››› Департаменти, управління та відділи ››› Управління житлового господарства ››› Положення про управління житлового господарства Житомирської міської ради
Положення про управління житлового господарства Житомирської міської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про управління житлового господарства Житомирської міської ради
про управління житлового господарства Житомирської міської ради
1. Управління житлового господарства Житомирської міської ради (далі-управління) є самостійним виконавчим органом міської ради, підзвітне і підконтрольне раді, яка його утворила та підпорядкований її виконавчому комітету.
Безпосередньо координацію роботи управління здійснює заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до/ розподілу обов'язків. Управління реалізує програми розвитку житлового господарства міста, несе відповідальність за його стан, координує діяльність підприємств, установ та організацій галузі.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України,
законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів
України, наказами профільних Міністерств та відомств, рішеннями
Житомирської міської ради, обласної ради та виконкому міської ради
розпорядженнями міського голови, голови облдержадміністрації а також цим
Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
3.1 реалізація державної політики комплексного розвитку
житлового господарства з питань експлуатації та ремонту житла,
благоустрою прибудинкової території, виконання ремонтно-будівельних
робіт для населення, соціально-побутових і виробничих споживачів усіх
форм власності;
3.2 участь у розробленні проектів програм соціально-економічного
розвитку міста, цільових програм, метою яких є підвищення рівня
забезпеченості населення, соціальної та виробничої сфери в усіх
видах житлових послуг, поліпшення їх якості, забезпечення охорони
навколишнього природного середовища, енергозбереження, а також участь
у розробленні містобудівної документації;
3.3 облік споживання житлових послуг;
3.4 участь у формуванні цін і тарифів на послуги в житловому
господарстві;
3.5 реалізація економічної реформи у житловому господарстві;
3.6 проведення інвестиційної політики у процесі проектування,
будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів житлового
господарства, здійснення контролю за їх будівництвом;
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
4.1 бере участь у формуванні державної житлової політики, а також
науково-технічної та економічної політики у житловій сфері та забезпечує
її реалізацію;
4.2 готує і подає в установленому порядку пропозиції щодо:
- комплексного розвитку житлового господарства міста з метою якнайповнішого задоволення потреб населення, соціальної та виробничої сфери в усіх видах житлових послуг;
- вдосконалення структури управління житловим господарством міста,
розташування, спеціалізації та розвитку підприємств, організацій, об'єктів
житлового господарства усіх форм власності;
- поглиблення економічної реформи у житловому господарстві міста;
- розміщення виробництва продукції для потреб житлового господарства
міста;
- здійснення житлової реформи, проведення організаційної та
методичної роботи, пов'язаної з приватизацією житлового фонду,
реєстрацією та інвентаризацією житлового фонду, інженерних мереж
та об'єктів житлового господарства міста;
- вдосконалення системи соціального захисту населення, порядку
надання субсидій для відшкодування витрат при оплаті житлово-
комунальних послуг;
- передачі або продажу підприємств та об'єктів житлового господарства, які
мають важливе значення для надання житлово-комунальних послуг населенню;
- вдосконалення управління майном підприємств, установ та
організацій житлового господарства;
4.3 бере участь у розробленні проектів благоустрою прибудинкової
території;
4.4 розробляє заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи
житлового господарства міста в умовах стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків;
4.5 контролює в установленому законом порядку хід виконання рішень
органів виконавчої влади з питань житлового господарства;
4.6 здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом
експлуатації та утримання житлового фонду усіх форм власності;
4.7 здійснює заходи щодо розширення та вдосконалення мережі
підприємств житлового господарства;
4.8 вживає заходів для оснащення наявного житлового фонду
засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно з
державними, регіональними та міськими програмами;
4.9 аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи й послуги
житлового господарства, готує пропозиції щодо їх удосконалення;
4.10 бере участь у складанні балансів фінансових і трудових
ресурсів житлового господарства, розробленні проекту міського бюджету;
4.11 сприяє розвитку підприємництва та конкуренції, демонополізації
виробництва у житловій сфері;
4.12 вносить пропозиції до проектів місцевих програм
приватизації майна підприємств житлового господарства, що перебувають у
комунальній власності;
4.13 сприяє розвиткові зовнішньоекономічної діяльності
підприємств, установ та організацій житлового господарства;
4.14 координує роботу підприємств житлового господарства;
4.15 вживає заходів щодо прискорення передачі об'єктів житлового
господарства, що перебувають у повному господарському віданні або в
оперативному управлінні державних підприємств, установ та організацій у
комунальну власність;
4.16 здійснює контроль за дотриманням законодавства в частині
надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг;
4.17 проводить інвестиційну політику у процесі проектування,
будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів житлового
господарства, здійснює контроль за їх будівництвом, бере участь у
розробленні проектів благоустрою території міста;
4.18 реалізує разом з відповідними органами державну політику з питань
екологічної безпеки, санітарного стану прибудинкової території міста;
4.19 проводить організаційну та методичну роботу, спрямовану на
реалізацію державної політики з питань праці та заробітної плати,
соціального захисту працівників житлово-комунального господарства на
території міста;
4.20 сприяє формуванню та розвитку житлово-комунальної служби у
місті;
4.21 вирішує питання збирання, транспортування, утилізації та
знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин;
4.22 встановлює зручний для населення режим роботи підприємств
житлового господарства;
4.23 здійснює контроль за організацією та якістю обслуговування населення в сфері житлово-комунальних послуг;
4.25 вживає заходів для поліпшення умов охорони праці на
підприємствах і в організаціях житлово-комунального господарства міста;
4.26 сприяє підготовці та перепідготовці фахівців робітничих
спеціальностей для потреб житлового господарства;
4.27 вносить у встановленому порядку пропозиції про вдосконалення
системи обліку, звітності та державної статистики у сфері житлового
господарства.
5. Управління має право:
5.1 здійснення відповідно до законодавства контролю за виконанням
підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, а також
громадянами нормативних актів з питань утримання та ремонту житлового
фонду, експлуатації комунальних об'єктів, благоустрою територій;
5.2 розраховувати рівень витрат на ремонт і експлуатацію житлового
фонду і вносити пропозиції щодо джерел фінансування;
5.3 залучати спеціалістів інших виконавчих органів Житомирської
міської ради, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за їх
згодою) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
5.4 отримувати в установленому порядку від інших виконавчих органів
Житомирської міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
5.5 скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до
його компетенції.
5.6 здійснювати інші повноваження згідно чинного законодавства по
виконанню покладених функцій.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими виконавчими органами Житомирської міської ради, а також з підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду міським"' головою на основі конкурсного відбору або за іншою процедурою передбаченою законодавством та звільняється з посади згідно з чинним законодавством.
На посаду начальника управління призначаються особи, що мають повну вищу освіту та стаж роботи за фахом, як правило, не менше 3 років.
Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду на основі конкурсного відбору або за іншою процедурою передбаченою законодавством.
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників його структурних підрозділів та працівників управління;
видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
затверджує положення про структурні підрозділи управління в тому числі про відділ технічного нагляду за об'єктами капітального ремонту житлового фонду міської ради і відділ по приватизації державного житлового фонду та штатні розписи;
розробляє посадові інструкції працівників управління, які затверджуються заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
розпоряджається коштами міського бюджету в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління;
здійснює інші повноваження в установленому законом порядку для виконання покладених на управління функцій.
9. Управління в тому числі структурний підрозділ управління відділ
технічного нагляду за об'єктами капітального ремонту житлового фонду
міської ради утримується за рахунок коштів міського бюджету, а відділ по
приватизації державного житлового фонду - за рахунок надходження коштів
від надання платних послуг по приватизації житла.
10. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в
установах банків, штамп, печатки та печатку із зображенням Державного
Герба України, ідентифікаційним кодом і своїм найменуванням, при
ліквідації чи реорганізації печатки підлягають знищенню в установленому
порядку.