-
Статут об’єднання.
-
Довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
-
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи).
-
Рішення міської влади про про зняття з балансу будинку об’єднання.
-
Акт приймання-передачі житлового комплексу з балансу на баланс.
-
Витяг з протоколу загальних зборів щодо затвердження внеску з обслуговування будинку та прибудинкової території.
-
Розрахунок внеску (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869).
-
Лист на управління з проханням проводити відшкодування за надані пільги та нарахування субсидій.
››› Житомирянину ››› ОСББ ››› Перелік документів для реєстрації ОСББ в управлінні праці та соціального захисту населення
Перелік документів для реєстрації ОСББ в управлінні праці та соціального захисту населення