Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 72
візитів сьогодні: 5742
візитів всього: 777562
Прогноз погоди
11.08.2016 - Про оренду комунального майна та внесення змін в рішення міськвиконкому
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
 
від _________ № ______
      м. Житомир
 
Про оренду комунального майна та
внесення змін в рішення міськвиконкому
 
З метою раціонального використання комунальної власності м. Житомира, розглянувши звернення фізичних, юридичних осіб про оренду комунального майна та рекомендації комісії у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста, відповідно до ст. 29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 17, 18, 19, 22 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 30.08.2012 № 429 зі змінами та доповненнями, Порядку проведення конкурсу на право укладення договору оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади  м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 18.03.09 № 878, виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з відповідною орендною платою за 1 кв.м без ПДВ за базовий місяць розрахунку згідно з додатком 1.
 
2. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з орендною платою 1 гривня без ПДВ на рік згідно з додатком 2.
 
3. Орендар зобов’язаний погодити з департаментом містобудування та земельних відносин міської ради розміщення реклами та інформаційних вивісок, до початку здійснення діяльності привести орендоване приміщення у відповідність до містобудівних, санітарно-гігієнічних та протипожежних вимог, визначених відповідною документацією, застрахувати орендоване приміщення в день підписання договору оренди.
 
4. Комунальному підприємству “Агентство з управління майном” Житомирської міської ради укласти договори оренди з орендарями на термін, вказаний в додатках 1-2. У разі не укладання орендарем договору оренди упродовж 15 днів дозвіл на укладання договору оренди втрачає чинність.
 
5. Керівникам комунальних підприємств та установ підписати акти приймання-передачі орендованого майна з орендарями у день укладання договорів оренди та укласти договори про відшкодування експлуатаційних витрат.
 
6.  Внести зміни в рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради згідно з додатком 3.
 
7.  Надати дозвіл на передачу в суборенду орендованих приміщень на період дії договору оренди фізичній особі – підприємцю Хоруженку О.В. частини приміщення за адресою вул. Київська, 25  площею 140 кв.м з орендною платою 141 грн. 20 коп. за 1 кв.м з ПДВ для розміщення банку, площею 55 кв.м (суборендар ФОП Окоменко І.А.) з орендною платою 75 грн. за 1 кв.м без ПДВ для розміщення офісу.
 
8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
 
 
 
Міський голова                                                                               С.І. Сухомлин
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare