››› Департаменти, управління та відділи ››› Відділ по роботі зі зверненнями громадян ››› ІНФОРМАЦІЯ
щодо роботи зі зверненнями громадян
у виконавчих органах Житомирської міської ради
за 9 місяців 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ
щодо роботи зі зверненнями громадян
у виконавчих органах Житомирської міської ради
за 9 місяців 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ
щодо роботи зі зверненнями громадян
у виконавчих органах Житомирської міської ради
за 9 місяців 2016 року
Впродовж 9-ти місяців 2016 року виконавчими органами Житомирської міської ради отримано та опрацьовано 13255 звернень громадян, в яких порушено 14220 питань. З них: 93% письмових звернень та 7% усних.
Найбільше звернень направлено для розгляду до таких виконавчих органів ради:
- управління праці та соціального захисту населення – 4136;
- департаменту містобудування та земельних відносин - 2229;
- управління житлового господарства – 1630;
- управління комунального господарства – 910;
- управління у справах сім’ї, молоді та спорту – 900;
- відділу по обліку та розподілу жилої площі – 382;
- управління транспорту та зв’язку – 367;
- управління освіти – 187;
- управління охорони здоров’я – 153 та інші.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень з питань: соціального захисту – 4136 (проти 2490 у відповідному періоді минулого року), житлово-комунального господарства – 2205 (проти 1927 у відповідному періоді минулого року), питання землекористування – 1601 (проти 1436 у відповідному періоді минулого року), житлової політики – 541 (проти 397 у відповідному періоді минулого року), питання будівництва – 493 ( проти 375 у відповідному періоді минулого року), питання транспорту і зв’язку 312 (проти 275 у відповідному періоді минулого року) та інші.
За 9 місяців 2016 року виконавчими органами Житомирської міської ради отримано 658 колективних звернень. Найбільше колективних звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства, роботи міського пасажирського транспорту, будівництва, діяльності медичних закладів, ремонту та будівництва доріг, санітарного стану та озеленення, благоустрою дворових територій, будівництва дитячих майданчиків, питання екологічного стану та інші.
В інформаційно-консультаційному центрі управління звернень та діловодства міської ради спеціалістами особисто прийнято та проконсультовано 18648 громадян та в телефонному режимі 2469.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» було отримано та опрацьовано 618 інформаційних запитів від громадян, що більше на 11 запитів в порівнянні з 2015 роком.
Зареєстровано і направлено в роботу 276 електронних петицій.
Відповідно до затверджених графіків проводиться особистий прийом громадян. За звітний період керівництвом проведено 168 прийомів на яких прийнято 979 громадян, що більше на 425 звернень ніж в 2015 році та проведено 2 виїзних прийоми. Міським головою проведено 24 прийоми на яких прийнято 228 чоловік.
Графіки особистого прийому громадян та результати роботи зі зверненнями громадян висвітлюються на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.
У своїх зверненнях на особистому прийомі до міської влади громадяни передусім порушують такі питання:
- 39% з роботи житлово-комунального господарства;
- 14% з житлової політики;
- 12% питання аграрної політики та землекористування;
- 7% соціального захисту населення;
- 3% роботи транспорту;
- 2,3% питання охорони здоров’я;
- 1,2% працевлаштування;
- 0,7% спорту;
- 0,5% екологічного стану та інші.
Близько 3 тисяч звернень розглянуто на засіданнях виконавчого комітету та сесії міської ради з питань надання матеріальної допомоги, відчуження майна від імені неповнолітніх, землекористування, будівництва та інші.
Звернення від інвалідів війни та такі, в яких порушені найбільш значимі питання розглядаються особисто міським головою.
Серед авторів звернень переважають звернення найменш соціально захищених категорій населення:
- 1683 від учасників АТО і членів їх сімей;
- 1852 від інвалідів всіх категорій;
- 1061 від учасників бойових дій;
- 1473 від пенсіонерів;
- 1213 від багатодітний сімей;
- 408 від переселенців із зони АТО;
- 98 від одиноких матерів;
- 7 від переселенців з Криму та інших.
В Житомирській міській раді для оперативного вирішення питань пов’язаних з роботою транспорту при управлінні транспорту і зв’язку діє телефон «гарячої лінії» 47-07-09, за 9 місяців 2016 року прийнято 534 дзвінка.
В управлінні праці та соціального захисту населення за телефоном «гарячої лінії» 47-09-17 для осіб, що потребують соціального захисту прийнято 1050 дзвінків.
За телефоном 15-80 та 48-14-81 «Міського інформаційного центру Житомирської міської ради» на який покладено обов’язки приймати телефонні дзвінки цілодобово по всіх напрямках життєдіяльності міста звернулось 3810 громадян.
За телефоном «гарячої лінії» 42-10-41 управління охорони здоров’я звернулось 295 громадян.
Міська влада приділяє належну увагу організації роботи зі зверненнями громадян, так як ця ділянка є одним з пріоритетних напрямків в діяльності органів місцевого самоврядування.
Керуючий справами
виконавчого комітету О.М.Пашко