до Президента України В.Ф Януковича.
до Голови Верховної Ради України В.М.Литвина
до Прем'єр-міністра України Ю.В.Тимошенко
Депутати Житомирської міської ради стурбовані низьким рівнем якості обслуговування населення міським електротранспортом, який склався через недостатній обсяг субвенції з Державного бюджету України на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, комунальним підприємством „Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради.
Законом України „Про Державний бюджет України на 2009, рік" передбачались кошти субвенції на надання пільг з послуг зв'язку, інших пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян. Розподіл коштів субвенції між адміністративними територіальними одиницями розташованими на території області проводився за рішенням обласної ради.
Так, у 2009 році із 50,1 млн.грн. доведених бюджету Житомирської області вищезазначене комунальне підприємство отримало 12,9 млн.грн. компенсації за надання пільгового проїзду електортранспортом окремим категоріям громадян при фактичних видатках 19,9 млн.грн., що призвело до дуже тяжкого фінансово-економічного стану підприємства.
Згідно розрахунку на 2010 рік комунальному підприємству „Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради, як основному пасажироперевізнику в м. Житомирі, необхідно 26,2 млн.грн. субвенції з Державного бюджету України на компенсацію за пільговий проїзд міським електротранспортом окремих категорій громадян.
Шановний Віктор Федорович, пам'ятаючи про нашу з Вами нещодавню зустріч на Житомирщині, під час якої Ви наочно пересвідчились, в якому важкому стані знаходиться електротранспорт нашого міста, просимо при підготовці проекту Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік" врахувати необхідність виділення цільових коштів на компенсацію за пільговий проїзд електротранспортом. При визначенні обсягу субвенції врахувати фактичні видатки комунального підприємства „Житомирське трамвайно - тролейбусне управління" Житомирської міської ради пов'язані з перевезенням пільгових категорій населення.
Мешканці міста розраховують на позитивне вирішення даного питання. Адже забезпечення населення в цей складний час послугами такого соціально важливого виду транспорту, як електротранспорт, покращить транспортне обслуговування найменш захищених верст населення.
За дорученням депутатів міської ради.
Законом України „Про Державний бюджет України на 2009, рік" передбачались кошти субвенції на надання пільг з послуг зв'язку, інших пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян. Розподіл коштів субвенції між адміністративними територіальними одиницями розташованими на території області проводився за рішенням обласної ради.
Так, у 2009 році із 50,1 млн.грн. доведених бюджету Житомирської області вищезазначене комунальне підприємство отримало 12,9 млн.грн. компенсації за надання пільгового проїзду електортранспортом окремим категоріям громадян при фактичних видатках 19,9 млн.грн., що призвело до дуже тяжкого фінансово-економічного стану підприємства.
Згідно розрахунку на 2010 рік комунальному підприємству „Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради, як основному пасажироперевізнику в м. Житомирі, необхідно 26,2 млн.грн. субвенції з Державного бюджету України на компенсацію за пільговий проїзд міським електротранспортом окремих категорій громадян.
Шановний Віктор Федорович, пам'ятаючи про нашу з Вами нещодавню зустріч на Житомирщині, під час якої Ви наочно пересвідчились, в якому важкому стані знаходиться електротранспорт нашого міста, просимо при підготовці проекту Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік" врахувати необхідність виділення цільових коштів на компенсацію за пільговий проїзд електротранспортом. При визначенні обсягу субвенції врахувати фактичні видатки комунального підприємства „Житомирське трамвайно - тролейбусне управління" Житомирської міської ради пов'язані з перевезенням пільгових категорій населення.
Мешканці міста розраховують на позитивне вирішення даного питання. Адже забезпечення населення в цей складний час послугами такого соціально важливого виду транспорту, як електротранспорт, покращить транспортне обслуговування найменш захищених верст населення.
За дорученням депутатів міської ради.
З повагою,
Житомирський міський голова В.Т.Шелудченко
Шановна Юліє Володимирівно!
На території міста Житомира на р. Тетерів знаходиться водопідйомна гребля, яка була споруджена в 1962-65 p.p.
За даними водолазного обстеження та згідно з висновками науково-дослідного інституту будівельних конструкцій Держбуду України у листопаді 1997 року гідроспоруда визнана аварійною і віднесена до об'єктів II групи ризику виникнення надзвичайних ситуацій, що потребує проведення комплексу інженерно-технічних запобіжних заходів.
Зруйнування греблі призведе до виникнення надзвичайної ситуації регіонального рівня, загибелі людей, значних матеріальних втрат. Зокрема, на території м. Житомира можуть бути затоплені, зруйновані або пошкоджені ряд об'єктів міської інфраструктури (мости, газопроводи, водопроводи, окремі об'єкти життєзабезпечення), а також до 180 житлових будинків з населенням близько 1120 чоловік, на тривалий час будуть суттєво порушені умови життєдіяльності населення міста.
На замовлення ВАТ «Льонотекс», в оперативному підпорядкуванні якого перебувала гребля як об'єкт державної власності, у 1998 році ВАТ «Укрводпроект» було розроблено робочий проект «Капітальний ремонт водопідйомної греблі на р.Тетерів у м. Житомирі».
Спеціалізованим відділенням центральної служби "Украгроінвестекспертиза" здійснено комплексну державну експертизу робочого проекту і експертним висновком запропоновано затвердити робочий проект з розрахунковою кошторисною вартістю будівельних робіт в цінах 1997 року - 1508,232 тис. грн.
Враховуючи, що водопідйомна гребля на той час була об'єктом державної власності, питання щодо джерел фінансування ремонтних робіт було порушене перед Президентом України під час його перебування на Житомирщині в 1998 році. За дорученням Президента України від 06.03.99 № 1/14-209 Кабінет Міністрів України постановою від 25.10.99 № 1969 передбачив виділення в 1999 році 1500,0 тис. грн. з державного бюджету для виконання ремонтних робіт греблі.
Однак, Кабінетом Міністрів України кошти в повному обсязі не були виділені. Протягом 2001-2003 років на виконання ремонтних робіт виділено тільки 800,0 тис. грн., що не дозволило завершити весь комплекс ремонтних робіт.
До 2008 року гребля перебувала в державній власності і знаходилася в оперативному підпорядкуванні ВАТ «Льонотекс». Зважаючи на фінансово-економічний стан підприємства, рішенням міської ради від 06.02.08 № 548 гребля була прийнята в комунальну власність міста та передана нас баланс комунальному підприємству по експлуатації штучних споруд.
Окремі роботи на греблі, по мірі можливості, фінансуються з міського бюджету. Зокрема, здійснено реконструкцію донного водовипуску, кожні 5 років проводиться чергове підводне обстеження, відкоригована проектно-кошторисна документація, утримується штат працівників, що здійснюють цілодобове чергування на об'єкті та нагляд за його станом.
Спільно з облдержадміністрацією міською радою неодноразово порушувалось питання перед Кабінетом Міністрів України, Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій щодо продовження фінансування ремонтних робіт. Двічі це питання розглядалось на засіданнях Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, але позитивного результату щодо виділення коштів з державного бюджету на продовження ремонтних робіт не досягнуто.
За результатами уточнення кошторисної документації з урахуванням інфляції та подорожчання матеріалів для завершення ремонтних робіт потрібно 10 млн. 883 тис. грн., але обмеженість коштів у міському бюджеті унеможливлює виконання цих робіт.
Враховуючи важливість даного питання, просимо Вас, шановна Юліє Володимирівно, сприяти позитивному вирішенню питання щодо фінансування ремонтних робіт на греблі за рахунок державного бюджету.
За дорученням депутатів Житомирської міської ради.
З повагою,За даними водолазного обстеження та згідно з висновками науково-дослідного інституту будівельних конструкцій Держбуду України у листопаді 1997 року гідроспоруда визнана аварійною і віднесена до об'єктів II групи ризику виникнення надзвичайних ситуацій, що потребує проведення комплексу інженерно-технічних запобіжних заходів.
Зруйнування греблі призведе до виникнення надзвичайної ситуації регіонального рівня, загибелі людей, значних матеріальних втрат. Зокрема, на території м. Житомира можуть бути затоплені, зруйновані або пошкоджені ряд об'єктів міської інфраструктури (мости, газопроводи, водопроводи, окремі об'єкти життєзабезпечення), а також до 180 житлових будинків з населенням близько 1120 чоловік, на тривалий час будуть суттєво порушені умови життєдіяльності населення міста.
На замовлення ВАТ «Льонотекс», в оперативному підпорядкуванні якого перебувала гребля як об'єкт державної власності, у 1998 році ВАТ «Укрводпроект» було розроблено робочий проект «Капітальний ремонт водопідйомної греблі на р.Тетерів у м. Житомирі».
Спеціалізованим відділенням центральної служби "Украгроінвестекспертиза" здійснено комплексну державну експертизу робочого проекту і експертним висновком запропоновано затвердити робочий проект з розрахунковою кошторисною вартістю будівельних робіт в цінах 1997 року - 1508,232 тис. грн.
Враховуючи, що водопідйомна гребля на той час була об'єктом державної власності, питання щодо джерел фінансування ремонтних робіт було порушене перед Президентом України під час його перебування на Житомирщині в 1998 році. За дорученням Президента України від 06.03.99 № 1/14-209 Кабінет Міністрів України постановою від 25.10.99 № 1969 передбачив виділення в 1999 році 1500,0 тис. грн. з державного бюджету для виконання ремонтних робіт греблі.
Однак, Кабінетом Міністрів України кошти в повному обсязі не були виділені. Протягом 2001-2003 років на виконання ремонтних робіт виділено тільки 800,0 тис. грн., що не дозволило завершити весь комплекс ремонтних робіт.
До 2008 року гребля перебувала в державній власності і знаходилася в оперативному підпорядкуванні ВАТ «Льонотекс». Зважаючи на фінансово-економічний стан підприємства, рішенням міської ради від 06.02.08 № 548 гребля була прийнята в комунальну власність міста та передана нас баланс комунальному підприємству по експлуатації штучних споруд.
Окремі роботи на греблі, по мірі можливості, фінансуються з міського бюджету. Зокрема, здійснено реконструкцію донного водовипуску, кожні 5 років проводиться чергове підводне обстеження, відкоригована проектно-кошторисна документація, утримується штат працівників, що здійснюють цілодобове чергування на об'єкті та нагляд за його станом.
Спільно з облдержадміністрацією міською радою неодноразово порушувалось питання перед Кабінетом Міністрів України, Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій щодо продовження фінансування ремонтних робіт. Двічі це питання розглядалось на засіданнях Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, але позитивного результату щодо виділення коштів з державного бюджету на продовження ремонтних робіт не досягнуто.
За результатами уточнення кошторисної документації з урахуванням інфляції та подорожчання матеріалів для завершення ремонтних робіт потрібно 10 млн. 883 тис. грн., але обмеженість коштів у міському бюджеті унеможливлює виконання цих робіт.
Враховуючи важливість даного питання, просимо Вас, шановна Юліє Володимирівно, сприяти позитивному вирішенню питання щодо фінансування ремонтних робіт на греблі за рахунок державного бюджету.
За дорученням депутатів Житомирської міської ради.
Житомирський міський голови В. Т. Шелудченко