Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 86
візитів сьогодні: 5741
візитів всього: 777518
Прогноз погоди
26.12.2016 - Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
                                    
                
від  _________  №  _____
         м. Житомир
                             
                                      
Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016
№491 «Про міський бюджет на 2017 рік»
 
Відповідно до Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», рішення обласної ради від 22.12.2016 «Про обласний бюджет на 2017 рік», статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до рішення міської ради від 21.12.2016 «Про міський бюджет на 2017 рік» та викласти рішення в новій редакції, а саме:
 
«1. Визначити на 2017 рік:
 
-  доходи міського бюджету у сумі 2 334 477 419 гривень, в тому числі доходи загального фонду міського бюджету 2 281 225 600 гривень, доходи спеціального фонду міського бюджету 53 251 819 гривень, у тому числі бюджету розвитку 21 190 000 гривень згідно з додатком №1 до цього рішення;
 
-  видатки міського бюджету у сумі 2 324 657 889 гривень, в тому числі видатки загального фонду міського бюджету 1 931 128 986 гривень та видатки спеціального фонду міського бюджету 393 528 903 гривні, згідно з додатком №3 до цього рішення;
 
- надання кредитів з міського бюджету у сумі 36 098 593 гривні згідно з додатком №4 до цього рішення, у тому числі:
 
 – надання пільгових довготермінових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам в сумі 1 196 138 гривень;
 
– надання платних поворотних кредитів із спеціального фонду міського бюджету комунальному підприємству «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради в сумі 34 902 455 гривень, які можуть надаватися в разі нестачі власних коштів підприємства на виконання зобов’язань по кредитним договорам з Європейським банком реконструкції та розвитку та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО);
 
- повернення кредитів до спеціального фонду міського бюджету у сумі   35 017 566 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення;
 
- профіцит міського бюджету у сумі 357 755 517 гривень згідно з додатком №2 до цього рішення, в тому числі:
 
–  профіцит загального фонду міського бюджету 349 017 014 гривень, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду);
 
– профіцит спеціального фонду міського бюджету 8 738 503 гривні, напрямом використання якого визначити погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО;
 
- дефіцит спеціального фонду міського бюджету в сумі 349 017 014 гривень згідно з додатком №2 до цього рішення.
 
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів міського бюджету на 2017 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами для програмно-цільового методу складання та виконання міського бюджету, у тому числі по загальному фонду 1 931 128 986 гривень та спеціальному фонду 393 528 903 гривні згідно з додатком №3 до цього рішення.
 
Кошти бюджету розвитку в сумі 4 000 000 гривень спрямувати на співфінансування проекту «Термореновація будівель бюджетних закладів міста Житомира» для виготовлення проектно-кошторисної документації в рамках реалізації проекту спільного з Європейським інвестиційним банком «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України».
 
3.  Встановити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 10 000 000 гривень.
 
4. Затвердити на 2017 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком №5 до цього рішення в сумі 628 643 625 гривень, в тому числі:
 
-реверсна дотація з міського бюджету державному бюджету в сумі 38 570 100 гривень;
 
-субвенції загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам районів у місті в сумі 544 648 500 гривень;
 
- інші субвенції загального фонду в сумі 45 425 025 гривень на виконання повноважень, делегованих міською радою:
 

-Богунській районній у м.Житомирі раді –22 662 053 гривні;

- Корольовській районній у м.Житомирі раді – 22 762 972 гривні.

 
5.  Затвердити на 2017 рік резервний фонд міського бюджету у сумі   2 000 000 гривень.
        
6. Визначити на 2017 рік перелік захищених видатків загального фонду міського бюджету на:
 
         - оплату праці працівників бюджетних установ;
         - нарахування на заробітну плату;
         - придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
         - забезпечення продуктами харчування;
                   - оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
         - обслуговування місцевого боргу;
          - поточні трансферти населенню;
         - поточні трансферти місцевим бюджетам;
          - забезпечення  інвалідів  технічними  та  іншими  засобами  реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;
- оплату послуг з охорони комунальних закладів культури;
- оплату послуг енергосервису.
 
7. Затвердити видатки міського фонду охорони навколишнього природного середовища на 2017 рік згідно з додатком №7 до цього рішення.
 
8. Нерозподілені кошти видатків розвитку в сумі 346 109 115 гривень 45 копійок передбачити за кодом відомчої класифікації видатків - 76 «Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради (в частині міжбюджетних трансфертів, резервного фонду та загальноміських видатків)».
 
Розподіл зазначених коштів за напрямками між головними розпорядниками здійснювати за окремими рішеннями міської ради про внесення змін до міських цільових програм та до міського бюджету на 2017 рік.
 
9. Визначити граничний розмір місцевого боргу міського бюджету станом на 31.12.2017 року в сумі 96 922 000 гривень.
 
10. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:
 
- забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
 
-передбачити в повному обсязі асигнування на погашення кредиторської заборгованості минулого року;
-затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках  для кожної бюджетної установи в межах відповідних бюджетних асигнувань.
 
11. Надати право виконавчому комітету міської ради упродовж бюджетного року, за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій, здійснювати розподіл та перерозподіл субвенцій і дотацій з державного та обласного бюджетів з наступним внесенням змін до міського бюджету на сесії міської ради. 
 
12. З метою забезпечення своєчасного фінансування видатків та збільшення доходів міського бюджету надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
 
-отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду міського бюджету, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
 
-здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
 
13. Внески у статутний капітал комунальних підприємств Житомирської міської ради здійснювати, в тому числі шляхом перерахування коштів на банківські рахунки підприємств без включення їх до мережі одержувачів бюджетних коштів.
 
14. Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю міському голові виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.
 
Поточне преміювання міського голови, секретаря міської ради проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат; преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
 
15. Затвердити загальну чисельність виконавчих органів ради в кількості 393 одиниці. Житомирському міському голові надається право:
-  визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів міської ради, їх заступникам та іншим працівникам керівництва ради та виконкому в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради.
 
 
16. Установити, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду міського бюджету, перераховується комунальними підприємствами Житомирської міської ради щоквартально до 19 травня за        І квартал, до 19 серпня за І півріччя, до 19 листопада за 9 місяців та до            19 лютого за рік.
         
17. Визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомості у м. Житомирі (крім об’єктів державної та комунальної власності) на 2017 рік:
 
 -   9,40 грн. – для провадження некомерційної діяльності, у тому числі  для проживання фізичних осіб;
 
-   18,80 грн. – для провадження виробничої діяльності;
 
-   28,20 грн. – для провадження іншої комерційної діяльності.
 
18. Затвердити перелік відділів, управлінь, департаментів міської ради, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до міського бюджету м.Житомира в 2017 році (додаток №8).
 
19. Установити, що пільги інвалідам по зору I - II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
 
Пільги    щодо   плати  за   житло,   комунальні  послуги,   тверде   паливо і скраплений  газ  надавати  інвалідам  по  зору I - II групи та  членам  їх  сім'ї ,  які проживають  разом  з  ними,  незалежно  від  виду  житла  та  форми  власності  на нього.  При наданні   пільг  до  членів  сімей   інвалідів  по   зору   належить:   дружина     (чоловік),    їхні     неповнолітні діти    (до 18 років);   неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає  разом з інвалідом I  групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
 
20. Додатки  № 1-8 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
21. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.».
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.
        
Міський голова                                                                    С.І.Сухомлин


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare