УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Дев’ята сесія шостого скликання
від29.12.11 №271
м. Житомир
Про міський бюджет на 2012 рік
На підставі статті 143 Конституції України, Бюджетного кодексу України, статей 26, 61 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про Державний бюджет України на 2012 рік“ Житомирська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2012 рік у сумі 820 353 256 гривень, у тому числі обсяг субвенцій з державного бюджету у сумі 260 689 300 гривень, дотації вирівнювання, що одержуються з державного бюджету у сумі 90 644 300 гривень та додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів 282 700 гривень.
Обсяг доходів загального фонду міського бюджету визначити у сумі 772 720 800 гривень, спеціального фонду – 47 632 456 гривень, в тому числі бюджету розвитку 6 200 000 (додаток №1).
2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2012 рік у сумі 820 351 623 гривні, у тому числі субвенції – 252 601 600 гривень.
Визначити обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 771 046 300 гривень та видатків спеціального фонду бюджету - 49 305 323 гривні за тимчасовою класифікацією видатків та кредитуванням місцевих бюджетів (додаток № 2), головними розпорядниками коштів (додаток № 3) та у розрізі бюджетних програм (додаток № 3-1).
3. Установити профіцит загального фонду міського бюджету в сумі 1 674 500 гривень (додаток № 4), напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду).
4. Установити дефіцит спеціального фонду міського бюджету в сумі 1 674 500 гривень (додаток № 4), джерелом покриття якого визначити надходження із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду).
5. Установити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 3 000 000 гривень.
6. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів бюджетам районів міста (додаток № 5) на 2012 рік:
6.1. Субвенцій загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 244 156 800 гривень, у тому числі на:
6.1.1. Виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 170 992 600 гривень;
6.1.2. Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот - 49 454 100 гривень;
6.1.3. Надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг, в тому числі компенсації втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян - 21 558 600 гривень;
6.1.4. Надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 53 200 гривень;
6.1.5. Виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" - 2 098 300 гривень;
6.2. Інших субвенцій загального фонду – 8 444 800 гривень.
7. Установити обсяг повернення кредитів до міського бюджету у сумі 42 254 гривень та надання кредитів з міського бюджету у сумі 43 887 гривень в 2012 році (додаток № 6).
8. Затвердити перелік об’єктів (додаток № 7), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку, в тому числі на:
- видатки за рахунок коштів що передаються із загального фонду бюджету в сумі 1 674 500 гривень;
- будівництво кладовища та стоянки на міському кладовищі в м.Житомирі 1-й пусковий комплекс другої черги «Залишкові роботи», в т.ч. корегування та поновлення експертизи проектно- кошторисної документації проекту у сумі 700 000 гривень;
- будівництво блоку «Б» дитячої музичної школи № 1 по вул. Михайлівській,5 у сумі - 500 000 гривень;
- внесення до статутного фонду КП «Житомирське трамвайно- тролейбусне управління» у сумі 5 000 000 гривень.
Внести на розгляд чергової сесії міської ради питання про внесення змін до міського бюджету на 2012 рік в частині уточнення показників бюджету розвитку.
9. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2012 рік у сумі 1 630 000 гривень.
10. Затвердити перелік захищених видатків загального фонду міського бюджету на 2012 рік за їх економічною структурою :
- оплата праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації,
- виробами медичного призначення для індивідуального користування.
11. Затвердити у складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм на загальну суму 510 518 674 гривні (додаток № 8).
12. Затвердити у складі спеціального фонду міського бюджету міський фонд охорони навколишнього природного середовища в сумі 16 955 390 гривень ( додаток № 9).
13. З метою недопущення втрат міського бюджету та на виконання Закону України від 04.11.11 № 4014 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» встановити на території міста єдиний податок та затвердити з 01 січня 2012 року фіксовані ставки у розмірі:
- для першої групи платників єдиного податку – 10 відсотків мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
- для другої групи платників єдиного податку – 20 відсотків мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
14. Затвердити перелік відділів, управлінь, департаментів міської ради, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до міського бюджету м.Житомира в 2012 році (додаток № 10).
15. Розробити Порядок спрямування частини понадпланових надходжень від відчуження майна, що знаходиться у комунальної власності та від продажу землі несільськогосподарського призначення на здійснення видатків за пропозиціями депутатів міської ради.
16. Затвердити структуру виконавчих органів міської ради (додаток № 11) та загальну чисельність виконавчих органів міської ради в кількості 306 одиниць.
Витрати на утримання виконавчих органів Житомирської міської ради проводити у межах 26 750 180 гривень.
17. Посадовий оклад, надбавки міському голові виплачувати згідно чинного законодавства за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років; за роботу з відомостями та їх носіями, що мають ступінь секретності «Цілком таємно» - в розмірі 15% посадового окладу.
Поточне преміювання міського голови проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови, секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
18. Житомирському міському голові надається право:
- визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років, за високі досягнення у праці, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам структурних підрозділів, їх заступникам та іншим працівникам виконавчих органів ради в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради.
19. Надати право виконавчому комітету міської ради в міжсесійний період упродовж 2012 року за попереднім погодженням з постійною комісією з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій з подальшим затвердженням на черговій сесії міської ради:
- здійснювати додатковий розподіл та перерозподіл загального обсягу субвенцій з державного бюджету між районними у місті бюджетами;
- приймати рішення щодо використання субвенцій з бюджетів інших рівнів та на підставі обґрунтованого подання головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл видатків за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і кодами економічної класифікації видатків у межах затверджених головному розпоряднику призначень.
20. Надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради протягом бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
21. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:
- забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
- затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.
22. Установити, що пільги інвалідам по зору I-II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору I-II групи та членам їх сім'ї , які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає разом з інвалідом I групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
23. Додатки №1-11 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
24. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та департамент бюджету та фінансів міської ради.
Міський голова В.М.Дебой