ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
Друга сесія шостого скликання
Про міський бюджет
на 2011 рік
На підставі статті 143 Конституції України, статей 26, 61 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 77 Бюджетного кодексу України , Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік “ Житомирська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2011 рік у сумі 653 533 886 гривень, у тому числі обсяг субвенцій з державного бюджету у сумі 208 448 500 гривень, дотації вирівнювання, що одержуються з державного бюджету у сумі 68 315 600 гривень, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на вирівнювання фінансової забезпеченості у сумі 189 400 гривень.
Обсяг доходів загального фонду міського бюджету визначити у сумі 644 991 800 гривень, спеціального фонду – 8 542 086 гривень (додаток №1 ).
2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2011 рік у сумі 653 533 886 гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 639 659 900 гривень та видатків спеціального фонду бюджету 13 873 986 гривень за тимчасовою класифікацією видатків та кредитуванням місцевих бюджетів (додаток №2) та головними розпорядниками коштів (додаток № 3).
3. Установити профіцит загального фонду міського бюджету в сумі 5 331 900 гривень ( додаток №5), напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального бюджету до бюджету розвитку ( спеціального фонду).
4. Установити дефіцит спеціального фонду міського бюджету в сумі 5 331 900 гривень, джерелом покриття якого визначити надходження із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду.
5. Установити розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 3 000 000 гривень.
6. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів бюджетам районів міста ( додаток № 4) на 2011 рік:
6.1. Субвенцій загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 208 448 500 гривень, у тому числі на :
6.1.1. Виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 143 125 000 гривень ;
6.1.2. Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот - 49 212 700 гривень;
6.1.3. Надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян - 14 425 300 гривень;
6.1.4. Надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 38 400 гривень;
6.1.5. Виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» - 1 552 200 гривень;
6.1.6.Збереження середньої заробітної плати на період працевлаштування посадових осіб місцевого самоврядування з числа депутатів відповідних рад, що потребують працевлаштування в зв’язку із закінченням строку повноважень – 44 900 гривень;
6.2. Інших субвенцій загального фонду на виконання делегованих повноважень – 7 287 900 гривень;
6.3. Субвенції спеціального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських, міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення, районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту „Вдосконалення системи соціальної допомоги” – 50 000 гривень.
7. Затвердити перелік об’єктів ( додаток №6), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.
8. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2011 рік у сумі 2 793 900 гривень.
9. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету на 2011 рік за їх економічною структурою :
оплата праці працівників бюджетних установ ( код 1110);
нарахування на заробітну плату ( код 1120);
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів ( код 1132);
поточні трансферти населенню ( код 1340);
забезпечення продуктами харчування ( код1133);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 1160);
поточні трансферти місцевим бюджетам ( код 1320).
10. Затвердити у складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм на загальну суму 410 399 436 гривень (додаток № 7 ).
11. Затвердити у складі спеціального фонду міського бюджету міський фонд охорони навколишнього природного середовища в сумі 865 900 гривень ( додаток № 8).
12. Надати право виконавчому комітету міської ради здійснювати упродовж 2011 року внесення змін до обсягу субвенцій з державного та обласного бюджету, проводити перерозподіл обсягу субвенцій між районними у місті бюджетами з подальшим затвердженням на черговій сесії міської ради.
13. Витрати на утримання Житомирської міської ради та її виконавчих органів проводити у межах 21 534 000 гривень, виходячи з загальної чисельності виконавчих органів міської ради в кількості 287 одиниць.
14. Посадовий оклад, надбавки міському голові виплачувати згідно чинного законодавства та враховуючи безпосередню участь у розробці та проведенні експертизи проектів нормативно-правових актів міської ради та її виконавчого комітету: за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років; за роботу з відомостями та їх носіями, що мають ступінь секретності «Цілком таємно» - в розмірі 15% посадового окладу.
Поточне преміювання міського голови проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови , секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
15. Житомирському міському голові надається право:
- визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років, за високі досягнення у праці, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам структурних підрозділів та їх заступникам в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради;
- затверджувати штатні розписи виконавчих органів Житомирської міської ради.
16. Надати право виконавчому комітету міської ради отримувати:
- позики на покриття тимчасових касових розривів міського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених статей видатків загального фонду міського бюджету;
- середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів доходів міського бюджету на 2011 рік, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів у Законі України «Про Державний бюджет України на 2011 рік».
17. Дозволити департаменту бюджету та фінансів міської ради, за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету, комунальної власності та інвестицій протягом бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитних рахунках в установах банків з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного періоду.
18. Головним розпорядникам коштів міського бюджету забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.
19. Установити, що пільги інвалідам по зору I-II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору I-II групи та членам їх сім'ї , які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає разом з інвалідом I групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
20. Додатки № 1-9 до цього рішення є його невід’ємною частиною. (Скачати)
Міський голова В.М.Дебой