Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 28
візитів сьогодні: 5727
візитів всього: 746834
Прогноз погоди
21.12.11 № 133 - Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті районної ради.

                                                                                                                                                                                                          

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від  21.12.11 № 133

 

Про громадську приймальню

з надання безоплатної первинної

правової допомоги при виконавчому

комітеті районної ради.

 

З метою створення належних умов для набуття громадянами району обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту і підтримки, на виконання Закону України "Про звернення громадян", Закону України «Про безоплатну правову допомогу», наказу Міністерства юстиції України від 21.09.11 № 3047/5 "Про затвердження Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги", згідно пункту 19 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м.Житомира, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

1.Затвердити Положення про  громадську приймальню з надання               безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті Богунської районної ради м. Житомира згідно з додатком 1. 

         2.Затвердити перелік посадових осіб, які залучатимуться до участі у роботі громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті Богунської районної ради м.Житомира згідно з додатком 2.

         3.Затвердити Графік роботи  громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті Богунської районної ради м.Житомира згідно з додатком 3.

4.Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого    комітету районної ради від 18.01.11 № 7 «Про правову громадську приймальню при виконавчому комітеті районної ради»

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  ради  Слободянюк О.М.

 

 

Голова ради                                                       Л.П.Янушевич

 

                                                                   Додаток 1

                                                                                            до рішення виконавчого

                                                                                          комітету районної ради

                                                                                 від 21.12.11  №133

 

Положення

про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті Богунської районної ради м.Житомира

 

 1. Загальні положення

 

 1.1. Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги (далі - Приймальня) створюється для надання працівниками Житомирського міського управління юстиції, апарату Богунської районної ради, виконкому та  виконавчих органів ради безоплатної первинної правової допомоги особам, які перебувають під юрисдикцією України.

 1.2. Приймальня утворюється за рішенням виконавчого комітету Богунської районної ради м.Житомира Житомирської області.

 1.3. Основною метою діяльності Приймальні є сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян органами виконавчої влади, належної реалізації Закону України «Про безоплатну правову допомогу».

 1.4. Приймальня здійснює такі види правової допомоги:

 надання правової інформації;

 надання консультацій і роз’яснень з правових питань;

 складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);

 надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

 1.5. Діяльність Приймальні ґрунтується на принципах:

 верховенства права;

 законності;

 доступності безоплатної правової допомоги;

 забезпечення якості безоплатної правової допомоги.

 

2. Організація роботи та порядок особистого прийому осіб

 

 2.1. Роботу Приймальні забезпечує, організовує та контролює заступник голови ради  та головний спеціаліст-юрисконсульт  апарату ради та виконкому. Виконавчий комітет районної ради визначає та погоджує із керівництвом Житомирського міського управління юстиції режим роботи, кандидатури працівників, які мають здійснювати прийом громадян в Приймальні.

 

 2.2. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться постійно в установлені дні та години.

 

 2.3. Графік роботи Приймальні (додаток 3) та Положення про  Приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги вивішуються в приміщенні, у якому розміщена Приймальня, у місцях, зручних для вільного огляду.

 2.4. Реєстрація особистого обліку прийому осіб, які звертаються до Приймальні, здійснюється за допомогою журнальної форми реєстрації .

 2.5. Питання, з якими звертаються особи, по можливості вирішуються під час прийому в день їх звернення з урахуванням часу роботи Приймальні.

 2.6. Несвоєчасний початок прийому осіб, які звернулися, та його припинення раніше встановленого часу без поважних причин неприпустимі.

 2.7. Якщо під час особистого прийому встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник, який проводить особистий прийом, зобов’язаний роз’яснити їй порядок подання звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 2.8. Особа має право на оскарження дій працівника Приймальні  до керівника державного органу, установи, організації в якому він працює.

 

3. Порядок розгляду звернень осіб

 

 3.1. Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.4 розділу І цього Положення, надсилаються або подаються особами безпосередньо до Приймальні , відповідно до компетенції.

 3.2. Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.4 розділу І цього Положення, що стосуються осіб, визнаних судом недієздатними або дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами чи піклувальниками.

 3.3. Виконавчий комітет Богунської районної ради, при якому створена Приймальня, у разі письмового звернення осіб про надання будь-якого з видів правових послуг, визначених пунктом 1.4 розділу І цього Порядку, з питань, що віднесені до їх повноважень, зобов’язані надати такі послуги протягом тридцяти календарних днів з дня надходження звернення.

 

 3.4. Якщо у зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової інформації, така правова допомога надається не пізніше ніж протягом п’ятнадцяти днів з дня отримання звернення.

 

 3.5. Виконавчий комітет Богунської районної ради при якому створена Приймальня,  не  встановлювлює плату за надання будь-якого з видів правових послуг, визначених пунктом 1.4 розділу І цього Положення, та за видачу особам бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено законодавством для реалізації прав і свобод людини і громадянина.

 

 3.6. Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції виконавчого комітету  та виконавчих органів Богунської районної ради, при якому створена Приймальня та до якого надійшло звернення особи, то протягом п’яти календарних днів необхідно надіслати це звернення до відповідного державного органу, установи, організації  та повідомити про це особу, яка подала звернення.

 

 3.7. Якщо під час розгляду звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник Приймальні, який розглядає звернення, зобов’язаний роз’яснити особі або її законному представникові порядок подання звернень про надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

 3.8. Звернення, що не стосуються надання первинної правової допомоги, розглядаються в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.

 

 3.9. Для реалізації своїх завдань працівники Приймальні мають право:

 

 одержувати безоплатно для здійснення завдань, покладених на Приймальню, необхідну інформацію від державних органів, установ, організацій у порядку, встановленому чинним законодавством;

 користуватися нормативно-правовою базою, яку мають органи, що знаходяться в адмінбудинку Богунської районної ради

 на заохочення керівником державного органу, установи, організації за сумлінне виконання своїх обов’язків;

 направляти особу до державних органів, установ, організацій до компетенції яких належить вирішення  порушеного питання;

 

 3.10. Працівники Приймальні зобов’язані:

 

 здійснювати прийом громадян у визначених приміщеннях, згідно із затвердженим графіком роботи;

 дотримуватись порядків особистого прийому осіб та розгляду звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги;

 вести журнал реєстрації обліку особистого  прийому осіб, які звернулись до Приймальні по безоплатну первинну правову допомогу;

 дотримуватись Конституції України, Закону України «Про безоплатну правову допомогу», інших нормативно-правових актів та міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;

 не допускати порушень прав і свобод людини і громадянина;

 приймати осіб, які звернулися до Приймальні, та розглядати порушені ними питання;

 консультувати особу про всі можливі шляхи врегулювання спору чи вирішення питання;

 дотримуватись етичних норм, бути коректним і ввічливим у спілкуванні з особою, що звертається;

 

 повідомляти керівників відповідних установ, підприємств та організацій за погодженням з головою Богунської районної ради, у разі отримання конкретних даних про порушення прав та законних інтересів особи, вимог законодавства;

 не розголошувати конфіденційну інформацію про осіб, що стала їм відома під час надання правової допомоги;

 не допускати застосування привілеїв чи обмежень до осіб за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

 

 3.11. Працівники Приймальні відповідно до цього Положення  відповідальні:

 

 за якість та повноту наданої правової допомоги;

 

 за схоронність документів, які стосуються діяльності Приймальні

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                           Л.В.Согріна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    

 

                                   

 

                                   

 

 

 

                                   Додаток 2

                                                                           до рішення виконавчого комітету

                                           районної ради

                                                   від 21.12.11  № 133

 

Перелік

посадових осіб, які залучатимуться до участі в роботі

правової громадської приймальні при виконавчому комітеті

Богунської районної ради м.Житомира

 

Бондарь Ольга Олександрівна

 

 

 

Казаков Віктор

Володимирович

 

Оленюк Олена

Дмитрівна

 

 

 

Ковальська Оксана

Павлівна

 

 

Зайцева Леся

Анатоліївна

 

Петровська Надія

Олександрівна

 

 

Осінський  Анатолій Гвидонович

 

Онищук Олександр

Петрович

головний спеціаліст сектору легалізації об'єднань

громадян, правової роботи, освіти, систематизації

законодавства, кадрової та фінансової служби

Житомирського міського управління юстиції

( за згодою)

заступник начальника Богунського відділу  державної

виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції ( за згодою)

провідний спеціаліст сектору легалізації об'єднань

громадян, правової роботи, освіти, систематизації

законодавства, кадрової та фінансової служби

Житомирського міського управління юстиції

( за згодою)

завідувач сектору  по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій районним управлінням  Пенсійного фонду управління праці та

соціального захисту населення районної ради

головний спеціаліст – юрисконсульт апарату

ради та виконкому

завідувач сектору легалізації об'єднань

громадян, правової роботи, освіти, систематизації

законодавства, кадрової та фінансової служби

Житомирського міського управління юстиції

( за згодою)

виконуючий обов'язки  начальника Житомирського

міського управління юстиції (за згодою)

 

головний спеціаліст- юрисконсульт управління праці

та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                      Л.В.Согріна

 

 

 

 

                                                    

                                                      Додаток 3

                                                                              до рішення виконавчого

                                                                             комітету районної ради

                                                                   від 21.12.11№ 133

 

 

 

 

Графік

 

роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті Богунської районної ради м.Житомира

 

 

         Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті Богунської районної ради м.Житомира

здійснює прийом громадян :

            у приміщенні виконавчого комітету районної ради ( м. Житомир вул. Перемоги, 55, кім. 210) - щопонеділка з 11.00 до 13.00 години.

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                      Л.В. Согріна

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare