Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 77
візитів сьогодні: 5554
візитів всього: 476931
Прогноз погоди
15.07.2016 - Про автономізацію закладів освіти міста Житомира
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
РІШЕННЯ
 
від ______________ № ____
         м.Житомир
 
Про автономізацію закладів 
освіти міста Житомира

 

 

З метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів, запровадження фінансової самостійності навчальних закладів міста, своєчасного здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, розглянувши клопотання управління освіти Житомирської міської ради від 11.07.2016      № 2042 «Про автономізацію закладів освіти», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи», керуючись законами України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Організувати самостійне введення бухгалтерського обліку:

1.1. З 01 жовтня 2016 року у дошкільних навчальних закладах міста, в тому числі центрах розвитку дитини та навчально-виховних комплексах.

1.2. З 01 січня 2017 року у загальноосвітніх навчальних закладах міста всіх типів.

 

2. Управлінню освіти міської ради (Арендарчук В.В):

2.1. Забезпечити внесення змін в штатні розписи навчальних закладів з урахуванням введення штатних одиниць (головний бухгалтер, бухгалтер) для організації самостійного ведення бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства.

2.2. Внести зміни в статутні документи навчальних закладів у зв’язку із запровадженням самостійного бухгалтерського обліку (за потреби).

2.3. Передати по акту приймання-передачі основні засоби, обліково-бухгалтерську документацію, обладнання та інші матеріальні цінності необхідні для ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності від централізованої бухгалтерії в навчальні заклади міста.

2.4. Привести внутрішні піднормативні акти (накази, положення, посадові інструкції) з питань ведення бухгалтерського обліку, фінансової звітності та організації роботи навчальних закладів у відповідність з вимогами цього рішення.

2.5. Відповідно до чинного трудового законодавства провести вивільнення бухгалтерів централізованої бухгалтерії управління освіти у зв’язку із зменшенням кількості установ, що обслуговуються.

 

3. Керівникам підпорядкованих навчальних закладів міста:

3.1. У строки, встановлені в пунктах 1.1., 1.2. цього рішення, забезпечити відкриття в Управлінні Державної казначейської служби у м. Житомирі Житомирської області реєстраційного рахунка (для обліку операцій з виконання загального фонду кошторису) та спеціального реєстраційного рахунка (для обліку операцій з виконання спеціального фонду кошторису).

3.2. Забезпечити ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи» та інших нормативно-правових актів.

 

 4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.

 

 

Міський голова                                                                             С.І. Сухомлин

 

 

 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare