УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
сьома сесія сьомого скликання
від 09.12.16 № 55
Про внесення змін до Програми соціального захисту населення Богунського району на 2016-2018 роки |
Заслухавши та обговоривши інформацію про внесення змін до Програми соціального захисту населення Богунського району на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням районної ради від 18.12.15 № 19 “Про Програму соціального захисту населення Богунської району на 2016-2018 роки”, відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р. № 719 ”Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь в зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов”, рішень Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 “Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів”, від 30.11.16 ”Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.15 № 42 ”Про міський бюджет на 2016 рік”, враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити зміни до Програми соціального захисту населення Богунського району на 2016-2018 роки, виклавши в новій редакції розділ 6. Основні заходи, строки виконання, виконавці та джерела фінансування Програми соціального захисту населення Богунського району на 2016-2018 роки згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників голови районної ради, керуючого справами виконкому, начальника фінансового відділу районної ради та постійну комісію районної ради з питань праці та соціального захисту населення, сімейної та молодіжної політики.
Голова ради О.С.Блощинський
Додаток
до рішення районної ради
від 09.12.16 № 55
6. Основні заходи, строки виконання, виконавці та джерела фінансування
Програми соціального захисту населення Богунського району
на 2016-2018 роки
№ з/п |
Перелік заходів програми |
Строки виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансу-вання |
1 |
Забезпечувати своєчасне призначення (нарахування) всіх видів державної соціальної допомоги, житлових субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
Упродовж 2016-2018 років |
Відділ соціальних допомог УПСЗН районної ради (далі – відділ соціальних допомог УПСЗН), фінансовий відділ районної ради |
Держав-ний та місцевий бюджет |
2 |
Організовувати заходи щодо всебічного інформування населення з питань соціальної підтримки малозабезпечених сімей, сімей, де виховуються діти-інваліди, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування
|
Протягом 2016-2018 років |
Заступники голови ради, орг.відділ апарату ради та виконкому, УПСЗН районної ради (далі - УПСЗН) |
Не потребує фінансу-вання
|
3 |
Заохочувати до навчання дітей -інвалідів, інвалідів з дитинства у вищих професійно-технічних навчальних закладах та Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів |
Впродовж 2016-2018 років |
Відділ соціальних допомог, відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
4 |
Співпрацювати з управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту, службою у справах дітей міської ради, міським центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з питань: - забезпечення комплексного підходу в наданні різних видів допомог сім‘ям, які знаходяться під соціальним супроводом; - внесення пропозицій щодо надання статусу «Мати-героїня» та виплати багатодітним матерям - своєчасного внесення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків (далі - ЄДАРПу) щодо своєчасного надання пільг багатодітним сім’ям району |
Протягом 2016-2018 років |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, відділ соціальних допомог, відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг УПСЗН районної ради |
Не потребує фінансу-вання
|
5 |
Забезпечувати своєчасне виконання заходів державної (регіональної) програми з питань:
|
|
|
|
2 |
||||
|
Забезпечувати виконання заходів державної програми з питань: - виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в АТО та інвалідам війни І-ІІ групи із числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції та потребують поліпшення житлових умов; - придбання санаторно-курортних путівок (виплати грошової компенсації) учасникам АТО та інвалідам різних категорій; - здійснення заходів із соціальної, професійної та психологічної реабілітації учасників АТО; - виплати грошової компенсації за проїзд учасників АТО до реабілітаційних установ для проходження психологічної реабілітації та назад |
Протягом 2016-2018 років |
Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, відділ з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи, відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг УПСЗН |
Держав- ний бюджет |
6
|
Надавати допомогу малозабезпеченим сім’ям, які мають борги за житлово-комунальні послуги у відновленні надання ЖКП, призначенні субсидій та інших видів соціальних допомог |
Протягом 2016-2018 років |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, профільна комісія райвиконкому |
Не потребує фінансу-вання |
7 |
Сприяти працевлаштуванню, забезпеченню в соціальній адаптації, матеріально-побутовому, медичному обстеженню тощо особам, які звільнені з місць позбавлення волі |
Постійно |
Заступники голови ради, управління праці та соціального захисту населення районної ради |
Не потребує фінансу-вання |
8 |
Проводити зустрічі з мешканцями району з питань інформування щодо порядку призначення житлових субсидій за спрощеним порядком, надання пільг, державних допомог, компенсаційних виплат, правильності призначення (перерахунку) пенсій тощо |
Згідно плану |
Керівництво ради та виконкому, сектор по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій Житомирським об’єднаним УПФУ в Житомирській області |
Не потребує фінансу-вання |
9 |
Забезпечити соціальні гарантії громадянам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, особам, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та ін. громадян похилого віку в Україні”, “Про соціальний захист дітей війни” тощо |
Упродовж 2016-2018 років |
Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг УПСЗН
|
Не потребує фінансу-вання |
3 |
||||
№ з/п |
Перелік заходів програми |
Строки виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансу-вання |
10 |
Проводити обстеження матеріально – побутових умов проживання інвалідів, одиноких непрацездатних громадян престарілого віку з метою створення сприятливих умов для забезпечення соціальної, медичної та трудової реабілітації, влаштування їх в інтернатні установи, визначеня потреби надання їм соціальних послуг |
Протягом 2016-2018 років |
Відділ з питань обслуговування інвалідів ветеранів війни та праці УПСЗН, депутати обласної, міської та районної ради, представники громадських організацій інвалідів та ветеранів |
Не потребує фінансу-вання |
11 |
Продовжувати налагоджену співпрацю з керівництвом Комунальної установи Центральної міської лікарні №2, лікарсько-консультативною комісією КУ ЦМЛ №2 з питань проведення комплексних щорічних медичних оглядів ветеранів війни |
Постійно |
Управління праці та соціального захисту населення районної ради, громадські організації району, працівники Комунальної установи ЦМЛ №2 |
Не потребує фінансування |
12 |
Здійснювати контроль за дотриманням вимог законодавства щодо захисту житлових i майнових прав осіб, які знаходяться під опікою (піклуванням), належним виконанням опікунами (піклувальниками) опікунських обов’язків над недієздатними (обмежено дієздатними) та особами, які потребують піклування
|
Протягом 2016-2018 років |
Члени ради опіки та піклування, відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
13 |
Забезпечити постановку на облік, прдбання та видачу ветеранам війни, інвалідам різних категорій, іншим особам санаторно-курортних путівок, засобів для орієнтування, спілкування та обміну інформацією, технічних та інших засобів реабілітації, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення тощо |
Постійно |
Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН |
Держав-ний та місцевий бюджет |
14 |
При формуванні міського бюджету порушувати клопотання перед департаментом бюджету та фінансів міської ради щодо виділення коштів для придбання санаторно-курортних путівок інвалідам війни до лікувально-санаторного центру “Дениші”. |
Щорічно у ІІІ-му кварталі року |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, фінансовий відділ районної ради, відділ бухгалтерського обліку та звітності УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
15 |
Сприяти діяльності Товариству iнвалiдiв Богунського району, Богунській районній організації ветеранів України та ін. громадським організаціям в повсякденній діяльності з питань соціального захисту членів цих організацій |
Постійно |
Голова ради, заступники голови ради, організаційний відділ апарату ради та виконкому, УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
4 |
||||
№ з/п |
Перелік заходів програми |
Строки виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансу-вання |
16 |
Підтримувати в актуальному стані Централізований банк даних з проблем інвалідів (ЦБІ), Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків (ЄДАРП), електронну базу даних ветеранів війни, мешканців району, яким виповнилось 100 та більше років
|
Постійно |
Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
17 |
Вдосконалювати заходи Проекту „Удосконалення системи соціальних допомог”, надавати допомогу в підготовці необхідних документів для отримання державних соціальних допомог особам з обмеженими фізичними можливостями
|
Впродовж 2016-2018 років |
Управління праці та соціального захисту населення районної ради |
Не потребує фінансу-вання |
18 |
Приймати участь в роботі обласного, міського комітету доступності з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних категорій населення до об’єктів житлового та громадського призначення |
Протягом 2016-2018 років |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, заступник начальника управління-нач. відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
19 |
Продовжувати співпрацю з районними громадськими організаціями інвалідів, ветеранів війни та праці з питань розвитку та підтримки волонтерського руху |
Впродовж 2016-2018 років |
Заступники голови ради, керуючий справами виконкому, управління праці та соціального захисту населення |
Не потребує фінансу-вання |
20 |
Взаємодіяти з міським центром зайнятості з питань професійного навчання, працевлаштування учасників АТО та інвалідів. Вивчати суб’єкти господарювання з питань створення нових (переобладнання діючих) робочих місць для осіб з обмеженими фізичними можливостями |
Протягом 2016-2018 років |
Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, головний спеціаліст з питань праці та соціально-трудових відносин УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
21 |
Вживати заходи щодо своєчасного погашення заборгованості, легалізації працевлаштування та виплати заробітної плати керівниками суб’єктів господарювання району |
Постійно |
Тимчасова комісія з питань погашення заборгованості із зар. плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат |
Не потребує фінансу-вання |
22 |
Здійснювати нагляд за виконанням суб‘єктами господарювання району законодавства з охорони праці, санітарного стану прилеглих і закріплених територій |
Щомісячно |
Заступник голови ради, головний спеціаліст з питань праці та соціально-трудових відносин УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
5 |
||||
№ з/п |
Перелік заходів програми |
Строки виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансу-вання |
23 |
Забезпечувати виконання заходів державної та регіональної програми щодо соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (в розрізі фінансування за окремими бюджетними напрямками) |
Протягом 2016-2018 років |
Відділ з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи УПСЗН |
Держав- ний бюджет |
24 |
При формуванні обласного бюджету порушувати клопотання перед департаментом праці та соціального захисту населення облдержадміністрації щодо виділення коштів для виплати громадянам компенсаційних виплат та допомог за рішенням судів |
В ІІІ-му кварталі щорічно |
Фінансовий відділ районної ради, відділ бухгатерського обліку та звітності УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
25 |
Вдосконалювати методику впорядкування системи відшкодування пільг та здійснення системного контролю за правильністю нарахування пільг підприємствами-надавачами послуг за надані послуги окремим категоріям громадян |
Постійно |
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг, відділ бухгалтерського обліку та звітності УПСЗН |
Не потребує фінансу-вання |
26 |
Проводити (при потребі) обстеження негазифікованих (тимчасово відключених від газопостачання) будинків з метою виявлення громадян, які мають право на: - отримання пільги на придбання твердого палива та скрапленого балонного газу; - призначення житлових субсидій; - забезпечення паливними дровами; - отримання інших видів державних допомог (соціальних послуг)
|
ІІІ-й квартал 2016-2018 років |
Сектор державних соціальних інспекторів, відділ соціальних допомог, відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг, відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, депутати районної ради |
Не потребує фінансу-вання
|
27 |
Здійснювати нагляд за правильністю призначення (перерахунком) та виплатою пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області мешканцям району |
Щомісячно згідно графіку |
Сектор по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій Житомирським об’єднаним управлінням ПФУ в Житомирській області |
Не потребує фінансу-вання |
28 |
Забезпечувати своєчасний розгляд звернень громадян з питань надання матеріальної допомоги на поховання та відшкодування витрат особам, які зобов’язались поховати інваліда війни, учасника бойових дій відповідно до Закону України “Про поховання та похоронну справу” |
Упродовж 2016-2018 років |
Комісія виконкому щодо надання грошової та матеріальної допомоги громадянам району, УПСЗН районної ради |
Держав-ний бюджет |
6 |
||||
№ з/п |
Перелік заходів програми |
Строки виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансу-вання |
29 |
Продовжувати налагоджену співпрацю з керівниками економічно-активних суб’єктів господарювання району, громадськими, благодійними організаціями, з питань залучення благодійних коштів для надання адресної гуманітарної допомоги малозабезпеченим громадянам |
Постійно |
Заступники голови ради, організаційний відділ апарату ради та виконкому, управління праці та соціального захисту населення районної ради, депутати районної ради |
Не потребує фінансу-вання |
30 |
Забезпечувати належне виконання рішень міської робочої групи з питань детінізації доходів і відносин у сфері зайнятості населення, обласної та міської комісії з питань погашення заборгованості заробітної плати |
Постійно |
Тимчасова районна комісія з питань погашення заборгованості із зарплати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат |
Не потребує фінансу-вання |
31 |
Організувати та забезпечити виконання міських та районних заходів з відзначення в районі Дня пам’яті та примирення, річниці Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1941-1945 років |
Квітень - травень 2016-2018 років |
Заступники голови ради, керівники суб’єктів господарювання району, УПСЗН районної ради |
Кошти підпри-ємств, установ та органі-зацій |
32 |
Забезпечувати безумовне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” |
Постійно |
Керівництво районної ради, апарату районної ради та виконавчих органів ради |
Не потребує фінансу-вання |
33 |
Продовжувати роботу комісії по розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу «Учасника війни», розгляду спірних питань встановлення статусу «Інваліда війни», «Члена сім’ї загиблого» (померлого) ветерана війни |
Постійно |
Комісія райвиконкому, представники громад-ських ветеранських організацій |
Не потребує фінансу-вання |
34 |
Систематично надавати публікації (в місцевих та інших засобах масової інформації) про хід виконання основних заходів Програми соціального захисту населення району на 2016-2018 роки |
Протягом 2016-2018 років |
Організаційний відділ апарату ради та виконкому, УПСЗН районної ради
|
Не потребує фінансу-вання |
Заступник голови ради С.А.Ілючок