Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 40
візитів сьогодні: 5758
візитів всього: 759549
Прогноз погоди
Звіт про повторне відстеження результативності рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.03.10 № 168 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі»
Звіт про повторне відстеження результативності рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.03.10 № 168
«Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в
м. Житомирі

 

13.04.2011 року                                                                                                                                    м. Житомир

Виконавець заходів з відстеження результативності регуляторного акта комунальне підприємство «Реклама» Житомирської міської ради.

Цілі прийняття регуляторного акта:

-           регулювання відносин, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Житомира, встановлення порядку надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

-           залучення коштів розповсюджувачів зовнішньої реклами в м.Житомирі у розвиток рекламного ринку м. Житомира;       

-           створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку в м. Житомирі;

-           організація належного контролю за дотриманням учасниками рекламного ринку чинного законодавства про рекламу.

Термін відстеження дослідження – 01.04.11 по 13.04.11.

Тип відстеження – повторне.

Методи одержання результативності відстеження: статистичний метод та методу аналізу одержання показників результативності регуляторного акту з подальшим їх порівнянням з відповідними показниками, одержаними до набрання чинності акту, результативність якого відстежується.

Для відстеження результативності здійснювався аналіз показників діяльності КП «Реклама».

Показники

2009 рік

2010 рік

Сума надходжень до загального фонду міського бюджету від сплати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами

654000 грн

1034000 грн

Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста Житомира

489

332

 
Висновок: Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» на підставі порівняння вказаних вище показизників, можна зробити висновок, що регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною, таким чином дане рішення не потребує змін чи доповнень.

В.о. директора КП «Реклама»                                          Р.П.Момот



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare