Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 99
візитів сьогодні: 5735
візитів всього: 743728
Прогноз погоди
Запрошення до тендерної процедури «Термореабілітація 5-ти дошкільних навчальних закладів міста Житомир
Це лише інформаційне оголошення, спрямоване на поширення інформації щодо відкритого тендеру серед потенційних місцевих українських учасників! Для ознайомлення з оригінальним оголошенням, будь-ласка звертайтеся до інтернет порталу державних закупівель Швейцарської Конфедерації, за адресою: www.simap.ch
 
0.1
Посилання на документ
-
0.2
Тип Контракту/Тендеру
Замовлення Робіт
0.3
Тип тендерної процедури
Відкритий тендер
0.4
Відповідність вимогам  GATT/WTO
Ні
0.5
Дата публікації
02 серпня 2016 року
 
1.
Замовник
 
1.1.
Офіційна назва та адреса замовника
Виконавчий комітет Житомирської міської ради      Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, вул. Лятошинського 15B, м. Житомир, 10031, Україна
 
Виконавчий орган, уповноважений    
здійснювати закупівлі
Управління капітального будівництва
Житомирської міської ради
 
Місце розташування замовника
вул. Лятошинського 15B, м. Житомир, 10031, Україна
 
Організатор тендерної процедури
Управління капітального будівництва
Житомирської міської ради
 
До уваги
Дмитро Болейко
 
Адреса
вул. Лятошинського 15B, м. Житомир
 
Поштовий індекс
10031
 
Країна
Україна
 
Телефон
+38 (0412) 445-716
 
Факс
+38 (0412) 467-420
 
E-mail
1.2.
Заявки мають надсилатися на адресу
вул. Лятошинського 15B, м. Житомир, Україна
 
Назва/Кому
Управління капітального будівництва
Житомирської міської ради
 
До уваги
Дмитро Болейко
 
Поштовий індекс
10031
 
Країна
Україна
 
Телефон
+38 (0412) 445-716
 
Факс
+38 (0412) 467-420
 
E-mail
1.3.
Останній строк письмових запитань
06 вересня 2016 року
1.4.
Строк подання заявок
Дата:   27 вересня 2016 року
Час:     10:00  (місцевий час)
1.5.
Формальні вимоги
 
1.6.
Тип замовника
(відносно Швейцарії)
Іноземний
 
 
 
 
 
 
2.
Зміст Тендеру
 
2.1.
Вид тендеру
Закупівля
2.2.
Назва Проекту
Проект «Енергоефективність в м. Житомир»
2.3.
Номер Проекту
-
2.4.
Тип закупівель
45321000-3 Роботи з термоізоляції
2.5.
Детальний опис
Ціль данного контракту, як частини Проекту з Енергоефективності в м. Житомир полягає в термореабілітації п’яти (5) дошкільних навчальних закладів. Енергоефективність цих об’єктів має бути покращена шляхом ізоляції зовнішніх стін, фундаменту, даху та підвалів, заміни вікон та заміні/покращенні існуючої системи опалення, влаштування теплового пункту. Список об’єктів включає наступні дошкільні навчальні заклади: №№44, 46, 52, 56, 73 в м. Житомир.
2.6.
Місце поставки/надання послуг
ДНЗ №44, вул. Вітрука, 17
ДНЗ №46, провулок Шкільний, 6
ДНЗ №52, вул. Вільский Шлях, 11-а
ДНЗ №56, вул. Гагаріна, 31
ДНЗ №73, вул. Бориса Тена, 82-а
2.7.
Розділення на лоти/етапи
Ні
2.8.
Чи дозволені альтернативи
Ні
2.9.
Чи дозволені часткові заявки
Ні
2.10.
Дата поставки
(термін виконання робіт)
Термо-реабілітація (всі роботи) для всіх п’яти ДНЗ мають бути завершені протягом 18 тижнів
 
 
 
3.
Умови
 
3.1.
Загальні умови участі 
Це запрошення до участі в Тендері відкрито та дійсне для всіх компаній.
Процедури закупівлі мають відбуватися згідно зі швейцарськими правилами закупівель.
3.2.
Депозити/гарантії
-
3.3.
Умови оплати
Місячні платежі за товари, що доставлені та за роботи, що виконані, які затвердженні Керівником Проекту.
Може бути узгоджено отримання авансового платежу в розмірі 20% від вартості Контракту, в обмін на надання банківської гарантії від Банку з гарною репутацією.  
Виплати будуть зроблені  в валюті Контракту  (Швейцарські франки).
3.4.
Витрати
Всі витрати на поставку товарів та роботу
3.5
Консорціуми
Дозволено
3.6.
Суб-підрядники
Дозволено
3.7.
Критерії відповідності
На основі критеріїв наведених в тендерній документації
3.8.
Необхідні докази
На основі критеріїв наведених в тендерній документації
3.9.
Критерії Присудження
На основі критеріїв наведених в тендерній документації
3.10.
Умови отримання тендерної документації
Заявки на отримання тендерної
Документації мають бути подані до:
13 вересня 2016 року
Вартість: 0,00 Швейцарських франків
Умови оплати: немає
3.11.
Мова Тендерних пропозицій
Англійська та Українська
3.12.
Пропозиції дійсні до
120  днів з дати відкриття тендерних пропозицій 
3.13.
Як отримати тендерну документацію
Тендерна документація може бути отримана за письмовим запитом за адресою Замовника:
 
 
Назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
 
 
До уваги
Дмитро Болейко
 
 
Поштовий індекс
10031
 
 
Країна
Україна
 
 
Телефон
+38 (0412) 445-716
 
 
Факс
+38 (0412) 467-420
 
 
E-mail
 
 
Документи та запрошення до тендеру в наявності
З: 02 серпня 2016 року
До: 13 вересня 2016 року
 
 
Мова тендерних документів
Англійська
 
 
Додаткова інформація для отримання тендерної документації
В разі якщо Учасник бажає отримати тендерну документації в надрукованому/паперовому вигляді, тендерна документація може бути надіслана кур’єрською службою. Вартість пересилання має бути оплачена Учасником безпосередньо кур’єру. Замовник не несе відповідальності за втрату документів чи несвоєчасну доставку
 
 
 
4.
Інша інформація
 
4.1.
Умови для сторін, що не є частиною Договору про вільну торгівлю
Немає
4.2.
Ділові Умови
-
4.3.
Переговори
Зберігають повну силу
4.4.
Базові принципи
Замовник може присудити Контракт тільки тим Учасника, що відповідають всім вимогам, пов’язаним з охороною праці/безпекою праці та умовам праці для працівників, а також забезпечують рівні зарплати для чоловіків та жінок
4.5.
Додаткова інформація
-
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare