Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5533
візитів всього: 465134
Прогноз погоди
Жінки міста більш активні у вирішенні проблемних питань
2 березня 2012 року 18:56

 

Як повідомила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Світлана Гайова, за минулий рік було отримано, опрацьовано та зареєстровано 16818 звернень громадян, що менше на 5669 звернень (34%) ніж в 2010 році. Враховуючи вік та психо-емоційний стан заявників, працівники відділу володіючи знаннями та навичками чітко та тактовно особисто проконсультували 19387 чоловік. Консультації надавалися також в телефонному режимі, якщо людина особисто не може прийти до міської ради, таких звернень  було 8747.

       В 2011 році проведено попередню співбесіду з громадянами та записано

на особистий прийом до керівництва міста 1346 чоловік. Частину проблем було вирішено на стадії підготовки до прийому, відпала необхідність в особистому прийомі.

          Як показує досвід минулих років, пік активності звернень громадян до органів влади відбувається в роки проведення виборів, після виборів кількість звернень іде на   спад.    

        Традиційними темами в зверненнях громадян, які є найбільш гострими для населення  є такі питання   :

         -  майже 22 % (3998)  житлово-комунального господарства міста (це  робота ліфтів та вартість ліфтових карточок,  експлуатація та ремонт інженерних комунікацій, опалення та інші);

        - 17 % (3233) – питання соціального захисту населення  (це  матеріальна допомога, гуманітарна допомога, забезпечення інвалідними візками та інше);

         - 9 % (1751) – питання землекористування ( це оренда земельних ділянок та приватизація, земельні спори);

          - майже 9 % (1639) питання сім»ї, молоді та дітей ( в основному це питання оздоровлення дітей та надання пільг багатодітним родинам);

         - майже 7,5 %  (1358) становлять питання  будівництва (індивідуальне житлове будівництво, незадоволення співвласника щодо будівництва сусіда та інше).

           В 2011 році було отримано та опрацьовано  206 інформаційних запитів, відповіді на них надані в терміни, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

          За результатами моніторингу, який проводив в 2011 році Центр політичних студій та аналітики у співпраці з партнерством громадських організацій «Новий громадянин» в рамках проекту «Знати, щоб діяти!» Житомирська міська рада в рейтингу прозорості органів  місцевої влади при виконанні норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» в списку найкращих зайняла друге місце по Україні (перше місце зайняла  Вінниця).       

          В порівнянні з 2010 роком відбулося значне зменшення кількості звернень громадян з таких питань: соціального захисту населення (на 4406 звернень), підприємництва (на 1284), індивідуального житлового будівництва (на 1233), землекористування та комунального господарства.

         Як зауважила Світлана Гайова, аналіз кількості  звернень громадян в 2011 році свідчить, що зменшення кількості звернень до міської ради пов’язано з оперативним реагуванням на звернення та якісним виконанням робіт, зазначених у зверненнях заявників.

          Кількість повторних звернень громадян зменшилась удвічі в порівнянні з минулим роком. Переважна більшість  цих заявників це представники пільгових категорій населення, які свої звернення адресують до всіх вищестоящих організацій, кожного разу дещо змінивши формулювання проблеми. На даний час вирішити їх питання неможливо з об’єктивних причин (немає в наявності вільного житла, або питання може бути вирішено тільки в судовому порядку та інше.)     

               Вона також зазначила, що кількість подяк від громадян в 2011 році збільшилась удвічі  в порівнянні з минулим роком.

Цікавим фактом є також те, що у 2011 році до Житомирської міської ради звернулось чоловіків – 39%; , а жінок – 61%.

Жіноча частина населення міста є більш активною, ніж чоловіча.

 

Управління по звязках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове