УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
від _________ № _____
м. Житомир
Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік»
Відповідно до Бюджетного кодексу України, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та розпорядження голови облдержадміністрації від 18.08.2016 № 268 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2016 рік» міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік» із змінами, внесеними рішенням міської ради від 09.02.2016 №75«Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 24.02.2016 №127 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 16.03.2016 №169 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 28.04.2016 № 195 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 16.06.2016 № 247 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 14.07.2016 № 252 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 21.07.2016 № 280 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік» та рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.08.2016 №738 «Про перерозподіл видатків» та викласти рішення в новій редакції, а саме:
«1. Визначити на 2016 рік:
- доходи міського бюджету у сумі 2 002 809 858 гривень 42 копійки, в тому числі доходи загального фонду міського бюджету 1 919 098 053 гривні 86 копійок, доходи спеціального фонду міського бюджету 83 711 804 гривні 56 копійок, у тому числі бюджету розвитку 6 625 048 гривень згідно з додатком №1 до цього рішення;
- видатки міського бюджету у сумі 2 126 997 295 гривень 71 копійка, в тому числі видатки загального фонду міського бюджету 1 594 301 994 гривні 26 копійок та видатки спеціального фонду міського бюджету 532 695 301 гривня 45 копійок, згідно з додатком №3 до цього рішення;
- повернення кредитів до спеціального фонду міського бюджету у сумі 4 399 589 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення;
- надання кредитів з міського бюджету у сумі 5 482 966 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення, у тому числі:
– надання пільгових довготермінових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам в сумі 1 160 921 гривня;
– надання платних поворотних кредитів із спеціального фонду міського бюджету комунальному підприємству «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради в сумі 4 322 045 гривень, які можуть надаватися в разі нестачі власних коштів підприємства на виконання зобов’язань по кредитним договорам з Європейським банком реконструкції та розвитку та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО);
- профіцит міського бюджету у сумі 325 039 634 гривні 60 копійок згідно з додатком №2 до цього рішення, в тому числі:
– профіцит загального фонду міського бюджету 329 723 594 гривні 51 копійка, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду), в тому числі залишок освітньої субвенції на 01.01.16 - 539 000 гривень;
– дефіцит загального фонду міського бюджету у сумі 6 007 134 гривні 91 копійка, джерелом покриття якого є використання вільного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 5 333 942 гривні 83 копійки, освітньої субвенції – 547 778 гривень 87 копійок, медичної субвенції – 125 413 гривень 21 копійка;
– профіцит спеціального фонду міського бюджету 1 323 175 гривень, напрямом використання якого визначити погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО;
- дефіцит спеціального фонду міського бюджету у сумі 450 310 448 гривень 89 копійок, згідно з додатком №2 до цього рішення, в тому числі:
– надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку в сумі 329 723 594 гривні 51 копійка;
– використання залишків коштів спеціального фонду (бюджету розвитку) міського бюджету на 01.01.2016 року в сумі 75 649 304 гривні 94 копійки, в тому числі кредитних коштів НЕФКО - 205 609 гривень 65 копійок;
– використання залишків коштів спеціального фонду (міського фонду охорони навколишнього природного середовища) на 01.01.2016 року в сумі 17 802 399 гривень 44 копійки;
– залучення до бюджету розвитку кредитних коштів місцевих запозичень від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО) у сумі 27 135 150 гривень.
Кредитні кошти в сумі 27 135 150 гривень, з урахуванням залишку на 01.01.16 - 205 609 гривень 65 копійок, безповоротного гранту - 47 250 000 гривень, в загальному обсязі 74 590 759 гривень 65 копійок спрямувати на реалізацію інвестиційного проекту «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Житомира».
2. Спрямувати на проведення видатків 6 007 134 гривні 91 копійку вільних залишків бюджетних коштів загального фонду міського бюджету, в тому числі освітньої субвенції – 547 778 гривень 87 копійок, медичної субвенції – 125 413 гривень 21 копійку та 93 451 704 гривні 38 копійок залишків коштів спеціального фонду міського бюджету.
Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів міського бюджету на 2016 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами для програмно-цільового методу складання та виконання міського бюджету, у тому числі по загальному фонду 1 594 301 994 гривні 26 копійок та спеціальному фонду 532 695 301 гривню 45 копійок згідно з додатком №3 до цього рішення.
3. Встановити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 10 000 000 гривень.
4. Затвердити на 2016 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком №5 до цього рішення в сумі 602 517 325 гривень, в тому числі:
-реверсна дотація з міського бюджету державному бюджету в сумі 34 518 200 гривень;
- субвенції загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам районів у місті в сумі 541 131 000 гривень;
- інші субвенції загального фонду в сумі 26 468 125 гривень на виконання повноважень, делегованих міською радою:
- Богунській районній у м.Житомирі раді – 13 594 617 гривень;
- Корольовській районній у м.Житомирі раді – 12 873 508 гривень;
- субвенція загального фонду з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів Житомирському міському відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області в сумі 300 000 гривень;
- субвенція загального фонду з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів Житомирській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області в сумі 100 000 гривень;
5. Затвердити на 2016 рік резервний фонд міського бюджету у сумі 2 000 000 гривень.
6. Визначити на 2016 рік перелік захищених видатків загального фонду міського бюджету на:
- оплату праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- обслуговування місцевого боргу;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;
- оплату послуг з охорони комунальних закладів культури;
- оплату послуг енергосервісу.
7. Затвердити у складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм згідно з додатком №6 до цього рішення.
8. Затвердити на 2016 рік перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку згідно з додатком №7 та міського фонду охорони навколишнього природного середовища згідно з додатком №8 до цього рішення.
9. Визначити граничний розмір місцевого боргу міського бюджету станом на 31.12.2016 року в сумі 105 626 588 гривень.
10. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:
- забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
-передбачити в повному обсязі асигнування на погашення кредиторської заборгованості минулого року;
-затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи в межах відповідних бюджетних асигнувань.
11. Надати право виконавчому комітету міської ради упродовж бюджетного року, за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій, здійснювати розподіл та перерозподіл субвенцій і дотацій з державного та обласного бюджетів з наступним внесенням змін до міського бюджету на сесії міської ради.
12. З метою забезпечення своєчасного фінансування видатків та збільшення доходів міського бюджету надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
-отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду міського бюджету, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
-здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
13. Внески у статутний капітал комунальних підприємств Житомирської міської ради здійснювати, в тому числі шляхом перерахування коштів на банківські рахунки підприємств без включення їх до мережі одержувачів бюджетних коштів.
14. Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю міському голові виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.
Поточне преміювання міського голови, секретаря міської ради проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат; преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
15. Житомирському міському голові надається право:
- визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів міської ради, їх заступникам та іншим працівникам керівництва ради та виконкому в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради.
16. Установити, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду міського бюджету, перераховується комунальними підприємствами Житомирської міської ради щоквартально до 19 травня за І квартал, до 19 серпня за І півріччя, до 19 листопада за 9 місяців та до 19 лютого за рік.
17. Визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомості у м.Житомирі (крім об’єктів державної та комунальної власності) на 2016 рік:
- 8,27 грн. – для провадження некомерційної діяльності, у тому числі для проживання фізичних осіб;
- 16,54 грн. – для провадження виробничої діяльності;
- 24,81 грн. – для провадження іншої комерційної діяльності.
18. Затвердити перелік відділів, управлінь, департаментів міської ради, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до міського бюджету м.Житомира в 2016 році (додаток №9).
19. Установити, що пільги інвалідам по зору I - II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору I - II групи та членам їх сім'ї , які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає разом з інвалідом I групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
20. Додатки № 1-9 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
21. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.».
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.
Міський голова С.І.Сухомлин