Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 34
візитів сьогодні: 5517
візитів всього: 464626
Прогноз погоди
Як працює Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради
15 червня 2010 року 16:32

15 червня 2010 року відбулася презентація роботи центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради. Роботу ЦНАП було розпочато ще у минулому році, проте віднині усі дозвільні структури розміщені у одному місці – на І поверсі (праве крило) міськвиконкому.

«У Центрі поєднуються режими “єдиного вікна” та ”єдиного офісу”. Громадянин може подати заяву у «єдине вікно» і не чекати: питання буде вирішене без його участі та поінформовано про розгляд. Або ж громадянин хоче отримати дозвільний документ – тоді він звертається у «єдиний офіс», а тут приймають представники різних підрозділів. Людина отримує консультацію та допомогу усіх спеціалістів», - пояснила міський голова Віра Шелудченко.

Також міський голова поінформувала, що 18 виконавчих органів Житомирської міської ради надають 77 адміністративних послуг. У Центрі прийом ведуть представники відділів, управлінь міської ради, які відповідальні за підготовку документів, необхідних для отримання дозволів, а також представники місцевих дозвільних органів: міського управління ГУ МНС України в Житомирській області; міської санітарно-епідеміологічної станції;  управління Держкомзему у м. Житомирі; управління ветеринарної медицини в м. Житомирі; інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Житомирській області.

У приміщеннях Центру розміщено інформаційні стенди  та облаштовані місця для заповнення заяв та очікування.

Також в приміщенні ЦНАП облаштована громадська приймальня, де проводиться особистий прийом громадян міським головою та її заступниками.

На перспективу планується там проводити прийом усіма керівниками виконавчих органів ради за графіком

Окрім цього у холі працює консультативно-інформаційний центр, де спеціалісти-консультанти приймають заяви, звернення, документи, або проводять бесіди з відвідувачами, при потребі видають інформаційну картку конкретної послуги, надають інформацію щодо процесу проходження заяви.

 

Центр надання адміністративних послуг працює за адресою: майдан ім. С.П. Корольова 4/2, тел. 47-06-15; 48-12-05.  

Прийомні дні: понеділок – п’ятниця.

Режим роботи: з 9.00 до 18.00 год.


18 виконавчих органів Житомирської міської ради надають 77 адміністративних послуг

«У Центрі поєднуються режими “єдиного вікна” та ”єдиного офісу”», - пояснила міський голова Віра Шелудченко.



 У приміщеннях Центру розміщено інформаційні стенди

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове