Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м.Житомира відбудеться 20 вересня 2016 року о 14 год. 30 хв. у малому залі засідань (кім. 320)
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про стан виконавської дисципліни
при роботі з документами органів
влади вищого рівня та власними у
виконавчих органах районної ради
Заслухавши інформацію завідувача загального відділу районної ради Сидорчук Н.Д. про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради виконком районної ради відмічає, що у виконавчих органах районної ради проводиться відповідна робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про забезпечення доступу до публічної інформації», Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації».
Стан виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня та власних розглядається щомісячно на апаратних нарадах при голові районної ради.
За вісім місяців 2016 року документообіг становить 485 вхідних документів. Від органів влади вищого рівня надійшло 228 документів, решта 257 – від підприємств та організацій.
На постійному контролі у виконавчих органах ради знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати. За звітний період виконкомом було прийнято 68 рішень, головою ради видано 152 розпорядження. До органів влади вищого рівня, підприємств, організацій та установ направлено 486 інформацій, листів, копій рішень, в тому числі – 177 на контрольні документи.
Приділяється постійна увага організації контролю за виконанням власних рішень, в результаті чого знято з контролю 12 рішень як такі, що виконані.
У виконавчих органах ради в цілому забезпечується належний рівень організації своєчасного виконання документів влади вищого рівня та власних.
Разом з тим, вимагає більш дієвого контролю виконання власних рішень, заходів, що знаходяться на довготривалому контролі, уважного підходу до роботи з документами, своєчасного зняття з контролю рішень, що виконані.
З метою подальшого вдосконалення роботи у виконавчих органах районної ради з документами органів влади усіх рівнів, забезпечення чіткого контролю їх виконання, поліпшення стану виконавської дисципліни при роботі з документами виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради взяти до відома.
2. Зобов’язати заступника голови ради Шевчук Ю.М., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г., керуючого справами виконкому Чеховського П.М. сприяти реалізації завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, удосконаленню методів роботи з документами, підвищенню відповідальності посадових осіб за вчасним та якісним розглядом документів.
- Зобов’язати керівників виконавчих органів районної ради:
3.1. Вжити заходи щодо удосконалення роботи з документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення вимогливості до працівників за виконання службових обов’язків.
3.2. Забезпечити неухильне виконання нормативних документів з ведення діловодства, встановити контроль за їх виконанням, якості підготовки інформацій, виконання резолюцій, зазначених в документах.
3.3. Систематично проводити моніторинг документів, що знаходяться на контролі, вживати невідкладних заходів реагування на їх виконання та надання відповідних інформацій.
3.4. Щоквартально вносити пропозиції щодо заслуховування на засіданнях виконавчого комітету та враховувати в планах роботи питання про хід виконання власних рішень та документів органів влади вищого рівня.
4. Зобов’язати загальний відділ районної ради (Сидорчук Н.Д.) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі виконанням завдань, зазначених у документах, надавати постійну методичну та практичну допомогу структурним підрозділам виконкому.
5. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 15.09.15 № 59 «Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради».
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про план роботи виконавчого
комітету Корольовської районної
ради м.Житомира на ІУ квартал
2016 року
Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира на ІУ квартал 2016 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.
3. Рішення райвиконкому від 17.06.16 № 50 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІІ квартал 2016 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
м.Житомира
від ___________ № ________
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на ІУ квартал 2016 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ пп |
Назва питання | Відповідальний | Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі мате-ріалів |
Доповідач |
1,
2, |
18 жовтня 2016 року
Про роботу управління праці та соціального захисту населення районної ради з інвалі-дами та пенсіонерами з питань їх соціального захисту
Звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року |
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради |
16.09.16
16.09.16 |
12.10.16
09.11.16 |
Шемчук А.С. – заступник начальни- ка управління – начальник відділу по справах інвалідів і побутового обслуго-вування пенсіонерів УПСЗН
Когут А.В. – начальник фінансового відділу районної ради |
1,
2, |
15 листопада 2016 року
Про роботу відділу соціального захисту громадян, які постраж- дали внаслідок Чорно-бильської катастрофи УПСЗН
Про виконання чинного законодавства України з питань обліку виборців на території Корольовського району м.Житомира |
Чеховський П.М. – керуючий справам виконкому
Шевчук Ю.М. – заступник голови ради |
17.10.16
17.10.16 |
09.11.16
09.11.16 |
Холоднюк Т.В. – начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждаи внаслідок Чорноби-льської катастрофи УПСЗН
Терещук І.Д. - начальник відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради
|
1.
2. |
20 грудня 2016 року
Про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2016 році та основні завдання на 2017 рік
Про проект районного бюджету на 2017 рік |
Шевчук Ю.М. – заступник голови ради
Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради |
21.11.16
21.11.16 |
14.12.16
14.12.16 |
Янович О.О. – завідувач відділу з питань НС та ЦЗН районної ради
Когут А.В. – начальник фінансового відділу районної ради |
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.
|
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради
|
|
|
“-“-“- |
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради |
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради
|
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
|
|
Загальний відділ районної ради |
|
|
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії |
|
|
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому
|
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
|
|
Заступник голови ради, УПСЗН |
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції
|
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
- комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому
|
(щоквартально)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради
|
(щомісячно) |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
(по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
(по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
(щомісяця) |
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
|
|
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом)
|
|
Організаційний відділ районної ради
|
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради
|
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят |
|
Голова ради, заступник голови ради
|
Керуючий справами
виконкому П.М.Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. Житомира
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _____________ № _______
Про проведення обліку та призначення
адресної допомоги особам, які
переміщені з тимчасово окупованої
території та районів проведення
антитерористичної операції
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника управління – начальника відділу грошових виплат і компенсацій Процюк Л. В. про проведення обліку та призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, виконком районної ради відмічає, що управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира проведена певна робота.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» врегульовано механізм взяття на облік та видачі довідки внутрішньо переміщеним особам.
Підставами для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є наявність реєстрації місця проживання на території, де виникли обставини, які змусили покинути своє місце проживання з метою уникнення наслідків збройного конфлікту або тимчасової окупації на момент їх виникнення.
До Єдиної інформаційної бази даних про взяття на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції станом на 01 серпня 2016 року внесено 962 особи (580 сімей), в тому числі 263 дитини до 18 років із них 7 дітей інвалідів, 277 громадян похилого віку та інвалідів із них 41 особа отримує пенсію по інвалідності. Знято з обліку 75 осіб у зв’язку з переїздом або поверненням до покинутого місця проживання.
В ході виявлення подання недостовірної інформації про зміну місця проживання 18 осіб знято з обліку згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання, які проведені державними соціальними інспекторами управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира.
Постійно проводиться плідна співпраця з службою у справах дітей Житомирської міської ради у зв’язку з тим, що до управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира звертаються неповнолітні діти, які переміщуються без батьків та документів, а також звертаються батьки, які залишають дітей у родичів та повертаються до покинутого місця проживання.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» станом на 01 серпня 2016 року звернулось 487 сімей, із них призначено 457 сім’ям на загальну суму 1433,9 тис. грн.
Для контролю за фактом працевлаштування працездатних членів сім’ї, яким призначено вищезазначену адресну допомогу управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира співпрацює з управлінням Пенсійного фонду України у м.Житомирі Житомирської області та Житомирським міським центром зайнятості.
Враховуючи вищезазначене, виконавчий комітет районної ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про проведення обліку та призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції взяти до відома.
2. Управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира (Мисюк В. В.):
2.1. Продовжити роботу щодо обліку та своєчасного призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.
2.2 Посилити контроль за цільовим використанням бюджетних коштів.
2.3. Проводити роз’яснювальну роботу серед осіб, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції при прийомі документів.
2.4. Співпрацювати з Житомирським об’єднанням управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області та Житомирським міським центром зайнятості.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.
Голова ради О. В. Соя