Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 27
візитів сьогодні: 5566
візитів всього: 481478
Прогноз погоди
ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення торгів Управління комунального господарства Житомирської міської ради
                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                               Наказ Міністерства економічного розвитку
                                                                                               і торгівлі України
                                                                                               15 вересня 2014 року № 1106
 
ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
 
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
1.3. Місцезнаходження: майдан ім. С.П. Корольова   4/2, каб. 388,  м. Житомир, 10014
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
3. Процедура закупівлі: відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (45112710-5 – благоустрій озеленених територій) (Капітальний ремонт благоустрою території на розі вулиць Перемоги і Ольжича в м. Житомирі із розміщенням пам'ятника О.Ольжичу)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічного завдання документації конкурсних торгів
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир, озеленена територія на розі вулиць Перемоги і Ольжича
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: жовтень - грудень 2016р.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1.Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.zt-rada.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 02.07.2016 р., № 140359, ВДЗ № 123 (02.07.2016).
5.3. Дата оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: 15.08. 2016 року, №157609, ВДЗ №154(15.08.2016)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: -
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:  “12” серпня 2016 року.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 06 вересня 2016 року.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися: -
дата прийняття рішення -
підстава: -
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 2500944,0 грн. грн. у т.ч. ПДВ (Два мільйони п'ятсот тисяч дев'ятсот сорок  чотири  грн. 00 коп. у т.ч. ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): -
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Приватне підприємство «СКЕФАЛД»
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:  35795502
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: пров. Кавалерійський,13,  м.Житомир, 10003,  тел./факс: (0412) 41-39-28
10. Інформація про рамкову угоду: -
10.1. Дата та номер рамкової угоди: -
10.2. Учасники рамкової угоди: -
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:-
 
Заступник начальника управління,
голова комітету з конкурсних торгів                                                                   Шевчук В.А.
       М.П.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare