Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 64
візитів сьогодні: 5723
візитів всього: 746549
Прогноз погоди
Правовий статус та завдання управління

Управління муніципального розвитку Житомирської міської ради (далі – управління) є самостійним виконавчим органом міської ради, підзвітний і підконтрольній раді, яка його утворила та підпорядкований її виконавчому комітету. Керівництво роботою управління здійснює міський голова. Основним завданням управління є сприяння розбудові та зміцненню місцевого самоврядування. Управління в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями відповідних представницьких та їх виконавчих органів, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами. Міська рада та її виконавчий комітет зобов’язаний створювати умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників управління, забезпечувати їх окремим приміщенням, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки для виконання службових обов’язків, доступ до необхідної інформації, літературою, що стосується діяльності управління.

 

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

  • сприяє створенню різних форм самоорганізації населення;
     
  • налагоджує співпрацю громади, громадських організацій, міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради з міжнародними та урядовими фондами;
     
  • проводить навчання представників органів самоорганізації населення, громадських організацій, міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради для ефективного використання їхніх ресурсів та взаємодії;
     
  • проводить аналіз та надає рекомендації з приводу роботи та взаємодії органів самоорганізації населення, міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради та підприємств комунальної форми власності;
     
  • видає інформаційно-методичні бюлетені;
     
  • сприяє підвищенню прозорості роботи міської ради, виконавчого комітету та посадових осіб;
     
  • проводить іншу діяльність не заборонену законодавством та іншими нормативними актами.
     

Управління має право:


  • одержувати в установленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні матеріали для виконання покладених на нього завдань;
     
  • інформувати міського голову у разі покладання на управління іншими посадовими особами окремих завдань, особливо тих, що не належить до його функцій, а також у випадках, коли відповідні виконавчі органи міської ради або посадові особи не надають документи, інші матеріали необхідні для вирішення певних питань;
     
  • залучати в установленому порядку відповідних спеціалістів для підготовки проектів рішень, розпоряджень та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться управлінням відповідно до покладених на нього обов’язків;
     
  • вносити питання для розгляду на засіданнях виконавчого комітету та інших органів міської ради;
     
  • укладати в установленому порядку угоди та налагоджувати прямі стосунки з фондами, громадськими організаціями відповідно до покладених на управління завдань.
     

Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, відповідними підрозділами обласної державної адміністрації та Кабінету Міністрів України іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян, а також міжнародними фондами. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в установленому законом порядку. На посаду начальника управління призначаються особи, що мають повну вищу освіту, досвід роботи з міжнародними або українськими фондами та співпраця з громадою не менше двох років, а інші працівники – за наявності вищої освіти. Начальник управління може мати заступників. Права, посадові обов’язки, кваліфікаційні вимоги та відповідальність працівників управління муніципального розвитку міської ради визначається посадовими інструкціями, які затверджує міський голова.

 

Начальник управління:


  • здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань;
     
  • вносить пропозиції про заохочення працівників управління та про притягнення їх до відповідальності за порушення трудової дисципліни;
     
  • видає в межах своєї компетенції накази, організує та контролює їх виконання;
     
  • представляє інтереси міста у відносинах з фондами та органами самоорганізації населення;
     
  • здійснює інші повноваження визначеному законом порядку.
     

При управлінні можуть створюватись громадські утворення для виконання покладених на управління завдань. Штатний розпис управління затверджується міським головою. Управління утримується за рахунок міського бюджету. Управління є юридичною особою, має печатку, штамп.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare