Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 40
візитів сьогодні: 5739
візитів всього: 777980
Прогноз погоди
Житомиряни платитимуть лише за фактично отримані послуги
7 червня 2010 року 23:19

  

На найближче засідання виконавчого комітету виносититься проект рішення про запровадження нової системи взаємовідносин мешканців і житлових підприємств. Про це поінформувала міський голова Віра Шелудченко.

 

«Розраховується граничний тариф на житлові послуги, який буде винесено на розгляд міськвиконкому. Обираються старші у кожному багатоквартирному будинку і саме вони будуть контролювати якість надання послуг. Старший будинку підписує акти виконаних робіт – і в кінці місяця  виставляють рахунки за конкретно виконані роботи. Тоді як раніше було – робили чи не робили, а плати», - зазначила Віра Шелудченко.

 

На найближче засідання виконкому виноситься проект рішення «Про затвердження Положення про старшого по будинку в житловому фонді міста Житомира», де прописані порядок обрання та переобрання старшого по будинку, обов'язки та права старшого по будинку і житлово-експлуатаційних організацій та підприємств.

 

«З 1 вересня житомиряни сплачуватимуть КВЖРЕПам лише за фактично надані послуги і матимуть реальний механізм контролю за виконанням покладених на житлові підприємства  функцій. Не зробив КВЖРЕП роботу - маєте право не платити за послугу. Такого раніше не було», - зауважила Житомирський міський голова Віра Шелудченко.

 

Реформування системи оплати за житлові послуги стосується як комунальних житлових підприємств, так і приватних. Така система передбачає встановлення і доведення до мешканців чітких стандартів надання послуг житловими підприємствами: як часто повинна прибиратись прибудинкова територія, проводитись вологе прибирання під'їздів, миття вікон і таке інше. Перелік таких стандартів та графік надання послуг тепер висітиме у кожному будинку.

 

Крім цього, новою системою передбачено так званий граничний тариф. Розрахунками встановлюється гранична сума до сплати мешканцями при умові, що протягом місяця будуть надані всі передбачені послуги. Але якщо якась із послуг протягом місяця не надавалась, - то фактичний тариф буде менше граничного.


Щоб надати мешканцям можливість чітко контролювати, чи виконує підприємство свої обов'язки і чи правильно проводиться ним нарахування плати за комунальні послуги, - передбачається, що щомісяця готуватимуться акти виконаних ремонтних робіт і надаватимуться на погодження старшому будинку. Якщо, наприклад, мешканці бачать, що прибирання у під'їзді не здійснювалось згідно графіка, розміщеного на дошці оголошень біля під'їзду, - вони вправі вимагати зниження плати у цьому місяці.

 

Управління по зв'язках з громадськістю міської ради



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare