Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 39
візитів сьогодні: 5532
візитів всього: 475541
Прогноз погоди
ІНФОРМАЦІЯ щодо роботи зі зверненнями громадян  у виконавчих органах Житомирської міської ради за 9 місяців  2016 року

ІНФОРМАЦІЯ

щодо роботи зі зверненнями громадян 

у виконавчих органах Житомирської міської ради

за 9 місяців  2016 року

Впродовж 9-ти місяців 2016 року виконавчими органами Житомирської міської ради отримано та опрацьовано  13255  звернень громадян, в яких  порушено 14220 питань. З них: 93% письмових звернень та 7% усних.
             Найбільше звернень направлено для розгляду до таких виконавчих органів ради:
             - управління праці та соціального захисту населення – 4136;
             - департаменту містобудування та земельних відносин  - 2229;
             - управління житлового господарства – 1630;
             - управління комунального господарства – 910;
             - управління у справах сім’ї, молоді та спорту – 900;
             - відділу по обліку та розподілу жилої площі – 382;
             - управління транспорту та зв’язку – 367;
             - управління освіти – 187;
             - управління охорони здоров’я – 153  та інші.
 
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень з питань: соціального захисту – 4136 (проти 2490 у відповідному періоді минулого року), житлово-комунального господарства – 2205 (проти 1927 у відповідному періоді минулого року), питання землекористування – 1601 (проти 1436 у відповідному періоді минулого року), житлової політики – 541 (проти 397 у відповідному періоді минулого року), питання будівництва – 493 ( проти 375 у відповідному періоді минулого року), питання транспорту і зв’язку 312 (проти 275 у відповідному періоді минулого року) та інші.
 
За 9 місяців 2016 року  виконавчими органами  Житомирської міської ради отримано  658 колективних звернень. Найбільше колективних звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства, роботи  міського пасажирського транспорту, будівництва, діяльності медичних закладів, ремонту та будівництва доріг,  санітарного стану та озеленення, благоустрою дворових територій, будівництва дитячих майданчиків, питання екологічного стану та інші.
 
В інформаційно-консультаційному центрі управління звернень та діловодства міської ради спеціалістами особисто прийнято та проконсультовано 18648 громадян  та в телефонному режимі 2469.
 
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» було отримано та опрацьовано 618 інформаційних запитів від громадян, що більше на 11  запитів в порівнянні з 2015 роком.
Зареєстровано і направлено в роботу 276 електронних петицій.
 
Відповідно до затверджених графіків проводиться  особистий прийом громадян. За звітний період керівництвом проведено 168  прийомів  на яких прийнято 979 громадян, що більше на 425 звернень ніж в 2015 році та проведено  2  виїзних прийоми. Міським головою проведено 24 прийоми на яких прийнято 228 чоловік.       
 
Графіки особистого прийому громадян та результати роботи зі зверненнями громадян висвітлюються на офіційному веб-сайті  Житомирської міської ради.
 
У своїх зверненнях на особистому прийомі до міської влади  громадяни передусім порушують такі питання:
- 39% з роботи житлово-комунального  господарства;
- 14% з житлової політики;
 - 12% питання  аграрної політики та землекористування;
  - 7% соціального захисту населення;
- 3%   роботи транспорту;
- 2,3%  питання охорони здоров’я;
- 1,2% працевлаштування;
- 0,7% спорту;
- 0,5% екологічного стану та інші.
 
Близько 3 тисяч звернень розглянуто на засіданнях виконавчого комітету та сесії міської ради з питань   надання матеріальної допомоги,   відчуження майна від імені неповнолітніх, землекористування, будівництва   та інші.
Звернення  від  інвалідів  війни та такі, в яких  порушені   найбільш значимі  питання  розглядаються   особисто  міським   головою.
Серед авторів звернень переважають  звернення найменш соціально захищених категорій населення:
- 1683 від учасників АТО і членів їх сімей;
 - 1852  від інвалідів всіх категорій;
- 1061 від учасників бойових дій;
- 1473 від пенсіонерів;
- 1213 від багатодітний сімей;
- 408 від переселенців із зони АТО;
- 98 від одиноких матерів;
- 7 від переселенців з Криму та інших.
 
В Житомирській міській раді для оперативного вирішення питань пов’язаних з роботою транспорту  при управлінні транспорту і зв’язку   діє телефон  «гарячої  лінії»  47-07-09, за 9 місяців 2016 року прийнято 534  дзвінка.
В управлінні праці та соціального захисту населення  за  телефоном «гарячої лінії»  47-09-17  для осіб, що потребують соціального захисту прийнято    1050 дзвінків.
 
За телефоном 15-80 та 48-14-81 «Міського інформаційного центру Житомирської міської ради» на який покладено обов’язки приймати телефонні дзвінки цілодобово по всіх напрямках життєдіяльності міста звернулось 3810 громадян.
За телефоном «гарячої лінії» 42-10-41  управління охорони здоров’я звернулось 295 громадян.
Міська влада приділяє належну увагу організації роботи зі зверненнями громадян, так як ця ділянка є одним з пріоритетних напрямків в діяльності органів місцевого самоврядування.
 
 
Керуючий справами
виконавчого комітету                                                                       О.М.Пашко


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове