Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 43
візитів сьогодні: 5727
візитів всього: 746808
Прогноз погоди
від 18.10.16 № 79 Про виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

                                               Р І Ш Е Н Н Я

 

від 18.10.16 №79

 

Про виконання районного

бюджету за 9 місяців 2016 року

 

 

          Заслухавши інформацію начальника фінансового відділу районної ради Каганович С.П.  про виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року, відповідно до статті 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення районної ради від 29.12.15 № 21 «Про районний бюджет на 2016 рік», враховуючи  рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету та фінансів, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року взяти до відома.

 

2. Звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року згідно з додатком подати на затвердження чергового засідання районної ради.

 

3. Головним розпорядникам коштів районного бюджету (виконавчому комітету районної ради, управлінню праці та соціального захисту населення районної ради, фінансовому відділу районної ради):

 

3.1. Проводити здійснення видатків у межах асигнувань, передбачених кошторисами та їх помісячними планами. Не допускати взяття зобов`язань понад кошторисні призначення.

 

3.2. Оперативно реєструвати фінансові зобов’язання для своєчасного здійснення всіх видатків, у першу чергу по захищених статтях.

 

 

3.3. Надавати обґрунтовані пропозиції фінансовому відділу щодо необхідності внесення змін до плану помісячних асигнувань бюджетних коштів.

 

3.4. Продовжити роботу по своєчасному оприлюдненню змін до паспортів бюджетних програм та їх звітів.

 

3.5. Своєчасно оприлюднювати інформацію про використання публічних коштів відповідно до вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» на веб-порталі e-data.

 

4. Фінансовому відділу районної ради (Каганович С.П.):

 

4.1.Здійснювати постійний моніторинг асигнувань та поточного стану використання бюджетних призначень розпорядниками коштів і, при необхідності, ініціювати внесення відповідних змін до районного бюджету.

 

4.2.Продовжувати контрольно-ревізійну роботу, спрямовану на недопущення та упередження порушень у використанні бюджетних коштів.

 

4.3. Вносити зміни до помісячного розпису  районного бюджету виключно на підставі обгрунтованих пропозицій та розрахунків, наданих розпорядниками коштів районного бюджету.

 

4.4. Проводити контроль взятих бюджетних зобов’язань, проведених видатків та залишку коштів на рахунках головних розпорядників.

 

5. Продовжити роботу комісії  виконавчого комітету районної ради щодо вжиття заходів з енергозбереження, контролю за економією енергоносіїв та послуг зв`язку, здійснення системного енергомоніторингу.

 

 6. Рішення виконавчого комітету районної ради від 16.08.16 № 60 “Про виконання районного бюджету за І півріччя 2016 року” визнати таким, що втратило чинність.

 

7. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

 

   Голова  ради                                                                    О.С. Блощинський

 

                Додаток
  до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 18.10.16 №79  
Звіт про виконання бюджету Богунського району за 9 місяців 2016 року                                                                                                                                                                                                           
Код Назва Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
Затверджено розписом на рік з урахуванням змін Виконано за 9 місяців  2016 року Процент виконання, % Затверджено розписом на рік з урахуванням змін  Виконано за 9 місяців  2016 року Процент виконання, % Затверджено розписом на рік з урахуванням змін Виконано за 9 місяців  2016 року Процент виконання, %
            Д О Х О Д И
21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції 1 000,00 1 443,67 144,37 0,00 0,00 Х 1 000,00 1 443,67 144,37
25020000 Інші джерела власних надходжень 0,00 0,00 0,00 43 052,57 43 052,57 100,00 43 052,57 43 052,57 100,00
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім′ям з дітьми, малозабезпеченим сім′ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям 147 901 950,00 117 725 975,30 79,60 0,00 0,00 Х 147 901 950,00 117 725 975,30 79,60
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам   на надання  пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот 155 039 550,00 116 317 242,29 75,02 0,00 0,00 Х 155 039 550,00 116 317 242,29 75,02
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам   на надання  пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 85 986,80 78 288,80 91,05 0,00 0,00 Х 85 986,80 78 288,80 91,05
41035000 Інші субвенції (з міського бюджету на виконання делегованих повноважень) 13 594 617,00 9 116 800,95 67,06 0,00 0,00 Х 13 594 617,00 9 116 800,95 67,06
РАЗОМ ДОХОДІВ 316 623 103,80 243 239 751,01 76,82 43 052,57 43 052,57 100,00 316 666 156,37 243 282 803,58 76,82
 
ВИДАТКИ
10116 Органи місцевого самоврядування 11 138 887,00 7 945 051,15 71,33 43 052,57 43 052,57 100,00 11 181 939,57 7 988 103,72 71,44
90201 Надання пільг ветеранам війни і праці на житлово-комунальні послуги 15 700 000,00 14 081 165,23 89,69 0,00 0,00 Х 15 700 000,00 14 081 165,23 89,69
90202 Надання пільг ветеранам війни і праці на придбання твердого палива і скрапленого газу 5 803,87 5 803,87 100,00 0,00 0,00 Х 5 803,87 5 803,87 100,00
90204 Надання пільг ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ тощо на житлово-комунальні послуги 7 200 000,00 5 208 624,37 72,34 0,00 0,00 Х 7 200 000,00 5 208 624,37 72,34
90207 Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на житлово-комунальні послуги 4 200 000,00 3 221 458,57 76,70 0,00 0,00 Х 4 200 000,00 3 221 458,57 76,70
90208 Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на придбання твердого палива та скрапленого газу  1 544,98 1 544,98 100,00 0,00 0,00 Х 1 544,98 1 544,98 100,00
90215 Пільги багатодітним сім′ям на житлово-комунальні послуги 2 500 000,00 966 668,40 38,67 0,00 0,00 Х 2 500 000,00 966 668,40 38,67
90216 Пільги багатодітним сім′ям на придбання твердого палива та скрапленого газу 4 734,05 4 734,05 100,00 0,00 0,00 Х 4 734,05 4 734,05 100,00
90302 Надання допомоги у зв′язку з вагітністю і пологами 1 200 000,00 855 033,78 71,25 0,00 0,00 Х 1 200 000,00 855 033,78 71,25
90303 Надання допомоги на догляд за дитиною віком до  3-х років 1 300 000,00 862 565,36 66,35 0,00 0,00 Х 1 300 000,00 862 565,36 66,35
90304 Надання допомоги при народженні дитини 76 075 950,00 60 562 420,13 79,61 0,00 0,00 Х 76 075 950,00 60 562 420,13 79,61
90305 Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 4 800 000,00 3 568 809,38 74,35 0,00 0,00 Х 4 800 000,00 3 568 809,38 74,35
90306 Надання допомоги на дітей одиноким матерям 13 800 000,00 11 131 649,95 80,66 0,00 0,00 Х 13 800 000,00 11 131 649,95 80,66
90307 Надання тимчасової державної допомоги дітям 1 600 000,00 647 849,64 40,49 0,00 0,00 Х 1 600 000,00 647 849,64 40,49
 
90308 Надання допомоги при усиновленні дитини 300 000,00 185 760,00 61,92 0,00 0,00 Х 300 000,00 185 760,00 61,92
90401 Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім′ям 15 218 900,00 11 908 508,91 78,25 0,00 0,00 Х 15 218 900,00 11 908 508,91 78,25
90405 Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 125 439 550,00 92 839 325,72 74,01 0,00 0,00 Х 125 439 550,00 92 839 325,72 74,01
90406 Надання субсидій населенню для відшкодування витрат для придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 73 903,90 64 301,53 87,01 0,00 0,00 Х 73 903,90 64 301,53 87,01
90412 Інші видатки на соціальний захист населення, в т. ч.   202 841,00 120 453,00 59,38 0,00 0,00 Х 202 841,00 120 453,00 59,38
забезпечення твердим паливом 15 741,00 8 250,00 52,41 0,00 0,00 Х 15 741,00 8 250,00 52,41
  забезпечення послуг санаторно-курортного лікування членів сімей загиблих учасників АТО та членів сімей загиблих учасників АТО з дітьми до 7 років 187 100,00 112 203,00 59,97 0,00 0,00 Х 187 100,00 112 203,00 59,97
90413 Допомога на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічногорозладу 3 500 000,00 2 567 692,09 73,36 0,00 0,00 Х 3 500 000,00 2 567 692,09 73,36
91205 Забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, фізичним особам 686 356,00 447 971,61 65,27 0,00 0,00 Х 686 356,00 447 971,61 65,27
91207 Надання пільг населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу в т.ч.: 1 525 804,00 569 971,76 37,36 0,00 0,00 Х 1 525 804,00 569 971,76 37,36
  Пільги інвалідам по зору на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу  1 220 804,00 497 858,91 40,78 0,00 0,00 Х 1 220 804,00 497 858,91 40,78
  звільнення від сплати житлово-комунальних послуг учасників АТО,членів їх сімей та  сімей загиблих учасників АТО 305 000,00 72 112,85 23,64 0,00 0,00 Х 305 000,00 72 112,85 23,64
91209 Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів 36 729,00 25 661,95 69,87 0,00 0,00 Х 36 729,00 25 661,95 69,87
91300 Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам 30 107 100,00 25 434 304,15 84,48 0,00 0,00 Х 30 107 100,00 25 434 304,15 84,48
250404 Інші видатки 5 000,00 5 000,00 100,00 0,00 0,00 Х 5 000,00 5 000,00 100,00
РАЗОМ ВИДАТКІВ 316 623 103,80 243 232 329,58 76,82 43 052,57 43 052,57 100,00 316 666 156,37 243 275 382,15 76,82
                     
Керуючий справами виконкому       Л.В.Согріна    
                     


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare