Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 81
візитів сьогодні: 5739
візитів всього: 744054
Прогноз погоди
Положення про управління житлового господарства Житомирської міської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про управління житлового господарства Житомирської міської ради


1. Управління житлового господарства Житомирської міської ради (далі-управління) є самостійним виконавчим органом міської ради, підзвітне і підконтрольне раді, яка його утворила та підпорядкований її виконавчому комітету.
Безпосередньо координацію роботи управління здійснює заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до/ розподілу обов'язків. Управління реалізує програми розвитку житлового господарства міста, несе відповідальність за його стан, координує діяльність підприємств, установ та організацій галузі.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України,
законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів
України, наказами профільних Міністерств та відомств, рішеннями
Житомирської міської ради, обласної ради та виконкому міської ради
розпорядженнями міського голови, голови облдержадміністрації а також цим
Положенням.
3. Основними завданнями управління є:

3.1 реалізація державної політики комплексного розвитку
житлового господарства з питань експлуатації та ремонту житла,
благоустрою прибудинкової території, виконання ремонтно-будівельних
робіт для населення, соціально-побутових і виробничих споживачів усіх
форм власності;
3.2 участь у розробленні проектів програм соціально-економічного
розвитку міста, цільових програм, метою яких є підвищення рівня
забезпеченості населення, соціальної та виробничої сфери в усіх
видах житлових послуг, поліпшення їх якості, забезпечення охорони
навколишнього природного середовища, енергозбереження, а також участь
у розробленні містобудівної документації;
3.3 облік споживання житлових послуг;
3.4 участь у формуванні цін і тарифів на послуги в житловому
господарстві;



3.5 реалізація економічної реформи у житловому господарстві;
3.6 проведення інвестиційної політики у процесі проектування,
будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів житлового
господарства, здійснення контролю за їх будівництвом;
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
4.1 бере участь у формуванні державної житлової політики, а також
науково-технічної та економічної політики у житловій сфері та забезпечує
її реалізацію;
4.2 готує і подає в установленому порядку пропозиції щодо:
- комплексного розвитку житлового господарства міста з метою якнайповнішого задоволення потреб населення, соціальної та виробничої сфери в усіх видах житлових послуг;
- вдосконалення структури управління житловим господарством міста,
розташування, спеціалізації та розвитку підприємств, організацій, об'єктів
житлового господарства усіх форм власності;
- поглиблення економічної реформи у житловому господарстві міста;
- розміщення виробництва продукції для потреб житлового господарства
міста;
- здійснення житлової реформи, проведення організаційної та
методичної роботи, пов'язаної з приватизацією житлового фонду,
реєстрацією та інвентаризацією житлового фонду, інженерних мереж
та об'єктів житлового господарства міста;
- вдосконалення системи соціального захисту населення, порядку
надання субсидій для відшкодування витрат при оплаті житлово-
комунальних послуг;
- передачі або продажу підприємств та об'єктів житлового господарства, які
мають важливе значення для надання житлово-комунальних послуг населенню;
- вдосконалення управління майном підприємств, установ та
організацій житлового господарства;
4.3 бере участь у розробленні проектів благоустрою прибудинкової
території;
4.4 розробляє заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи
житлового господарства міста в умовах стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків;
4.5 контролює в установленому законом порядку хід виконання рішень
органів виконавчої влади з питань житлового господарства;
4.6 здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом
експлуатації та утримання житлового фонду усіх форм власності;
4.7 здійснює заходи щодо розширення та вдосконалення мережі
підприємств житлового господарства;
4.8 вживає заходів для оснащення наявного житлового фонду
засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно з
державними, регіональними та міськими програмами;
4.9 аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи й послуги
житлового господарства, готує пропозиції щодо їх удосконалення;
4.10 бере участь у складанні балансів фінансових і трудових
ресурсів житлового господарства, розробленні проекту міського бюджету;
4.11 сприяє розвитку підприємництва та конкуренції, демонополізації
виробництва у житловій сфері;
4.12 вносить пропозиції до проектів місцевих програм
приватизації майна підприємств житлового господарства, що перебувають у
комунальній власності;
4.13 сприяє розвиткові зовнішньоекономічної діяльності
підприємств, установ та організацій житлового господарства;
4.14 координує роботу підприємств житлового господарства;
4.15 вживає заходів щодо прискорення передачі об'єктів житлового
господарства, що перебувають у повному господарському віданні або в
оперативному управлінні державних підприємств, установ та організацій у
комунальну власність;
4.16 здійснює контроль за дотриманням законодавства в частині
надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг;
4.17 проводить інвестиційну політику у процесі проектування,
будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів житлового
господарства, здійснює контроль за їх будівництвом, бере участь у
розробленні проектів благоустрою території міста;
4.18 реалізує разом з відповідними органами державну політику з питань
екологічної безпеки, санітарного стану прибудинкової території міста;
4.19 проводить організаційну та методичну роботу, спрямовану на
реалізацію державної політики з питань праці та заробітної плати,
соціального захисту працівників житлово-комунального господарства на
території міста;
4.20 сприяє формуванню та розвитку житлово-комунальної служби у
місті;
4.21 вирішує питання збирання, транспортування, утилізації та
знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин;
4.22 встановлює зручний для населення режим роботи підприємств
житлового господарства;
4.23 здійснює контроль за організацією та якістю обслуговування населення в сфері житлово-комунальних послуг;
4.25 вживає заходів для поліпшення умов охорони праці на
підприємствах і в організаціях житлово-комунального господарства міста;
4.26 сприяє підготовці та перепідготовці фахівців робітничих
спеціальностей для потреб житлового господарства;
4.27 вносить у встановленому порядку пропозиції про вдосконалення
системи обліку, звітності та державної статистики у сфері житлового
господарства.
5. Управління має право:
5.1 здійснення відповідно до законодавства контролю за виконанням
підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, а також
громадянами нормативних актів з питань утримання та ремонту житлового
фонду, експлуатації комунальних об'єктів, благоустрою територій;
5.2 розраховувати рівень витрат на ремонт і експлуатацію житлового
фонду і вносити пропозиції щодо джерел фінансування;
5.3 залучати спеціалістів інших виконавчих органів Житомирської
міської ради, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за їх
згодою) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
5.4 отримувати в установленому порядку від інших виконавчих органів
Житомирської міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
5.5 скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до
його компетенції.
5.6 здійснювати інші повноваження згідно чинного законодавства по
виконанню покладених функцій.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими виконавчими органами Житомирської міської ради, а також з підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду міським"' головою на основі конкурсного відбору або за іншою процедурою передбаченою законодавством та звільняється з посади згідно з чинним законодавством.
На посаду начальника управління призначаються особи, що мають повну вищу освіту та стаж роботи за фахом, як правило, не менше 3 років.
Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду на основі конкурсного відбору або за іншою процедурою передбаченою законодавством.
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників його структурних підрозділів та працівників управління;
видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
затверджує положення про структурні підрозділи управління в тому числі про відділ технічного нагляду за об'єктами капітального ремонту житлового фонду міської ради і відділ по приватизації державного житлового фонду та штатні розписи;
розробляє посадові інструкції працівників управління, які затверджуються заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
розпоряджається коштами міського бюджету в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління;
здійснює інші повноваження в установленому законом порядку для виконання покладених на управління функцій.
9. Управління в тому числі структурний підрозділ управління відділ
технічного нагляду за об'єктами капітального ремонту житлового фонду
міської ради утримується за рахунок коштів міського бюджету, а відділ по
приватизації державного житлового фонду - за рахунок надходження коштів
від надання платних послуг по приватизації житла.
10. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в
установах банків, штамп, печатки та печатку із зображенням Державного
Герба України, ідентифікаційним кодом і своїм найменуванням, при
ліквідації чи реорганізації печатки підлягають знищенню в установленому
порядку.





Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare