у фестивалі – конкурсі «Діалог європейських держав: партнерство в правовій освіті», ІІ місце у міському фестивалі «Ми обираємо майбутнє», результативна участь учнів школи у Всеукраїнських предметних конкурсах «Кенгуру», «Левеня», «Лелека», «Патріот», «Геліантус» та інші.
5. Екологічна робота.
Пріоритетним напрямком роботи школи є екологічна робота . Діє екологічний гурток, на якому учні працюють по різним напрямкам :
- агітаційна робота; - озеленення школи;
- участь в різних акціях, конкурсах.
Як результат роботи школа уже не перший рік займає призові місця в міському та районному екологічному конкурсі «Краще подвір’я навчального закладу»; учні є призерами міської та обласної виставки «Барви Полісся» (номінація – галерея кімнатних рослин). Кожен рік активно беремо участь в обласному фестивалі «Голос Землі» та різноманітних акціях екологічного спрямування.
6. Гурткова робота.
Поряд з навчальним процесом у школі приділяється увага розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення їх до різноманітної діяльності за інтересами. У школі працюють гуртки:
- Хор, який виборов Гран-прі у 2010-2011 н.р. на міському конкурсі хорових колективів.
- Гурток декоративно-ужиткового мистецтва
- Екологічний гурток
- Військово-патріотичний гурток
Щорічно в школі проводяться предметні тижні, які допомагають учителям та адміністрації виявляти та розвивати обдарованих, творчо мислячих дітей. Систематично проводяться шкільні змагання з різних спортивних дисциплін. Так було проведено першість школи з шахів, настільного тенісу, міні-футболу, волейболу, баскетболу. Шкільні команди брали участь і в міських змаганнях з цих видів спорту.
Велику увагу в роботі з творчо обдарованими дітьми слід приділяти їх психологічній підтримці. З цією метою працює консультативний психологічний центр підтримки цих дітей ( керівник – практичний психолог Талько М.Д., Сірош О.Є.). Метою центру є формування інформаційного банку даних здібних учнів, яке здійснюється за результатами спостережень учителів, батьків, а також за показниками в навчанні й даними психологічної діагностики. Дані діагностики та спостережень використовуються у розробці і проведенні індивідуальних і групових корекційних занять за напрямками: розвиток творчого мислення та пізнавальних процесів, розвиток навичок саморегуляції та комунікативних здібностей. З учителями та батьками проводиться просвітницька робота на семінарах, батьківських зборах, класних годинах з учнями. Регулярно надається психологічна допомога, проводяться бесіди, консультації, які є особливо актуальними під час чергових випробувань на олімпіадах, при захисті робіт МАН.