УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
шоста сесія сьомого скликання
від 22.09.16 № 48
Про затвердження структури апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради |
Заслухавши та обговоривши інформацію голови ради Блощинського О.С. про необхідність оптимізації організаційно-штатної структури та з метою упорядкування структури управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідно до пункту 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 5 статті 6 Регламенту районної ради районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити структуру та чисельність апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради станом на 01 жовтня 2016 року згідно з додатком.
2. Визнати такими, що втратили чинність, рішення районної ради від 27.08.15 № 189 «Про затвердження структури апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради» та від 23.06.16 № 41 «Про внесення змін в додаток до рішення Богунської районної ради м. Житомира від 27.08.15 № 189 «Про затвердження структури апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради».
3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміву М.І. внести відповідні зміни до штатного розпису управління та подати на затвердження голові ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову районної ради.
Голова ради О.С.Блощинський
Додаток
до рішення районної ради
від 22.09.16 №
Структура
та чисельність апарату районної ради та її виконавчого комітету,
виконавчих органів районної ради станом на 01 жовтня 2016 року
1. |
Апарат районної ради та її виконавчого комітету, в тому числі: |
33 |
|
|
|
1.1. |
Голова ради |
1 |
|
|
|
1.2. |
Заступник голови ради |
1 |
|
|
|
1.3. |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
1 |
|
|
|
1.4. |
Керуючий справами виконкому |
1 |
|
|
|
1.5. |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності апарату ради та виконкому |
2 |
|
|
|
1.6. |
Спеціаліст |
3 |
|
|
|
1.7. |
Відділ ведення Державного реєстру виборців районної ради |
6 |
|
|
|
1.8. |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради |
2 |
|
|
|
1.9. |
Загальний відділ апарату ради та виконкому |
12 |
|
|
|
1.10. |
Організаційний відділ апарату ради та виконкому |
3 |
|
|
|
1.11. |
Водій апарату ради та виконкому |
1 |
|
|
|
2. |
Фінансовий відділ районної ради, в тому числі: |
6 |
|
|
|
2.1. |
Начальник відділу |
1 |
|
|
|
2.2. |
Сектор складання та виконання бюджету |
3 |
|
|
|
2.3. |
Сектор бухгалтерського обліку та звітності, контролю за використанням бюджетних коштів |
2 |
|
|
|
|
2 |
|
3. |
Управління праці та соціального захисту населення районної ради, в тому числі:
|
62 |
|
|
|
3.1. |
Начальник управління |
1 |
|
|
|
3.2. |
Заступник начальника управління - начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці |
1 |
|
|
|
3.3. |
Заступник начальника управління-начальник відділу соціальних допомог |
1 |
|
|
|
3.4. |
Секретар керівника |
1 |
|
|
|
3.5. |
Головний спеціаліст-юрисконсульт |
1 |
|
|
|
3.6. |
Головний спеціаліст з питань діловодства |
1 |
|
|
|
3.7. |
Головний спеціаліст по автоматизованій обробці інформації |
1 |
|
|
|
3.8. |
Головний спеціаліст з питань праці та соціально-трудових відносин |
1 |
|
|
|
3.9. |
Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці |
5 |
|
|
|
3.10. |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
4 |
|
|
|
3.11. |
Відділ соціальних допомог, в тому числі: |
28 |
|
|
|
3.11.1. |
Заступник начальника відділу |
2 |
|
|
|
3.11.2. |
Сектор прийому громадян |
9 |
|
|
|
3.11.3. |
Сектор прийняття рішення щодо надання всіх видів соціальних допомог |
12 |
|
|
|
3.11.4. |
Сектор контролю за призначенням соціальних допомог |
5 |
|
|
|
3.12. |
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг |
6 |
|
|
|
3.13. |
Відділ з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи |
4 |
|
|
|
3.14. |
Сектор по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій Житомирським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області |
3 |
|
3 |
|
3.15. |
Сектор державних соціальних інспекторів |
3 |
|
|
|
3.16. |
Прибиральник службових приміщень |
1 |
Заступник голови ради С.А.Ілючок
ІНФОРМАЦІЯ
про необхідність оптимізації та упорядкування організаційно-штатної структури управління праці та соціального захисту населення районної ради
У зв’язку із введенням в дію постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.14 №505 «Про облік внутрішньо переміщених осіб», від 01.10.14 №509 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», від 27.02.15 №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» та Закону України від 11.12.15 № 3628 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» збільшилась кількість звернень громадян до управління праці та соціального захисту населенння районної ради за призначенням державних допомог, зокрема з питань спрощеного Порядку надання житлових субсидій, державної соціальної допомоги одиноким матерям, надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.
Тільки впродовж січня-липня 2016 року працівниками сектору прийому громадян відділу соціальних допомог прийнято понад 23 тис. заяв для призначення різних видів державних соціальних допомог, в т.ч. близько 4,5 тис. для надання житлових субсидій, призначено допомог - 28 тис. 611.
На сьогодні в Богунському районі налічується 58 тис. домогосподарств, близько 30% із них складає приватний сектор, який використовує автономне опалення. У зв’язку із збільшенням ціни на газ, підвищенням цін і тарифів на житлово-комунальні послуги з початком опалювального сезону 2016-2017 років очікується ще більш суттєве зростання звернень громадян.
Відповідно до пункту 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 5 статті 6 Регламенту районної ради з метою забезпечення безперебійності роботи та своєчасності в призначенні різних видів державних соціальних допомог прошу затвердити структуру та чисельність апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради станом на 1 жовтня 2016 року згідно з додатком, а саме:
- збільшити чисельність сектору прийняття рішення щодо надання всіх видів соціальних допомог відділу соціальних допомог на 1 (одну) штатну одиницю (без зміни загальної чисельності працівників управління) за рахунок скорочення 1 (однієї) посади - головного спеціаліста з охорони праці управління праці та соціального захисту населення районної ради;
- вивести:
із сектору прийому громадян відділу соціальних допомог 2 провідних спеціалістів, замінивши їх 2 головними спеціалістами;
із сектору прийняття рішення щодо надання всіх видів соціальних допомог відділу соціальних допомог 3 провідних спеціалістів, замінивши їх 3 головними спеціалістами;
із відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці 1 провідного спеціаліста, замінивши його на 1 головного спеціаліста.
Голова ради О.С.Блощинський