Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 609
візитів сьогодні: 5529
візитів всього: 476969
Прогноз погоди
Положення про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам та малозабезпеченим громадянам міста Житомира
Дане Положення про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира (далі Положення) спрямоване на реалізацію конституційного права  громадян на соціальний захист, забезпечення рівня життя не нижчого від прожиткового мінімуму шляхом надання адресної соціальної допомоги.
 
1. Загальні положення
1.1. Положення передбачає порядок та  умови надання громадянам міста Житомира допомоги з урахуванням вимог Конституції України, законів України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про соціальні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових актів.
1.2. Право на отримання адресних соціальних допомог мають громадяни, які зареєстровані на території міста Житомира.
2.   Види адресних соціальних допомог
2.1. Відповідно до цього Положення надаються наступні види адресних соціальних допомог:
2.1.1. Одноразова грошова виплата Житомирського міського голови;
2.1.2. Адресні допомоги:
2.1.2.1. Адресна матеріальна допомога;
2.1.2.2. Адресна допомога на придбання продуктів харчування першої необхідності;
2.1.2.3.  Адресна допомога на придбання ліків. 
2.1.3.  Допомога вживаним одягом,  побутовими послугами лазні та  перукаря, по ремонту одягу та взуття;
2.1.4.    Безоплатне харчування.
3. Одноразова грошова виплата Житомирського міського голови
3.1. Одноразова грошова виплата Житомирського міського голови проводиться один раз на рік ветеранам та інвалідам війни, учасникам бойових дій, особам, які внесли значний вклад в розвиток міста та на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань”; особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; реабілітованим громадянам, на яких поширюється  чинність Закону України „Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні”;  інвалідам війни I-III групи, які брали участь у бойових діях в Республіці Афганістан та на території інших держав, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; учасникам ліквідації наслідків  аварії на Чорнобильській АЕС та постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, які віднесені до 1 категорії; інвалідам, які є активістами громадських організацій та особам, яким виповнилося 100 та більше років.
3.2. Одноразова грошова виплата Житомирського міського голови проводиться відповідно до клопотань керівників громадських організацій  міста до державних та визначних дат.
В клопотанні зазначається прізвище, ім’я, по – батькові особи, представленої до надання одноразової грошової виплати Житомирського міського голови, її адреса та статус, тощо.
Клопотання керівників громадських організацій ветеранів та інвалідів розглядаються на комісії виконавчого комітету з питань надання матеріальної допомоги.
3.3. На підставі висновків комісії одноразова грошова виплата Житомирського міського голови надається рішенням виконавчого комітету міської ради.
4. Адресна матеріальна допомога
4.1. Адресна матеріальна допомога  може бути надана один раз на рік, громадянам, які тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище, у зв’язку з важкою хворобою, оперативним лікуванням та з інших причин, а також потерпілим від стихійного лиха, пожежі, що підтверджено відповідними документами, у яких сукупний дохід на одного члена сім’ї в розрахунку на місяць складає до 120 % встановленого законодавством прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність на момент звернення та на підставі пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення.
4.3. В окремих випадках, (необхідність лікування, різке погіршення матеріального стану та інше), може бути розглянуто питання повторного виділення адресної матеріальної допомоги з врахуванням попередньої суми отриманих коштів упродовж року на підставі пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення за рішенням виконавчого комітету міської ради на підставі висновків комісії виконавчого комітету міської ради з питань надання матеріальної допомоги та акту обстеження умов проживання сім’ї заявника.
5. Адресна допомога на придбання продуктів харчування першої необхідності
5.1. Адресна допомога на придбання продуктів харчування першої необхідності надається один раз на рік інвалідам та дітям-інвалідам, у яких сукупний дохід на одного члена сім’ї в розрахунку на місяць складає до 150 % встановленого законодавством прожиткового мінімуму для осіб, які втратили                                                                
працездатність на момент подання заяви та на підставі пакету документів, визначених пунктом  9 даного Положення.
5.2. Розмір адресної допомоги на придбання продуктів харчування не може бути менше 5% від прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб на момент прийняття рішення виконавчого комітету міської ради.
5.3. Надання  адресної допомоги на придбання продуктів харчування першої необхідності особам, зазначеним в пункті 5.1. даного Положення, не обмежує їх права на отримання інших видів адресних соціальних допомог.
6. Адресна допомога на придбання ліків
6.1. Адресна допомога на придбання ліків може бути надана щоквартально громадянам, які потрапили в скрутне матеріальне становище,  в зв’язку з довготривалою хворобою, у яких сукупний дохід на одного члена сім’ї в розрахунку на місяць складає до 125 % встановленого законодавством прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність на момент подання заяви та на підставі пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення.
6.2. Розмір адресної допомоги на придбання ліків не може бути менше 10% від прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб, що затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
6.3. Особам, хворим на фенілкетонурію надається допомога на придбання лікувального харчування в розмірі, що затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
6.4  Надання  адресної допомоги на придбання ліків особам, зазначеним в пункті 7.1. даного Положення, не обмежує їх права на отримання інших видів адресних соціальних допомог, крім допомоги відповідно до пункту 2.1.2.1.   
7. Допомога  вживаним одягом, побутовими послугами лазні та перукаря, по ремонту одягу та взуття
7.1. Допомога вживаним одягом, побутовими послугами лазні та перукаря, по  ремонту одягу та взуття надається громадянам, які потрапили в скрутне матеріальне становище, в зв’язку з хворобою та з інших причин, а також потерпіли від стихійного лиха, пожежі, що підтверджено відповідними документами, у яких сукупний дохід на одного члена сім’ї складає до 135 % встановленого законодавством прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність на момент звернення та на підставі пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення.
7.2. Допомога вживаним одягом надається один раз на рік, побутові послуги лазні та перукаря надаються не більше одного разу в квартал, ремонт одягу - до п’яти одиниць на рік та  ремонт взуття - до двох  пар на рік.
7.3. Побутові послуги лазні надаються, у разі потреби, за зверненням громадян, які потребують такої допомоги та мають право на її отримання згідно з цим Положенням на підставі заяви.
7.4. Надання вживаного одягу та побутових послуг перукаря, ремонту одягу та взуття пенсіонерам, інвалідам та малозабезпеченим громадянам міста
Житомира особам, зазначеним пунктом 7.1. даного Положення здійснюється міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Житомирської міської ради .
8. Безоплатне харчування
8.1.  Безоплатне харчування надається упродовж одного місяця один раз на рік  малозабезпеченим громадянам, які тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище, в зв’язку з хворобою та з інших причин, а також потерпілим від стихійного лиха, пожежі, що підтверджено відповідними документами, у яких сукупний дохід на одного члена сім’ї складає до 120 % встановленого законодавством прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність на момент звернення та на підставі пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення. 
8.2. Для надання безоплатного харчування складаються списки громадян на підставі клопотань громадських організацій ветеранів та інвалідів міста, лікувальних установ, Житомирського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), особистих звернень громадян тощо.
8.3. Комісія виконавчого комітету міської ради з питань надання матеріальної допомоги щомісячно визначає кількість днів, упродовж яких надається безоплатне харчування та надає висновки виконавчому комітету міської ради для прийняття рішення про надання безоплатного харчування .
8.4. Громадянам, які звернулися до виконавчого комітету міської ради та відносно яких прийнято рішення виконавчого комітету міської ради щодо надання безоплатного харчування видаються талони, про що проводиться реєстрація в книзі обліку.
8.5. Підприємства громадського харчування щоденно складають акт на видачу гарячих обідів у відповідності до представлених талонів і списків, що підписуються відповідальними працівниками управління праці та соціального захисту населення та підприємств громадського харчування.
8.6. Використані талони після складання відповідного акту підлягають списанню.  
8.7. Підприємства громадського харчування подають до управління праці та соціального захисту населення міської ради до 1 числа місяця наступного за звітним акт реалізації обідів за попередній місяць.
8.8. Контроль за наданням безоплатного харчування здійснюється управлінням праці та соціального захисту населення міської ради спільно з громадськими організаціями міста, у разі харчування членів цих організацій. 
8.9.  Надання  безоплатного харчування особам, зазначеним в пункті 8.1. даного Положення, не обмежує їх права на отримання інших видів адресних соціальних допомог.
9. Перелік документів для надання адресних соціальних допомог
9.1. Для надання адресних соціальних допомог відповідно до пунктів 2.1.2.-2.1.4. громадяни подають до виконавчого комітету міської ради такі документи: заяву, документ, що посвідчує особу уповноваженого представника сім’ї, довідку про склад сім’ї,  довідки про доходи за попередні три місяці  всіх членів сім’ї, а в разі необхідності - інші  документи, що відповідають суті заяви (довідка з лікувальної установи, погіршення матеріального стану сім’ї, акт про пожежу, тощо).
9.2. Непрацюючі працездатні громадяни, які звернулися за наданням адресних соціальних допомог подають копію трудової книжки.  
9.3.  Виходячи з конкретних обставин, що склалися в сім’ї та підтверджені відповідними документами згідно пункту 9.1., адресні соціальні допомоги визначені пунктами 2.1.2 – 2.1.4 (за виключенням пункту 2.1.2.2.) можуть бути надані незалежно від розміру сукупного доходу на одного члена сім’ї з усіма соціальними виплатами та іншими доходами за рішенням виконавчого комітету міської ради на підставі висновків комісії виконавчого комітету з питань надання матеріальної допомоги та акту обстеження умов проживання сім’ї заявника.
9.4. Управлінням праці та соціального захисту населення міської ради забезпечується:
9.4.1.  Оформлення документів для надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам та малозабезпеченим громадянам міста Житомира та за висновками комісії виконавчого комітету міської ради з питань надання матеріальної допомоги;
9.4.2.  Підготовка проекту рішення виконавчого комітету міської ради щодо надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим та іншим категоріям громадян міста Житомира.
9.4.3.  Контроль за економним та раціональним використанням коштів міського бюджету.
9.5. Звернення громадян, відповідно до поданих документів щодо надання адресних соціальних допомог визначених пунктами 2.1.2-2.1.4 узагальнюється актом обстеження умов проживання сім’ї заявника, що складається комісійно
спеціалістами управління праці та соціального захисту населення міської ради із залученням інших спеціалістів.
9.6. У разі подання заяви підопічними міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Житомирської
міської ради на отримання адресних соціальних допомог керівник зазначеної вище установи виходить з клопотанням про надання адресних соціальних
допомог підопічним перед міським головою та забезпечує формування пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення.
9.7. У разі розгляду клопотань «Житомирського обласного центру адаптації осіб, що втратили соціально-корисні зв’язки» при УМВС України в Житомирській області для осіб, які втратили соціально-корисні зв’язки, необхідна  наявність довідки про звільнення з місць позбавлення волі.
10. Умови, за яких може бути відмовлено в наданні адресних соціальних  допомог
10.1. Адресні соціальні допомоги не надаються у разі, коли:
працездатні члени  малозабезпеченої  сім'ї  не  працюють,  не вчаться за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних,   вищих   навчальних   закладах  I-IV  рівня акредитації протягом трьох місяців,  що передують місяцю звернення за  наданням адресної соціальної допомоги (крім осіб,  які в установленому  порядку  визнані  безробітними  та  за  інформацією центрів  зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню;  осіб,  які доглядають за дітьми до  досягнення ними трирічного віку або за дітьми,  які потребують догляду  протягом   часу,   визначеного   у   медичному   висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років,  а також за особами,  які досягли 80- річного віку);
10.2. За наявності обставин, передбачених в абзаці другому пункту 10.1., адресні соціальні допомоги  можуть  бути  надані у разі, коли:
10.2.1. У малозабезпеченій багатодітній сім'ї  виховуються  троє  або більше  дітей  віком  до  18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх,  а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах
I-IV рівня акредитації, але не довше ніж до досягнення ними 23-річного віку);
10.2.2. У складі сім’ї є інвалід;
10.2.3. Неможливість отримання   будь-яких   джерел   для   існування пов'язана з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім'ї, що підтверджено відповідними документами.
11. Покриття витрат для фінансування адресних соціальних допомог
11.1. Фінансування витрат для надання адресних соціальних допомог здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний рік.
12. Виплата  допомоги          
12.1. Виплата допомоги відповідно до пунктів 2.1.1. - 2.1.3 проводиться через відділення банків шляхом перерахування на особовий рахунок
одержувача допомоги, з використанням персоніфікованих електронних пластикових карт в рамках Проекту „Соціальна картка житомирянина”.
12.2. Перерахування коштів проводиться відповідно до укладеної угоди між головним розпорядником коштів та юридичною особою-постачальником послуг.
Для отримання адресних соціальних допомог громадянином самостійно відкривається особовий рахунок у відділеннях банківської установи, з якою управлінням праці та соціального захисту населення міської ради укладено відповідну угоду.
12.3. В окремих випадках, виплата допомоги відповідно до пункту 2.1.1. Положення  проводиться згідно поштового переказу через державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" за місцем проживання одержувача допомоги  з урахуванням відсотків поштового збору від наданої суми  виплати.
13. Облік одержувачів адресних соціальних допомог
13.1.  З метою ведення обліку сімей - одержувачів  адресних соціальних  допомог,  забезпечення контролю за правильністю і своєчасністю її надання, а
також для організації нормативно-довідкової інформації забезпечується  ведення єдиної обліково - інформаційної системи.
13.2. Єдина обліково-інформаційна система одержувачів адресної соціальної допомоги формується спеціалістами управління праці та соціального захисту населення міської ради та використовується з додержанням вимог Закону України "Про інформацію" та інших нормативно – правових документів.
14. Рішення про надання адресних соціальних допомог
14.1. Питання щодо надання адресних соціальних допомог розглядаються попередньо на засіданні комісії виконавчого комітету міської ради з питань надання матеріальної допомоги.
14.2. Виконавчий комітет міської ради приймає рішення про надання адресних соціальних допомог відповідно до пунктів 2.1.1.-2.1.4. на основі висновків комісії виконавчого комітету міської ради з питань надання матеріальної допомоги.
 
 УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 21.05.2014 № 174
м. Житомир
 
Про внесення змін в додаток 2
до рішення міськвиконкому
від 06.02.13 № 48
 
З метою удосконалення організації роботи щодо надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам всіх категорій та іншим категоріям громадян міста Житомира та відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни в п.1.2, 11.1. додатку 2 до рішення міськвиконкому від 06.02.13 № 48 „Про затвердження Положення про „Соціальну картку житомирянина” та Положення про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира", а саме:
1.1. Пункт 1.2. викласти в такій редакції:
„1.2. Право на отримання адресних соціальних допомог мають громадяни, які зареєстровані та/або проживають на території міста Житомира.”
1.2. Пункт 11.1. викласти в такій редакції:
„11.1. Фінансування витрат для надання адресних соціальних допомог здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний рік та за рахунок благодійних внесків організацій, підприємств, установ та громадян.”
2. Доповнити пункт 2.1.2.1. додатку 2 до рішення міськвиконкому від 06.02.13 № 48 „Про затвердження Положення про „Соціальну картку житомирянина” та Положення про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира" підпунктами 2.1.2.1.1. та 2.1.2.1.2. наступного змісту:
„2.1.2.1.1. Одноразова адресна матеріальна допомога сім’ям військовослужбовців.”
„2.1.2.1.2. Щомісячна адресна матеріальна допомога на дітей військовослужбовців.”
2.1. Доповнити пункт 4 додатку 2 до рішення міськвиконкому від 06.02.13 № 48 „Про затвердження Положення про „Соціальну картку житомирянина” та Положення про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира” підпунктом 4.4. наступного змісту:
„Одноразова адресна матеріальна допомога надається сім'ям військовослужбовців, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання обов’язків військової служби (службових обов'язків) в період проходження військової служби під час участі в антитерористичній операції на території України за клопотанням військової частини та на підставі пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення за рішенням виконавчого комітету міської ради.
Щомісячна адресна матеріальна допомога надається на дітей військовослужбовців, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання обов’язків військової служби (службових обов'язків) в період проходження військової служби під час участі в антитерористичній операції на території України до досягнення ними 18-річного віку та, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах І – ІV рівня акредитації, на підставі довідки навчального закладу – до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше, ніж до досягнення ними 23 років, в розмірі 50 % прожиткового мінімуму для відповідної категорії громадян, встановленого відповідно до чинного законодавства України.”
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.
 
Секретар міської ради                                                             Л.В.Цимбалюк
 
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 20.05.2015   № 314
м. Житомир
 
Про внесення змін в додаток 2
до рішення міськвиконкому
від 06.02.13 № 48
З метою удосконалення організації роботи щодо надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам всіх категорій та інтим категоріям громадян міста Житомира, та відповідно до статті 6 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни в пункт 4 додатку 2 до рішення міськвиконкому від 06.02.13 № 48 „Про затвердження Положення про „Соціальну картку житомирянина” та Положення про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира", а саме:
1.1. Підпункт 4.4. викласти в такій редакції:
„Одноразова адресна матеріальна допомога надається сім'ям військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції, а також   працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції врайонах її проведення, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання обов’язків військової служби (службових обов'язків) за клопотанням військової частини, підприємства, установи, організації та на підставі пакету документів, визначених пунктом 9 даного Положення за рішенням виконавчого комітету міської ради.
Щомісячна адресна матеріальна допомога надається на дітей військовослужбовців, (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції, а також працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її      проведення, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання обов’язків військової служби (службових обов'язків) до досягнення ними 18-річного віку та, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно- технічних та вищих навчальних закладах І – IV рівня акредитації, на підставі довідки навчального закладу – до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше, ніж до досягнення ними 23 років, в розмірі 50 % прожиткового мінімуму для відповідної категорії громадян, встановленого відповідно до чинного законодавства України.”
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.
 
Секретар міської ради                                                               Л.В.Цимбалюк
 
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 03.06.2015  № 348
м. Житомир
 
Про внесення доповнень в пункт 4
додатку 2 до рішення міськвиконкому
від 06.02.13 № 48
 
З метою удосконалення організації роботи щодо надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам всіх категорій та іншим категоріям громадян міста Житомира та відповідно до статей 6, 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
1. Внести доповнення в пункт 4 додатку 2  до рішення міськвиконкому від 06.02.13 № 48 „Про затвердження Положення про „Соціальну картку житомирянина” та Положення про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира", а саме: доповнити пункт 4 підпунктами 4.5. та 4.6. наступного змісту:
4.5. „Право на отримання адресної матеріальної допомоги має один з членів сім’ї, які на день загибелі або смерті осіб, що брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення, загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання обов’язків військової служби (службових обов'язків), зареєстровані та постійно проживають в місті Житомирі.
До членів сім’ї відносяться особи, визначені відповідно до Цивільного кодексу України та статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".
4.6. „Адресна матеріальна допомога надається внутрішньо переміщеним особам за місцем тимчасового перебування на підставі довідки про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, виданої органами соціального захисту населення за фактичним місцем проживання, та на підставі документів, визначених пунктом 9 даного Положення.”
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.
 
Секретар міської ради                                                                   Л.В.Цимбалюк


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare