Повідомлення про прийняття виконавчим комітетом Житомирської міської ради рішення від 01.03.2016 №152 “Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира”
“Рішенням міськвиконкому від 01.03.2016 №152 “Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира” затверджено Комплексну схему та архітектурні типи ТС (далі-Комплексна схема).
Пунктом 1.9 Комплексної схеми передбачено, що власникам ТС упродовж шести місяців з дати прийняття вказаного рішення необхідно звернутись з відповідною заявою до управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради та отримати паспорт прив'язки ТС відповідно до Комплексної схеми.
Пунктом 1.11 Комплексної схеми передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, ТС яких розміщені не у відповідності з Комплексною схемою, але на момент встановлення мали дозвільні документи на їх розміщення, мають пріоритетне право на отримання паспорта прив'язки ТС в іншому місці. Це право зберігається за ними упродовж двох місяців з дати прийняття вказаного рішення.
Для розгляду питань щодо можливості розміщення належної суб'єкту господарювання тимчасової споруди та оформлення паспорта прив'язки у відповідності до діючих на даний час нормативно-правових документів, власнику ТС необхідно терміново з'явитись до управління за адресою: м. Житомир, вул.Покровська, 6, кімн. № 21 (стара адреса вул. Щорса, 6) з наявною дозвільною/погоджувальною документацією на розміщення об'єкту.”