Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 41
візитів сьогодні: 5710
візитів всього: 686675
Прогноз погоди
Порядок складання та подання запитів

Згідно із Законом України „Про доступ до публічної інформації”, Указом Президента України „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” з метою забезпечення прозорості та відкритості районної влади, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, виконавчий комітет Корольовської районної ради надає публічну інформацію у відповідь на інформаційний запит.

Публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

Відповідно до розпорядження голови районної ради № 22 від 18.07.11 „Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м. Житомира”, для оформлення інформаційного запиту Ви можете звернутися до управління, відділів, спеціалістів які в установленому порядку відповідають за реєстрацію, облік, систематизацію, контроль та надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради та її виконавчих органів, а також надають консультації під час оформлення таких запитів:

 

загальний відділ Корольовської районної ради

каб. № 311, тел. 33-00-86,

каб. № 312, тел. 33-09-89;

 

організаційний відділ Корольовської районної ради

каб. № 308, тел. 33-00-32, 33

 

управління праці та соціального захисту населення

каб. № 204, тел. 33-10-44.

 

Скопіювати офіційні документи, які містять публічну інформацію, можна на 3-му поверсі адмінбудинку каб. №312 за адресою: площа Польова, 8.

 

Запит від особи на отримання інформації можна подати у довільній формі. При цьому необхідно обов’язково вказати:

1) ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);

3) підпис і дату.

 

 Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:

·        Від фізичної особи (Завантажити)

·        Від юридичної особи (Завантажити)

·        Від об’єднань громадян (Завантажити)



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare