З метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів, запровадження фінансової самостійності навчальних закладів міста, своєчасного здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, розглянувши клопотання управління освіти Житомирської міської ради від 11.07.2016 № 2042 «Про автономізацію закладів освіти», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи», керуючись законами України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Організувати самостійне введення бухгалтерського обліку:
1.1. З 01 жовтня 2016 року у дошкільних навчальних закладах міста, в тому числі центрах розвитку дитини та навчально-виховних комплексах.
1.2. З 01 січня 2017 року у загальноосвітніх навчальних закладах міста всіх типів.
2. Управлінню освіти міської ради (Арендарчук В.В):
2.1. Забезпечити внесення змін в штатні розписи навчальних закладів з урахуванням введення штатних одиниць (головний бухгалтер, бухгалтер) для організації самостійного ведення бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства.
2.2. Внести зміни в статутні документи навчальних закладів у зв’язку із запровадженням самостійного бухгалтерського обліку (за потреби).
2.3. Передати по акту приймання-передачі основні засоби, обліково-бухгалтерську документацію, обладнання та інші матеріальні цінності необхідні для ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності від централізованої бухгалтерії в навчальні заклади міста.
2.4. Привести внутрішні піднормативні акти (накази, положення, посадові інструкції) з питань ведення бухгалтерського обліку, фінансової звітності та організації роботи навчальних закладів у відповідність з вимогами цього рішення.
2.5. Відповідно до чинного трудового законодавства провести вивільнення бухгалтерів централізованої бухгалтерії управління освіти у зв’язку із зменшенням кількості установ, що обслуговуються.
3. Керівникам підпорядкованих навчальних закладів міста:
3.1. У строки, встановлені в пунктах 1.1., 1.2. цього рішення, забезпечити відкриття в Управлінні Державної казначейської служби у м. Житомирі Житомирської області реєстраційного рахунка (для обліку операцій з виконання загального фонду кошторису) та спеціального реєстраційного рахунка (для обліку операцій з виконання спеціального фонду кошторису).
3.2. Забезпечити ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи» та інших нормативно-правових актів.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
Міський голова С.І. Сухомлин