Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 35
візитів сьогодні: 5029
візитів всього: 70654
Прогноз погоди
15.07.2016 - Про автономізацію закладів освіти міста Житомира
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
РІШЕННЯ
 
від ______________ № ____
         м.Житомир
 
Про автономізацію закладів 
освіти міста Житомира

 

 

З метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів, запровадження фінансової самостійності навчальних закладів міста, своєчасного здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, розглянувши клопотання управління освіти Житомирської міської ради від 11.07.2016      № 2042 «Про автономізацію закладів освіти», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи», керуючись законами України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Організувати самостійне введення бухгалтерського обліку:

1.1. З 01 жовтня 2016 року у дошкільних навчальних закладах міста, в тому числі центрах розвитку дитини та навчально-виховних комплексах.

1.2. З 01 січня 2017 року у загальноосвітніх навчальних закладах міста всіх типів.

 

2. Управлінню освіти міської ради (Арендарчук В.В):

2.1. Забезпечити внесення змін в штатні розписи навчальних закладів з урахуванням введення штатних одиниць (головний бухгалтер, бухгалтер) для організації самостійного ведення бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства.

2.2. Внести зміни в статутні документи навчальних закладів у зв’язку із запровадженням самостійного бухгалтерського обліку (за потреби).

2.3. Передати по акту приймання-передачі основні засоби, обліково-бухгалтерську документацію, обладнання та інші матеріальні цінності необхідні для ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності від централізованої бухгалтерії в навчальні заклади міста.

2.4. Привести внутрішні піднормативні акти (накази, положення, посадові інструкції) з питань ведення бухгалтерського обліку, фінансової звітності та організації роботи навчальних закладів у відповідність з вимогами цього рішення.

2.5. Відповідно до чинного трудового законодавства провести вивільнення бухгалтерів централізованої бухгалтерії управління освіти у зв’язку із зменшенням кількості установ, що обслуговуються.

 

3. Керівникам підпорядкованих навчальних закладів міста:

3.1. У строки, встановлені в пунктах 1.1., 1.2. цього рішення, забезпечити відкриття в Управлінні Державної казначейської служби у м. Житомирі Житомирської області реєстраційного рахунка (для обліку операцій з виконання загального фонду кошторису) та спеціального реєстраційного рахунка (для обліку операцій з виконання спеціального фонду кошторису).

3.2. Забезпечити ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи» та інших нормативно-правових актів.

 

 4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.

 

 

Міський голова                                                                             С.І. Сухомлин

 

 

 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.