Житомирське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє про те, що прийом громадян здійснюється у двох відокремлених підрозділах, зокрема у Житомирському міському відділі обслуговування громадян та у Житомирському районому секторі обслуговування громадян.
Обслуговування громадян здійснюється по вирішенню питань, що входять до компетенції органів Пенсійного фонду по принципу “єдиного вікна”.
Прийом громадян Житомирським міським віділом обслуговування громадян проводиться в наступних кабінетах, що розташовані на першому поверсі адмінбудинку Корольовської районної ради м. Житомира, за адресою Пл. Польова 8, а саме: каб. 101 (тел. 33-30-10), каб. 102 (тел. 33-09-35), каб. 104 (тел. 33-99-56, тел. 33-39-79), каб. 105 (тел. 33-30-85), каб. 108 (тел. 39-85-68), каб. 109, каб. 110-а (тел. 33-30-21).
Прийом громадян Житомирським районним сектором обслуговування громадян проводиться в наступних кабінетах, що розташовані на першому поверсі житлового будинку, за адресою вул. Перемоги 48-а, а саме: каб. 2 (тел. 42-48-47)
З 01.08.2016 року буде змінено години прийому громадян.
Прийом громадян проводитиметься щоденно протягом робочого дня з 8 години 30 хвилин до 16 години 45 хвилин, у п’ятницю з 8 години 30 хвилин до 15 години 30 хвилин, обідня перерва з 13 години до 14 години.