УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 15.11.16 № 88
Про план роботи виконавчого комітету
Богунської районної ради міста Житомира
на перше півріччя 2017 року
Розглянувши пропозиції заступників голови ради, керуючого справами виконкому, керівників відділів апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів ради, відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Регламенту виконавчого комітету районної ради, виконком районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Богунської районної ради міста Житомира на перше півріччя 2017 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступників голови ради, керуючого справами виконкому, керівників відділів апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів ради забезпечити своєчасну, якісну підготовку та виконання запланованих заходів і до 10 липня 2017 року інформувати виконком районної ради про хід їх виконання.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову районної ради.
Голова ради О.С. Блощинський
Додаток
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.11.16 № 88
План
роботи виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира
на перше півріччя 2017 року
Перелік питань, які плануються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету районної ради в першому півріччі 2017 року як основні:
№ з/п |
Назва питань |
Відповідальні за підготовку |
Дата подачі матеріалів |
Доповідач |
17 січня 2017 року |
||||
1. |
Про підсумки виконання завдань цивільного захисту населення району в 2016 році та основні завдання на 2017 рік |
Ілючок С.А. Муліш Т.М.
|
20.12.16 |
Муліш Т.М. |
21 лютого 2017 року |
||||
1. |
Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради з питань обліку та надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам |
Янушевич Л.П. Якимів М.І. Живанюк Н.С. |
24.01.17 |
Живанюк Н.С. |
2. |
Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення у районній раді та її виконавчих органах у 2016 році |
Согріна Л.В. Давиденко І.О. |
24.01.17 |
Давиденко І.О. |
3. |
Про виконання районного бюджету за 2016 рік |
Ілючок С.А. Каганович С.П. |
24.01.17 |
Каганович С.П. |
21 березня 2017 року |
||||
1. |
Про затвердження захо-дів, пов’язаних із вша-нуванням пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф, учасників лік-відації аварії на ЧАЕС та 31-ю річницею Чорно-бильської катастрофи |
Янушевич Л.П. Якимів М.І. Малахова С.О. Пилипенко О.М.
|
20.02.17 |
Пилипенко О.М. |
2. |
Про підсумки роботи сектору державних соціальних інспекторів УПСЗН районної ради за 2016 рік |
Янушевич Л.П. Якимів М.І. Онопрійчук Т.С.
|
20.02.17 |
Онопрійчук Т.С. |
3. |
Про догляд за пам'ятни-ками та братськими моги-лами загиблих воїнів по Богунському району
|
Ілючок С.А. Цівончук М.О. Якимів М.І. |
20.02.17 |
Ілючок С.А. |
18 квітня 2017 року |
||||
1. |
|
Янушевич Л.П. Якимів М.І. Малахова С.О.
|
21.03.17 |
Янушевич Л.П. |
2.
|
Про стан охорони праці на суб’єктах господарювання району
|
Янушевич Л.П. Якимів М.І. Кислова Т.В.
|
21.03.17 |
Кислова Т.В. |
3. |
Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік
|
Ілючок С.А. Каганович С.П. |
21.03.17 |
Каганович С.П. |
16 травня 2017 року |
||||
1. |
Про стан призначення житлових субсидій за спрощеним порядком в опалювальному сезоні 2016-2017 років
|
Янушевич Л.П. Якимів М.І. Живанюк Н.С.
|
17.04.17 |
Живанюк Н.С. |
2. |
Про виконання районного бюджету за І квартал 2017 року |
Ілючок С.А. Каганович С.П. |
17.04.17 |
Каганович С.П. |
3. |
Про план роботи виконавчого комітету районної ради на друге півріччя 2017 року |
Ілючок С.А. Янушевич Л.П. Согріна Л.В. Якимів М.І. Каганович С.П. Цівончук М.О. |
17.04.17 |
Согріна Л.В. |
20 червня 2017 року |
||||
1 |
Про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг УПСЗН районної ради щодо виконання делегованих повноважень |
Янушевич Л.П. Якимів М.І. Малахова С.О. Іванисько О.А.
|
23.05.17 |
Іванисько О.А. |
2. |
Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік |
Ілючок С.А. Каганович С.П. |
23.05.17 |
Каганович С.П. |
2. Питання для розгляду в порядку контролю за виконанням раніше прийнятих рішень
2.1. Рішення виконавчого комітету районної ради від 15.03.16 № 26 "Про затвердження заходів щодо економного і раціонального використання бюджетних коштів та організації виконання районного бюджету в 2016 році".
Каганович С.П.
січень 2017 року
2.2. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.05.16 №46 "Про план роботи виконавчого комітету Богунської районної ради міста Житомира на друге півріччя 2016 року"
Согріна Л.В.
січень 2017 року
2.3. Рішення виконавчого комітету районної ради від 16.02.2016 № 18 "Про стан погашення заборгованості, легалізації заробітної плати та рівень оплати праці на суб’єктах господарювання району".
Янушевич Л.П.
лютий 2017 року
2.4. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.05.16 № 44 "Про роботу сектору по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м.Житомирі Житомирської області".
Янушевич Л.П.
травень 2017 року
3. Питання, що розглядатимуться на засіданнях виконкому районної ради
при необхідності:
3.1. Про затвердження висновків на громадян про можливість виконання обов’язків опікунів (піклувальників) над недієздатними (обмежено дієздатними) особами, про надання дозволів на розпорядження та управління майном від імені недієздатних, поміщення в інтернатні установи психоневрологічного профілю.
Согріна Л. В.
Якимів М. І.
3.2. Про надання грошової та натуральної допомоги громадянам району.
Янушевич Л.П.
Якимів М. І.
3.3. Про призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Янушевич Л.П.
Живанюк Н.С.
3.4. Про внесення змін до складу комісій та рад, створених при виконкомі, затвердження положень про них.
Ілючок С.А.
Янушевич Л.П.
Согріна Л. В.
3.5. Про зняття з контролю окремих рішень виконавчого комітету районної ради.
Согріна Л. В.
Давиденко І. О.
3.6. Про затвердження планів роботи виконавчого комітету та заходів з нагоди відзначення державних свят і пам’ятних дат.
Ілючок С.А.
Янушевич Л.П.
Согріна Л.В.
Якимів М.І.
Каганович С.П.
Цівончук М.О.
4. Перелік документів центральних органів влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної, міської ради та виконкому для розгляду в порядку контролю:
4.1. Закон України від 22.10.1993 № 3551-ХІІ “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
Янушевич Л.П.
постійно
4.2. Закон України від 01.06.2000 № 1768-ІІІ “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям”.
Янушевич Л.П.
постійно
4.3. Закон України від 13.01.2011 № 2939-VІ “Про доступ до публічної інформації”.
Блощинський О.С
постійно
4.4. Закон України від 14.10.2014 № 1700-VII “Про запобігання корупції”.
Янушевич Л.П.
постійно
4.5. Указ Президента України від 18.12.2007 № 1228 “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями”.
Янушевич Л.П.
постійно
4.6. Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Согріна Л. В.
постійно
4.7. Указ Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації".
Блощинський О.С.
постійно
4.8. Постанова Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242 "Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади"
Согріна Л. В.
постійно
4.9. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 "Про затвердження Державної цільової програми "Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів " на період до 2020 року"
Янушевич Л.П.
постійно
4.10. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 № 65 "Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету"
Ілючок С.А.
Каганович С.П.
постійно
4.11. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.04.2014 № 83 "Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги"
Янушевич Л.П.
постійно
4.12. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 "Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг"
Янушевич Л.П.
постійно
4.13. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 "Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції"
Янушевич Л.П.
постійно
4.14. Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 № 106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій"
Янушевич Л.П.
постійно
4.15. Постанова Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 № 475 "Про спрощення призначення та надання населенню житлових субсидій"
Янушевич Л.П.
постійно
4.16. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 №752 "Про внесення змін до Положення про порядок призначення та надання житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива"
Янушевич Л.П.
постійно
4.17. Постанова Кабінету Міністрів України від 08.06.16 № 365 "Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам"
Янушевич Л.П.
постійно
4.18. Рішення обласної ради від 20.12.2012 № 764 "Про обласну комплексну Програму соціального захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів та незахищених верств населення Житомирської області на 2013-2017 роки"
Янушевич Л.П.
Якимів М.І.
постійно
4.19. Рішення обласної ради від 19.11.2013 № 1043 "Про обласну програму поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2014-2018 роки"
Янушевич Л.П.
постійно
4.20. Рішення обласної ради від 26.01.16 № 112 "Про обласну Програму з видання серії «Книга Пам’яті України. Чорнобильська трагедія. Житомирська область» на 2016 рік.
Согріна Л.В.
протягом року
4.21. Розпорядження голови облдержадміністрації від 10.02.2015 № 40 “Про затвердження Порядку використання коштів обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
Янушевич Л.П.
постійно
4.22. Розпорядження голови облдержадміністрації від 10.02.2015 № 27 “Про затвердження Порядку використання коштів обласного бюджету для здійснення соціальної підтримки внутрішньо-переміщених осіб з тимчасово окупованої території, районів проведення антитерористичної операції на територію Житомирської області, та військовослужбовців Збройних сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, інших силових структур області, що брали участь в антитерористичній операції, у 2016 році”.
Янушевич Л.П.
постійно
4.23. Рішення виконавчого комітету міської ради від 12.08.2010 № 565 "Про затвердження заходів щодо соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі".
Янушевич Л.П.
постійно
4.24. Рішення виконавчого комітету міської ради від 28.12.2015 № 29 "Про затвердження комплексної Програми соціального захисту населення на 2016-2020 роки".
Янушевич Л.П.
постійно
5. Організаційно-масові заходи
Перелік заходів Відповідальні за проведення
5.1. Участь в організації і проведенні загальноміських заходів з нагоди державних і професійних свят, пам’ятних дат: Різдва Христового Дня народження С. П. Корольова 73-ї річниці визволення Житомирщини Дня Соборності України Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав Міжнародного Жіночого дня 203-ї річниці з дня народження Т.Г.Шевченка Дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування Міжнародного дня визволення в'язнів фашистських концтаборів 31-ї річниці Чорнобильської трагедії Дня пам’яті і примирення Дня Перемоги у Другій світовій війні Дня Матері Дня захисту дітей Дня працівників легкої промисловості Дня медичного працівника Дня скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні Дня молоді Дня державної служби Дня Конституції України |
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, начальник управ-ління праці та соціального захисту населення районної ради, завідувач організаційного відділу, завідувач загального відділу, завідувач відділу з питань НС та ЦЗН, начальник фінансового відділу, районні ради ветеранів (за згодою) |
5.2. Прийом громадян з особистих питань, проведення прямого телефонного зв’язку населення з керівництвом ради та виконкому, здійснення виїзних прийомів громадян (за окремими графіками)
|
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів апарату районної ради та виконкому і виконавчих органів ради |
5.3. Засідання виконкому районної ради (кожний третій вівторок щомісячно) |
Голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів апарату ради та виконкому і виконавчих органів ради |
5.4. Проведення оперативних нарад головою ради, заступниками голови ради, керуючим справами виконкому (при необхідності)
|
Заступники голови ради, керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу |
5.5. Проведення розширених апаратних нарад керівництва районної ради з керівниками і спеціалістами апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів ради (за окремим планом) |
Керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу |
5.6. Засідання тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (два рази на місяць) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.7. Засідання комісії виконкому по призначенню субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, призначення (відновлення) соціальних виплат, пенсій, надання пільг внутрішньо переміщеним та іншим особам (щомісячно) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.8. Засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті районної ради (два рази на місяць)
|
Заступник голови ради |
5.9. Засідання районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
Заступник голови ради |
5.10. Засідання комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира (при необхідності) |
Заступник голови ради
|
5.11. Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті районної ради (щопонеділка з 11:00 до 13:00 год., кім. 308) |
Заступник голови ради
|
5.12. Засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення (щоквартально) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.13. Засідання комісії по контролю за здійсненням операцій з металобрухтом (при необхідності) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.14. Засідання комісії по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради (щомісячно) |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.15. Засідання комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС (два рази на місяць) |
Керуючий справами виконкому |
5.16. Засідання ради опіки і піклування при виконавчому комітеті районної ради (щомісячно)
|
Керуючий справами виконкому |
5.17. Засідання комісії по розгляду питань, пов’язаних із встановленням громадянам району статусу учасника війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" при виконавчому комітеті районної ради (при необхідності) |
Начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради |
5.18. Засідання постійно діючої районної робочої групи щодо забезпечення сприяння діяльності відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради (при необхідності) |
Голова ради |
5.19. Засідання комісії виконавчого комітету районної ради щодо вжиття заходів з енергозбереження, контролю за економією енергоносіїв та послуг зв'язку (щомісячно)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.20. Засідання комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування апарату ради та виконкому і виконавчих органів ради (при необхідності)
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
5.21. Засідання комісії по підготовці матеріалів до видання серії «Книга Пам’яті України. Чорнобильська трагедія. Житомирська область» (при необхідності) |
Керуючий справами виконкому |
5.22. Засідання тендерного комітету виконавчого комітету Богунської районної ради міста Житомира для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти бюджету району (при необхідності) |
Завідувач відділу бухгалтерсь-кого обліку та звітності – головний бухгалтер апарату ради та виконкому |
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна