Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 15
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 506317
Прогноз погоди
Міжсесійна інформація

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену

у міжсесійний період з 24 травня по 20 вересня 2016 року

 

На виконання рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», Корольовською районною радою та її виконавчими органами впродовж міжсесійного періоду проведена певна робота.

 

Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради

У зазначений період відбулося 4 засідання виконавчого комітету районної ради, прийнято 26 рішень.

Серед основних: про роботу організаційного відділу районної ради; про санітарний стан та благоустрій території Корольовського району м. Житомира; звіт про виконання районного бюджету за I півріччя 2016 року; про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2016 року; про створення комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та робочу групу з контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за їх місцем фактичного проживання (перебування); звіт про роботу фінансового відділу районної ради; про роботу управління праці та соціального захисту районної ради щодо надання житлових субсидій населенню Корольовського району м. Житомира; про внесення змін до районного бюджету на 2016 рік; про забезпечення твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) малозабезпечених громадян району; про утворення комісії з електронної системи закупівель, затвердження її складу та Положення; про затвердження «Положення про районну комісію по призначенню житлових субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям»; про затвердження Стратегії розвитку правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2016-2020 роки; про утворення тендерного комітету виконавчого комітету районної ради для організації та проведення процедур закупівель за кошти районного бюджету, затвердження його складу та Положення про нього.  

Крім того, на засіданнях виконавчого комітету розглядалися питання соціального захисту населення району та вирішувалися інші поточні питання.

Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян. У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради. У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення були своєчасно розглянуті, ретельно перевірені та у встановлені законом терміни, авторам були надані письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту населення.

 

Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради

У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними. На постійному контролі знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати.

(з початку 2016 року)

 

кількість

Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів

46792

Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради

4562

Видано розпоряджень головою районної ради

160

 

Діяльність Корольовської районної ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її підрозділів, проводиться  інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», головою ради видано розпорядження від 18.07.11 № 22 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м. Житомира». Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.

Соціальний захист громадян, які проживають на території Корольовського району

Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району.

 

Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог

(з початку 2016 року)

Вид державної соціальної виплати, допомоги

кількість одержувачів

сума

(тис. грн.)

Державна допомога сім’ям з дітьми всього

6523

48544,6

У тому числі:

 

 

у  зв’язку з вагітністю та пологами

307

467,8

при народженні дитини

4466

38276,7

по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

639

613,0

при усиновленні дитини

16

129,0

на дітей, які перебувають під опікою

91

2103,7

на дітей одиноким матерям

1004

6954,4

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

86

349,3

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

588

7275,4

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

1461

15808,1

Державна допомога на дітей, які виховуються в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу

23

629,2

Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

157

1853,8

Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років

118

13,4

 

Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування

286

333,8

Державна допомога особам, які не мають права на пенсію та інвалідам

187

1590,8

Допомога на догляд

5

10,8

Персоніфікований облік подано до Житомирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирської області на 01.09.16

4025

 

Прийнято документи на призначення субсидій та різних видів допомог у громадян, які за станом здоров’я не могли звернутися самостійно, за місцем проживання

6

 

Видано довідок

7863

 

Надано консультацій

19904

 

 

 

Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги

(з початку 2016 року)

 

кількість

сума

(тис. грн.)

Кількість сімей, які звернулися за призначенням субсидій

16776

 

Кількість сімей, яким призначені субсидії

15343

 

Нараховано з початку року

 

88579,98

Кількість одержувачів субсидій станом на 01.09.16

19815

 

Проведено перерахунків

177912

 

Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ

11

22,3

Взято на облік осіб, переміщених з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції

1564

 

Призначено адресних допомог

575

3914,1

Прийнято заяв щодо призначення (відновлення) соціальних виплат, які надійшли від внутрішньо переміщених осіб та Житомирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирської області

459

 

Складено актів обстеження матеріально-побутових умов сімей за результатами проведених перевірок

456

 

Проведено засідань комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

6

 

Поновлено соціальні виплати внутрішньо переміщеним особам

366

 

 

 

Робота комісії по призначенню житлових субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

(з початку 2016 року)

 

кількість

Проведено засідань

11

Розглянуто справ

1344

Дозволено призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям

1164

Надано субсидій на загальну площу житла

5

Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям

6

 

 

 

Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій

(з початку 2016 року)

 

кількість

сума (грн.)

Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій

1752

 

Виявлено справ, в яких допущені помилки

9

 

Виявлено переплат пенсій

3

649,99

Надано відповіді на письмові звернення

10

 

Надано відповідь на запит архівної пенсійної справи

7

 

 

 

 

Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці

(з початку 2016 року)

 

кількість

сума

(тис. грн.)

Перевірено підприємств

6

 

Виявлено порушень

8

 

Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати

4

 

Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати

8

 

Прийнято рішень по підприємствах

47

 

Заслухано керівників з питань погашення заборгованості із заробітної плати та дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці   

47

 

Загальна сума заборгованості по заробітній платі

 

1303,6

Кількість економічно-активних підприємств-боржників із заробітної плати:

ВАТ «Хімволокно»

1

137,4

 

Кількість підприємств-боржників банкрутів та таких, які припинили діяльність:

ВАТ «Льонотекс»

1

1166,2

 

 

Персоніфікований облік пільгових категорій населення

 

Реєстр пільгової категорії громадян

(з початку 2016 року)

Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян

27471

Ветерани війни, з них:

3676

інваліди війни

614

учасники бойових дій

1216

учасники війни

1051

члени сімей загиблих

795

Ветерани праці та пенсіонери

26760

Ветерани військової служби

1205

Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи

2338

Діти війни

6979

Інваліди

5121

Багатодітні сім’ї

458

Звернулося громадян

3229

 

 

 

Пільги

(з початку 2016 року)

 

кількість

сума

(тис. грн.)

Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги, у тому числі:

 

11783,88

інвалідам по зору І та ІІ групи

 

259,96

Проведено звірок з підприємствами по наданню пільг особам, які мають право на пільги згідно чинного законодавства з Єдиним автоматизованим реєстром пільговиків

20

 

Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок

 

81,49

Нараховано пільг для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу

18

17,4

Профінансовано звільнення від сплати окремих житлово-комунальних послуг учасників АТО, учасників бойових дій та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) учасників АТО за грудень 2015 року, згідно рішення Житомирської міської ради від 16.03.16 № 158

 

25,24

Профінансовано звільнення від сплати окремих житлово-комунальних послуг членів сімей загиблих (померлих) учасників АТО за січень-серпень 2016 року, згідно рішення Житомирської міської ради від 09.02.16 № 76

 

9,64

 

 

Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог

(з початку 2016 року)

 

кількість

сума (грн.)

Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов

1456

 

 

 

В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини

130

 

Перевірено факт проживання переміщених осіб

583

 

Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги

1785

 

Виявлено переплат по субсидіях, з них:

7

16435,91

по заявах

-

-

згідно акту-перевірки

7

16435,91

Повернуто субсидій

 

24004,93

Виявлено переплат по допомогах, з них:

131

148338,55

по заявах

113

79670,54

згідно акту - перевірки

18

68668,01

Повернуто допомог

 

104866,69

Направлено листів, запитів і повідомлень

217

 

Підготовлено справ до суду

19

77658,03

Надано консультацій на особистому прийомі

461

 

 

 

 

Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

(з початку 2016 року)

 

кількість

сума (грн.)

Кількість підприємств, які перебувають на обліку

313

 

Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій

431

 

Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань, з них:

 

5183719,46

додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки

 

2321561,83

одноразова виплата у розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи

 

24452,70

Відшкодування вартості харчування в загальноосвітніх навчальних закладах освіти дітей-інвалідів

 

1764,00

Кількість громадян, які перебувають на обліку

У тому числі:

1198

 

І категорія

422

 

ІІ категорія

729

 

ІІІ категорія

39

 

діти

6

 

Кількість особових справ

2241

 

Компенсація вартості продуктів харчування

 

2652914,09

Компенсація за ненадання безоплатного харчування дітям у навчальних закладах освіти (постанова КМУ № 155)

 

3943,77

Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника

 

68748,20

Щорічна допомога на оздоровлення

 

109615,00

Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

53

 

 

Виконання п.3 розділу V «Порядку використання коштів обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженого розпорядженням голови Житомирської ОДА                       від 10.02.15 № 40:

  • здійснення перевірок по відпуску ліків по рецептах
  • надання послуг по зубопротезуванню

 

 

 

 

394

26

 

 

 

 

84630,16

28460,00

 

 

Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці

(з початку 2016 року)

 

кількість

Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян

300

Видано пільгових посвідчень, з них:

137

ветеран праці

55

член сім’ї загиблого (з них АТО - 4)

27

інвалід війни (з них АТО - 6)

49

учасник війни

6

Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», з них:

74

інвалідам війни (з них АТО - 6)

21

сім’ям померлих ветеранів війни (із них загиблих в АТО – 30)

53

Видано довідок «Дитина війни»

31

Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни»

28

Видано вкладок до посвідчень «Член сім’ї загиблого»

7

Видано листів-талонів на право отримання інвалідами війни 1-ї та 2-ї групи проїзних квитків для безоплатного проїзду по Україні

15

Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою

18

Забезпечено твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) громадян

17

  Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій

28

  Матеріальна допомога по постанові КМУ № 158

30

Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі:

1355

інвалідів війни

93

учасників бойових дій

51

учасників бойових дій (АТО)

42

учасників війни

94

членів сімей померлих ветеранів війни (з них АТО - 6)

68

інвалідів загального захворювання

1007

Забезпечено путівками (із них АТО – 16)

149

Оформлено компенсацій за невикористані путівки інвалідам війни

95

Оформлено компенсацій за невикористані путівки інвалідам загального захворювання

35

Видано направлень на психологічну реабілітацію учасникам АТО

28

Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних

63

Звернулося інвалідів з заявами на отримання технічних засобів реабілітації серійного виробництва

124

Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами (із них АТО-1)

382

Оформлено компенсацію на бензин

2

Оформлено компенсацію інвалідам на транспортне обслуговування (із них АТО-1)

9

Оформлено транспортних справ (із них інвалідів АТО-1)

7

Видано направлень на навчання у Житомирське вище професійне училище-інтернат

8

Видано направлень у реабілітаційний центр

1

Видано направлень у Житомирський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів

16

Підготовлено справ для направлення громадян у будинки-інтернати геріатричного та психоневрологічного типу

6

Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників

23

Заслухано звіти опікунів та піклувальників

23

Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою

106

Складено соціальних паспортів демобілізованих учасників АТО

85

Складено соціальних паспортів родичів загиблих учасників АТО

4

 

 

Робота відділу ведення Державного реєстру виборців

(з початку 2016 року)

Робота спеціалістів відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на підготовку до проведення місцевих виборів та щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.

 

 

кількість

Опрацьовано записів періодичного поновлення реєстру виборців

9756

Включено до реєстру виборців

1095

Включено до наказів даних виборців району

6608

Внесено змін до реєстру виборців

5513

Внесено змін щодо виборчої адреси виборців

1249

Видано наказів начальника відділу

480

Вилучено записів про виборців відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку з закінченням строку зберігання 

840

Підготовлено та направлено запитів до суб’єктів подання щодо уточнення відомостей про виборців

146

 

 

Забезпечення законності та правопорядку на території району

(з початку 2016 року)

Виконавчий комітет Корольовської районної ради, в межах своїх повноважень, проводить роботу щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території району.

Одним із завдань виконавчих органів районної ради є підвищення загального рівня правової культури, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Рішенням районної ради від 29.12.15 № 23 була затверджена програма правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2016 рік.

Виконавчим комітетом районної ради постійно проводиться практична робота по правовій освіті населення, відповідно до загальнодержавних і місцевих програм. Рішенням виконавчого комітету від 16.08.16 № 66 затверджена Стратегія розвитку правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2016-2020 роки.

У Корольовському районі діє районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення, яка постійно співпрацює з Житомирським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирської області, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, з КП ВЖРЕПами, установами освіти, охорони здоров’я та іншими.

Велика увага МКМР з правової освіти приділяється проведенню право роз’яснювальної роботи серед населення та інформування населення з питань чинного законодавства.  

Також важливу роль у забезпеченні законності та правопорядку на території району відіграє адміністративна комісія, яка, відповідно до чинного законодавства, створена та функціонує при виконавчому комітеті районної ради. Адмінкомісія здійснює контроль за виконанням постанов про накладання адміністративного стягнення у вигляді штрафу. З початку 2016 року було проведено 4 засідання адміністративної комісії, розглянуто 6 справ.

 

 

Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення

(у міжсесійний період)

Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який відповідно до покладених на нього завдань, планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної     (в місті Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Утримується в готовності пункт управління цивільного захисту району у захисній споруді адмінбудинку Корольовської районної ради.

Завдання, визначені на відповідний період та план основних заходів з цивільного захисту виконані.

В управління державної архітектурно-будівельної інспекції було направлено звернення про вжиття заходів щодо відновлення огорожі будівельного майданчику, розташованого за адресою: площа Польова, 10.

Працівниками відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради було здійснено перевірку підвальних приміщень (найпростіших укриттів) у житлових будинках, які перебувають на обслуговуванні КП «ВЖРЕП № 13». Всього перевірено підвальні приміщення                32 багатоповерхових будинків.

Керівний склад цивільного захисту району та працівники відділу з питань НС та ЦЗН районної ради взяли участь у спільному штабному тренуванні органів управління територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ Житомирської області щодо переведення територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ з режиму функціонування в мирний час на режим функціонування в особливий період; участь у проведенні «Дня цивільного захисту» у навчальних закладах району; проведенні міських змагань громадського дитячого руху «Школа безпеки».

Впродовж звітного періоду здійснювався контроль за проведенням комплексних об’єктових та протипожежних тренувань. Проведено 32 комплексних об’єктових тренувань. У навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області підготовлено 20 фахівців підприємств, установ та організацій Корольовського району.

 

Забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира

садово-городніми ділянками

З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств, виконавчий комітет районної ради розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. В приміщенні виконкому ведеться прийом голів окремих товариств, зокрема садівничими товариствами «Града» та «Надія», надається можливість для проведення загальних зборів, тощо. Ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок.

Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. Після проведення інвентаризації складається акт перевірки. Землекористувачі, які не використовують ділянки, попереджаються виконавчим комітетом про необхідність термінового приведення їх в належний стан, або передачу необроблених городів іншим громадянам, бажаючим обробляти землю.

Контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться районною комісією по земельним питанням. У 2015 році було виділено 26 городніх ділянок, у 2016 році – 22 ділянки.

 

Організаційні заходи

27 травня 2016 року у школах міста Житомира пролунав останній дзвінок. З нагоди свята голова Корольовської районної ради Соя О. В. завітав до випускників ліцею № 25 м. Житомира та вручив Грамоту Корольовської районної ради педагогічному колективу ліцею за плідну організаторську і творчу роботу на освітянській ниві та вагомий внесок у навчанні та вихованні учнів. У цей же день заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлова О. Г. привітала учнів Житомирської гуманітарної гімназії № 1 із завершенням навчального року, а також вручила Грамоту Корольовської районної ради педагогічному колективу гімназії.

1 червня 2016 року заступник голови Корольовської районної ради Шевчук Ю. М. взяла участь у відзначенні Міжнародного дня захисту дітей, а саме у проведенні змагань з рухової активності для дітей і молоді з особливими потребами, яких об’єднує громадська організація «Сімейний клуб Спеціальної Олімпіади».

Захід відбувся на території гідропарку м. Житомира. До організації свята для дітей долучилися депутат Корольовської районної ради Яремчук В. О. та член виконавчого комітету районної ради Яковенко В. В., які разом з іншими волонтерами допомагали дітям у виконанні спортивних вправ.

 

Напередодні Дня медичного працівника, 14 червня 2016 року на базі КУ «Центральна міська лікарня №1» м. Житомира відбулося засідання ради керівників підприємств та організацій Корольовського району.

У засіданні взяли участь голова Корольовської районної ради Соя О. В., заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів Корольовської районної ради Орлова О. Г., голова ради керівників підприємств та організацій Корольовського району Федорченко Д. А. і члени правління ради керівників підприємств та організацій. Під час засідання були обговорені питання щодо діяльності підприємств та установ медичної галузі, надання населенню кваліфікованої медичної допомоги, проблемні питання в придбанні та обслуговуванні апаратури різного профілю, по яким були прийняті відповідні рішення.

Після засідання головний лікар установи, член виконавчого комітету Корольовської районної ради Вусик А. І. ознайомив присутніх з станом медичного обслуговування пацієнтів у лікарні; з роботою по удосконаленню тактики лікування хворих та розповів, яка допомога надається населенню Корольовського району.

 

16 червня 2016 року у поліклініці № 1 КУ «Центральної міської лікарні № 1» м. Житомира відбулися урочистості з нагоди Дня медичного працівника.

Привітав медичний колектив голова Корольовської районної ради Соя О. В. За високий рівень професійної майстерності, вагомий особистий внесок у розвиток галузі охорони здоров’я, надання населенню кваліфікованої медичної допомоги та з нагоди Дня медичного працівника, Соя О.В. нагородив Грамотами Корольовської районної ради та цінними подарунками лікаря - ендокринолога поліклініки № 1 Пилипчук Л. В., завідувача неврологічним відділенням поліклініки № 2 Дацкевича С. Р. та уролога уролого - нефрологічного відділення Храпчука Ю. В.

 

25 червня 2016 року на честь святкування Дня молоді та Дня Конституції у Гідропарку відбувся захід «Мандри українською піснею».

Організаторами заходу виступили Корольовська районна рада міста Житомира, Житомирське обласне відділення Всеукраїнського об’єднання ветеранів, гурт «Журавка», ВМГО «ФРІ», та ЖОГО «Тверезий Житомир». Основна мета заходу – відродження української культури та традицій, зокрема популяризація української пісні.

Зустріч відбулася у формі спільного виконання українських народних пісень, повстанських, патріотичних творів, спілкування з цікавими людьми. Гурт «Журавка» виступив для відпочиваючих у гідропарку з піснями про Україну. Також на захід була запрошена відома житомирська поетеса Марія Зіновчук, яка прочитала власні вірші та гуморески українською мовою. Заступник голови Корольовської районної ради Шевчук Ю. М. взяла участь у даному заході.

 

Голова Корольовської районної ради Соя О. В. взяв участь в урочистих заходах з нагоди святкування 86-ї річниці з моменту створення Високомобільних десантних військ Збройних Сил України, які відбулися 5 серпня 2016 року у 199-му Навчальному центрі Високомобільних десантних військ.

За високий професіоналізм, сумлінне ставлення до виконання службових обов’язків та зразкову дисципліну, голова районної ради відзначив Грамотами Корольовської районної ради м. Житомира і цінними подарунками кращих військовослужбовців військової частини А2900, які є учасниками антитерористичної операції на Сході України.

Начальник 199-го Навчального центру Високомобільних десантних військ підполковник Щербина С.А. подякував голові Корольовської районної ради Сої О. В. за постійну підтримку та допомогу особовому складу навчального центру і вручив йому Грамоту.

1 вересня 2016 року в навчальних закладах м.Житомира відбулися святкові лінійки з нагоди Дня знань. Голова Корольовської районної ради м. Житомира Соя О. В. привітав викладачів та учнів Державного професійно-технічного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну» та Центру професійно-технічної освіти м. Житомира з початком нового навчального року.

Заступник голови ради Шевчук Ю. М. відвідала свято першого дзвоника, яке відбулося у Державному навчальному закладі «Житомирське вище професійне технологічне училище».

 

2 вересня 2016 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради на площі Польовій біля фонтану «Космонавт» було організовано святкові заходи з нагоди відзначення 1132-ї річниці від дня заснування міста Житомира та урочисте нагородження переможців і призерів щорічного районного огляду-конкурсу «Мій ошатний район». На святі були присутні керівники, депутати, члени виконавчого комітету та працівники виконавчих органів Корольовської районної ради, керівники та представники підприємств, організацій, установ району та мешканці міста.

Голова районної ради Соя О. В. привітав присутніх з Днем міста Житомира та відзначив Грамотами Корольовської районної ради і цінними подарунками переможців та призерів районного огляду-конкурсу «Мій ошатний район». Нагородження проходило у трьох номінаціях.

I місце у номінації «Краще квіткове оформлення території підприємства, організації, установ, незалежно від форми власності, розташованих на території Корольовського району м. Житомира» посіли ПАТ «Житомирський маслозавод» та ПрАТ «Ліктрави», II місце у цій номінації посіла комунальна установа «Центральна міська лікарня №1» м. Житомира, ІІІ місце – ОСББ «Надія – 102».

У номінації «Краще квіткове оформлення територій навчальних закладів, розташованих на території Корольовського району м. Житомира» I місце посіли ДПТНЗ «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну» та Центр професійно-технічної освіти м. Житомира.

У номінації «Краще квіткове оформлення прибудинкових територій, балконів, фасадів будинків, розташованих на території Корольовського району м.Житомира» І місце було присуджено Стаднік Г.В., ІІ місце - Колесніковій С. О.

Супроводжувався святковий захід виступами хору ветеранів війни та праці Житомирського міського Палацу культури та концертною програмою, підготовленою учнями Житомирського вищого професійного училища сервісу і дизайну, Центру професійно-технічної освіти м.Житомира та учнями Житомирського вищого професійного технологічного училища. Святкову програму вів головний режисер Житомирського міського палацу культури Хмельницький В. А.

Учасники і гості свята з цікавістю оглянули виставку виробів декоративно-прикладного мистецтва, яку представили працівники виконавчого комітету Корольовської районної ради, студія «Декор», ОСББ «Надія – 102» та навчальні заклади Корольовського району.

 

Голова, заступник голови, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,  керуючий справами виконкому, депутати, члени виконавчого комітету Корольовської районної ради та представники громадських організацій району взяли участь у заходах, які проводилися у місті Житомирі:

- 24 червня 2016 року – у засіданні регіональної робочої групи з розроблення перспективного плану формування територіальних громад Житомирської області, яке відбулося у сесійній залі Житомирської обласної ради;

- 30 червня 2016 року – в урочистих заходах з нагоди випуску учнів ДНЗ «Житомирське вище професійне технологічне училище»;

- 8 липня 2016 року – у заході з нагоди відзначення 109-ї річниці від дня народження поета, ідеолога українського націоналізму Олега Ольжича, який відбувся у Домі української культури;

- 8 липня 2016 року – в урочистих заходах з нагоди 120-ї річниці від дня заснування ДП «Житомирський горілчаний завод»;

- 1 серпня 2016 року – у святкових заходах з нагоди Дня заснування музею космонавтики ім..С.П.Корольова;

- 2 серпня 2016 року – у мітингу-реквіємі та покладанні квітів до могил військовослужбовців на Смолянському військовому кладовищі, які загинули у зоні АТО, з нагоди відзначення Дня Високомобільних десантних військ Збройних Сил України;

- 15 серпня 2016 року – у святкуванні 70-річчя з дня створення Житомирської автошколи ТСО України;

- 23 серпня 2016 року – в урочистій церемонії підняття Державного Прапора України на майдані імені С.П.Корольова та покладанні квітів до могил військовослужбовців на Смолянському військовому кладовищі, які загинули у зоні АТО, з нагоди відзначення Дня Державного Прапора України;

- 24 серпня 2016 року – в урочистій ході та покладанні квітів до пам’ятників Т.Г.Шевченку та І.Франку, меморіального погруддя В.Чорноволу, меморіальної дошки М.С.Грушевському та до стели героям Небесної Сотні з нагоди святкування 25-ї річниці незалежності України;

- 15 вересня 2016 року – у засіданні Координаційної ради при голові Житомирської обласної ради, яке відбулося у приміщенні Андрушівської районної ради.

 

 

Завідувач організаційного відділу районної ради                                                 С.Л.Козачук



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare