Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 40
візитів сьогодні: 5578
візитів всього: 506232
Прогноз погоди
Звіт про основні результати службової дiяльностi муніципальної міліції
Інформація 
про роботу підрозділу по охороні об’єктів комунальної власності ОРМ УДСО при УМВС України в Житомирській області
за чотири місяці 2012 року
Підрозділом вживались організаційні та практичні заходи щодо належного забезпечення безпеки життєдіяльності, благоустрою й громадського порядку в обласному центрі, як під час підготовки та проведення масових заходів різноманітного характеру, так і під час виконання своїх службових обов’язків представників місцевої влади та її виконавчих комітетів. 

Так, за звітній період працівниками підрозділу було забезпечено охорону громадського порядку під час проведення різноманітних свят та розважальних або шанувальних заходів, виконання своїх службових обов’язків працівниками різних управлінь, департаментів, служб та   відділів: департаменту власності та ринкового регулювання, управління житлового господарства, комунального, архітектури, Житомирської міської санепідемстанції, управління культури, Богунським та Корольовським РВ УМВС України, КВЖРЕП-ів, комунальних підприємств – ТТУ, «Реклама», «Інспекція з благоустрою м. Житомира», «Житомирводоканал».

Однією з найважливіших завдань підрозділу є забезпечення благоустрою, санітарної чистоти та порядку на території міста, утримання житлових приміщень, впорядкування торгівлі на території міста (вулицях та майданах), громадського порядку та дотримання законності під час роботи комісій різноманітного спрямовування.

З грудня місяця 2011 року по 01 березня 2012 року з 20-00 год. до       08-00 год. співробітниками підрозділу забезпечено громадський порядок біля встановлених тимчасових наметів для обігріву бездомних осіб за адресами: вул. В.Бердичівська,113, Щорса,131, пр-кт Миру,11.
Забезпечено громадський порядок під час під час роботи робочої групи з представників КВЖРЕП-ів № 1,8,11,13,15,16 по стягненню заборгованості із населення за спожиті житлові послуги відповідно до п.п. 7-8 протокольного рішення від 22.09.2011 № 12 засідання міської комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Відповідно до Рішень виконавчого комітету міської ради від 15.02.2012 № 78 «Про скасування рішення виконкому міської ради від 23.06.2005 № 429» та Житомирської міської ради від 24.10.2011 № 235 «Про роботу тимчасової спеціальної комісії» працівниками підрозділу по охороні об’єктів комунальної власності взято участь у складі комісії з представників департаменту власності та ринкового регулювання міської ради, Корольовського РВ УМВС, Житомирської міської санепідемстанції, ДПІ м. Житомира, КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» в проведенні заходів спрямованих на заборону здійснення несанкціонованої торгівлі та торгівлі з рук у невстановлених місцях, на вулицях прилеглих до ринку Житнього.
 
Проведеною роботою підрозділом на території міста спостерігається зменшення загальної кількості місць утворення стихійної торгівлі:
- вул. В.Бердичівська,54-56 – район м-ну «Квартал», перехрестя Корольова – Вітрука (Вітрука,13), Вітрука,41, пр-кт Миру,8-10 – ліквідовано стихійну торгівлю.
За вказаний період працівниками підрозділу забезпечено виконання 46 документів: рішень, розпоряджень, доручень, листів від департаментів, відділів та служб Житомирської міської ради.
 
Розглянуто 35 звернень громадян, які надійшли від міської ради, виконаних за терміном розгляду.   
     
Крім того, проводилась профілактична робота щодо недопущення фактів вчинення адміністративних правопорушень. Під час даної роботи проведено індивідуальні профілактичні бесіди та виносились офіційні попередження щодо недопущення вчинення правопорушень, із них:
- щодо недопущення порушень у сфері благоустрою міста – 107;
- щодо недопущення порушень правил торгівлі на вулицях і майданах – 200.
 
Під час відпрацювань складено 83 адміністративні протоколи Кодексу України про адміністративні правопорушення, із них:
• ст. 135 ч.2 – 2 (Безквитковий проїзд);
• ст. 150 – 1 (Порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями);
• ст. 152 – 11 (Порушення правил благоустрою територій населених пунктів);
• ст. 155 ч.1 – 2 (Порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю);
• ст. 156 ч.3 – 2 (Порушення правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами);
• ст. 160 – 40 (Торгівля з рук у невстановлених місцях); 
• ст. 164 ч.1 – 3 (Порушення порядку провадження господарської діяльності);
• ст. 164-9 ч.1 – 1 (Незаконне розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп’ютерних програм, баз даних);
• ст. 175-1 ч.1 – 1 (Куріння тютюнових виробів у заборонених місцях);
• ст. 178 – 20 (Розпивання спиртних напоїв у громадських місцях і поява в громадських місцях у п’яному вигляді).
 
Також, працівниками підрозділу забезпечується цілодобова охорона адміністративного приміщення міської ради. Відповідно до функціональних обов’язків працівник Підрозділу забезпечуює контрольно – пропускний режим, контролює дотримання режиму робочого дня, охорону громадського порядку, цілісність приміщення та збереження майна.
 
Основні зусилля будуть направлені на недопущення незаконної торгівлі на вулицях, майданах міста та недопущення норм і правил порушень у сфері благоустрою. 

Старший інспектор муніципального підрозділу по ООКВ окремої роти міліції УДСО при УМВС України в Житомирській області лейтенант міліції    С.М.Куліков

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare