Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 62
візитів сьогодні: 5735
візитів всього: 743638
Прогноз погоди
12.09.11 – Про внесення змін в рішення Житомирської міської ради від 18.03.09 № 878 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира”

ПРОЕКТ

від 12.09.11

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

Сьома сесія шостого скликання

 

Про внесення змін в рішення

Житомирської міської ради

від 18.03.09 № 878

“Про затвердження Порядку

проведення конкурсу на право

оренди нерухомого майна

комунальної власності територіальної

громади м. Житомира”

 

У зв’язку із прийняттям Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо орендних відносин” від 21.04.2011 р. №3269-VI, яким було внесено зміни до ст.ст. 1,3,4,5,7,8,9,10,11,19,22,27 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни в рішення міської ради від 18.03.09 № 878 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира”, а саме:

1.1. Підпункт 1.3. викласти в такій редакції:

“Конкурс на право оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира проводитися за ініціативою виконавчого комітету міської ради або за пропозицією комісії у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста, або за наявності двох і більше заяв на оренду від потенційних орендарів за умови відсутності заяви від особи, яка відповідно до законодавства має право на отримання відповідного комунального майна в оренду без проведення конкурсу.”

1.2. Підпункт 2.1. викласти в такій редакції:

“Для участі в конкурсі учасник конкурсу подає на ім’я голови конкурсної комісії заяву про оренду (заявку на участь у конкурсі).

До заяви учасник конкурсу додає перелік документів передбачених п. 1.4. Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, яке затверджене рішенням Житомирської міської ради від 18.03.2009 р. №877.

Крім вищезазначеного переліку учасник конкурсу додає:

- довідку щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство;

- підтвердження сплати завдатку в розмірі орендної плати за два місяці згідно з початковим розміром орендної плати. Початковий (мінімальний) розмір орендної плати – це визначений умовами конкурсу розмір орендної плати, визначений відповідно до Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням міської ради.

- повідомлення про відкриття поточного рахунку в банківській установі.

Визначений умовами конкурсу розмір завдатку вноситься учасником конкурсу на відповідний розрахунковий рахунок орендодавця. Учаснику, який став переможцем конкурсу, сума завдатку зараховується в рахунок наступних орендних платежів. Учасникам, які не стали переможцями конкурсу, сума завдатку повертається протягом 10 робочих днів.

Переможець конкурсу зобов’язаний компенсувати витрати орендодавця на здійснення незалежної оцінки об’єкта оренди.”

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Семенець Г.В.

 

 

Міський голова                                                                             В.М. Дебой



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare