Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 79
візитів сьогодні: 5546
візитів всього: 477274
Прогноз погоди
Інформація про стан виконання Закону України «Про запобігання корупції» та заходів, направлених на виявлення та усунення конфлікту інтересів, фактів сумісництва та інших корупційних проявів серед працівників Житомирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за 5 місяців 2016 року
З метою виконання вимог Законів України “Про запобігання корупції” та “Про державну службу” в Житомирському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – об’єднане управління) постійно проводяться відповідна робота.
 
В об’єднаному управлінні працює 139 державних службовці. Кожен державний службовець ознайомлений з Законами України «Про запобігання корупції» та “Про державну службу” під розписку та попереджений про недопущення порушень вимог даних Законів.
 
В об’єднаному управлінні забезпечено проведення перевірки достовірності відомостей, щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” для працівників управління, які призначаються на та дотримання вимог нормативно - правових актів, спрямованих на реалізацію Закону України “Про очищення влади”. Станом на 01.06.2016 складено 68 довідок про результати перевірки щодо працівників, до яких за результатами проведеної перевірки не застосовуються заборони, визначені частинами третьою та четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади». Станом на 01.06.2016 кількість працівників щодо яких проводиться перевірка складає 128 працівників.
 
В об’єднаному управлінні проводиться політика, спрямована на зміцнення кадрового потенціалу. Призначення на посади  державних службовців відбувається прозоро та відповідно до вимог Закону України “Про державну службу” тільки за конкурсом або за переведенням.
 
Згідно з вимогами статті 13 Закону України “Про державну службу” та статті 12 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” усіма державними службовцями до встановленого терміну подані декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік. Станом на 01 квітня 2016 року подано 203 декларації про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік.
 
Відповідно до другого абзацу п. 9 ст. 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» для здійснення перевірки достовірності зазначених в деклараціях відомостей копії декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік суб’єктів декларування були направлені до органів ДФС за місцем реєстрації суб’єкта декларування.
 
Відповідно до ч. 6 ст. 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» сектором персоналу та організаційно-інформаційної роботи було проведено перевірку своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік працівниками об’єднаного управління – суб’єктами декларування.
 
За результатами проведеної перевірки фактів несвоєчасного подання декларацій не виявлено. Усі особи, що мали обов’язок подати декларації до 01.04.2016 року, виконали його своєчасно.
 
Виявленню конфлікту інтересів та його усуненню приділяється особлива увага. Зокрема, в об’єднаному управлінні постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо обов’язкового повідомлення про наявність конфлікту інтересів та шляхи його врегулювання, як це передбачено Законом України «Про запобігання корупції» та Загальними правилами поведінки державного службовця, затвердженими наказом Головного управління державної служби України 04 серпня 2010 року № 214 із відповідними змінами.
 
Однією з найпоширеніших причин виникнення конфлікту інтересів є порушення обмеження щодо роботи близьких осіб. Відтак, в об’єднаному управлінні забезпечується обов’язкове повідомлення державними службовцями відомостей щодо близьких осіб, які працюють в одній сфері і забезпечено недопущення їх безпосереднього підпорядкування.
 
В управлінні забезпечено облік фактів (подій), які мають ознаки корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Упродовж 5 місяців 2016 року до управління не надходили повідомлення громадян щодо можливих корупційних правопорушень з боку працівників управління.
 
Виключена можливість контактів між громадянами та працівниками, відповідальними за підготовку документів для прийняття рішень при призначенні пенсій (прийом громадян здійснюється за принципом «єдине вікно»).
 
Забезпечено підвищення рівня знань антикорупційного законодавства в об’єднаному управлінні, а саме проведено 7 семінарів, занять з державними службовцями  на  апаратних нарадах.
 
За інформацією Житомирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare