Відділ ведення Державного реєстру виборців
Богунської районної у м.Житомирі ради
Адреса: 10003 м.Житомир, вул.Перемоги, 55 (праве крило адмін. будинку), 3 поверх, каб.301 |
|
Тел.(0412) 426543, 426544, факс (0412) 426545 |
|
Режим роботи: з 9.00 до 18.00 год. Обідня перерва: з 13.00 до 14.00 год. Вихідні дні: Субота, неділя |
Особовий склад відділу ведення ДРВ
Завідувач відділу | Старинець Світлана Миколаївна |
Заступник завідувача | Коломійчук Тетяна Володимирівна |
Головний спеціаліст | Майстренко Ірина Сергіївна |
Головний спеціаліст | Гапонюк Артур Ярославович |
Головний спеціаліст | Насонова Наталія Миколаївна |
Головний спеціаліст | Рублюк Анатолій Олександрович |
22 лютого 2007 року Верховна Рада прийняла Закон України «Про Державний реєстр виборців», в якому визначено правові та організаційні засади створення і ведення Державного реєстру виборців в Україні. Цей Закон набрав чинності з 1 жовтня 2007року.
Відділ ведення Державного реєстру виборців Богунської районної у м.Житомирі ради створений 1 жовтня 2007 року рішенням восьмої сесії п’ятого скликання відповідно до Закону України «Про Державний реєстр виборців».
Кадрове наповнення відділу розпочалося у листопаді 2007 року. Згідно із штатним розписом чисельність працівників відділу визначена у кількості 6 штатних одиниць. Відділ працює з базою даних, яка налічує біля 120 тис. діючих виборців.
Державний реєстр виборців (далі - Реєстр) - автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, обробки даних, які містять передбачені цим Законом відомості, та користування ними, створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі – виборців).
Загальний характер Реєстру забезпечує включення до Реєстру усіх виборців незалежно від місця їх проживання чи перебування з метою реалізації принципу загального виборчого права.
Метою створення Державного реєстру виборців в Україні є:
1) забезпечення державного обліку громадян України;
2) спрощення процесу складання виборчих списків;
3) підтримання в актуальному стані бази даних виборців, своєчасного внесення змін до персональних даних виборців;
4) уникнення фальсифікацій, дублювань, інших помилок в процесі проведення виборів та референдумів.
Основними завданнями Реєстру є:
1) ведення персоніфікованого обліку виборців;
2) складання списків виборців для проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, всеукраїнських та місцевих референдумів.
Форма ведення Реєстру:
1. Реєстр ведеться в електронній формі з єдиною централізованою базою даних, яка містить персональні дані усіх виборців України.
2. Для ведення Реєстру застосовуються системні класифікатори. Системні класифікатори, необхідні для функціонування Реєстру, розробляються розпорядником Реєстру та затверджуються Кабінетом Міністрів України.
У базі даних Реєстру зберігається така інформація про виборців:
- ідентифікаційні персональні дані
- персональні дані, що визначають місце та умови голосування виборця
- службові персональні дані.
Відповідно до ст.10 Закону України «Про Державний реєстр виборців», кожен виборець має право:
- подавати свої персональні дані до відповідного відділу ведення Державного реєстру виборців;
- знати про своє включення (не включення) чи включення (не включення) інших осіб до Державного реєстру виборців;
- знати про використання своїх персональних даних;
- одержувати на безоплатній основі у будь-який час від відповідного органу ведення Реєстру повну інформацію у доступній формі про свої персональні дані, внесені до Реєстру;
- звертатися у порядку встановленому Законом до відповідного органу ведення Реєстру з мотивованою заявою, щодо неправомірного включення (не включення) до Реєстру себе чи інших осіб, запису про себе чи про інших осіб, виправлення недостовірних відомостей Реєстру щодо себе або інших осіб;
- оскаржувати у порядку, встановленому Законом, рішення, дії чи бездіяльність органів Реєстру;
- захищати будь-якими не забороненими Законом свої права та законні інтереси у разі їх порушення при веденні Реєстру.
Для того, щоб виявити будь-які неточності в даних виборців, які занесені до бази даних Реєстру було проведено первинне уточнення персональних даних. Такі неточності стосувалися:
- неправильного написання прізвища, імені, по-батькові виборця
- помилкової інформації щодо дати та місця народження
- неправильного вказання адреси, за якою проживає виборець
- включення одного й того ж виборця до Реєстру кілька разів
- невключення виборця до Реєстру
- включення виборця не за тією адресою
- включення до Реєстру померлих осіб.
Відділ здійснює періодичне поновлення бази даних Реєстру щомісячно на підставі відомостей, що надаються органами, закладами, установами, організаціями визначеними ст.22 Закону України «Про Державний реєстр виборців».
Для того, щоб інформація в Реєстрі була точною, відділ ведення Державного реєстру виборців Богунської районної у м.Житомирі ради звертається до кожного виборця Богунського району з пропозицією перевірити свої персональні дані у Реєстрі, усунути невідповідності та неточності в записі про себе. При собі обов’язково мати документ, що посвідчує особу і громадянство виборця - паспорт громадянина України або (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) - тимчасове посвідчення громадянина України.