Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5570
візитів всього: 492745
Прогноз погоди
Рішення 9 сесії районної ради від 28 грудня/30 грудня 2011 року

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

дев’ятої   сесії   шостого   скликання

 

від   28.12.11   №66

 

Про внесення змін до

бюджету району на 2011 рік

 

          Заслухавши інформацію заступника начальника – завідувача сектору складання та виконання бюджету фінансового відділу районної ради Дворницької Н.І. про внесення змін до бюджету району на 2011 рік, рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.12.11р.№ 717, від 15.12.11р. № 769, рішення Житомирської міської ради від 07.12.11р. № 238, листа УПСЗН від 29.11.2011р.№ 4120/03, листа РВК від 14.12.11р. № 11/610 відповідно до Бюджетного кодексу України та враховуючи рекомендації  постійної комісії районної ради з питань бюджету і фінансів  районна рада

 

ВИРІШИЛА:

          1. Внести до загального фонду бюджету району на 2011 рік наступні зміни:

          1.1.Змінити річний обсяг доходів  на  8496800,03 грн. та встановити у сумі  128995948,23 грн. за рахунок:

          1.1.1.Збільшення на 10729318,87 грн. “ Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям”  (код 41030600), річний обсяг –   94834818,87 грн.;

          1.1.2.Збільшення на  суму 19889,76 грн. “Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг  з послуг зв’язку та інших передбачених  законодавством пільг, в т.ч. компенсації втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян ”(код 41030900), річний обсяг - 1442489,76 грн.;

           1.1.3. Збільшення на 117485,62 грн. “ Субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною»”  ( код 41035800), річний обсяг – 1430133,82 грн.

          1.1.4. Збільшення на 3371,00 грн. “Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам   на надання  пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу ” (код 41031000), річний обсяг – 27371,00 грн.

          1.1.5.Збільшення на 2829,78 грн. “Інші субвенції (субвенція з міського бюджету на виконання делегованих повноважень районної ради)” на код 41035000, річний обсяг – 4009029,78 грн.

          1.1.6.Зменшення на 2376095,00 грн. “ Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам   на надання  пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот ” (код 41030800), річний обсяг –   27206205,00 грн.;

        

          1.2.Змінити річний обсяг видатків на  8496800,03 грн. та встановити у сумі  129000698,23  грн. за рахунок:

          1.2.1.Збільшення видатків по кодах :

          090302 “Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами ” – на 72442,36 грн., річний обсяг – 872325,05 грн.

          090303“Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років ” - на 3406840,44 грн., річний обсяг – 21010790,05 грн.

          090304 “Допомога при народженні дитини ” – на 4544320,54 грн., річний обсяг – 42744717,99 грн.

          090305 “Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування ” - на 278318,49 грн., річний обсяг – 3077924,81 грн.

          090306 “Допомога на дітей одиноким матерям ” – на 657276,95 грн., річний обсяг – 7393613,39 грн.

          090307 “Тимчасова державна допомога дітям ” – на 111911,00 грн., річний обсяг – 1102761,93 грн.

          090308 “Допомога при усиновленні дитини ” – на 3865,32 грн., річний обсяг – 96726,59 грн.

          090401 “ Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям ”- на 56069,34 грн., річний обсяг – 590144,41 грн.

          091300  “ Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям –інвалідам ” - на 1598274,43 грн., річний обсяг – 17945814,65 грн.

          090209 “ Інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок

Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства)  дітей  померлих громадян, смерть яких  пов’язана з Чорнобильською катастрофою ” на 19889,76 грн., річний обсяг – 95889,76 грн.

          070303 “ Дитячі будинки ( в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї) ” на суму 117485,62 грн., річний обсяг - 1430133,82 грн.

           090202 „Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих ( загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого  газу на 1694,64 грн.(річний обсяг – 11933,87 грн.);

           090216 „Пільги багатодітним сім’ям на придбання твердого палива та скрапленого газу ” на 752,96 грн. (річний обсяг – 1933,36 грн.);

           090414 „Компенсація особам, які згідно ст.43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення ” на 288,51 грн. (річний обсяг – 1287,18 грн.);

           090406 „Субсидії населенню для відшкодування витрат для придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу ” на 634,89 грн.(річний обсяг – 11840,11 грн.).

           1.2.2.по коду 010116 “Органи місцевого самоврядування” на 23266,78 грн., з них :17263,40 грн. на оплату праці (КЕКВ 1110), 5982,25 грн. на нарахування на заробітну плату (КЕКВ 1120), 21,13 грн. на банківські послуги (КЕКВ 1134), річний обсяг відповідно 2198901,40 грн, 772052,25 грн., 53077,33 грн. і направлення :

           1.2.2.1. виконавчому комітету (КВК 006) 7100,27 грн. ; з них: 5330,00 грн. на оплату праці (КЕКВ 1110), 1763,27 грн. на нарахування на заробітну плату (КЕКВ 1120), 7,00 грн. на банківські послуги (КЕКВ 1134), річний обсяг відповідно 810568,00 грн., 279303,27 грн.,32027,88 грн.;

           1.2.2.2.управлінню праці та соціального захисту населення (КВК 050) 15893,67 грн.; з них: 11733,40 грн. на оплату праці (КЕКВ 1110), 4146,38 грн. на нарахування на заробітну плату (КЕКВ 1120), 13,89 грн. на банківські послуги (КЕКВ 1134), річний обсяг відповідно 1263327,40 грн, 449636,38 грн., 19056,29 грн.;      

           1.2.2.3. фінансовому відділу (КВК 220) 272,84 грн.; з них: 200,00 грн. на оплату праці (КЕКВ 1110), 72,60 грн. на нарахування на заробітну плату (КЕКВ 1120), 0,24 грн. на банківські послуги (КЕКВ 1134), річний обсяг відповідно 125006,00 грн, 43112,60 грн., 1993,16 грн.;

           1.2.3.Зменшення видатків по кодах :

         090201 “Пільги ветеранам війни на відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг ” на 2077631,21 грн., (річний обсяг – 12701368,79 грн.);

          090204 “Пільги ветеранам військової служби на відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг ” на 298463,79 грн., (річний обсяг – 4810436,21 грн.);

          091207  „ Пільги, що надаються населенню (крім ветеранів війни і праці,  військової служби,  органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) , на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу ” на 20437,00 грн. (річний обсяг – 421463,00 грн.).

 2. Здійснити такий перерозподіл субвенції з державного бюджету                       

місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (41030900):

           2.1.Зменшити річний обсяг видатків по коду 090214 “Пільги окремим категоріям громадян з послуг зв’язку ” на 2685,07 грн. (річний обсяг-1337314,93 грн.)

           2.2.Зменшити річний обсяг видатків по коду 090203 “Інші пільги ветеранам війни, в т.ч. капітальний ремонт житла, санаторно-курортне лікування, забезпечення безкоштовним бензином ” на 208,86 грн. (річний обсяг – 6391,14 грн.).

            2.3. Збільшити річний обсяг видатків по коду 090209 “ Інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства)  дітей  померлих громадян, смерть яких  пов’язана з Чорнобильською катастрофою ” на 2893,93 грн.,( річний обсяг – 98783,69грн.)

 

            3.Внести до спеціального фонду бюджету району наступні зміни :

3.1.Зменшити доходну частину бюджету району на 11557,86 грн., за рахунок зменшення «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам   на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських ( міст республіканського в АРК і обласного значення) , районних  у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів  з виконання  спільного з Світовим банком проекту” Вдосконалення системи соціальної допомоги» (код 41034300), річний обсяг встановити у сумі – 8442,14 грн.

 

3.2.Зменшити видаткову частину бюджету по спеціальному фонду за рахунок зменшення видатків на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських ( міст республіканського в АРК і обласного значення) , районних  у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів  з виконання  спільного з Світовим банком проекту” Вдосконалення системи соціальної допомоги» (код 250915 ) на 11557,86 грн., річний обсяг встановити у сумі – 8442,14 грн.

 

 

          4. З метою ефективного використання субвенції з міського бюджету на виконання делегованих повноважень, здійснити наступний перерозподіл видатків :

          4.1.За рахунок зменшення річного обсягу видатків по виконавчому комітету районної ради (КВК 006) за спожиті енергоносії (КЕКВ 1160) на суму 18808,51 грн. (річний обсяг – 191157,49 грн.) та поточних видатків (КЕКВ 1130) на суму 198,60 грн. (річний обсяг – 46441,40 грн.);

 

4.1.1. збільшити річний обсяг видатків виконавчого комітету на оплату праці (КЕКВ 1111) на суму 6596,21 грн.(річний обсяг – 817164,21 грн.), на нарахування на оплату праці (КЕКВ 1120) на суму  2256,39 грн. (річний обсяг –  281559,66 грн.)

4.1.2. збільшити річний обсяг видатків управління праці та соціального захисту населення районної ради (КВК 050)  на оплату праці (КЕКВ 1111) на суму 8395,35 грн.(річний обсяг  - 1271722,75 грн.), на нарахування на оплату праці (КЕКВ 1120) на суму  1747,81 грн. (річний обсяг – 451384,19 грн.), на поточні видатки (КЕКВ 1134) на суму 11,35 грн. (річний обсяг – 38825,24 грн.)

 

4.2. збільшити річний обсяг видатків фінансового відділу районної ради (КВК 220) на оплату праці (КЕКВ 1111) на суму 798,27 грн. (річний обсяг – 125804,27 грн.) за рахунок зменшення нарахування на оплату праці (КЕКВ 1120) на суму 730,34 грн. (річний обсяг – 42382,26 грн.) та поточних видатки (КЕКВ 1130) на суму 67,93 грн. (річний обсяг – 3408,31 грн.).

        

          5. Додатки 1, 2, 3, 4, 5 викладені в новій редакції, додаються.

         

         6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М., заступника начальника - завідувача сектору складання та виконання бюджету фінансового відділу районної ради Дворницьку Н.І. та постійну комісію районної ради з питань бюджету і фінансів.

 

Голова ради                                                                     Л.П. Янушевич

 

 

ДОДАТКИ

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

дев'ята сесія шостого скликання

 

 

від 28.12.11  № 67

 

Про виконання плану роботи районної ради за ІІ півріччя 2011 року та про план її роботи на І півріччя 2012 року

 

         Заслухавши та обговоривши звіт про виконання плану роботи районної ради за ІІ півріччя 2011 року, розглянувши пропозиції постійних комісій районної ради щодо плану роботи районної ради на І півріччя 2012 року та відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", районна рада

ВИРІШИЛА:

 

         1. Звіт про виконання плану роботи районної ради за ІІ півріччя 2011 року взяти до відома.

 

2. Затвердити план роботи районної ради на І півріччя 2012 року згідно з додатком.

 

         3. Головам постійних комісій районної ради, заступникам голови  ради, керуючому справами виконкому, керівникам відділів апарату районної ради,  виконкому та виконавчих органів ради забезпечити своєчасну підготовку та виконання запланованих заходів.

 

         4. Рішення районної ради від        30.06.11 № 46 "Про виконання плану роботи районної ради за І півріччя 2011 року та про план її роботи на ІІ півріччя 2011 року"  зняти з контролю як таке, що виконано в повному обсязі.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. та голів постійних комісій районної ради.

 

 

Голова ради                                                      Л.П.Янушевич

 

 

 

ДОДАТОК

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

дев’ята  сесія  шостого скликання

 

 

від 28.12.11  №  68

 

Про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки в частині соціальної підтримки малозабезпечених сімей, сімей, де виховуються діти-інваліди, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування

 

 

 

Заслухавши та обговоривши звіт начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки в частині соціальної підтримки малозабезпечених сімей, сімей, де виховуються діти-інваліди, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, керуючись статею 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до делегованих повноважень, визначених рішенням міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад в м. Житомирі та їх виконавчих органів», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань праці та соціального захисту населення районна рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Звіт начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про хід виконання Програми соціального захисту населення Богунського району на 2011-2012 роки в частині соціальної підтримки малозабезпечених сімей, сімей, де виховуються діти-інваліди, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування взяти до відома.

 

2.  Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради Якимів М.І.), комісії щодо призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям району:

2.1. Активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо права малозабезпечених сімей та інших соціально-вразливих верств населення на отримання різних видів державних соціальних допомог.

 

2.2. Забезпечити своєчасне призначення різних видів державних соціальних допомог та житлових субсидій громадянам району.

 

3. Інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. надати в засоби масової інформації та розмістити на сайті Житомирської міської ради.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. та постійну комісію з питань праці та соціального захисту населення.

 

 

 

Голова ради                                             Л.П. Янушевич

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Програми соціального захисту населення

Богунського району та Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей району на 2011-2012 роки

в частині соціальної підтримки малозабезпечених сімей,

сімей, де виховуються діти - інваліди, діти - сироти

та діти, позбавлені батьківського піклування

 

 

З метою соціальної підтримки малозабезпеченої категорії населення, сімей, де виховуються діти-інваліди, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, створення необхідних умов для їх повноцінного життя, підвищення рівня матеріального забезпечення та соціального обслуговування затверджено Програму соціального захисту населення району та Програму підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2011-2012  роки.  

         Станом на 01.12.11 на території Богунського району проживає 37995 пенсіонерів, 10130 інвалідів різних категорій, на обліку в управлінні перебуває 11415 одержувачів різних видів державних допомог, із них одержують допомогу малозабезпеченим сім’ям  -  72 особи, державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам - 1645 осіб,  допомогу при усиновленні дитини - 5 осіб. 

Розмір пенсії близько 2/3 від загальної чисельності пенсіонерів нашого району ледь перевищує мінімальний прожитковий мінімум.

Малозабезпеченою вважається сім’я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід, нижчий від прожиткового мінімуму.  Державна соціальна допомога зазначеним сім’ям - це щомісячна допомога, яка надається у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини сукупного доходу сім’ї.

Конституція України гарантує кожному громадянину право на соціальний захист та забезпечення рівня життя не нижчого за прожитковий мінімум, що встановлений законом.

На сьогодні однією з найгостріших проблем нашого суспільства є бідність. Соціальна допомога, яка надається управлінням праці та соціального захисту населення районної ради як головним розпорядником коштів - один із суттєвих механізмів сприяння подоланню бідності та покликана підтримати малозабезпечену сім’ю, що опинилась у скруті, допомогти їй інтегруватись у суспільство.

На території району функціонує 5 будинків сімейного типу та 4 прийомні сім’ї, в яких виховуються 48 дітей. Вищевказані сім’ї знаходяться в зоні постійної уваги.

Налагоджено та продовжується співпраця зі службою у справах дітей міської ради  щодо оформлення необхідних документів для призначення та виплати соціальної допомоги на дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення  батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних   сім’ях.

Управлінням забезпечено призначення та виплату державної соціальної допомоги зазначеній категорії, станом на 01.12.11 склали 1301,7 тис. грн., які профінансовано в повному обсязі.

Збільшення розміру соціальних допомог вимагає посилення контролю за використанням коштів. Сектором державних соціальних інспекторів проведено 1026 обстежень матеріально-побутового стану сімей щодо визначення їх нужденності в отриманні зазначених допомог. Зроблено близько 9 тис. вибіркових перевірок особових справ стосовно правильності призначення соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми та житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та більше 200 особових справ щодо цільового використання коштів, виділених для допомоги при народженні дитини. В результаті проведених обстежень взято на контроль 16 неблагополучних сімей.

Значна увага приділяється дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, які виховуються в сім’ях опікунів. Станом на             1 грудня поточного року на обліку в управлінні перебувають 134 опікуни, яким виплачується допомога на 167 дітей, що знаходяться під опікою та піклуванням.

Проводиться моніторинг заборгованості малозабезпеченої категорії населення за спожиті житлово-комунальні послуги, здійснюється контроль за наданням допомоги в оформленні необхідних документів особам, які мають вади фізичного розвитку або за станом здоров’я обмежені в пересуванні.

В зв’язку з необхідністю неухильного забезпечення прав громадян на отримання пільг, субсидій та допомог, недопущення зниження життєвого рівня проводиться активна інформаційно-роз’яснювальна робота щодо надання житлових субсидій за спрощеним порядком (під час прийому громадян, за місцем їх постійного проживання, працевлаштування, з представниками громадських об’єднань ветеранів та інвалідів, в навчальних закладах району, в місцевих засобах масової інформації тощо).

За результатами проведеної роботи збільшилась кількість одержувачів житлових субсидій. З 1 січня поточного року до управління праці та соціального захисту населення районної ради за призначенням житлової субсидії звернулось 7898 сімей, із них 1045 - вперше.

Призначено субсидію 7331 сім’ї, із яких 948  - вперше.

Станом на 23.12.2011 року в районі 3117 отримувачів житлових субсидій         (на 01 грудня 2010 року субсидію отримували 1848 сімей).

Зросла чисельність звернень малозабезпечених громадян з питання надання житлових субсидій за рішенням комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. За звітний період розглянуто 1173 звернень громадян, із них - 1134 з питання призначення житлової субсидії (як виняток), 34 - призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.11 № 158 „Про затверження Порядку використання коштів передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам”, рішення виконавчого комітету Богунської районної ради від 18.01.11 № 11 „Про комісію по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради” проводиться робота по розгляду питань та підготовці документів до обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат для надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим інвалідам, матеріальної допомоги твердим паливом у вигляді відходів деревообробного виробництва малозабезпеченій категорій громадян.

Протягом звітного періоду проведено обстеження матеріально-побутових умов проживання зазначеної категорії населення, підготовлено документи  для надання грошової допомоги 76 малозабезпеченим інвалідам (виплачено - 33); 19 малозабезпечених громадян району, які проживають в індивідуальних будинках з пічним  опаленням, забезпечено твердим паливом у вигляді відходів деревообробного виробництва на загальну суму 4531,5 грн. (підготовлено документи на 8 осіб).

В повному обсязі забезпечено нарахування пільг населенню району на придбання твердого палива та скрапленого газу. На обліку в управлінні перебуває 34 пільговика, які користуються твердим паливом та скрапленим газом, нарахування по яких складає 13039,24 грн., 26 пільговикам виплачено готівку на загальну суму 11321,64 грн.

Управління співпрацює з міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Акцентовано увагу соціальних працівників, які обслуговують громадян, що проживають в будинках без центрального опалення і користуються правом на отримання ними натуральної допомоги а також осіб, які потрапили у скрутне матеріальне становище та потребують надання інших видів державних соціальних допомог.

Управління активно співпрацює із депутатським корпусом, представниками громадських та ветеранських організацій, які піклуються інвалідами різних категорій та соціально-вразливими верствами населення.

24 листопада, напередодні відзначення Міжнародного дня інвалідів проведено засідання «круглого столу», в ході якого порушено ряд актуальних питань соціального захисту зазначеної категорії громадян.

27 грудня для дітей із багатодітних малозабезпечених сімей проведено Новорічний вечір із врученням дітям новорічних подарунків, які у вигляді спонсорської допомоги надали працівники управління.

Проведено 14 засідань комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, в тому числі 12 виїзних, на яких заслухано 26 керівників підприємств-боржників щодо перспектив погашення заборгованості із заробітної плати та до Пенсійного фонду України.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота в місцевих засобах масової інформації, на особистому прийомі, під час виїзних зустрічей керівництва ради з мешканцями району щодо можливості отримання малозабезпеченими громадянами різних видів соціальної допомоги.

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

РІШЕННЯ

дев'ята сесія шостого скликання

 

 

від 28.12.11  № 69

 

Про звіт постійної комісії з питань

соціально-економічного розвитку та

житлово-комунального господарства

 

         Заслухавши та обговоривши звіт голови постійної комісії районної ради з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства Магалецького В.А. про роботу постійної комісії, районна рада відмічає, що відповідно до статті 47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", регламенту  Богунської районної в м.Житомирі ради шостого скликання, Положення про постійні комісії районної ради, комісія здійснює заходи по вивченню та вдосконаленню діяльності підприємств житлово-комунального господарства, питань щодо поліпшення благоустрою та санітарії у районі, вносить відповідні рекомендації та пропозиції керівництву районної ради та керівникам підприємств житлово-комунального господарства району.

         З початку скликання відбулося  12 засідань комісії, на яких розглянуто 21 питання, прийнято 4 рекомендації. Хід виконання рекомендацій контролюється головою та членами комісії.

         Враховуючи вищезазначене, відповідно до статті 47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", районна рада

ВИРІШИЛА:

 

         1. Роботу постійної комісії з питань соціально-еконоімчного розвитку та житлово-комунального господарства визнати задовільною.

 

         2. Постійній комісії з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства:

         2.1. Активніше надавати пропозиції керівництву районної ради щодо поліпшення благоустрою та санітарного стану території району;

         2.2. Продовжити практику проведення роз'яснювальної роботи серед громадян району щодо необхідності покращення  дисципліни платежів за житлово-комунальні послуги та можливості їх реструктуризації відповідно до чинного законодавства.

         2.3. Включити в план роботи комісії питання щодо:

- проведення зустрічей з комунальними підприємствами району з метою налагодження співпраці;

- проведення виїзних засідань з метою визначення стану благоустрою Богунського району.

 

         3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови ради Слободянюк О.М. і постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства.

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

РІШЕННЯ

дев'ята сесія шостого скликання

 

 

від 28.12.11  № 70

 

Про зняття з контролю рішення

районної ради від 19.09.11 № 56

"Про проведення звітів депутатів

районної ради перед виборцями"

 

Заслухавши та обговоривши інформацію заступника голови ради Слободянюк О.М. про хід виконання рішення районної ради від 19.09.11 №56 "Про проведення звітів депутатів районної ради перед виборцями" та враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування, районна рада

ВИРІШИЛА:

 

Зняти з контролю рішення районної ради від 19.09.11 №56 "Про проведення звітів депутатів районної ради перед виборцями" як таке, що виконано в повному обсязі.

 

 

Голова ради                                                   Л. П.Янушевич

 

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

РІШЕННЯ

дев'ята сесія шостого скликання

 

 

від 28.12.11  № 71

 

Про внесення змін до рішення

районної ради від 19.11.10 №8

"Про обрання голів постійних

комісій"

 

         Відповідно до статі 47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", пункту 5 статті 7 регламенту Богунської районної ради м. Житомира шостого скликання та на підставі особистої заяви голови постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального-господарства, депутата районної ради від партії "Сильна Україна" Магалецького В.А. про складання своїх повноважень як голови комісії, районна рада

ВИРІШИЛА:

        

         1. Заяву Магалецького В.А. про відмову виконувати обов'язки голови комісії з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства задовольнити.

 

         2. Обрати головою постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства Іська Віталія Миколайовича, депутата районної ради від ВО "Батьківщина"

 

Голова ради                                             Л.П.Янушевич

  

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

РІШЕННЯ

дев'ята сесія шостого скликання

 

 

від 28.12.11  № 72

 

Про внесення змін до рішення

районної ради від 19.11.10 №7

"Про затвердження складу

постійних комісій районної ради"

 

         Відповідно до статі 47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", пункту 5 статті 7 регламенту Богунської районної ради м. Житомира шостого скликання та на підставі особистої заяви депутата районної ради від ВО "Батьківщина" Павліченка Ігоря Миколайовича, районна рада

ВИРІШИЛА:

 

         1. Вивести зі складу постійної комісії з питань  регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування депутата районної ради Павліченка Ігоря Миколайовича.

        

         2. Затвердити депутата районної ради Павліченка Ігоря Миколайовича у складі постійної комісії районної ради з питань праці та соціального захисту населення.

 

Голова ради                                             Л.П.Янушевич

 

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

РІШЕННЯ

дев'ята сесія шостого скликання

 

 

від 28.12.11  № 73

 

Про припинення виплати

надбавки за роботу з матеріальними

носіями секретної інформації

з грифом "Таємно"

 

         Розпорядженням Житомирського міського голови від 30.11.11 №19дск "Про скасування доступу до державної таємниці" скасовано доступ до державної таємниці:

- Янушевич Людмилі Петрівні, голові районної ради;

- Слободянюк Олені Михайлівні, заступнику голови районної ради;

- Кравецькому Роману Володимировичу, заступнику голови ради з питань діяльності виконавчого органу.

         Враховуючи вищевикладене, районна рада

         ВИРІШИЛА:

        

         1. Рішення районної ради від 04.03.11 № 33 "Про встановлення надбавки за роботу з матеріальними носіями секретної інформації" з грифом таємності "Таємно" вважати таким, що втратило чинність.

 

         2. Завідувачу відділом бухгалтерського обліку та звітності апарату ради та виконкому Пронозі О.О. припинити нарахування надбавки Янушевич Людмилі Петрівні, Слободянюк Олені Михайлівні з 01.01.12 р.

 

 

Голова ради                                                      Л.П.Янушевич

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

дев’ятої  сесія  шостого   скликання

 

                       

від   30.12.11    № 74  


    

 

Про  бюджет

району на 2012 рік

 

         Заслухавши інформацію заступника начальника – завідувача сектору складання та виконання бюджету фінансового відділу районної ради Дворницької Н.І., на підставі статті 143 Конституції України, відповідно до статті   41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Бюджетного кодексу України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2012 рік “,  рішення міської ради “Про міський бюджет на 2012 рік”, враховуючи висновки постійної комісії з питань бюджету і фінансів,  районна рада

ВИРІШИЛА :

 

         1. Установити загальний обсяг доходів  бюджету району на 2012 рік у сумі 139005677,00 грн.,  в тому числі субвенції з міського бюджету на виконання делегованих повноважень у сумі 4314900,00 грн., субвенції з державного бюджету на надання пільг ветеранам війни і праці, дітям війни, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім”ям та іншим категоріям громадян згідно чинного законодавства; житлових субсидій населенню на оплату за спожиті комунальні послуги,  придбання твердого палива, скрапленого газу; допомог  сім”ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам; на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг  у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім”ях за принципом “гроші ходять за дитиною у сумі 134689777,00 грн., надходжень від адміністративних штрафів, накладених комісією виконавчого комітету районної ради, у сумі 1000,00 грн.

          Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 139005677,00 грн.(додаток № 1).

 

          2. Затвердити загальний обсяг видатків бюджету району на 2012 рік у сумі 139005677,00 грн.,в тому числі субвенції – 139004677,00 за тимчасовою класифікацією видатків (додаток № 2), в розрізі головних розпорядників коштів бюджету району (додаток № 3), та у розрізі бюджетних програм (додаток 3-1).

 

3.     Установити розмір оборотної касової готівки бюджету району у

сумі 5000 грн.    

 

4.     Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального

фонду бюджету району на 2012 рік за їх економічною структурою:

 

4.1. Оплата праці працівників бюджетних установ ( код 1110);

4.2. Нарахування на заробітну плату ( код 1120);

4.3. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 1160);

4.4. Трансферти населенню ( код 1340).             

 

          5. Затвердити  загальну чисельність та витрати на утримання апарату районної ради  і виконкому та  виконавчих  органів  ради (додаток № 4).

 

6. Встановити голові районної ради надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 30% від посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.

Поточне преміювання, виплату матеріальних допомог на оздоровлення при наданні щорічної  відпустки та для вирішення соціально-побутових питань голові районної ради проводити в розмірах, визначених чинним законодавством, в межах затвердженого фонду оплати праці.

 

7. Надати право голові районної ради встановлювати надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи (до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років), преміювати, надавати матеріальні допомоги заступникам голови ради, керуючій справами виконавчого комітету, керівникам структурних підрозділів та їх заступникам в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу районної ради; затверджувати штатні розписи виконавчих органів районної ради.

      

           8. Затвердити у складі видатків бюджету району кошти на реалізацію  державних та регіональних галузевих програм на загальну суму 135379277,00 грн. (додаток № 5).

 

           9. Надати право виконавчому комітету районної ради за погодженням з постійною  комісією  районної  ради  з  питань бюджету і фінансів здійснювати протягом 2012 року перерозподіл обсягів субвенцій між відповідними кодами тимчасової класифікації видатків бюджету в межах загального обсягу головного розпорядника коштів з подальшим затвердженням на черговій сесії районної ради.

 

           10. У процесі виконання бюджету району за обгрунтованими поданнями головних розпорядників коштів бюджету району дозволити фінансовому відділу районної ради здійснення перерозподілу видатків в розрізі  економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень за кодом тимчасової класифікації видатків бюджету. 

 

           11. Установити, що в 2012 році розпорядники коштів бюджету району мають право брати бюджетні зобов’язання, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України, в обсягах, що не перевищують суми бюджетних призначень, визначених у додатку № 3 до цього рішення.

 

12. Фінансовому відділу районної ради установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах, виходячи з обсягів призначень, затверджених  цим рішенням.

 

           13. Розпорядникам коштів бюджету району  забезпечити:

         

           13.1. Проведення  в повному обсязі розрахунків за електричну, теплову енергію, водопостачання і водовідведення, послуги зв”язку, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених послуг.

           13.2. Укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах,  встановлених обґрунтованих лімітів споживання у натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань.

           13.3. Щомісячне проведення аналізу виконання результативних  показників затверджених на 2012 рік  програм, про що до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом надавати  інформацію фінансовому відділу районної ради.

 

          14. Видатки, пов”язані з утриманням розпорядників коштів бюджету району (крім передбачених пунктом 4 цього рішення) можуть здійснюватися у разі, якщо відсутня заборгованість із заробітної плати та оплати за спожиті комунальні послуги і енергоносії.

 

          15. Установити, що керівники виконавчих органів районної ради утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого в їх кошторисах.

 

          16. Додатки № 1-5 до цього рішення є його невід”ємною частиною. 

       

                  

Голова ради                                                                              Л.П.Янушевич

 

 

 

ДОДАТКИ

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare