Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 21
візитів сьогодні: 5588
візитів всього: 492537
Прогноз погоди
Звіт голови Богунської районної ради про свою діяльність за період з листопада 2010 року по листопад 2011 року

 

Згідно Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Регламенту Богунської районної ради м.Житомира 6 скликання голова звітує перед радою про свою діяльність.

         Богунська районна рада шостого скликання та її виконавчий комітет здійснюють свою діяльність відповідно до повноважень визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішенням міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів».

11 листопада 2010 року на першій сесії районної ради 6 скликання визнано повноваження 50 депутатів, які представляють такі політичні партії: ВО "Батьківщина"–24; "Фронт змін"–8; Партія регіонів–8; "Рідне місто"-3; КПУ–2; ВО"Свобода"-2; УДАР В.Кличка-2; "Сильна Україна"–1.

За звітний період скликано і проведено 7 сесій районної ради (8 пленарних засідань), на яких розглянуто 58 питань.

На сесіях утворено 6 постійних комісій, виконавчий комітет районної ради, затверджено Регламент ради, Положення про постійні комісії, структуру апарату районної ради та її виконавчого комітету і виконавчих органів ради, положення про відділи та управління.

Відповідно до делегованих повноважень, на сьогодні в районі затверджені і діють: Програма соціального захисту населення району на 2011-2012 роки; Програма підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2011-2012 роки; Стратегія розвитку правової освіти  населення Богунського району на 2011-2015 роки.

         Районна рада планує свою роботу на півріччя.

Ефективній роботі ради сприяють постійні комісії, які мають функціональну спрямованість: з питань регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування; з питань бюджету та фінансів; з питань праці та соціального захисту населення; з питань сімейної та молодіжної політики; з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства; з питань правової освіти населення, законності, правопорядку та прав людини. Проведено 50 засідань постійних комісій, на яких розглянуто 101 питання, внесено на розгляд сесій 56 рекомендацій.

         Прийняті рішення районної ради та її органів доведені до виконавців. Стан роботи з організації контролю за прийнятими рішеннями  ради щоквартально аналізується. Випадків визнання незаконними актів, прийнятих районною радою та її органами, не допущено.

Депутати районної ради підтримують ділові стосунки з виборцями району, трудовими колективами, навчальними закладами та громадськими організаціями. Рішенням районної ради затверджено Положення про організацію прийому громадян депутатами районної ради, графік прийому та картку обліку особистого прийому виборців. Прийом виборців проводиться у КВЖРЕПах, адмінприміщенні районної ради та за місцем роботи депутатів.

Надано допомогу депутатам в організації підготовки депутатських звернень. За період з листопада 2010 року по листопад 2011 року направлено більше 200 депутатських звернень. Більшість питань, піднятих у зверненнях, вирішені позитивно.

Щомісячно організовуються семінарські заняття "День депутата", на яких проводиться навчання депутатів за програмою постійно діючого семінару "Діяльність депутата у місцевій раді та її органах". За  звітний період з грудня 2010 по травень 2011 року було проведено 8 семінарів, в тому числі 2 виїзні навчання на КП "Міськсвітло" і підприємстві по виробництву меблів "Партнер". У листопаді 2011 року планується виїзд на КП "Житомирводоканал".

Депутатами ради проводяться депутатські огляди з метою контролю за санітарним прибиранням міста та підготовки відомчого житла району до опалювального сезону.

                За рік, що минув вжито заходів з популяризації здорового способу життя та спорту серед депутатського корпусу. Так, на День Молоді команда з міні-футболу та волейболу з числа депутатів та працівників виконавчого апарату ради вибороли перші місця в міських змаганнях з даних видів спорту, що дало можливість отримати загальнокомандне перше місце і кубок.

                 До 20-ї річниці Незалежності України відбулася спартакіада серед працівників органів місцевого самоврядування, в зональних іграх якої команда Богунської районної ради зайняла перше командне місце,  враховуючи перше місце з футболу, друге з волейболу та третє з настільного тенісу.

                 Футбольна команда депутатів ради, як переможці зональних ігор змагалися в Обласній спартакіаді в м. Новоград-Волинському 16 вересня 2011 року, де зайняли ІІ місце з міні-футболу.

Діяльність депутатського корпусу постійно спрямовується на налагодження активної співпраці з Радами ветеранів району та Жіночою радою, іншими громадськими організаціями.

23 лютого 2011 року відбулося розширене засідання Ради ветеранів та депутатів районної ради за підсумками якого було надано необхідну допомогу ветеранам.

06 травня 2011 року з нагоди відзначення 66 річниці Перемоги на Російсько–Вільському кладовищі було організовано і проведено мітинг-реквієм, у якому взяли участь міський голова Дебой В.М., представники ветеранських організацій. Представниками трудових колективів та навчальних закладів району було покладено вінки та квіти на могили загиблих воїнів.

До Міжнародного дня сім'ї та Дня матері 13 травня 2011 року у виконкомі відбулася соціально-правова акція «Сім’я, мати і дитина — це ми всі — це Україна!», яка проводилась радою Жінок району за сприяння та підтримки депутатського корпусу районної ради.

З метою підвищення рівня правової культури, правосвідомості молоді та згідно плану роботи постійної комісії з правової освіти населення та міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення при виконавчому комітеті районної ради проведено районний конкурс-огляд "Найкращий шкільний кабінет права та історії",  конкурс на кращий захід по формуванню правової культури при організації літнього відпочинку та оздоровлення дітей району в пришкільних таборах, конкурс на кращу організацію діяльності правового клубу у загальноосвітніх навчальних закладах району.

27 травня 2011 року депутати районної ради взяли участь в святкуванні Останнього дзвоника, 1 вересня у святкуванні Дня Знань у всіх загальноосвітніх школах району.

З початку скликання забезпечується і контролюється виконання бюджету району.

         Згідно повноважень районної ради в галузі бюджету та фінансів фінансовий відділ районної ради складає проект бюджету району, аналізуючи при цьому показники витрат бюджету попереднього року, необхідні на наступний бюджетний період для виконання завдань і програм поставлених перед головними розпорядниками коштів. Після затвердження бюджету районною радою відділ координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань його виконання. За 2010-2011 роки було підготовлено 16 рішень на засідання виконавчого комітету районної ради та 17 рішень подано на затвердження сесії районної ради з питань проведення видатків бюджету, розроблення проекту бюджету району та його затвердження, перерозподілу субвенції з державного бюджету, внесення змін до бюджету району, щоквартального виконання бюджету та затвердження звітів про його виконання за кожний квартал та рік. Підготовлено 724 довідки про внесення змін до кошторисних призначень та помісячного розпису доходів і видатків розпорядників коштів бюджету району, відповідно до обґрунтованих подань розпорядників коштів і листів департаменту бюджету та фінансів міської ради, рішень виконавчого комітету та районної ради.

         Згідно рішення районної ради від 30.12.2010 р. № 25 «Про бюджет району на 2011 рік» загальний обсяг доходів та видатків бюджету району становить 120 млн. 177 тис. грн.

         В складі видатків бюджету району кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм, а саме: Програми підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей району та Програми соціального захисту населення, становлять 117 млн. 60 тис.грн.  

         За рахунок субвенції з Державного бюджету, а це 116 млн. 361 тис.грн. фінансуються пільги ветеранам війни і праці, дітям війни, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ, громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, житлові субсидії, на які направляється 29 млн. 582 тис.грн., відшкодування допомог сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам – 84 млн. 105 тис.грн., надання пільг з послуг зв’язку та інших пільг – 1 млн. 422 тис.грн., надання пільг та житлових субсидій для придбання твердого палива та скрапленого газу – 24 тис.грн., на фінансування дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей – 1 млн. 312 тис.грн., фінансування ремонту приміщень управління праці – 20 тис.грн.(спец.фонд), виплата на період працевлаштування звільненому голові ради – 44900 тис.грн.

         На утримання органів місцевого самоврядування на 2011 рік передбачено 3 млн. 252 тис.грн. На фінансування проведення загальнорайонних заходів коштів не передбачено.

         Головними розпорядниками коштів бюджету району є:

- Управління праці та соціального захисту населення районної ради чисельність якого становить 62 чол., видатки на утримання 1 млн.737 тис.грн., з них на оплату праці 1 млн.251 тис.грн.;

- Виконавчий комітет районної ради, кількість штатних одиниць 33 чол., з них чисельність відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради – 6 чоловік, інший персонал - 12 осіб (прибиральниці, робітники, сторожа, водій, секретар), видатки на утримання становлять 1 млн. 341 тис.грн., з них на оплату праці – 805 тис.200 грн.

 - Фінансовий відділ районної ради в кількості 6 спеціалістів, видатки на утримання становлять 174200 тис.грн., з них на оплату праці – 124 тис. 800 грн.

         В бюджеті району за рахунок субвенції з міського бюджету передбачено 441тис. 900 грн. на відшкодування пільг 450 інвалідам по зору, та 15000 грн. на фінансову підтримку громадської організації ветеранів Богунського району.

         В умовах фінансово-економічної кризи головна увага приділяється  не тільки цільовому використанню бюджетних коштів, а й оптимізації організації бюджетного процесу з метою забезпечення економного та раціонального використання бюджетних коштів. Розроблено та затверджено заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених на утримання виконавчих органів районної ради. При виконкомі утворена і працює комісія з енергозбереження, контролю за економією енергоносіїв та послуг зв’язку.

         При проведенні перевірок контролюючими органами у звітному періоді нецільового використання коштів бюджету району не виявлено.

Рішенням першої сесії районної ради шостого скликання від 19.11.10 № 9 утворено виконавчий комітет районної ради у складі 13 чоловік, до складу якого увійшли керівництво районної ради та виконкому, організацій, установ та підприємств району різної форми власності.

За звітний період відбулося 11 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 112 рішень, в тому числі підлягало контролю – 96. В порядку контролю на засіданнях виконкому розглянуто хід виконання 3 власних рішень, знято з контролю 38 рішень, як такі, що виконанні в повному обсязі та втратили чинність. Станом на 1 листопада 2011 року знаходиться на контролі 31 рішення виконавчого комітету районної ради з основних питань та 20 розпоряджень голови ради.

З метою ведення реєстру, до якого вносяться відомості про громадян, що мають право голосу і проживають або перебувають на території району; складання і уточнення списків виборців на виборчих дільницях працює відділ ведення Державного реєстру виборців Богунської районної ради, яким сформовано списки виборців району на вибори Президента України, вибори депутатів місцевих рад та міського голови, прийнято 4850 заяв виборців. Щомісячно опрацьовується приблизно 1500 — 2000 змін до бази даних Реєстру, проводиться інформаційно—роз'яснювальна робота серед населення.

Для сприяння у виконанні делегованих повноважень при виконавчому комітеті утворені і працюють 16 комісій з яких: адміністративна та по боротьбі з пияцтвом і наркоманією утворені за рішенням районної ради; 14 комісій утворено за рішеннями виконавчого комітету районної ради. Крім цього, за розпорядженнями голови ради утворено 3 комісії та робоча група.

У звітному періоді комісії створені при виконавчому комітеті районної ради працювали за окремими планами.

            Виконання законодавчих актів, рішень і розпорядчих документів вищестоящих органів та власних щодо контролю за провадженням в районі операцій з металобрухтом покладено на районну комісію по контролю за здійсненням операцій з металобрухтом. До компетенції комісії входило: складання актів обстеження спеціалізованих або спеціалізованих металургійних переробних підприємств та їх приймальних пунктів на відповідність вимогам чинного законодавства; здійснення контролю за додержанням встановлених умов та правил здійснення операцій з металобрухтом; повідомлення центральних органів виконавчої влади з питань промислової політики про виявлені порушення Закону України "Про металобрухт” на території району.  

         Комісія проводила засідання в міру необхідності, а рейди-перевірки спільно з органами МВС та працівниками міськвиконкому проводяться щомісячно. З листопада 2010 року проведено 2 засідання комісії для обстеження площадок прийому металобрухту, згідно звернень.

Виконкомом здійснюється контроль за станом благоустрою прилеглих територій до підприємств і організацій розташованих на території району, незалежно від форм власності.

На виконання розпорядження міського голови від 17.03.11 № 146 "Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста” та рішення міськвиконкому від 24.03.11 № 169 „Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста” районною радою вжито ряд заходів.

Прийнято розпорядження голови районної ради від 25.03.11 № 32 „Про затвердження заходів щодо весняного загальнорайонного благоустрою та санітарного прибирання території Богунського району м. Житомира”, яким було створено районний штаб з організації і координації робіт.

29.03.11 проведено нараду з керівництвом підприємств, установ і організацій різних форм власності, в якій взяли участь заступник міського голови Боровець М.П. та заступник начальника управління комунального господарства Шевчук В.А. та більше 100 керівників підприємств і організацій району.

Працівниками райвиконкому проведено роботи по санітарній очистці прилеглої території до адмінбудинку районної ради, на якій висаджено квіти.

Силами депутатів районної ради та працівників апарату ради та виконкому, виконавчих органів ради організовано генеральне прибирання Соколовського кар’єру та ліквідовано два сміттєзвалища по провулку Лісному.

Крім того, працівники районної ради приймають участь у заходах по проведенню осіннього благоустрою та підготовці до осінньо-зимового опалювального сезону.

Виконкомом постійно проводиться робота по залученню підприємств, організацій, навчальних закладів щодо впорядкування братських могил та пам’ятників, які розташовані в районі та місць поховань на Російсько-Вільському кладовищі.

Згідно рішення виконкому від 20.04.11 № 49 „Про догляд за пам’ятниками та братськими могилами загиблих воїнів” підприємства, організації та навчальні заклади району закріплені за могилами загиблих воїнів, для проведення упорядкування братських могил та військових поховань. В цілому роботою по упорядкуванню братських могил і військових поховань на Російсько–Вільському кладовищі охоплено понад 200 підприємств, установ, організацій, навчальних закладів та військових частин. В 2011 році впорядковано 109 братських та 817 індивідуальних могил в яких поховано 1210 воїнів.

У зв’язку з підготовкою до відзначення 1127 річниці з дня заснування міста Житомира, з метою дизайнерського художньо-естетичного квіткового оформлення території району, внутрішньо-дворових та прилеглих територій до підприємств, організацій, навчальних закладів з травня по вересень 2011 року в районі оголошено і проведено конкурс „Мій квітучий район”

         З метою сприяння покращення дисципліни платежів за житлово-комунальні послуги населенням утворена районна постійно діюча комісія з розгляду питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги. З листопада 2010 року проведено 5 засідань комісії, на яких розглянуто 5 заяв громадян району з проханням реструктуризувати борги за житлово-комунальні послуги. Борги реструктуризовано на суму 9588 грн., в тому числі: теплопостачання – 1965 грн., водопостачання та водовідведення – 3307 грн., квартирна плата та плата за утримання житла – 3589 грн, електроенегрія – 725 грн.

Сприяє активізації правової освіти громадян Богунського району робота районної  міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення. В обласному конкурсі звітів МКМР в 2010 році Богунська міжвідомча координаційно-методична ради з правової освіти зайняла ІІІ місце. За результатами обласного кокурсу за І півріччя 2011 року Богунська МКМР потрапила до числа переможців відбіркового туру.

Адміністративною комісією при виконавчому комітеті Богунської районної ради проведено 11 засідань, на яких розглянуто 58 протоколів про адміністративні правопорушення.

Комісія по боротьбі з пияцтвом та наркоманією при виконавчому комітеті районної ради вживались заходи щодо посилення антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди серед молоді. Засідання комісії по боротьбі з пияцтвом та наркоманією проводились один раз на квартал, на них розглядались питання попереджувальної профілактичної роботи з особами, які зловживають алкоголем та вживають наркотичні засоби, здійснення соціального супровіду таких осіб.

                Комплекс питань по соціальному захисту ветеранів війни та праці, інвалідів, одиноких непрацездатних громадян похилого віку, багатодітних сімей, інших соціально незахищених верств населення вирішується у відповідності до заходів, передбачених районними Програмами.

Станом на 01.11.11 соціальним захистом в районі охоплено 37719 пенсіонерів, 10130 інвалідів різних категорій, 6525 ветеранів війни, 15136 ветеранів праці, 11383 осіб отримувачів соціальних допомог, із них - 1125 інвалідів з дитинства,  514  дітей-інвалідів,  498 багатодітних  сімей, в яких виховується 1544 дітей та 9087 отримувачів державної допомоги сім’ям з дітьми. З листопада 2010 року по листопад поточного року за призначенням житлової субсидії до управління звернулось 8130 сімей (з них 1829 вперше).

З метою забезпечення надання більш якісних послуг отримувачам різних видів допомоги з максимальною зручністю для відвідувачів організовано продовжений графік прийому громадян щоденно, без обідньої перерви, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 18.00 та в суботу з 9.00 до 13.00 черговим спеціалістом Приймальні громадян. Враховано дефіцит часу працюючих громадян, а також осіб, які за станом здоров’я обмежені в пересуванні - передбачено попередній запис по телефону  “гарячої лінії “.

З початку року зазначену допомогу отримали 12011 осіб на загальну суму 78 млн. 120 тис. грн., а саме: допомогу в зв'язку з  вагітністю та пологами – 577 на суму 685500 грн.; одноразову допомогу при народженні дитини – 2522 на суму 34 млн 521 тис. грн.; допомогу по догляду за дитиною до 3-х років – 4524 на суму 15 млн. 916 тис. грн.; допомогу на дітей, які перебувають під опікою та піклуванням – 128 на суму 2 млн. 500 тис. грн.; допомогу одиноким матерям – 1851 на суму 6 млн. 071 тис. грн.; допомогу при усиновленні дитини – 6 на суму 70300 грн.

За звітний період (з листопада 2010 року по листопад 2011 року) призначено та виплачено: тимчасову допомогу  по аліментам 225 особам на суму 1 млн. 23 тис. грн. державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям - 135 особам на суму 551тис. 500 грн., державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам - 1639 особам на суму 17 млн. 434 тис. грн., компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги  - 276 на суму 311300 тис. грн., державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію – 109 на суму 917 тис.400 тис. грн., державну соціальну допомогу дітям-сиротам, вихованцям будинків сімейного типу – 9 на суму 1 млн. 382 тис. грн., грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає з інвалідом І, ІІ групи внаслідок психічного розладу – 5 на суму 6500 грн., субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 5878 громадянам на суму 5 млн. 554 тис. грн.

Комісією виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за звітний період розглянуто 735 звернень громадян, із них - 717 щодо призначення житлової субсидії, 18 - призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Видано 218 посвідчень дітям-інвалідам, інвалідам з дитинства та особам, які не мають права на пенсію.

Протягом звітного періоду отримали натуральну допомогу у вигляді твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) 19 громадян на загальну суму 4500 грн., комісією прийнято рішення про надання грошової допомоги через виплатний центр 31 громадян на суму 11800 грн.

На обліку в управлінні перебуває 1491 особа, які потребують забезпечення санаторно-курортними путівками, в т.ч. 1002 інваліда різних категорій, із них за звітний період забезпечено санаторно-курортними путівками - 96, поставлено на облік - 183, підготовлено документи на виплату грошової компенсації замість невикористаної санаторно-курортної путівки 137 особам. Видано довідок та зроблено відмітку в пенсійних посвідченнях на пільговий проїзд 757 інвалідам.

Протягом звітного періоду проведено 926 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян району для оформлення опіки (піклування) та надання різних видів допомог, підготовлено 48 особових справ, 9 інвалідів та одиноких громадян похилого віку влаштовано до геріатричного пансіонату та психоневрологічних будинків-інтернатів.

Сформовано та надано до головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації 18 особових справ для забезпечення інвалідів автомобілями, 51 розпорядження для виплати компенсації за бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобіля, заміну автомобіля після закінчення терміну експлуатації, переоформлення права керування автомобілем на члена сім’ї; 221 інваліда забезпечено технічними та іншими засобами реабілітації, спілкування, обміну інформацією; 768 інвалідів направлено на протезний завод для отримання протезно-ортопедичних виробів; сформовано особових справ та внесено до Централізованого банку даних  з проблем інвалідів інформацію на 1325 інвалідів.

Проводиться робота по сприянню в працевлаштуванні інвалідів на вільні або пристосовані для них робочі місця з урахуванням рекомендацій МСЕК та індивідуальної програми реабілітації, подаються заявки на професійне навчання зазначеної категорії громадян. За звітний період направлено до міського центру зайнятості та працевлаштовано 25 інвалідів, направлено на навчання 16 інвалідів.

В районі проживає понад 4500 громадян, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Створено та підтримується в актуальному стані електронна база даних зазначеної категорії громадян, яка налічує 3043 пенсіонерів, працюючих та непрацюючих громадян,  із них: 572 постраждалих 1 категорії, 1594 постраждалих  2 категорії, 173 вдови померлих ліквідаторів та потерпілих, смерть яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС, 704 дитини, народжених від потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи батьків.

На обліку перебуває 198 суб’єктів підприємницької діяльності, які подають розрахунки на відшкодування компенсаційних виплат більш ніж на 4000 працюючих громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Управлінням праці та соціального захисту населення районної ради  здійснюється облік та нарахування різних видів компенсацій та допомог по 7 бюджетних програмах в розрізі 13 видів видатків громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а саме:

- відшкодування частини вартості продуктів харчування постраждалим 1 та 2 категорії. За листопад-грудень 2010 року відшкодовано 402 тис. 625 грн., за поточний період 2011 року – 4 млн. 333 тис. грн.;

- доплата за роботу на радіоактивно-забруднених територіях, оплата додаткових стипендій та відпусток. За листопад-грудень 2010 року відшкодовано 2 млн. 687 тис. грн., за поточний період 2011 року – 2 млн. 636 тис. грн.;

         - компенсація сім’ям з дітьми та видатки на безкоштовне  харчування дітей, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС. За листопад-грудень 2010 року відшкодовано 46 тис. 134 грн., за поточний період 2011 року – 585тис.926грн.;

- компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомога на оздоровлення. За листопад-грудень 2010 року відшкодовано 22 тис. 788 грн., за поточний період 2011 року – 239 тис. 427 грн.

Відділом проводиться робота по:

         - відшкодуванню коштів на безоплатне та пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування та безоплатного і пільгового зубопротезування. За листопад-грудень 2010 року відшкодовано 23 тис. 385грн., за 10 місяців 2011 року –118 тис. 668 грн.

         - відшкодуванню витрат на безоплатне харчування відповідних категорій дітей (дітей-інвалідів ЧАЕС), потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС, в навчальних закладах. За листопад-грудень 2010 року відшкодовано 2600 грн., за поточний період 2011 року –5648 грн.

         - встановленню та поновленню статусу постраждалих громадян. Проведено 32 засідання комісії по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань пов’язаних з видачею посвідчень. Розглянуто 272 заяв учасників ліквідації та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, оформлено та видано постраждалим громадянам району 302 документи, які підтверджують їх статус.

Станом на 01.11.11 на обліку в управлінні перебуває 6525 ветеранів війни та 15136 ветеранів праці. За звітний період  встановлено статус 76 інвалідам війни, 59 членам сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни, 744 ветеранам праці, видані проїздні талони – 193 ветеранам війни.

В районі здійснюється постійний контроль за своєчасною виплатою заробітної плати працівникам, дотриманням підприємствами усіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці.

За звітний період проведено 15 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, в тому числі 14 виїзних, на яких заслухано 27 керівників підприємств-боржників щодо перспектив погашення заборгованості із заробітної плати та до Пенсійного фонду України.

Проведено аналіз стану соціально-трудових відносин, укладання трудових договорів на 43 суб’єктах господарювання району, внесено 179 пропозицій та рекомендацій керівникам підприємств щодо усунення виявлених порушень.

Обстежено 37 суб’єктів господарювання щодо додержання законодавства про працю, надання працівникам, які зайняті на роботах з небезпечними і шкідливими умовами праці, пільг та компенсацій, проведення атестації робочих місць за умовами праці, своєчасного проведення медичних оглядів. Внесено 138 пропозицій та рекомендацій керівникам підприємств щодо усунення виявлених порушень.

Створено та підтримується в актуальному стані Єдиний державний автоматизований реєстр (ЄДАРП) осіб району, які мають право на пільги.

 До ЄДАРПу введено інформаційні блоки на 38489 осіб,  в тому числі: ветеранів війни - 6525, ветеранів праці -15137, постраждалих від аварії на ЧАЕС - 3669, ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ - 2418, дітей війни - 11894, багатодітних сімей – 443.

Щомісячно приймаються розрахунки від 49 підприємств району та проводиться відшкодування за надані пільгові послуги. За звітний період підприємствами-надавачами послуг надано пільг на житлово-комунальні послуги на суму 17 млн. 203 тис. грн., на послуги  зв’язку -  1млн.700 тис. грн.

Без особистої участі пільговиків до ЄДАРПу внесено інформаційні блоки щодо 443 багатодітних сімей та 1378 дітей з багатодітних сімей.

За звітний період підготовлено документи та розглянуто на комісії 19 звернень громадян з питання включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків (ЄДАРПу) за місцем фактичного проживання пільговиків для відшкодування витрат підприємствам-надавачам послуг за надані пільги.

Готівку на придбання твердого палива отримали 19 пільговиків на загальну суму 7500 грн.

Відповідно до делегованих повноважень управління праці здійснює нагляд за правильністю та своєчасністю призначення (перерахунку) пенсій шляхом перевірок матеріалів пенсійних справ, щодо яких органами Пенсійного фонду України прийнято рішення про призначення (перерахунок) або відмову в призначенні (перерахунку) пенсій. За звітний період перевірено 3700 пенсійних справ, виявлено 56 порушень на загальну суму переплати пенсії 304,69 грн., недоплати – 506,21 грн. Проведено зустрічі в 20-ти трудових колективах та  опубліковано 7 статей з питання пенсійної реформи. На усному прийомі надано роз’яснення з порушених питань 340 громадянам.

Сектором державних соціальних інспекторів проведено 1026 обстежень матеріально-побутового стану сімей щодо визначення їх нужденності в отриманні соціальних допомог. Здійснено 8889 вибіркових перевірок особових справ стосовно правильності призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми та субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, достовірності поданої сім’єю інформації та 208 особових справи щодо цільового використання коштів, виділених для допомоги при народженні дитини.

Здійснюється моніторинг судових справ по стягненню з управління компенсаційних виплат та допомог згідно Законів України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (за звітний період до управління надійшло 368 позовів, а саме: 361 позов на загальну суму 3 млн. 927 тис. грн. про стягнення компенсаційних виплат передбачених Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; 7 позовів на загальну суму 71 тис.670 грн. про стягнення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 401 звернень громадян з питань соціального захисту, на особистому прийомі керівництвом прийнято 1565 громадян, отримано 6418 документів, із них: знаходились на постійному контролі - 584; прийнято до виконання - 1850; отримано 1365 документів від органів влади вищого рівня, керівників підприємств, установ та організацій різних форм власності, громадян, із них: знаходились на контролі -252; прийнято до виконання – 500.

Проводиться прийом громадян у виконкомі для надання висновків щодо встановлення опіки (піклування) над недієздатними (обмежено дієздатними) особами. За звітний період розглянуто 41 справа на засіданнях ради опіки та піклування, підготовлено 7 проектів рішень про надання дозволу на управління майном від імені недієздатних.

Станом на 01.11.11 на обліку в управлінні перебуває 249 громадян, яких рішенням суду визнано недієздатними із встановленням над ними опіки та 13 осіб, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, піклування.

Управлінням праці та соціального захисту населення районної ради здійснюється соціальний супровід громадян, визнаних судом недієздатними та осіб, які потребують піклування.

Проведено 187 рейдів-обстежень житлово-побутових умов проживання вищезазначеної категорії населення, перевірено наявність майна, його цілісність та збереження, з опікунами проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з питань посилення соціального захисту підопічних, дотримання правил протипожежної безпеки та правил експлуатації газового обладнання під час опалювального сезону, побутової техніки тощо.

Направлено 28 запитів до інтернатних установ психоневрологічного профілю з питання відвідування опікунами свої підопічних, надання їм грошової, матеріальної допомоги та з інших питань.

         Протягом звітного періоду контролювалась робота відділу з питань НС та ЦЗН по розробленню і здійсненню заходів щодо підтримання сталого функціонування органів управління та сил районної ланки обласної територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період; визначались основні напрямки роботи у сфері цивільного захисту населення і території району від надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; забезпечено підготовку і перепідготовку керівного та командно-начальницького складу, органів управління та сил цивільного захисту, навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; координувалась діяльність служб цивільного захисту району, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; організовано та здійснено контроль за накопиченням та цільовим використанням на суб'єктах господарювання району матеріально – технічних ресурсів, призначених для ліквідації надзвичайних ситуацій; організовано роботу з планування укриття населення району у захисних спорудах, ведення їх обліку, контролю стану утримання; організовано роботу евакуаційної комісії та евакуаційних органів району тощо.

         На підприємствах-суб’єктах господарювання проведено 3 об'єктових навчання з суб'єктами господарювання, 31 комплексне та 57 штабних об’єктових навчання, 174 тактико-спеціальних навчань з невоєнізованими формуваннями цивільного захисту, на які залучалось близько 3246 робітників та службовців.

         Значна робота проведена відділом про приведенню фонду захисних споруд у відповідність до вимог керівних документів. Комісією проведено перевірку стану та інвентаризацію 100 % (44 захисні споруди ЦЗ).

         За зверненнями мешканців району оперативно проведено 36 обстежень житло-побутових умов, складено акти та надано пропозиції по вирішенню проблемних питань, що виникли на території та об’єктах району.

          У взаємодії з спеціалістами МВС, СБУ, МНС проводилась робота по виявленню та знешкодженню 24 вибухонебезпечних предметів часів ВВВ на території району, зібрано та вилучено 300 грам ртуті.

         За звітний період на території району не допущено надзвичайних ситуацій, великих аварій та значних пригод.

Значна увага з боку голови районної ради та виконкому приділяється розгляду звернень громадян. На виконання делегованих повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян апаратом ради і виконкому та виконавчими органами ради забезпечено виконання вимог Закону України "Про звернення громадян”, Указів Президента України та доручень Уряду щодо розгляду звернень громадян та здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, установах, організаціях району незалежно від форм власності.

         За період діяльності районної ради 6 скликання та її виконавчого комітету надійшло 1840 усних та письмових звернень, в яких порушено 1872 питання. З них протягом 2011 року надійшло 1527 звернень, в яких порушено 1556 питань.

За звітний період керівниками районної ради та виконкому, виконавчих органів ради на особистому прийомі прийнято 320 громадян (2011р.­ – 282), організовано 32 виїзні прийоми за місцем трудової діяльності та проживання, під час яких прийнято 110 мешканців району.

Прийом громадян проводився на УВП УТОС, ВПО УТОГ, АТЗТ „Україна”, ЗАТ "Західукрвибухпром", КП «Житомиртеплокомуненерго», КВЖРЕП №№ 4,14,15 в державній організації «Комбінат Рекорд», Краєзнавчому музеї Державному архіві, ВАТ "КРОК", Всеукраїнському об'єднанні ветеранів та ряді навчальних закладів району.

На виконання делегованих міською радою повноважень протягом звітного періоду здійснено перевірки роботи зі зверненнями громадян на 6 підприємствах, організаціях та установах різної форми власності.

Відповідні перевірки проведено на КП "Житомиртеплокомуненерго" та "Управління автомобільних шляхів", ЖЦРВ ВАТ "Мегабанк", ТОВ "Ферпласт-Україна", в управлінні Пенсійного фонду України в Богунському районі та ПВНЗ "Європейський університет" Житомирська філія, ДП "Молочний завод "ТОВ"Молочна фабрика"Рейнфорд". За результатами перевірки надіслано рекомендації щодо удосконалення роботи зі  зверненнями, вказано на недоліки в роботі, надано методичну допомогу.

Особлива увага приділяється розгляду звернень пільгової категорії громадян та малозабезпечених верств населення. З 1840 громадян, що звернулись до районної ради впродовж звітного періоду, найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, інвалідів загального захворювання, інвалідів та учасників ВВВ, багатодітних та одиноких матерів.

         Районною радою та її виконавчими органами вживались заходи щодо забезпечення належного розгляду і вирішення питань, порушених громадянами у зверненнях. Із загальної кількості порушених у зверненнях питань (1872) задоволено 1258, або 67 %; з 144 (8%) питань громадянам в межах законодавства та нормативно-правових актів дано роз’яснення; 30 громадянам (1,5 %) – відмовлено; 440 (23,5 %) питань щодо призначення житлових субсидій і надання грошової та натуральної допомог залишаються на контролі, оскільки остаточне рішення має прийняти виконавчий комітет на своєму засіданні з дотриманням вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації". Всім заявникам надано письмові роз’яснення щодо переносу термінів розгляду їх звернень.

При райвиконкомі, більше 10 років створено і працює районна комісія з підготовки матеріалів до видання серіалу «Книга Пам’яті України», якою проводиться робота по увічненню пам’яті загиблих в роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років воїнів-житомирян і мирних громадян.

         На даний час в області, за безпосередньою участю районної комісії, створений і випущений історико-меморіальний серіал «Книга Пам’яті України» у 12-ти томах, обласна «Книга Скорботи», здійснюється підготовка матеріалів до випуску серіалу «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область».

         Після завершення роботи над серіалом «Книга Скорботи» районній комісії було поставлено завдання, відповідно до плану Українського інституту національної пам’яті, працювати над реалізацією Програми з питань увічнення героїзму і жертовності українського народу в роки Другої світової війни.

В районній раді та її виконавчих органах проводиться постійна системна робота з кадрами відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», в основу якої покладено принципи демократичного добору і просування по службі за діловими і професійними якостями, постійне навчання працівників та заохочення їх до службової кар’єри, залучення молоді до служби в органах місцевого самоврядування. При районній раді постійно працюють 2 комісії: конкурсна та атестаційна.

В грудні 2010 року була проведена атестація працівників апарату районної ради і виконкому та виконавчих органів ради, проведено 4 засідання атестаційної комісії на яких атестовано 32 працівника  апарату районної ради та її виконавчих органів. З листопада 2010 року 3 працівника успішно пройшли стажування та перейшли на вищі посади у виконавчих органах ради.

         Виконавчим комітетом розглядались клопотання підприємств, установ та організацій щодо нагородження їх працівників Грамотами виконкому та відзначення Подяками голови ради до державних і професійних свят, ювілейних дат, приймались відповідні розпорядження голови ради.

         Постійно вдосконалюється робота районної ради щодо інформування населення про діяльність ради і виконкому. Для цього використовуються такі форми роботи як: проведення зустрічей з трудовими колективами, особистий прийом виборців за місцем їх проживання, висвітлення діяльності ради в друкованих засобах масової інформації та на районній сторінці веб-сайту міської ради, оприлюднення рішень ради та виконкому, з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

         Щомісячно проводяться розширені апаратні наради керівництва ради та виконкому з керівниками та спеціалістами апарату ради та виконавчих органів ради, щоп’ятниці проводяться апаратні наради при голові ради заступників голови, керівників відділів та виконавчих органів ради.

Районна рада та її виконавчі органи активно співпрацюють з громадськими організаціями, а саме: з районними ветеранськими організаціями, Чорнобильськими фондами, Радою директорів підприємств і організацій, радою жінок району, асоціаціями інвалідів та ветеранів у питаннях забезпечення колективних потреб мешканців району та міста.

         Виконавчий комітет районної ради не стоїть осторонь вирішення загальноміських проблем покращення роботи житлово-комунального господарства, санітарного стану міста, питань підготовки до осінньо-зимового періоду, тощо. Працівники апарату ради і виконкому, виконавчих органів ради та депутати беруть активну участь у загальноміських заходах, місячниках щодо благоустрою і санітарії, організовують і проводять конкурси-огляди щодо підвищення рівня правової освіти населення та до Дня міста Житомира, проводять депутатські огляди, що сприяє вирішенню питань життєзабезпечення населення міста Житомира в цілому.

         За час, що минув з початку скликання у своїй діяльності, як голови ради, значна увага приділялась налагодженню співпраці і взаємодії з міською та обласною радами. Так як голів районних у місті рад обрано членами виконавчого комітету міської ради, постійно беру участь у його засіданнях. Неодноразово вносила свої пропозиції на засідання виконкому до проектів рішень, які стосуються колективних потреб мешканців району. Брала участь у проведенні сесії Житомирської міської та обласної рад, у засіданнях Координаційної ради при голові обласної ради.

         З метою захисту і підтримки інтересів територіальної громади району у своїй подальшій діяльності налаштована на конструктивну співпрацю з усіма гілками влади, депутатами всіх рівнів, незалежно від їх політичного спрямування.

 

Голова ради                                    Л.П.Янушевич



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare