Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 49
візитів сьогодні: 5546
візитів всього: 477280
Прогноз погоди
Звернення громадян

 

Інформація-аналіз

про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до районної ради за 9 місяців 2016 року

 

         Протягом 9 місяців 2016 року на адресу Богунської районної ради та її виконавчого комітету надійшло і було опрацьовано 428 звернень громадян, що на 88 або 17,1 % менше ніж за аналогічний період минулого року.

         З урахуванням 2 колективних звернень протягом звітного періоду до районної ради звернулося 433 громадянина, що на 78 або 15,3% менше ніж за відповідний період 2015 року. Через вищестоящі органи державної влади  надійшло 30 звернень.

У зверненнях до районної ради протягом 9 місяців поточного року громадянами порушено 428 питань, що на 95 або 18,2 % менше ніж у 2015 році. Найбільше, біля 98 відсотків питань, стосувалися проблем соціального захисту (419 звернень); лише 1% – комунального господарства (4 звернення).

         За соціальним станом найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 109 (25,5 %), військовослужбовців – 104 (24,3%) та безробітних – 40 (9,4%).

         За категорією авторів найчастіше звертались ліквідатори та особи, що потерпіли від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 107 (37,03 %), учасники бойових дій – 103 (35,64%) та багатодітні сім’ї – 27 (9,34 %). 

Важливе значення надається особистому прийому громадян. Затверджені та доведені до відома населення графіки особистого прийому. За звітний період керівниками районної ради та виконкому, управління праці та соціального захисту населення, окремими спеціалістами райради прийнято 1984 громадянина. Правовою громадською приймальнею  скористалися 48 мешканців району.

         Із загальної кількості питань (428) роз’яснено – 18 (4,2 %), задоволено – 381 (89,0 %), відмовлено – 21 (4,9%), переслані за належністю – 4 (0,9 %) звернення.

Станом на 01 жовтня 2016 року на  контролі залишається 4 звернень громадян, або 0,9 %.

Робота зі зверненнями громадян та оприлюднення графіків прийому громадян і прямого телефонного зв’язку з населенням систематично висвітлюється на сайті міської ради.

 

 

Завідувач загального відділу                             І.О. Давиденко              

        


 

Інформація-аналіз

про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до районної ради у І півріччі 2016 року

 

Впродовж І півріччя 2016 року до Богунської районної ради та її виконавчого комітету надійшло 266 звернень громадян, що на 138, або 34,1% менше, ніж за аналогічний період 2015 року. Зменшення звернень громадян пояснюється тим, що Кабінетом Міністрів України прийнято ряд постанов щодо спрощення порядку призначення житлових субсидій населенню, якими внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива. Після набрання чинності даних постанов громадянам призначається житлова субсидія як виняток в робочому порядку комісією виконавчого комітету, тобто відпала потреба у додаткових зверненнях.

          З урахуванням 2 колективних звернень протягом звітного періоду до районної ради звернулося 269 громадянина, що на 163 або 37,7 % менше ніж за відповідний період попереднього року. Майже в шість разів зменшилась кількість звернень, що надійшли на розгляд через вищестоящі органи державної влади (2014 р.-23; 2015 р. – 101; 2016 р. – 17).

У зверненнях до районної ради протягом І півріччя поточного року громадянами порушено 267 питань, що на 138 або 34,1 % менше ніж у звітному періоді 2015 року. Найбільше, 97,4 відсотка питань, стосувалися проблем соціального захисту (259 звернень), лише 1,5% (4 звернення) – комунального та житлового господарства.

         За соціальним станом найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 69 (25,7 %), військовослужбовців – 62 (23,0 %) та безробітних – 18 (6,7 %).

         За категорією авторів найчастіше звертались особи, що потерпіли від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 62 (23,0 %), учасники бойових дій – 59 (21,9 %) та багатодітні сім’ї – 14 (5,2 %). 

Важливе значення надається особистому прийому громадян. Затверджені та доведені до відома населення графіки особистого прийому. За звітний період керівниками районної ради та виконкому, управління праці та соціального захисту населення, окремими спеціалістами райради прийнято 1422 громадян (2015 – 610). Правовою громадською приймальнею  скористалися 35 мешканців району.

Всі звернення, що надійшли до районної ради та її виконавчого комітету, оформлені з дотриманням вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян", а тому заявникам не повертались.

Станом на 01 липня 2016 року впродовж поточного року розглянуто 266 звернень, з них задоволено 224 звернень, відмовлено в задоволенні – 15, 12 заявникам в межах чинного законодавства дано роз’яснення, 3 – направлено за належністю. На  контролі залишається 12 звернень громадян, або 4,5 %.

Слід відмітити, що належна увага приділяється дотриманню терміну розгляду звернень громадян відповідно вимог ст. 20 Закону України "Про звернення громадян". Так невідкладно, тобто не пізніше 15 днів від дня отримання, було розглянуто і вирішено 228 звернень, або 85,7 % від загальної кількості, що надійшли до районної ради та її виконавчого комітету, у місячний термін – 26, або 9,8 %. В строк понад 30 днів до 45 днів та понад 45 днів не підлягало розгляду жодне із звернень громадян.

Робота зі зверненнями громадян та оприлюднення графіків прийому громадян і прямого телефонного зв’язку з населенням систематично висвітлюється на сайті міської ради.

 

 

Завідувач загального відділу                             І.О. Давиденко                                        

        

                                                                                             

 


 

Інформація-аналіз

про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до районної ради у І кварталі 2016 року

 

 

Впродовж І кварталу 2016 року до Богунської районної ради надійшло та прийнято на особистому прийомі керівництвом районної ради та її виконавчого комітету 239 звернень громадян, що лише на 1, або 0,4 % менше, ніж за аналогічний період 2015 року.

         За підсумками І кварталу спостерігаються зміни в структурі надходження звернень. Так питома вага звернень громадян, поданих під час особистого прийому збільшилась на 21,5 % , а питома вага звернень, що надійшли поштою відповідно зменшилась.

 

надходження звернень громадян на адресу районної ради

І квартал

2015 року

І квартал

2016 року

+, –

Усього отримано звернень,

одиниць, у т.ч.:

240

239

 - 1

На особистому прийомі, одиниць

питома вага

 

55

22,9

 

106

44,4

 

+ 51

+ 21,5

Надійшло поштою,

одиниць

питома вага

 

185

77,1

 

133

55,6

 

– 52

– 21,2

 

Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної ради, є 1 скарга, 2 колективних, 1 дублетне та 1 подяка. Повторних звернень не надходило. Через вищестоящі органи державної влади надійшло 7 звернень (2015 – 37).

         Так протягом звітного періоду найчастіше громадяни порушували питання соціального захисту населення – 177 ( 74,1 %).

         З 242 громадян, що звернулися до районної ради, за соціальним станом найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 78 (32,2%), військовослужбовців – 54 (22,6%) та безробітних – 36  (15,1%), а за категорією авторів найбільше дописувачів мають статус учасника бойових дій – 40 (16,5 %), потерпілих та ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС – 37 (15,3 %) та інвалідів загальних захворювань І, ІІ та ІІІ груп – 24 (9,9 %).

         Важливе значення надається особистому прийому громадян. Затверджені та доведені до відома населення графіки особистого прийому. За звітний період керівниками районної ради та виконкому, управління праці та соціального захисту населення, окремими спеціалістами райради прийнято 907 (2015 –260) громадян.

         Із загальної кількості питань (239) перебувало на контролі 133  (55,6%). З них роз’яснено – 5  (3,8%), задоволено – 110 (82,7 %), відмовлено – 8 (6,0%), переслане за належністю 2 звернення (1,5%). На  контролі залишається 8 питань, порушених у звернення громадян, або 6,0%.

Всі звернення розглянуто відповідно вимог Закону України "Про звернення громадян". Робота зі зверненнями громадян, графіки прийому громадян та прямого телефонного зв’язку з населенням щоквартально оприлюднюються на  сайті Житомирської міської ради в розділі "Богунська районна рада".

 

 

Завідувач загального відділу                             І.О. Давиденко   

 


 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare