На виконання постанови від 11 березня 2011р. № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов» (далі - Реєстр), відділом по обліку та розподілу жилої площі міської ради проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку у міськвиконкомі, з метою включення громадян до даного Реєстру.
Для перереєстрації громадянам необхідно звернутись у відділ по обліку та розподілу жилої площі міської ради (каб. 111, тел. 48-12-23, 48-11-88; графік прийому: вівторок, четвер 14.00 – 18.00) з наступними документами: довідка про склад сім’ї та прописку (відповідно до додатку 2 до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР; довідка бюро технічної інвентаризації про наявність/відсутність власності у м. Житомирі (на всіх членів сім’ї, хто перебуває на обліку); копія паспорту та ідентифікаційного номера (на всіх членів сім’ї, хто перебуває на обліку); довідка з місця роботи (на всіх членів сім’ї, хто перебуває на обліку) або довідка з пенсійного фонду; викопіювання плану приміщення або копія технічного паспорта житлового приміщення (при наявності); документ, що підтверджує пільгу черговика (при наявності).
Особливу увагу просимо звернути військовослужбовцям, звільненим в запас або відставку, які не поновлювали документи в обліковій справі по квартирному обліку понад 1 рік.
Громадяни, які не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку та не будуть внесені до Реєстру, не вважатимуться такими, що потребують поліпшення житлових умов. Жилі приміщення надаються громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов та внесені до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.