Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: [email protected]
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 21
візитів сьогодні: 5239
візитів всього: 184392
Прогноз погоди
Відбулося обговорення питань покращення надання адміністративних послуг виконавчими органами Житомирської міської ради
22 лютого 2010 року 15:43
В прес-центрі Житомирської міської ради 18 лютого відбувся  «круглий стіл» з представниками громадських організацій підприємців з метою обговорення питань покращення надання адміністративних послуг виконавчими органами Житомирської міської ради та доцільності створення міських галузевих рад підприємців в м. Житомирі.
Присутні були проінформовані про роботу, що проводиться міськвиконкомом по створенню Центру надання адміністративних послуг. Підприємцям було запропоновано провести анкетування членів громадських організацій суб’єктів господарювання, а також населення міста.
Мета анкетування - визначення якості надання адміністративних послуг виконавчими органами Житомирської міської ради та рівня задоволеності споживачів послугами.

Присутніх ознайомлено з постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2009 року № 518 «Про утворення місцевих та регіональних галузевих рад підприємців»
Підприємцям було запропоновано розглядати на засіданнях міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва проблемні питання ведення бізнесу, які можливо вирішити на місцевому рівні, а також надати кандидатури представників вищезазначених організацій для включення їх до складу ради.
В разі звернення підприємців або їх об’єднань до міськвиконкому з метою створення галузевих рад, умови для функціонування зазначених рад будуть створені.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове