Порядок визначення учасників та проведення капітального ремонту житлових будинків на території м. Житомира, в яких створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
Даний Порядок розроблений у відповідності до вимог Конституції України, Цивільного Кодексу України, Бюджетного Кодексу України та Житлового Кодексу Української СРСР, Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирних будинків», Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Порядку передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2002 №1521 «Про реалізацію Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 р. №76 та інших нормативно-правових актів з метою визначення учасників з числа об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (далі - ОСББ) для проведення капітального ремонту за рахунок коштів місцевого бюджету.
1. Заявку на проведення капітального ремонту у житлових будинках можуть подавати ОСББ, які створені відповідно до законодавства та прийняли будинок у своє управління через статутні органи ОСББ.
2. До розгляду приймаються заявки від ОСББ міста Житомира, але окрім тих ОСББ, які протягом останніх п’яти років вже отримували кошти з міського бюджету на проведення капітальних ремонтів, крім робіт із капітального ремонту ліфтів.
3. Для розгляду заявки на проведення капітального ремонту у житловому будинку від ОСББ департаменту житлово-комунального господарства Житомирської міської ради (далі - головний розпорядник бюджетних коштів) надаються наступні документи:
- витяг (довідка) з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія рішення загальних зборів ОСББ з питання визначення виду капітального ремонту будинку за одним із обраних видів робіт капітального ремонту, які передбачені Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 №150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» (зі змінами);
- копія рішення загальних зборів ОСББ, що підтверджує прийняття житлового будинку в управління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
- витяг з рішення загальних зборів ОСББ щодо сплати та розміру відрахувань до ремонтного та резервного фондів.
У разі невідповідності документів вимогам цього Порядку головний розпорядник бюджетних коштів має право повернути їх на доопрацювання.
4. Заявки, з повним пакетом документів від ОСББ, приймаються та реєструються головним розпорядником бюджетних коштів у відповідному журналі.
5. На підставі поданих заявок та після прийняття відповідних видатків з міського бюджету в рамках виконання Програми «Ефективне та надійне житлове господарство - мешканцям міста» або іншої Програми, головним розпорядником бюджетних коштів формується перелік об’єктів капітального ремонту житлових будинків ОСББ (далі - Перелік), який погоджується постійною депутатською комісією з питань розвитку інфраструктури та затверджується відповідним рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради.
6. Включення житлових будинків ОСББ в Перелік залежить від обсягу фінансування, передбаченого на капітальний ремонт житлових будинків ОСББ в міському бюджеті на рік, у якому буде здійснюватися фінансування.
7. Для визначення обсягів проведення ремонтно-будівельних робіт може бути створена тимчасова комісія, до складу якої входять представники ОСББ, головного розпорядника бюджетних коштів, а також можуть залучатися кваліфіковані спеціалісти спеціалізованих проектних організацій.
На підставі проведеного обстеження складається дефектний акт, який підписується усіма членами комісії.
8. Видатки на проведення капітального ремонту житлового будинку ОСББ за рахунок коштів з міського бюджету включають витрати на:
- розроблення проектно-кошторисної документації, вартість якої має складати не більше чотирьох відсотків від вартості ремонтно-будівельних робіт;
- проведення Державної експертизи кошторисної частини проектної документації, за необхідністю;
- виконання ремонтно-будівельних робіт;
- ведення авторського та технічного нагляду на об’єкті.
Сума фінансування на проведення капітального ремонту житлового будинку ОСББ за одним із обраних видів робіт не повинна перевищувати суму коштів відповідно до наступного розрахункуи (Завантажити):
Σ=Sзаг.×1/100×k1×k2, де:
Σ – фінансування на проведення капітального ремонту житлового будинку ОСББ, грн.;
Sзаг. – загальна площа будинку, м2;
k1 – коефіцієнт, який виведений шляхом інтерполяції даних із додатку до Порядку участі в організації та фінансуванні ремонту приватизованих житлових будинків їх колишніх власників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992 №572 «Про механізм впровадження Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду»;
k2 – коефіцієнт дорівнює значенню «100», де значення «100» визначене суцільним способом, виходячи з середньої вартості 1м2 загальної площі будинку від виконаних робіт із капітального ремонту житлового фонду міста у 2015 році, грн./м2.
У випадку якщо строк експлуатації житлового будинку перевищує 45 років, сума витрат на проведення капітального ремонту у житловому будинку визначається від фактичних видатків на його проведення по окремо обраному виду робіт.
9. ОСББ, які було включено до Переліку та визначені одержувачами бюджетних коштів нижчого рівня за погодженням головного розпорядника бюджетних коштів, відкривають рахунок в органах державної казначейської служби України в м. Житомирі у Житомирської області.
ОСББ, які було включено до Переліку та визначені одержувачами бюджетних коштів за погодженням головного розпорядника бюджетних коштів (Департаменту житлово-комунального господарства Житомирської міської ради), укладають та оформляють:
- договір із спеціалізованою проектною організацією на виготовлення проектно-кошторисної документації;
- договір із філією ДП «Укрдержбудекспертиза» на проведення Державної експертизи кошторисної частини проектної документації;
- договір з підрядною організацією на виконання робіт з капітального ремонту;
- договір на здійснення авторського нагляду;
- договір на здійснення технічного нагляду;
- декларацію про початок виконання будівельних робіт та зареєструвати її в органах державного архітектурно-будівельного контролю;
- декларацію про готовність до експлуатації об’єкта та зареєструвати її в органах державного архітектурно-будівельного контролю.
10. Головний розпорядник бюджетних коштів здійснює контроль за ходом виконання робіт та дотриманням графіка будівельно-монтажних робіт.